Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Sigtuna Riddermark Bil Arlanda

Riddermark Bil Arlanda

Maskingatan 8A, 195 60 Arlanda stad — Visa karta

Varmt välkommen till Riddermark Bil, Arlanda. Vi har varit verksamma sedan 2007 och har över åren hjälpt tusentals kunder att hitta sina nya bilar, vi har dessutom hjälpt en större mängd företag att avyttra sina bilar.

Vi erbjuder hjälp till dig som företagare att hitta den smidigaste och mest flexibla lösningen gällande din vagnpark med både avyttring och köp av bil. Vi kan också erbjuda dig som privatperson att byta in den bil du har för närvarande samt hitta din nya bil.

Varmt välkomna!
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 285 kunder tycker om Riddermark Bil Arlanda

• Henrik F
    Henrik F skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Mycket bra bemötande och service under hela köpprocessen av Amir på Riddermark Bil Arlanda!
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Snabb och smidig affär. Uppskattar "fasta" priser så man slipper hålla på att pruta. Ett extra plus att säljaren hämtade mig på Arlanda på morgonen.
  • Michael E
    Michael E skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Hej, jag har en positiv erfarenhet av bilköpet. Jag hade kontakt med Vikien Wartan, han är trevlig och hjälpsam. Efter mail kontakt med handpenning mm som fungerade bra flög jag till Arlanda där han hämtade mig och förklarade/visade även fast det blev efter stängning. Vikien var även hjälpsam.med att de hjälpte till med delbetalning av en GPS /navigator installation.
    Jag köpte även en extra försäkring efter samråd med Vikien.
    Framförallt uppskattar jag att man kam och känner sig välkommen att kontakta dem/ Vikien efter bilköpet, så fortsätter det så då kommer jag igen när det är dags för nästa bil.
    Återigen beröm till Vikien Wartan.
    Michael
    2017-09-19 Riddermark Bil svarar Michael E
    Hej Michael!

Tack för att du tog dig tiden att recensera oss. Vi ser till att ditt betyg når Vikien.
    Vi hopppas att du får många trevliga mil i din bil, och önskar dig såklart varmt välkommen åter.

Trevlig höst!
    / Riddermark Bil
  • Börje R
    Börje R skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Mycket bra och proffsigt bemötande.
  • peter p
    peter p skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Mitt fall går till ARN trots många försök till en lösning bla 10ggr på verkstad pga motorlampa som lyser och blivit lovad av anläggningschefen "John" återköp men blir uppringd av min försäljare"Amir" att allt e missförstånd att jag kan byta bil om jag hittar en som passar ..hittat några stycken men då kan jag bara få inköpspris på min bil "GOODWILL" finns ej listan på Riddermarkbil ..du får gå via 3:part säger de dvs ARN ..vi i familjen har mått dåligt länge nu
    2017-09-14 Riddermark Bil svarar peter p
    Hej Peter!

Vi tycker att det är väldigt tråkigt att vi inte har hittat en lösning i detta fall.
    Vi har kommit med flertalet alternativa lösningar men då det i detta fall inte går att köpa tillbaka din bil för försäljningspriset är det där det beklagligt nog verkar skära sig.
    Vi rättar oss alltid efter ARN och därav får vi vänta på det beslut vi får av dem.

• Catarina W
    Catarina W skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Mycket posetiv trevligt bemötande
  • Mathias W
    Mathias W skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Mycket bra upplevelse, smidigt och trevligt bemötande.
  • Bårring H
    Bårring H skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Allt gick bra och jag blev bra bemött.
    Mina förväntningar blev besannande .
  • David T
    David T skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Professionella och gott bemötande! Fick bra erbjudanden på försäkring och vinterdäck. Mycket nöjd med Riddermark!
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Riddermark Bil Arlanda
    En seriös bilhandlare med fokus på kunden.
  • Khadra A
    Khadra A skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Det var ett bra upplevelse och jag fick hjälp av en försäljare som heter Vikin. Han är jätte duktig och hjälpsam person. Jag fick köpa en BMW 320i med 3 år garanti och fortfarande bilen ser ut bra.
  • Maja N
    Maja N skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Jag köpte en bil, de var duktiga och trevliga
  • Arvidsson E
    Arvidsson E skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Mycket trevliga o uppriktiga, vissa funktioner funkade inte på bilen men, va inga problem att åtgärda i min hemstad o sen skicka räkning till riddermarks bil.
    Skoda fabia + monterat krok.
    2017-09-19 Riddermark Bil svarar Arvidsson E
    Hej!

