Riddermark Bil Arlanda

Riddermark Bil Arlanda

Varmt välkommen till Riddermark Bil, Arlanda. Vi har varit verksamma sedan 2007 och har över åren hjälpt tusentals kunder att hitta nya bilar, och vi har dessutom hjälpt en större mängd företag och privatpersoner att sälja sina bilar.

Vi erbjuder hjälp till dig som företagare att hitta den smidigaste och mest flexibla lösningen gällande din vagnpark med både avyttring och köp av bil. Vi kan också erbjuda dig som privatperson att byta in den bil du har för närvarande samt hitta din nya bil.

Varmt välkomna till oss!
Måndag-Fredag: 09-19.00
Lördag-Söndag: 10-16.00

Läs vad 495 kunder tycker om Riddermark Bil Arlanda

• PATRIK A

2020-10-29

PATRIK A skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Vi är jättenöjda med vår nya bil och ett mycket bra bemötande av säljaren Osman som var kanon och hjälpsam vid försäljningen samt hjälpsam vid lite frågor efter försäljningen.
    Vi kommer säkerligen tillbaka när det är dags för nästa byte..
    Tack Osman 🙏 👌

Patrik Andersson Läs mer
  • Johan Peter E

2020-10-23

Johan Peter E skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Snabb och professionell affär då vi köpte vår V90. Sen så hade vi glömt 2 barnstolar i vår inbytesbil som den väldigt serviceinriktade säljaren Dennis ser till att vi får tillbaka när de har en annan hemleverans utav bil till vår region. Då måste man ge bra betyg 🙂 Läs mer
  • Angelica Christina Ö

2020-08-16

Angelica Christina Ö skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Vet inte riktigt vad jag ska ge för betyg.
    Köpte mig en VW Touareg i juli, bilen annonserades med nya däck, dom var tyvärr torrspruckna, äldre än bilen själv samt hade massa jack i däcksidorna som någon smetat någon svart gegga i (skokräm), fick dock däcken bytta, tyvärr inte till samma märke och modell som satt på men efter lite om och men efter jag blev erbjuden budgetdäck fick jag 4 nya Goodyeardäck.
    Har även haft lite problem med dåligt batteri som byttes innan jag hämtade bilen, en slang från spridarna som läckte diesel, elfel till släpvagnskontakten samt lite mjukvaruinställningar i bilen som har varit konstiga, allt detta har Riddermark dock stått för, har inte varit några som helst problem att få lämna in bilen på både Mekonomen och tom VWs egna verkstad Möller bil, det vill jag verkligen ge Riddermark en stor tumme upp för!
    Dock har jag nu fått mer problem där dörrhandtagen(!!) på bilen ramlar av, låsningen till handtaget i dörren är trasig och man ser att det har varit limmat tidigare och går därmed inte att sätta tillbaka utan att byta hela låsmodulen till handtaget inuti dörren :(
    Hade det inte varit fel på fel hade betyget blivit högre, men är lite trött på alla fusklagade saker på denna bilen. Vilket självklart inte ens behöver vara Riddermark som gjort utan tidigare ägare.
    Sen är det lite tråkigt att man inte får med en uppsättning däck till, men vad ska man göra.

Tumme upp för servicen att stå för verkstadsbesök, tumme ner för att bilen ramlar samman. Läs mer
  • 2020-05-27

Daniel W skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Otrolig bra service och mycket kompetent personal
    Köpte en bil med hemleverans för första gången och det blev överförväntad bra
    Vågade köpe en bil utan att se den för Riddermark hade bra betyg på alla forum och det stämde kan varmt rekommendera Riddermark för ett tryggt bilköp
    Daniel, Hammarö Läs mer
  • ADIL G

