Service

Sedan starten hos Reco 2020
Henrik E

Gick smidig den funkar fint . Tack

Svar från Service

Hej Henrik, Stort tack för ditt omdöme!

Barbro M

Jag är mycket nöjd med min nya IVT värmepump som jag köpte från Revider Energi AB IVT Center. Fick mycket bra och upplysande information av William innan jag bestämde mig för att köpa pannan. Mats bytte ut pannan med stor skicklighet.. Båda mycket proffsiga. Barbro Marklund

Svar från Service

Hej Barbro, Tack för dina fina och varma kommentarer om våra killar! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att dela din positiva feedback.

Afshin N

Från första mötet med en omtänksam, kunnig och kundfokuserad William som ville ge mig bästa pumpen efter mitt behov och bästa servisen till en härlig Mats som installerade bergvärmepumpen Geo. Planering tillgänglighet och tryggheten var på topp. Placering av pump och Expansionskärl blev perfekt, röromdragningarna blev mycket bättre. Hela lilla rummet blev större. Mats gick genom pumpens funktion med mig sen. Senare på kvällen ringer han mig och frågar om allt har gått bra. Det kallar jag för service och någon som brinner för sitt arbete. De rekommenderas starkt.

Svar från Service

Tack så mycket för din fina bedömning av killarna.

Boris W

Utmärkt bemötande, god och snabb service.

Svar från Service

Hej Boris, Tack för ditt fina omdöme.

Antti M

Allt fungerade toppen, fick bra feed back direkt på mina frågor och grabbarna kom och hjälpte ytterligare med lite startproblem. 10 poäng till Reco, stort Tack, Antti Mustonen, Knivsta.

Svar från Service

Hej Antti, Stort tack för dina vänliga ord och den fina recensionen! Det är fantastiskt att höra att du är nöjd med vår service och att vårt team kunde hjälpa dig med startproblemen så effektivt. Dina 10 poäng till Reco uppskattas verkligen och motiverar oss att fortsätta leverera service i världsklass.

Markus L

Efter att min värmepanna (IVT Greenline) började ge felkoder och ganska snabb efter det slutade fungera kontaktade jag Revider via mail med beskrivning av problemet och för att boka in tid för service/reparation. Trots att det var sent på dagen en fredageftermiddag ringde nästan omgående en representant från företaget upp och försökte hjälpa mig att lösa problmet (mycket positivt överaskad över detta). Trots att personen i fråga inte var tekniker (enligt egen utsaga) försökte hon guida mig igenom flertalet olika åtgärder...

Svar från Service

Vi uppskattar verkligen dina vänliga ord om Marie och att du uppmärksammar vårt ansträngningar att erbjuda exceptionell kundservice. Ditt erkännande motiverar oss att fortsätta arbeta hårt för att upprätthålla och förbättra vår servicekvalitet. Tveka inte att kontakta oss igen nästa gång du stöter på några frågor eller problem. Vi ser fram emot att få möjligheten att hjälpa dig igen. Tack igen för att du valde oss och för din förtroende!

Anton E

Köpte en ny bergvärmepump till huset. Från beställning till färdigställd installation så löpte hela processen helt perfekt. Installatören var riktigt duktig och alla övriga bitar i kontakten med Revinder Energi AB IVT Center har varit perfekt - som kund kan jag inte vara mer nöjd! Högsta tänkbara betyg från min sida & jag kommer varmt att rekommendera dem till vänner och bekanta!

Svar från Service

Hej Anton, Tack så mycket för ditt fantastiska omdöme! Vi är glada att höra att hela processen från beställning till installation gick så smidigt och att du är nöjd med vår service. Det värmer verkligen att få högsta betyg från dig! Vi uppskattar att du tar dig tid att rekommendera oss till dina vänner och bekanta. Om du någonsin behöver något mer eller har frågor är du varmt välkommen att höra av dig.

Erik Z

Vi installerade en luftvatten värmepump i höstas och jag har fortfarande inte fått garantihandlingarna.

Svar från Service

Hej Håkan (Erik?), Vi har registrerat din luft/vatten värmepump hos det företag som köpte värmepumpen från oss. Tyvärr blev vi inte informerade om att registrera garantin på ditt namn, och därför uppstod detta misstag. Efter vårt samtal med dig har vi informerat IVT om att ändra registreringen av garantin till ditt namn. Processen kan ta tid, vilket är anledningen till att du ännu inte har fått ditt garantibevis. Vänligen hör av dig om du inte har mottagit det än. Vi hoppas att du i övrigt är nöjd med din nya luft/vatten värmepump.

Sabina V

Snabb leverans och superproffsiga

Svar från Service

Hej Sabina, Tusen tack för ditt värdefulla omdöme!

Mats T

Mycket väl utfört arbete inom rimlig tid. Allt fungerar perfekt. Mycket snygg installation. Fakturerat belopp och installerad utrustning stämmer exakt med det som har offererats.

Svar från Service

Hej Mats, Tack så mycket för ditt omdöme! Det gläder oss enormt att höra att du är nöjd med både processen och resultatet av vårt arbete.