Vad bra att monteringen av dragkroken gick smidigt hos dig. Stort tack för recensionen!
    Ha en fantastisk höst och tveka inte på att höra av sig om du har några frågor.

Mvh Riddermark Bil
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Mycket bra . Proffsigt och med bra service .
  • Ulla S
    Ulla S skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Kunnig försäljare som gav information om bilen som jag köpte hos företaget. Tog sig tid och kom med olika förslag om vilken sort bil jag letade efter. Fick testa bilen med försäljare och en god vän. Att jag inte ger utmärkt som betyg är att det inte ingick vinterdäck till köpet.
    2017-09-12 Riddermark Bil svarar Ulla S
    Hej Ulla! Tack för din recension. Vad roligt att du är nöjd med din nya bil!
    Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.

• Kamil H
    Kamil H skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Toppen bra service där man gjorde det man kunde för att möta våra behov.
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Riddermark Bil Arlanda
    I det stora hela tycker jag att det var en lätt och smidig affär.
    Jag är dock mindre nöjd med bilen då service lampa började lysa ca 2 veckor efter köpet sound 2 LED lampor i bakljusen är ur funktion mm
    2017-09-14 Riddermark Bil svarar Mattias B
    Hej Mattias! Du har inte varit i kontakt med din försäljare, han kontaktar dig så skall vi se hur vi kan hjälpa dig.

Mattias B gillar detta
  • ali s
    ali s skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Väldigt bra företag tyget att köpa bilen av dem
  • Erik M
    Erik M skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Köpte en bil vilken visade sig ha usla batterier. När jag körde hem med den så dog den vid bensinmacken. Istället för att bara åtgärda problemet så skulle de ta in bilen ladda den vilket skulle ta flera dagar..
    2017-09-12 Riddermark Bil svarar Erik M
    Hej Erik!

Vad tråkigt att ni känner er så missnöjda med er bil. Bilen hämtades av oss från bensinmacken varpå vi försökte ladda den utan resultat. Ett nytt batteri monterades och en buckla åtgärdades samtidigt direkt på plats istället för senare, som avtalat. Bilen levererades sedan hem till er av vår säljare.
    Vi beklagar att ni trots dessa åtgärder känner er missnöjda och vi uppmanar er att höra av er om det finns något annat vi kan hjälpa er med.

Annars får vi hoppas att ni får många trevliga mil i er nya Volvo, och att önskar er en glad höst!
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Jag köpte min första bil begagnad härifrån och fick ett mycket gott intryck av Riddermark Bil. Dels var priset på bilen förmånligt och de erbjöd även ett samarbete med ett försäkringsbolag som mer än halverade försäkringskostnaden för mig som inte haft körkort i mer än ett år. De är mycket kunniga och erbjöd även att köpa tillbaka bilen när jag sedan vill "byta upp" mig.
  • Kamil H
    Kamil H skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Ett smidigt och problemfritt bilköp.

Jag vill tacka Amir på Riddermark bil Arlanda för den exeptionella servicen jag fick utav honom. Utöver det ovanstående så vill jag passa på att lovorda honom för hans sätt att vara tillmötesgående på samtliga plan. Känslan jag fick var, ingenting är omöjligt, samt ett stort förtroende för honom som säljare och person.

Tack ännu en gång.
    Kamil Hanna
  • Torbjörn Z
    Torbjörn Z skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Bemötandet har varit bra. Köpte begagnad bil samt bytte in vår dåvarande bil. Tyvärr har nya bilen krånglat men fungerar det som det ska med garantin så kan slutbetyget höjas.
    2017-08-24 Riddermark Bil svarar Torbjörn Z
    Hej Torbjörn!

Återkom gärna är ärendet ärendet är klart så att vi vet att du fått rätt hjälp.

• Mattias L
    Mattias L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Bra bemötande, servicrminded personal. Men de hade gärna fått hämta oss på flyget och de drog inte av resan från norr som de visst brukar göra.
    2017-08-24 Riddermark Bil svarar Mattias L
    Hej Mattias!

Vi har under särskilja perioder marknadsfört att vi bjuder på flygresan. Detta är tyvärr inte en permanent kampanj.
    Vi hoppas att ni får många trevliga mil i er nya bil, och välkomnar er åter.

• Adam H
    Adam H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Fick ett riktigt bra bemötande av vendela i Arlanda. Personalen över lag hade en skön avslappnad attityd och jag rekommenderar riddemark Arlanda till andra.
    2017-08-04 Riddermark Bil svarar Adam H
    Hej Adam!