2020-05-23

ADIL G skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Köpte en Volvo och lämnade in min bil som en del av affären.
    Dom hjälpte mig med försäljningen och allt var jätte smidigt och jag är super nöjd med mitt köp.
    Ett extra stort tack till Osman som var bilförsäljaren som ordnade affären, super trevlig killer som hade koll på allt 👍 Läs mer
  • 2020-05-08

CHLOE P skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Emrik Bergman på Riddermark Arlanda var jätteduktig och vill tacka honom för den smidiga bilaffären vi gjorde och hjälpen vi fick med allt. Jag rekommenderar Emrik och Riddermark! Läs mer
  • 2020-03-03

Jonas Esko Antero K skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Köpte en Audi A3 2008. Bor en bra bit från butiken så jag reserverade bilen och åkte dit 2 dagar senare. Blev väldigt bra bemött både via telefon och sedan vid köptillfället. Säljaren kom till butiken på sin lediga dag för att det skulle passa bäst med min planering.
    Bilen såg otroligt fin och välvårdad/städad ut, både invändigt och utvändigt. Sen påpekade säljaren de skador han upptäckt när han tvättat bilen och påpekade dessa för mig.
    Säljaren erbjöd en extra försäkring som han sedan bjöd på för att ge mig extra trygghet.
    Han ringde också upp ett par dagar senare för att kolla att allt gått bra och att jag fortfarande var nöjd med bilen.
    Vill ge en stor eloge till Riddermark och speciellt till Kostas som gjorde hela mitt första bilköp av en bilhandlare riktigt bra!
    Jag rekommenderar Riddermark starkt till alla som vill göra ett bra bilköp! Läs mer
    2020-03-03 Riddermark Bil svarar Jonas Esko Antero K
    Hej Jonas.
    Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd med vår service och bilköpet, det gläds vi åt!
    Stort grattis till bilen och varmt välkomna åter :)
    Jonas Esko Antero K gillar detta
  • 2020-02-26

Göran F skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Köpte en Volvo XC 70, som har varit till belåtenhet hittills.
    Före detta köp, var mitt senaste bilköp år 1998, en Volvo 940, och då via privat kontakt,, så min erfarenhet av bilfirmor var mao synnerligen begränsad, varför jag inte hade några särskilda förväntningar.
    Bemötandet från den säljare jag träffade tycker jag var bra, och några önskemål, t.ex. om vinterdäck, tillgodosågs också.
    Lite sämre var att ägarbytet av den gamla 940 bilen, som Riddermark Bil tog hand om, dröjde ganska länge,
    Vi hann även få en faktura på en reparation av samma bil.
    Detta rättades dock till vid kontakt med säljaren, och vi behövde aldrig lägga ut några pengar. Läs mer
    2020-02-28 Riddermark Bil svarar Göran F
    Hej Göran.
    Tack för din recension. Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta vad vi kunnat göra bättre.
    Grattis till bilen och ha en trevlig helg :)
  • DAN N

2020-02-08

DAN N skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Köpte en XC70 i december. Är otroligt nöjd med den bilen och den otroliga service jag fått. Var några småfel på bilen men åtgärdades innan försäljning. Upptäckte även ett fel någon månad senare som funnits när jag köpte bilen. Detta åtgärdades också utan problem. Omdömet går mest till den otroligt serviceinriktade och vänlige försäljaren Dennis. Tack för en bra bilaffär. Läs mer
    2020-02-10 Riddermark Bil svarar DAN N
    Hej Dan!
    Vad skönt att höra att problemet som uppstod löste sig smidigt och att du i övrigt är nöjd.
    Önskar dig all lycka till med din bil, varmt välkommen åter! :-)
  • 2020-02-06

Samantha G skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Lurad för andra gången av riddermark, uselt. Rekommenderar inte. Läs mer
    2020-02-10 Riddermark Bil svarar Samantha G
    Hej Samantha!
    På vilket sätt har du blivit lurad? Du får gärna kontakta oss på kundservice@riddermarkbil.se och förklara mer så ska vi kika på om det finns något vi kan göra för dig. :-)

