revivabio.se

650 omdömen om revivabio.se

Sedan starten hos Reco 2018

Anna L
Skrev om revivabio.se

Jag hittade smidigt det jag sökte, till ett bra pris. Beställningen skedde utan krångel, flera olika betalningsalternativ och snabb leverans

Marjatta G
Skrev om revivabio.se

Det gick smidigt att handla från er. Jag vet inte så mycket ännu för jag har fått veta att jag har för mycket histamini tarmen men man gör inte tester i sverige och jag har fått veta det genom en tusk analya. Jag köpte DAO

Roger L
Skrev om revivabio.se

Hej produkten jag köpt hos er fungerar väldigt bra.(Daosin) Mvh Roger

Mariana N
Skrev om revivabio.se

Ett snabbt och tollförlitlit orderbehandling och leverans, likaså en bra viktig produkt som fungerar jättebra för min Dotter.

Veronika N
Skrev om revivabio.se

Snabb leverans och rätt produkt skickad.

Kari Fokstuen B
Skrev om revivabio.se

Enkelt att beställa och snabbt levererat i brevlådan.

Eivind O
Skrev om revivabio.se

Nettbutikken er flott, men DHL frakten var dårlig. Jeg forventet DHL frakt også i Norge, men den gikk over i Postens systemer som bruker lenger tid. Jeg handlet i amerikansk nettbutikk på samme tidspkt som revio.se. Med DHL frakt også i Norge fikk jeg den amerikanske varen en dag før uten tid og gebyrer i fortolling.

Marju V

Högklassiga produkter,snabb leverans!

Gunnar F
Skrev om revivabio.se

Snabb och säker leverans. Korrekt behandling av en fråga efteråt. Jag har köpt tidigare och fått bra service.

Ulrika L
Skrev om revivabio.se

Hade jätte problem med nässelutslag Men tack vare era produkter så har det verkligen hjälpt mig och jag är evigt tacksam 😀

Peter F
Skrev om revivabio.se

Bra sortiment av högkvalitativa produkter och trevlig kundtjänst.

Marie christine H
Skrev om revivabio.se

Snabb leverans och paketet gick ner i mon postbox. Allt gitt och väl. Allmänt känner jag oro när ja handlar på nätet för man får inte i förväg veta hur leverans sker.

Evy J

Bra service vänligt bemötande

Lars-göran H
Skrev om revivabio.se

Mycket bra information om produkterna, speciellt den jag köpt. Snabb hantering och leverans. Jag är mycket nöjd.

Tomas H
Skrev om revivabio.se

Bra produkter, bra leverans, bara nöjd

Maria L
Skrev om revivabio.se

Lätt att hitta produkt, supersnabb leverans. Otroligt glad att Zymfoni finns då jag har IBS, hjälper magen att må bra, och jag slipper tänka på att magen ska krascha var och varannan dag. Sååå tacksam .

Anette K
Skrev om revivabio.se

Allt fungerade toppen men ganska dyra produkter. Förhoppningsvis bra kvalitet!

Sofia Ö
Skrev om revivabio.se

Enkelt att beställa och kom fram någon dag efter

Helena L
Skrev om revivabio.se

Riktigt bra produkter som gör skillnad, blir sakta men säkert bättre från både sibo och postcovid med hjälp av Atrantil, Dao, Serrapeptase och goda tarmbakterier, äntligen kan jag jobba halvtid och snart mer…❣️

Kristina D
Skrev om revivabio.se

Enkelt och smidigt. Snabb leverans.

Margaretha T
Skrev om revivabio.se

Bra produkter, bra information, kunnig personal!

Anna D
Skrev om revivabio.se

Problem med att beställa på hemsidan. Tjänsten hängde sig hela tiden. Fick börja om ett flertal ggr.

Pernilla P
Skrev om revivabio.se

Jag är väldigt nöjd med företaget. Har bara testat tabletterna i några dagar och känner mig redan bättre.

Hege B
Skrev om revivabio.se

Hej, jag har inte fått varan jag beställde än. Något har uppenbarligen gått fel 🙁

Susanne D
Skrev om revivabio.se

Otroligt hjälpsamma, bra information. Svarar snabbt på frågor. Generösa!

Kerstin F
Skrev om revivabio.se

Mycket bra produkter med hög kvalité.