Tusen tack för din recension och varmt välkomna åter.
  • Jan S
    Jan S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Mycket bra. Flexibla och lyhörda.
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Köpte v60, var nöjd med bemötandet och smidig service. Hanteringen av vinterdäck kändes märklig liksom montering av dragkrok. Förstår inte att man kan köpa bilen och komma tillbaka några dagar senare för att få kroken monterad
    2017-08-24 Riddermark Bil svarar Patrik A
    Hej Patrik,

Tack för din recension.
    Eftersom vi inte har egen verkstad för montering av dragkrok, och heller inte egen förvaring av alla vinterdäck så sköts dessa punkter tillsammans med våra samarbetspartners. För dig som kund innebär det det att du får vinterdäcken skickade till och förvarade i din hemort samt att dragkroken kan monteras när det passar dig bäst, på en verkstad nära dig.

Varmt välkommen åter till oss, och tveka inte på att höra av dig om du har några frågor.

• Tomas L
    Tomas L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Något säljande säljare från första början. Var intresserad och valde mellan två bilar från samma företag men olika butiker. Blev tydligt att säljaren var enbart mån om sin egen provision och hade begränsat intresse av att släppa in den andra bilen i diskussionen. På hemsidan framförs möjligheten att köpa bil från kedjans alla butiker men det spelades inte riktigt i verkligheten. Affären gick sedan bra. Stort plus att bli upphämtad på Arlanda, betalning och kommunikation var proffsig.

Hade velat få med varudeklaration på bilen istället för att "lita" på firmans rutinmässiga genomgångsprogram. Bristande kunskap i Audis mobilitetsgaranti och vad som skiljer mellan den och försäkring som erbjöds till försäljning var ett minus liksom mängden bensin i tanken där varningslampan började lysa efter 300 m körning.
  • Susanna F
    Susanna F skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Trevligt bemötande av säljaren Rasmus. Men det tog ett tag innan jag blev reggad som ägare av bilen närmare 14 dagar. Då jag även glömt min telefonhögtalare i min gamla bil så ringde jag gör att be dem leta fram den men den hade försvunnit, då blir man inte glad att det finns oärliga människor!
    2017-08-06 Riddermark Bil svarar Susanna F
    Hej Susanna.
    Tack för din recension.
    Vi beklagar att vi inte återfunnit din högtalare, inbytesbilarna skickas ofta direkt till test, verkstad och transport varav det är svårt för oss att kontrollera vilka som hanterat respektive bil. Vi vill därför alltid påminna om att man går igenom bilen ordentligt innan den lämnas in hos oss för försäljning.

Vi hoppas att du är nöjd med din nya bil, och att du hör av dig direkt om du har några frågor.

Med vänlig hälsning,
    Riddermark Bil
  • Anne S
    Anne S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Jättenöjd från första samtalet när jag frågade om bilen och även när jag väl gjorde köpet. Trots att jag köpte en billigare beg bil (Saab cab) blev jag behandlad som att jag gjorde ett stort köp.
    2017-08-04 Riddermark Bil svarar Anne S
    Hej Anne!

Vad roligt att du känner dig nöjd med vår service och din nya Cab. Vi hoppas att du får många trevliga mil i den, och önskar dig välkommen tillbaka till oss när som.

Vänliga hälsningar,
    Riddermark Bil
  • Eleonor H
    Eleonor H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Bra service och bemötande. Köpte en BMW X1 och fått våra önskemål tillgodosedda.
    Rekommenderas varmt!
    Riddermark Bil Slagsta S gillar detta
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Mycket bra service och leverans!
    Riddermark Bil Slagsta S gillar detta
  • Richard v
    Richard v skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Hej!
    I torsdags var jag och min son inne hos Riddermark Arlanda.
    Fick en väldigt bra bemötande från en säljare, Vikien.
    Glad kille som gaf mig allt tid att kolla på just den bil som jag var intresserad av. Körde ut den på en plats där vi kunde går fri omkring så att vi kunde öppna alla dörrar utan att vara rätt att dörrar skulle slår in på billen brevid. Utan att förklara i detalj kan jag säger att Vikien hjälpte oss som familj och gjorde allt så att köp skulle fungera för oss!
    Tack Vikien för din personliga service och den känslan att det är ett tryggt och betrodd affär för oss!

Rekommenderas starkt.
    Ps.

Hoppas att ni kan framföra detta till Vikien!

Återigen tack!