Daniel T skrev om Riddermark Bil Arlanda
    uselt på många sätt, köpte en passat av er, och det enda jag är nöjd med, som tur är är bilen! Bemötandet ifrån er var under all kritik på allt som går egentligen! Borde såklart kontakta er tidigare men är rätt nöjd att jag lät bli, hittade detta mail av en slump och nu har det värsta agget mot er släppt och då kände jag att jag kan väl svara. Men efter att ha läst många recensioner om er så tror jag redan ni är fullt medvetna om att ni inte är särskilt bra på någonting förutom att sälja bilar, och när jag skriver bilar så menar jag endast bilen, allt runt om så som vinterdäck, service, löften om vad som ingår osv osv är ni tvärkassa på, och det vet ni nog redan om! Men ni fick sälja en bil till mig iallafall, nästa köper jag såklart inte hos er, säkert någon tusenlapp dyrare i butik, men det tror jag alla känner att det är värt efter att ha köpt en bil hos er! Kriga på lyssna på dom som orkar höra av sig mer än vad jag gjorde, vilket var säkert 15 gånger! Ni är utan tvekan bra människor i grund och botten men i ett Stockholm med hård konkurrens fattar vem som helst att luras lite grann, det måste man göra! Läs mer
    2020-02-04 Riddermark Bil svarar Daniel T
    Hej Daniel!
    Tack för din recension.
    Vill du kontakta oss på kundservice@riddermarkbil.se och inkomma med ett registreringsnummer? Så får vi kika närmre på detta och se om det finns något vi kan göra för dig.

Daniel F skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Köpte Passat GTE och blev väl bemött. Hade inga förväntningar, men Riddermark levererade. Läs mer
    2020-02-04 Riddermark Bil svarar Daniel F
    Hej Daniel!
    Vad kul att du är nöjd. Berätta gärna om du tycker vi hade kunnat göra något annorlunda för att förtjäna fullpott :-) kundservice@riddermarkbil.se
    Ha en fin dag!

Alexander C skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Mitt första bilköp, min säljare heter Konstantinos Galaktios.

Mycket professionellt bemötande och informativ.

Generellt så kan man säkerligen vara lite osäker och rädd att bli lurad.

Men Konstantinos gav verkligen ett bra intryck innan, och efter köp av bil.

Även någon vecka efter bilköpet så dök något mindre upp, men utan några problem eller förhinder så hjälpte han mig med detta galant.

Bilen har än idag inga problem och jag är supernöjd med köpet.

Eloge till Konstantinos Galaktios som även efter någon vecka ringde och kollade så allt var bra.

Förhoppningsvis går däckbytet smärtfritt nu till sommaren, köpte detta med bilen och skulle skickas till ett däckhotell här.

Bil: Volvo v60
    Datum: december 2019

Alexander Läs mer
    2020-02-04 Riddermark Bil svarar Alexander C
    Hej Alexander!

Vad roligt att du är nöjd med oss, det gläds vi åt.
    Vad skönt att problemet som uppstod löste sig smidigt.
    Tveka inte på att höra av dig om det skulle vara något, varmt välkommen åter! :-)
  • 2020-01-18

MATHIAS B skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Var intresserad av en bil och kontaktade dem. Fick svar på några timmar och allt verkade kanon. Ville ta halva bilen på Leasing/Avbet. och fick svar omgående ifrån deras Kreditbolag att de godkände mig, och jag fick ett avtalsenligt mail om det. Tog kontakt med säljaren igen trots att vederbörande skulle återkoppla omgående vis svar ifrån kreditbolaget, och då fick jag tydligen ett avslag, men inte ifrån kreditbolaget utan av Riddermark själva, trots att jag skulle betalar mer än halva bilen kontant och resterande på leasing / avbet. De skulle ju ha bilen som säkerhet till bilen var betald och klart... mycket märkvärdigt..tyvärr Läs mer
    2020-01-27 Riddermark Bil svarar MATHIAS B
    Hej Mathias!
    Vill du kontakta oss på kundservice@riddermarkbil.se och förklara detta närmre?
  • Lars Magnus P

