Alla kategorier Restaurang Kalmar Kalmar Restaurang Zorbas

Fiskaregatan 7, 392 32 Kalmar — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Restaurang Zorbas

• West-Tech
    West-Tech skrev om Restaurang Zorbas
    Vi uppskattar alltid att få komma förbi Zorbas för deras buffé.
    Perfekt utbud och variation!
  • Oren Z
    Oren Z skrev om Restaurang Zorbas
    Till att börja med så är personalen enormt ödmjuk. Då lillkillen i familjen slängde ett glas i golvet så sopade de upp det med ett leende innan en halv minut hade passerat. Lunch buffén skulle de kunna variera lite mer om man, som jag, äter där ofta. Rekommenderas att testa Kimchi röran, mmm.. Man blir garanterat mätt och belåten. Kan varmt rekommendera!
  • Per L
    Per L skrev om Restaurang Zorbas
    Zorbas ha en riktigt stor och god buffe, ofta består den av bland annat både pannbiffar, laxfile och kycklingfile. Prisvärd buffe med studentrabatt.
  • Lina L
    Lina L skrev om Restaurang Zorbas
    här kan man få som student en väldigt fråsch ch god buffe för det ynka priset av 80 kr. väldigt prisvärt. det är en grekisk buffe som innefattar det mesta! ät och njut tills du storknar!
  • Cecilia Å
    Cecilia Å skrev om Restaurang Zorbas
    Jag blev mycket besviken när jag var på Zorbas. Jag hade hört mycket gott om restaurangen, men när jag kom dit var personalen mycket otrevlig och vädjade inte till kundens bästa. Maten var ljummen och smakade inte alls som den skulle. Jag kan inte rekomendera Zorbas
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Restaurang Zorbas
    Jättegod mat vad man än tar för sig av deras meny. Det bästa måste ändå var deras Black & White. Ät där och säg mig om du ätit godare Black & White någon annanstans, den är helt fantastisk. Jag betvivlar det! Personalen är snabb och duktig. Lokalen är inred som i en liten grekisk värld så det är mysigt att sitta där. Inte så dyra priser! Men man ska nog passa på underlunchtid då det är mycket billigare att äta!

Fiskaregatan 7, 392 32 Kalmar