Riddarplatsens Trafikskola

Riddarplatsens Trafikskola

Ring 08-580 148 00 riddarplatsenstrafikskola.se

Riddarplatsens Trafikskola i Jakobsberg erbjuder körkortsutbildning för personbil på ett flexibelt och individanpassat sätt. Tack vare vårt fantastiska läge intill Trafikverket har vi ett av Stockholms absolut bästa övningsområden. Det är en del av vår vision att effektivisera din lektionstid och här hos oss övningskör du...

392 omdömen om Riddarplatsens Trafikskola

Pernilla P

Hsndledsrutbildning. Bra, långt över förväntan. Bra tips, många aha-upplevelser, bra föreläsare.

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 459 omdömen 4.7 av 459 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Alva F

Jag var på riskutbildning1. Väldigt bra bemötande som jag hade förväntat mig. Mycket lärorik kurs.

Emma Å

Han som undervisade var super! hade låga förväntningar då alla säger att denna kurs är så tråkig, onödig och lång men tycker den var nyttig och han som höll i den gjorde att kursen inte alls blev långtråkig. Köpte hela bokpaketet till bra pris

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

Abdul H

Var mycket informative! Bra upplevelse

Kahaton B

Bästa bemötande som man kan önska sig.

Svar från B-körkort

Tack för de orden Khaton . Det var en ära att få följa dig på vägen till körkortet !

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 116 omdömen 4.9 av 116 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

Lukas A

Trots att det var en reservlärare som fick hålla i teorikursen och körningen så var det mycket underlättande och bra undervisning.

Rebecca L

Helt okej inget specielt men ett stort plus var cola zero som de bjöd på på plats

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
Moras L

Bra genomgång, bra utbildare! Nu kör vi!

Vladislav K

Handledarkursen var väldigt bra upplagd, perfekt tid för bensträckare och bra struktur. Stort tack till Åsa.

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1544 omdömen 4.8 av 1544 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

Linnéa Z

Trafikledaren förklarar så att man förstår och är mycket trevlig!

Axel L

Instruktören var trevlig och hjälpsam och jag lärde mig mycket. Alla frågor jag hade bemöttes och jag tror att jag har all information som behövs för att börja övningsköra

Selina J

Bra utbildning. Väldigt pedagogisk, intressant och härlig energi!

Jenny R

Bra och viktig utbildning. Bra upplägg med pauser och påfyllning av energi när det var kvällstid.

Lisa L

Gott bemötande. Mötte mina förväntningar. Kanske lite utdraget och kunde ha varit högre tempo.

Niklas L

Riskutbildning 1 hos riddarplatsens trafikskola, mycket väl bemött av högst trevlig personal. Hade inga särskilda förväntningar. I min åsikt var utbildningen lite överdrivet lång och ointressant. Som nyexaminerad gymnasiestudent har jag fått ett antal utbildningar om droger och alkohol så det var inte mycket nytt. Det var informativt men inte särskilt ingående, tycker det hade varit mer intressant om man förstått varför sömn, alkohol och droger påverkar kroppen som det gör, snarare än bara få veta ATT det påverkar kroppen på ett visst sätt, så man får en faktisk djupinlärning.

Eva S

Vi köpte allt i handledarpaketet och två skyltar övningskör. Trevligt bemötande, givande och bra introduktion för både elev och handledare. Nyttig lärdom, ett uppvaknande med att friska upp minnet.

Carola H

Gick handledarutbildning för övningskörning. Bra innehåll och tydliga instruktioner från utbildaren.

Bengt W

Handledarutbildning Motsvarade helt och till och med överträffade mina förväntningar.

Svar från Handledarutbildning

Tack så mycket för dem orden Bengt och kul att höra

Madeliene H

Jag va på en handledarutbildning. Hon som höll i den va asskön, hon gjorde det roligt att lära sej, alla lärare borde va som hon 🙂

Svar från Handledarutbildning

Tack så hemsktmycket för dem orden Madeliene :)

Anette W

Handledarutbildningen Åsa är väldigt trevlig

Svar från Handledarutbildning

Tack så mycket för de orden Anette

Mattias H

Bra påminnelse om gällande trafikregler, helt ok kurs

Tack så myket för de orden Mattias . Kul att du fick lite påminnelse

Estifanos T

Jag köpte körkorthäfte,körkortsboken,vägmärken&vägmarkeringar,vägmärkstest,vägmärkesförtrckningar, övningskör skylt, och spegel

Svar från Handledarutbildning

Dem kommer ni få mycket användninga av när ni är ute och kör

Saliem B

Jag genomfört handledarkursen. Det var en bra grundlig översikt och mycket väl insikt över vad man ska tänka på som både elev och handledare.

Svar från Handledarutbildning

Härligt att höra din reflektion över kursen , är så vi vill att ni ska känna när ni går härifrån .