2020-01-12

Lars Magnus P skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Så otroligt fint bemötande vid provkörning och vid bilköp. Så otroligt duktig och engagerad säljare vi hade. Stor stjärna till Emrik Bergman.
    Inte bara gör han allt för att hjälpa när man ska handla utan också när de är något som inte fungerat som de ska.
    Vi är otroligt nöjda och när de är dax att byta bil nästa gång vet iaf vi vart vi åker.
    Stort utbud och bra bemötande. Läs mer
    2020-01-29 Riddermark Bil svarar Lars Magnus P
    Hej Lars Magnus!
    Vad kul att höra att ni är nöjda med oss och servicen ni fick av er försäljare, det glädjer oss.
    Stort lycka till med er bil, varmt välkomna åter! :-)
  • 2019-12-30

Anders S skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Bra service och proffsigt upplägg Läs mer
    2019-12-30 Riddermark Bil svarar Anders S
    Hej Anders :-)
    Vad kul att du är nöjd med din bilaffär, det gläds vi åt.
    Varmt välkommen åter och god fortsättning!
  • 2019-12-27

Tobias N skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Jag tycker ni är jobbiga som skickar mejl till mig.

Måste tydligen ge ett betyg för att svara. Skulle utan dessa mejl givit en fyra, men nu blir det en etta. Läs mer
    2020-01-03 Riddermark Bil svarar Tobias N
    Hej Tobias.
    Tack för din recension. Vad tråkigt att du känner så.
    Om du annars hade gett oss fyra stjärnor, berätta gärna vad vi hade kunnat göra annorlunda för att få fullpott.
    Ha en trevlig helg! :-)
  • 2019-12-21

Pontus E skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Riktigt trevlig och bra säljare, Lanå.

Beskriv bilen väldigt detaljerat då vi hade 20+ mil till uppställningsplatsen och tog enormt mycket bilder på allt han själv kunde tycka var lite negativt, vilket var bagateller för mig :)

De reserverade bilen utan problem och vi fick provköra i lugn och ro och bestämma oss, så i min upplevelse var det en grymt bra bilförsäljning!

Riktigt nöjd med bilen än! Tack Lanå :) Läs mer
    2019-12-23 Riddermark Bil svarar Pontus E
    Hej Pontus!
  • 2019-12-20

NIKOLA N skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Mycket bra proffesionellt bemötande, kunnig säljare Konstantinos följde upp och genomförde allt vi hade kommit överens.

Tack! Läs mer
    2019-12-20 Riddermark Bil svarar NIKOLA N
    Hej Nikola.
  • MILAD M

2019-12-19

MILAD M skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Sålde min bil! Gick jättesmidigt, Armin kom och hämtade bilen, var otrolig trevlig, proffesionell, Vi kände oss otroligt trygga samt nöjda, han höll sin tid, gick igenom allt noggrant med oss samt förklarade för oss tydligt vad han testar etc genom hela köpprocessen! Läs mer
    2019-12-19 Riddermark Bil svarar MILAD M
    Hej Milad.
  • 2019-12-18

Anders B skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Väldigt trevligt bemött och tålmodig Läs mer
    2019-12-19 Riddermark Bil svarar Anders B
    Hej Anders.
  • 2019-12-18

Edward P skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Vi köpte en bil och fick väldigt ärligt och proffsigt bemötande av Dennis på Riddermark Arlanda!! Mycket nöjd med det samarbetet! Läs mer
    2019-12-19 Riddermark Bil svarar Edward P
    Hej Edward.
  • 2019-12-17

Mario J skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Jättebra och proffsig service genom en snabb och smidig affär! Läs mer
    2019-12-17 Riddermark Bil svarar Mario J
    Hej Mario.
  • 2019-12-17

Martin L skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Vi är väldigt nöjda med servicen och bemötandet. Allt gick väldigt enkelt och smidigt. Läs mer
    2019-12-17 Riddermark Bil svarar Martin L
    Hej Martin.