Ann-Lis L
Skrev om revivabio.se

De är det ända företag som känner till något om Histaminintollerans som jag handlat ifrån.

Roland J
Skrev om revivabio.se

revivabio är ett mycket välskött företag med bra kvalitets produkter och alltid snabb service. Vi är jättenöjda. MVH Ulla o Roland Johansson. Laholm

Marie H
Skrev om revivabio.se

Suveräna produkter, snabba leveranser och lätt att gå kontakt med!🌸

Kerstin H
Skrev om revivabio.se

Bra produkter, snabb leverans.

Xiaoyan M
Skrev om revivabio.se

Beställningen gick problemfritt. Leveransen kom snabbt.

Sylvia S
Skrev om revivabio.se

Snabb leverans och bra pris! Kommer handla där igen

Bente A
Skrev om revivabio.se

Jeg har ikke mottatt noen varer enda, så det er litt vanskelig å uttale seg

Åke F
Skrev om revivabio.se

Helt OK, Snabb leverans. Ja, fråga 2 vad jag hade förväntat mig. L-serin kan vara viktig för hjärnans celler.

Gerd E
Skrev om revivabio.se

Mycket trevligt bemötande, fick råd och tips. Jag köpte magnesium och kalcium Parera.

Carina T
Skrev om revivabio.se

Alltid bra service! Snabb återkoppling! Snabb leverans! Använder Revivabio Digest plus för bättre matsmältning.

Rose-Marie J
Skrev om revivabio.se

Bra produkter samt artiklar. Snabba leveranser

Maria S
Skrev om revivabio.se

Mycket bra service och produkter!!!

Marja-Liisa K
Skrev om revivabio.se

Försökte kontakta företaget flera gånger, aldrig ngn som svarade. Väldigt slarvigt ! Har flera frågor om DAOfood Plus. det hade varit bra att veta att jag valde rätta kapslar .... Beställde och fick kapslarna.

Görel T
Skrev om revivabio.se

Jag är nöjd kund sedan tidigare.

Ulla G
Skrev om revivabio.se

Snabb leverans. Osäker på om Daosin hjälper, tror inte längre jag har histaminproblem.

Raili P
Skrev om revivabio.se

Jag köpte en produkt och det gick bra,snabbt och utan några problem

Gianluca T
Skrev om revivabio.se

Fantastisk och personlig service och högkvalitativa produkter. Är supernöjd kund sedan många år tillbaka. Dessutom snabb frakt till bra pris t o m till utlandet! Bor numera i Italien men fortsätter vara kund hos Revivabio som vanligt. Rekommenderas varmt!

Helena L
Skrev om revivabio.se

Hade ingen kontakt med företaget. Betsällde en Intensive Magnesium som är väldigt bra. Beställde efter ett tips från en kollega.

Marie J
Skrev om revivabio.se

Snabb leverans vilket jag uppskattar. Klar och tydlig info. Produkten kan jag inte uttala mig om än då jag precis börjat med den.

Anette N
Skrev om revivabio.se

Min hälsa har klart förbättrats. Snabba leveranser. Bra rådgivning. Tyvärr kostar det en del. Men det kostar att vara sjukskriven och inte kunna jobba å andra sidan.

Birgitta S
Skrev om revivabio.se

Jag har alltid blivit bemött med enastående engagemang, djupa kunskaper och uppriktig omsorg. Har svår intolerans mot biogena aminer, fr a histamin, och salicylsyra, och använder Daosin till varje mål. Då jag beställer nytt Daosin kommer leveransen alltid följande vardag. Det har inte hänt att varan inte funnits i lager. Som kund upplever jag RevivaBio som ett i alla avseenden exceptionellt pålitligt företag.

Yasmin M
Skrev om revivabio.se

De är alltid super snabba på att leverera vilket uppskattas mycket. Jag spenderar ca 1000 kr varannan månad och har aldrig fått någon rabattkod eller prov på något vilket sänker betyget.

Anna B
Skrev om revivabio.se

Brukar beställa Daosin och Quercetin. Funkar bra, lätt att beställa och snabb leverans.👍😊

Gunilla L
Skrev om revivabio.se

Har köpt DAOfood® Plus, 60 kapslar ett par år och fått ett nytt liv. Allt har fungerat jättebra