Richard o Jeanette
  • Maria E
    Maria E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Rekomenderas!! Bra bemötande och kundservice. Vendela har fixat alla "problem" galant. Stort tack från en nöjd kund i en blå bil :-)
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Ja det började bra. Blev väl bemötta och fick provköra bilen vi köpte. Tyvärr verkade man inte så intressant efteråt, få man fick höra av sig själv, o tjata via mail o ringa. Bilen var ju nybesiktigad o nyservad, men fanns varken besiktningsprotokoll eller serviceprotokoll. Lite märkligt tyckte vi, men blev lovade att få det mailat till oss. Fick höra av oss ett flertal gånger men hände inget. Ibland fick vi ej svar. Men så efter 2-3 veckor fick vi serviceprotokollet mailat till oss. Först var det på fel bil, men andra gången blev det rätt. Dock var det ej undertecknat av servicetekniker? Vi påpekade detta, men det var bara det utskrivna protokollet var undertecknat fick vi till svar:) då undrar man ju varför vi inte kunde fått en kopia på detta? Ang besiktningsprotokollet, så har vi inta fått det än, efter 2 månader:). Hur mycket ska man behöva tjata? Inget emot riddermark eller personalen, men tycker det känns lite oproffsigt!
    2017-07-07 Riddermark BIl svarar Andreas H
    Hej Andreas,

Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension till oss. Det är mycket tråkigt att höra det du beskriver, vi beklagar verkligen vad som hänt och självklart ska ingen behöva vänta så länge. Jag har nu pratat med säljaren som ska se till att fixa fram besiktningsprotokollet till dig. Ursäkta att det dröjt sådan tid.
    Hoppas att du är nöjd med bilen i övrigt! :)

Ha en fin sommar Andreas!

• Muharem K
    Muharem K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Hej jag köpt en bil 280000kr från riddemarkbil
    Men 7 olika fel läcka från motor jättedålig bil företag mvh Muharem kalludra
    2017-06-30 Riddermark BIl svarar Muharem K
    Hej Muharem,

Tack för du tog dig tiden att skriva en recension.
    Vi beklagar att du upplever oss som sådana. Det är alltid tråkigt att höra att något inte gått som det ska och vi vill självklart att alla ska vara nöjda med oss. Dock har jag pratat med de involverade i affären och de fel som upptäcktes på bilen har du fått åtgärdat av oss. Du får gärna kontakta oss igen om det uppstår vidare funderingar kring bilen.

Vi önskar dig en riktigt fin sommar!

• Alex B
    Alex B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Riddermark är det bästa bilföretaget.
  • Lena L
    Lena L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Köpte en begagnad bil hos företaget. Felen på bilen fixades, vilket var bra. Säljaren envisades med att jag måste köpa deras bilförsäkring. Jag anser att det är mitt val var jag försäkrar min bil. Det var dåligt. Bilen var inte riktigt ren. Det var dåligt. Klockan var inte ens omställd till Sommartid. Det var dåligt. När jag skulle hämta bilen talar säljaren om att han måste skjuta på sin lunch för att jag ska hämta bilen. Det var dåligt, behöver jag veta det?
    2017-06-29 Riddermark BIl svarar Lena L
    Hej Lena,

Tack så mycket för att du tar dig tiden att lämna en recension till oss. Vi beklagar att du upplevde det som du beskriver.
    Försäkringen vi erbjuder har ett väldigt lågt och konkurrenskraftigt pris samtidigt som den ger ett av marknadens bästa skydd och är både efterfrågad och uppskattad av många kunder. Den följer med när man köper bil av oss och är tecknad för det första året.
    Självklart vill vi att alla kunder ska vara nöjda med oss och känna sig nöjda med sitt bilköp efteråt. Vi uppskattar därför att du berättar din upplevelse så att vi i framtiden vet vad vi kan göra bättre.
    Vi hoppas att du är nöjd med din bil i övrigt och att du är välkommen att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar.

Vi önskar dig en fin sommar!

• Khaled N
    Khaled N skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Jag köpte en bil därifrån och var mycket bra bemötande av försäljaren och är nöjd med bilen än så länge. Mvh
    2017-06-29 Riddermark BIl svarar Khaled N
    Hej Khaled,

Tack så mycket för din recension och det fina betyget.
    Vi blir väldigt glada av att höra att du är nöjd med dina bilköp hos oss. Tveka inte på att höra av dig till oss om du har några funderingar, och lycka till med bilen :)

Ha en trevlig sommar nu!