Nevzat S skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Vi köpte bil ifrån Riddermark Bil i Arlanda, blev bemött precis ett oprofessionellt sätt, det var ingen service känsla alls. Lite halv kaxiga i sättet, men det spelade inte någon större roll. Då jag ville köpa bilen inte dem som tur! Tack vare deras bra priser så säljer dem kan garantera att dem hade inte överlevt länge på marknaden annars.

Mvh Läs mer
    2019-12-17 Riddermark Bil svarar Nevzat S
    Hej Nevzat.
    Tack för din recension. Vi beklagar att ni blivit bemötta på det sättet, kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta vad vi kunnat göra bättre. Varmt välkomna och vi önskar dig en fin jul!

Mikaela G skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Köpte en trasig bil och fick ingen hjälp alls(felet upptäcktes tydligen försent enligt er). Jag kommer aldrig köpa en bil hos er igen och jag hoppas ingen annan gör det heller. Läs mer
    2019-12-17 Riddermark Bil svarar Mikaela G
    Hej Mikaela!
    Vad tråkigt att höra om din bil. Vi hittar inte dig i vårt system, vill du kontakta oss på kundservice@riddermarkbil.se och förklara närmre samt inkomma med registreringsnummer så kan vi kika på detta?

László H skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Jag köpte en 10 år gammal Volvo. Mycket bra bemötande, försäljaren hämtade mig från flygplatsen. Bilen var i bra skick - precis som i annonsen. På vägen tillbaka fick jag problem med termostaten och kontaktade försäljaren. Bilen fixades i garanti. Trotts oväntade felet är jag nöjd med köpet och tjänsten. Bilen är fantastisk! Läs mer
    2019-12-16 Riddermark Bil svarar László H
    Hej Laszlo.
    Vad kul att du är nöjd med din bilaffär och att det löste sig med problemen, det gläds vi åt!

Per Å skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Vi bytte bil under hösten hos Riddermark Bil i Arlanda stad. Vi tog först kontakt med en av deras säljare som ställde undan den bil som vi var intresserad av, till dess att vi hade möjlighet att åka ner och prova den.(Vi bor i Norrlands innersta skogar!)
    Vänligt bemötande från början till slut, och som vi upplevde det, en vilja av att se till att kunden alltid skall vara nöjd efter avslutad affär, verkar vara deras strategi.
    Förtroendeingivande personal!
    Tack för en ”bra affär” ! Helnöjd!
    //Inger och Per-Anders Läs mer
    2019-12-16 Riddermark Bil svarar Per Å
    Hej Per och Inger.

Lena N skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Beg bil

Väl bemött.

Kan rekomendera andra att titta på bil här!

En bra upplevelse. Läs mer
    2019-12-16 Riddermark Bil svarar Lena N
    Hej Lena!

Björn D skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Köpt en bil. Bra bemötande. Har inget att klaga på så här långt. Bilen har fungerat så jag har inte haft anledning till ytterligare kontakter. Läs mer
    2019-12-16 Riddermark Bil svarar Björn D
    Hej Björn!

Alexander N skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Utmärkt service båda under och efter köpet Läs mer
    2019-12-16 Riddermark Bil svarar Alexander N
    Hej Alexander!

Shatha A skrev om Riddermark Bil Arlanda
    jag har köpt en bil VW passat jag var nöjd med allt hos Riddermark Bil Arlanda Läs mer
    2019-12-16 Riddermark Bil svarar Shatha A
    Hej Shatha!