Torbjörn H

Har gått handledarkurs. Jag blev utmärkt bemött och kursen motsvarande alla förväntningar och mer där till.

Kul att höra Torbjörn . Att dxu gick härifrån med nya vetskaper

Fabian T

Handledarkurs - Mycket bra bemött - Öppna, trevliga - Bra kontakt med deras publik - Drar egna historier för att hålla igång stämningen - Får me publiken i diskussioner

Svar från Handledarutbildning

Tack så mycket Fabian ! Det är precis så jag vill att ni som kursdeltagare skall känna

Anna H

Handledarkurs, bra och tydligt innehåll. Positivt bemötande, trevlig personal

Svar från Handledarutbildning

Kul att höra Anna och tack för berömmet .

Minella E

Jag trodde att utbildningen skulle vara lång och långtråkig, samt att det endast skulle innefatta saker jag redan kunnat sedan innan, självklarheter, men det var faktiskt roligt. Åsa, instruktören, fick alla att prata och diskutera vilket var väldigt roligt. Hade fått lektioner, 10-pack + 1, och är nöjd.

Svar från Riskutbildning

Tack Minella för dem orden och kul att du uppskatta kursen :)

Kevin S

Kul kul kul kul kul kul kul kul kul juu

Svar från Riskutbildning

Skoj att höra att du tycker så Kevin . Tack så mycket

Clara N

Jag trodde det att det skulle vara myclet tråkigare men det var det inte. Det var mycket mer intressant.

Fidel A

Till och börja med så var damen som undervisade oss väldigt tålmodigt och visste vad hon pratade om, det hade även godis,drickor, osv vilket var väldigt trevligt.och undervisning var också lärorikt.

Tack Fidel , Kul att du känner och tycker så

Jukka K

Bra ledarskap , lätt att förstå , grundligt ytförd

Svar från Handledarutbildning

Tack Jukka för dem orden , kul att höra !

Sarah S

Det var jättekul att få plugga på Riddarplatsens trafikskola! De är så trevliga och pedagogiska att man vill lära sig hela tiden!

Molly P

Jag gick på riskettan och hade förväntningar att det skulle vara väldigt långtråkigt. Men tiden gick snabbt och det var inte lika tråkigt som jag trodde. Det hjälpte att vi kollade på flera filmer och fick diskutera många olika frågor vid flera tillfällen, då blev man inte lika uttråkad.

Denise N

Trevliga och otroligt hjälpsamma! Rekommenderar varmt! :)

Carolin T

Gick handledarekurs mycket lärorik och bra lärare!

Patricia P

Bra information och tips, både för handledare och elev

Manne H

Jag var på handledarkurs. De var välkomnande och glada mot mig när jag kom. Förväntningarna jag hade levde de upp till och jag tyckte att jag lärde mig något nytt.

Linda A

Riddarplatsens trafikskolan är ett pedagogisk, trevligt och bra trafikskolan. Personalen är väldig pedagogiskt, kunnig och tålmodig. Som elev hos Riddarplatsens Trafikskolan kände jag mig trygg och säker när jag körde med dom vilket gjorde att jag tillsammans med dom kunde uppnå mitt mål. Vilket var att ta körkort. Jag som elev rekommenderar verkligen Riddarplatsens Trafikskolan inte bara för jag gick där utan för den kompetensen,tålamodet och viljan de har för sina elever att uppfylla deras mål.

Jenny E

Alla borde få lära sig köra bil med Åsa och Hasse

Carolay V

Såå trevliga och proffsiga!!!❤❤❤ rekommenderar 100000%

Jenny K

Trevligt bemötande Informativt God förtäring Bra och lugn körskollärare

Olivia S

Gick handledarutbildning där. Bra lärare, dock lite dålig lokal då det var hög musik i närliggande lokal.

Svar från Handledarutbildning

Hej Olivia . Vi ska tänka på dt till nästa gång och be valvet att dämpa sig mer nästa gång .

Björn K

Bra bemötande, bra upplägg och lagom mycket innehåll som presenterades på ett bra. Lite dålig lokal.

Emil J

Blev själv rekommenderad hit och det har gått bra när jag kört med trafikskolan.

Robert F

Jag tyckte det va mycket bra, ska dit igen och handla lite böcker och annat.

Anna N

Handledarutbildning. Mycket bra bemötande. Lätt att boka. Bra utbildning med kunnig personal.

Andreas G

Lärorikt och intressant men ganska långt

Nasim A

Jag trivs bra och jag tror att det kan hjälpa mig för ta körkort.

Per N

Handledarutbildning. Bra upplägg av utbildningen. Enligt min uppfattning kan kursen kortas av med en timme och ändå uppnå samma resultat.

Erik J

Introduktionskurs och handledarkurs för övningskörning! Bra och tydlig kurs. Enkelt framfört med vettigt innehåll. Bra pris!