• Frida B
    Frida B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Jag är väldigt nöjd med sercen som jag fick.
    2017-06-29 Riddermark BIl svarar Frida B
    Hej Frida,

Tack så mycket för din recension och det fina betyget.
    Vi blir väldigt glada av att höra att du är nöjd med vår service. Tveka inte på att höra av dig till oss om du har några funderingar, och lycka till med bilen :)

Ha en trevlig sommar nu! :)

• Ann G
    Ann G skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Säljaren var glad och trevlig, men lite för optimistisk med tiden för att åtgärda vissa saker på bilen innan leverans.
    Det tog en månad istället för en vecka och då fick jag själv lämna in den efteråt för att fixa den sista detaljen som säljaren inte hade lyckats med på en månad.
    En stor miss var att jag inte fick ha mitt eget försäkringsbolag, där fick jag en mycket bättre premie.
    Det tycker jag inte om.
    Annars är jag nöjd med bilen.
    2017-06-30 Riddermark BIl svarar Ann G
    Hej Ann,

Tack så mycket för din recension.
    Vad tråkigt att höra att det blev strul med ditt bilköp. Vi beklagar denna händelse och självklart vill vi inte att sådant ska hända någon kund. Vi hoppas att du känner dig välkommen att kontakta oss igen om ytterligare funderingar skulle uppstå.

Ha en trevlig sommar nu!

• Christian Y
    Christian Y skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Hej !
    Allting har varit väldigt bra , bemötande , service , leverans ,
    Väldigt bra från a-z
    Bra jobbat , mycket nöjd kund , tack.
    2017-06-29 Riddermark BIl svarar Christian Y
    Hej Christian,

Tack så mycket för din recension och det fina betyget.
    Vi blir väldigt glada av att höra att du är nöjd med din bilköp hos oss och att du är nöjd med vår service. Tveka inte på att höra av dig till oss om du har några funderingar, och lycka till med bilen :)

Ha en trevlig sommar nu Christian! :)

• Toivo K
    Toivo K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Bra bemötande både på plats och i telefon.
    Snabb hantering av det administrativa vid bil köp.
    2017-06-27 Riddermark BIl svarar Toivo K
    Hej Toivo,

Tack så mycket för din recension.
    Vad roligt att du är nöjd med ditt bilköp hos oss. Lycka till med din nya bil nu :)

Ha en fortsatt trevlig dag och en fin sommar!

• Ali K
    Ali K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Fick hjälp med förmedling av bil till en rimlig peng.
    Jättebra och positivt bemötande- jäkligt hjälpsamma.
  • Peter H
    Peter H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Trevligt och bra bemötande. Köpte en bil där och fick bra hjälp med extrasaker som jag behövde till den.
  • Mathias H
    Mathias H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Vi fick bra kontakt med säljare på en gång och han hjälpte mig med alla funderingar kring bilen. Överlag är vi mycket nöjda med hur affären gick till och hur bra support vi fått både före och efter köpet.
  • Viktor L
    Viktor L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Affären var väldigt smidig, hade inte möjlighet att vara på plats och inspektera bilen men jag hade en medhjälpare som tog sig en titt och sen kunde jag skriva på kontraktet super smidigt över internet.

Har dock inte hört nåt om mina vinterdäck som skulle ingå i priset, kommer väl ringa upp under dom närmaste dagarna och se var dom tagit vägen.
  • Ulrika Ö
    Ulrika Ö skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Blev besviken då jag upptäckte efter några dagar att bilen var inrökt. När jag påpekade detta fick jag som svar att det finns många företag som jobbar med sånt. Det fanns även bara 1 bilnyckel som jag fick veta då köpet var gjort. Den infon fick jag även efteråt. De på vw tyckte också att det skulle dom betalt o fixat. Men även där fick jag ett nej så de har jag fått beställt o betalat sjäv.
    Även instruktionsbok o servicebok saknas.
  • Samuel V
    Samuel V skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Jätte bra från man kliver innanför dörren tills man åker därifrån med en "ny" bil. Fick svar på de mesta frågorna direkt, några andra fick jag på mail någon dag senare. Kommer garanterat använda mig utav Riddermark nästa gång det är dags att byta till en nyare bil.
  • Sara B
    Sara B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Mycket bra bemötande av säljaren Johan Pettersson. Blev köp av en Subaru för oss från Norrland. Allt har funkat fint hittills
  • anna
    anna skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Vi ville köpa en bil, hade sett en annons från Riddermark som vi var intresserade av. Vi åkte dit, provkörde och fick mycket bra hjälp och trevligt bemötande. Kändes som en bra deal.

Maskingatan 8A, 195 60 Arlanda stad