Kiymet D skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Bra valmöte, trevliga personal, hjälpsamma! Läs mer
    2019-12-16 Riddermark Bil svarar Kiymet D
    Hej Kiymet.
    Vad kul att ni är nöjda, det är det vi strävar efter!

Eva P skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Köpte en Volvo V 70 men hade problem med en sidospegel som säljaren inte tog på allvar men det var en trafikfara och till slut blev jag tagen på allvar av verkstaden och det ordnades inom garantin, det tog tyvärr ner mitt omdöme av företaget. Läs mer
    2019-12-16 Riddermark Bil svarar Eva P
    Hej Eva.
    Vad tråkigt att höra att ni blivit bemött på det sättet. Hör gärna av er till oss på Kundservice@riddermarkbil.se och berätta vad vi kunnat göra bättre. Vi önskar dig en fin jul!

Göte Ö skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Jag bytte bil snabbt och smidigt , dyrt men bra! Läs mer
    2019-12-16 Riddermark Bil svarar Göte Ö
    Hej Göte.
    Tusen tack för din fina recension. Vad kul att allt gick så snabbt och smidigt.

Marcus A skrev om Riddermark Bil Arlanda
    *Bil.
    *Bra men stressigt.
    *Konstig app där man ska skriva på saker och handpenningar för att komma och kolla, stressigt, man vill känna sig lite lugn och uppskattad när man ska lägga ut 300000 på en bil. Lägg tid på köparen och få den att känna sig trygg.
    *Hade velat haft mer tid att diskutera affären och kollat bilen, affären var över på en kort stund.
    Är nöjd med bilen men inte sättet det går till på. Läs mer
    2019-12-16 Riddermark Bil svarar Marcus A
    Hej Marcus.
    Tusen tack för din recension. Vad kul att du är nöjd med bilen, kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta vad vi kunnat göra bättre. Varmt välkomna åter och ha en fin jul!
  • Per R

2019-12-15

Per R skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Kunnig och serviceorienterad personal Läs mer
    2019-12-16 Riddermark Bil svarar Per R
    Hej Per.

Eric N skrev om Riddermark Bil Arlanda
    kollade runt efter passat, ringde säljaren, två timmar senare var jag påväg hem i min passat. Allt gick väldigt smidigt från första samtal till betalning och leverans. Läs mer
    2019-12-16 Riddermark Bil svarar Eric N
    Hej Eric.
    Vad kul att ni är nöjda och att allt gick så smidigt och snabbt!
  • Victoria K

2019-12-15

Victoria K skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Trevlig försäljare som var tydlig och förklarade informativt hela vägen genom alla dokument vid köpet av min Fiat. Glad att jag valde köpa bil just där. Mycket bra bemött. Läs mer
    2019-12-16 Riddermark Bil svarar Victoria K
    Hej Victoria.
    Vad kul att ni är nöjda och att du är nöjd med vår service.

Mohamed S skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Köpte en Audi a 6, blev bemött på ett bra sätt!
    Trevlig säljare som kunde om bilen. Läs mer
    2019-12-16 Riddermark Bil svarar Mohamed S
    Hej Mohamed!
    Vad kul att du är nöjd, det gläds vi åt.

Tony J skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Köpte en Passat GTE 2017.Blev korrekt bemött på en professionellt sätt, och de uppfyllde mina förväntningar. Det är amdra bilen jag köpt hos samma firma.
    Kortfattat ett bra företag med fina intressanta finansieringsalternativ. Läs mer
    2019-12-16 Riddermark Bil svarar Tony J
    Hej Tony.
    Vad kul att du är nöjd hos oss, det gläds vi åt!

Cecilia G skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Köpte min allra första bil, alldeles för dyrt & med flertalet fel som inte påtalades när jag frågade. T ex gamla däck & stenskott på framrutan. Dessutom upptäckte jag i efterhand att bilen är 1 år äldre än vad som stod i annonsen! Skulle ha prutat ner den betydligt mer... Än så länge har den dock fungerat bra & jag trivs med den i stort. Läs mer
    2019-12-16 Riddermark Bil svarar Cecilia G
    Hej Cecilia!
    Vad tråkigt att höra om din bil. Det är skillnad på tillverkningsår och årsmodell. Inkom gärna med registreringsnummer och berätta mer till oss på kundservice@riddermarkbil.se. Varmt välkomna och ha en fin jul!

Bo K skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Bra bemötande, trevligt och effektivt Läs mer
    2019-12-16 Riddermark Bil svarar Bo K
    Hej Bo.

Samvel D skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Ganska bra! Jag köpte en lexus Läs mer
    2019-12-16 Riddermark Bil svarar Samvel D
    Hej Samvel.

Zarif A skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Jag tycker att själva kontrakt skrivningen gick lite för fort i och med att allt sker på dator och man signerar flera gånger dokument via mobil bank id. Man har ingen möjlighet att Förhandsgranska hela köp processen. Allting sker så snabbt vilket gör att man får en oro känsla om vad är man har skrivit på. Läs mer
    2019-12-16 Riddermark Bil svarar Zarif A
    Hej Zarif.
    Vi beklagar att du upplevde det på det sättet. Självklart så ska ni känna er trygga hos oss, kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta vad vi kunnat göra bättre. Varmt välkomna och ha en fin jul!

Mårten P skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Köpte en bättre begagnad bil. Snabb bra service och klar kommunikation förklaring när det behövdes Läs mer
    2019-12-16 Riddermark Bil svarar Mårten P
    Hej Mårten.

Thommy E skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Det var ungefär vad jag förväntade mig Läs mer
    2019-12-16 Riddermark Bil svarar Thommy E
    Hej Thommy.
    Tack för din recension, hoppas du är nöjd med oss!
    Varmt välkomna och ha en riktigt fin jul!

Lars D skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Hemsida och bemötande var väldigt bra MEN....Jag köpte en V60 som utannonserades som en r-design men vid närmare kontroll visade det sig att det enda som var av r-design var fälgarna. Det kändes fel redan på plats men jag var inte tillräckligt påläst vid köpet för att stå på mig och säljaren hävdade bestämt att bilen var utrustad med r-design paketet. Oavsett om säljaren inte hade koll eller avsiktligt undanhöll detta så är det för dåligt och ger ett oseriöst intryck. Jag kan inte rekommendera någon att köpa bil av Riddermark. Läs mer
    2019-12-16 Riddermark Bil svarar Lars D
    Hej Lars.
    Väldigt tråkigt att höra om detta. Inkom gärna med registreringsnummer och berätta lite mer till oss på kundservice@riddermarkbil.se så ska vi kika på detta. Varmt välkomna och ha en fin jul!

Sabina W skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Köpt en bil med bla. inbyte av min gamla.
    Köptes i september och nu är det 15 december jag upptäckte väl hemma att jag inte fått någon servicebok med mig, vilket dom lovade att ordna en ny. Jag har fortfarande inte fått någon trots att jag varit på dom flera gånger.
    (Dom påstår att den är beställd)
    Kommer förmodligen inte köpa någon ny bil från riddermarks mer då jag tycker dom kunnat ha bättre kundbemötande. Läs mer
    2019-12-16 Riddermark Bil svarar Sabina W
    Hej Sabina.
    Vi ber om ursäkt att du fått vänta så länge. Inkom gärna med registreringsnummer till oss på kundservice@riddermarkbil.se så ska vi se hur vi kan hjälpa dig.
    Ha en riktigt fin jul!

Helena W skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Audi A4. Glatt och positivt bemött. Överträffade mina förväntningar.
    Mycket nöjd! Läs mer
    2019-12-16 Riddermark Bil svarar Helena W
    Hej Helena.
    Varmt välkomna åter och ha en riktigt fin jul!

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte