Kristian Bååth Bygg och Inredning AB

3.5

10 omdömen om Kristian Bååth Bygg och Inredning AB

Johan P
Skrev om Kristian Bååth Bygg och Inredning AB

HELT OTROLIGT Detta måste ses. För oss inredningsintreserade är detta ett MECCA!!!!

T
Skrev om Kristian Bååth Bygg och Inredning AB

En fantastisk outlet med stort utbud och väldigt bra priser! Åker ofta hit och handlar! /Eric

m
Skrev om Kristian Bååth Bygg och Inredning AB

Blev tipsad om affären när vi tankade bilen på Statoil och var lite shoppingsugna. Har väl varit i flashigare butiker men trevlig personal(ägaren?) och framförallt priserna var toppen. /Mikaela

kjell l
Skrev om Kristian Bååth Bygg och Inredning AB

REKOMMENDERAS INTE ! Om detta är en outlet med låga priser så är 7-eleven en stormarknad med låga priser! Visst, det finns en del som är okej MEN det är inte billigare än någon riktig affär. Den som säger att detta är en outlet och att det är låga priser har humor! Nä gott folk ta ett gott råd, spar på bensin och krafter och skippa detta påhitt för det är inte vär ett besök. Åk till en riktig affär med ett större utbud

Viveka W
Skrev om Kristian Bååth Bygg och Inredning AB

Jag älskar Q Outlet!!! Jag tycker det är roligt att sortimentet varierar och att det inte alltid är samma saker när man kommer dit. Alla varor är snyggt framlagda, mycket smakfullt! Och det är ju fantastiska priser! Jag har rekommenderat alla våra vänner att åka dit när dom kommer och hälsar på oss vilket dom också gör och ingen har gått därifrån utan att ha köpt något.

Henrik C
Skrev om Kristian Bååth Bygg och Inredning AB

Fick tips att åka förbi Kungsör och Q Outlet vid ett besök i Eskilstuna, helt klart värt det! Gjorde några riktiga fynd, b la lakan från Gripsholm, samt en badrums matta. Allt är inte i min smak men mycket är stilrent med väldigt bra priser. Har du koll på deras varumärken, och det lockar dig, är det bara att åka dit!

Beatrice B
Skrev om Kristian Bååth Bygg och Inredning AB

Till Q Outlet i Kungsör åker jag ofta eftersom det kommer nya varor ideligen. Jag har hittills köpt härliga snygga lakan och frottéhandukar av hög kvalitét till fantastiskt förmånliga priser. Där finns också krukor i klassisk stil som passar utmärkt i mina stora verandafönster och såväl inom- som utomhus. Sist jag var där fanns en ljuvlig servis i pastellfärger, till lägre pris än IKEA. Roligt med produkter som inte finns i massupplaga och ändå har låga priser. Jag kan verkligen rekommendera butiken som jag trivs med. Tillmötesgående,...

Majken K
Skrev om Kristian Bååth Bygg och Inredning AB

Riktigt dåligt !! Utbuded är minder än minimalt och lokalen är så unken att man vill ut efter 5 min Dom kuddfodral jag köpte luktar fortfarande mögel, riktigt dåligt att sälja sånt även om priset låg några tjugor under normalpris så spelar det ingen roll när det i praktiken är oanvänbart. Jag är klart missnöjd med den butiken hade förväntat mig mycket mer av något som kalla outlet Det enda possitiva jag kan se är att någon försöker starta en affär på landet, men tyvärr kommer det inte att lyckas med det sortimentet och den lokalen Mvh Majken

Lisa J
Skrev om Kristian Bååth Bygg och Inredning AB

Helt otrolig inredningsoutlet med helt otroliga produkter till otroliga priser. Jag köpte ett stort nordkoster fat för 179!!! kr. Jag hade kollat på det på Mio för runt 600. Sortimentet av kuddar var helt otroligt. Stora fantastiska kuddar till vår soffa för 249. Allt de hade var sån´t jag bara måste ha. Helt klart en beroendeframkallande butik. superrekomenderad. Nu så var vi där igår igen, tjejjgänget, och vilka otroliga nya stora kuddar, visserligen hade priset ökat till 279 kr men det var inget om man gämför på tex...

Sara H
Skrev om Kristian Bååth Bygg och Inredning AB

Väldigt trevlig och uppmuntransvärd butik (speciellt med tanke på läget). Utbudet är ganska begränsat men jag antar att det beror på att butiken är relativt nystartad. De saker som finns är snygga och moderna. Trevligt att gå runt och titta.