Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Wallmans Salonger AB

Wallmans Salonger AB

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm — Visa karta

Det kända ”Wallmans”-konceptet med serverande artister startade här på Teatergatan i Stockholm år 1991. I denna historiska teater- och nöjeslokal serveras du en komplett kväll med god mat och dryck och unik underhållning, med sång, dans och cirkuskonst.
Norra Agnegatan 39, 11229, STOCKHOLM
Tabbouli Kungsholmen
Alexandra S:
Super friendly staff, excellent food. We had a perfect evening!

Restauranger nära Wallmans Salonger AB:

Brunnsgränd 4, STOCKHOLM
På Le Rouge står råvarorna lax och entrecote i fokus i kombination med hög servi... Läs mer ›
Susanna A:
Hela upplevelsen var bra. Bemötandet och maten och atmösfären var toppen. Vi var mycket nöjda för kvällen :)

Österlånggatan 17, Stockholm
Hos Österlånggatan 17 i charmiga Gamla Stan skapas en behaglig upplevelse med fö... Läs mer ›
Angelica W:
Trevlig service med kamratlig stämning. Vi hade en härlig kväll!

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Michael L:
Hovmästaren, var väldigt trevlig. Resten var förvirrade. Maten ok, men INTE värt priset.

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Stina H:
God mat och trevlig service! :)

Läs vad 2 kunder tycker om Wallmans Salonger AB

• Christina P
    Christina P skrev om Wallmans Salonger AB
    Om man vill ha wannabe Idol stjärnor som ylar till middagen är detta stället att gå till. Medryckande, ja, bra... nja. Maten är ok, inget extra. Värt ett besök om man uppskattar "underhållning".
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Wallmans Salonger AB
    Wallmans salonger i Stockholm är att rekommendera. Showen jag och mina systrar var på showen som heter Lost in Vegas II, kanon bra show. Efter showens slut förvandlades lokalen till en nattklubb. Vi hade fantastiskt roligt både under showen och åt en god tre rätters middag.

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm