Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Sigtuna Riddermark Bil Arlanda

Riddermark Bil Arlanda

Maskingatan 8A, 195 60 Arlanda stad — Visa karta

Varmt välkommen till Riddermark Bil, Arlanda. Vi har varit verksamma sedan 2007 och har över åren hjälpt tusentals kunder att hitta sina nya bilar, vi har dessutom hjälpt en större mängd företag att avyttra sina bilar.

Vi erbjuder hjälp till dig som företagare att hitta den smidigaste och mest flexibla lösningen gällande din vagnpark med både avyttring och köp av bil. Vi kan också erbjuda dig som privatperson att byta in den bil du har för närvarande samt hitta din nya bil.

Varmt välkomna!
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 265 kunder tycker om Riddermark Bil Arlanda

• Kamil H
    Kamil H skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Ett smidigt och problemfritt bilköp.

Jag vill tacka Amir på Riddermark bil Arlanda för den exeptionella servicen jag fick utav honom. Utöver det ovanstående så vill jag passa på att lovorda honom för hans sätt att vara tillmötesgående på samtliga plan. Känslan jag fick var, ingenting är omöjligt, samt ett stort förtroende för honom som säljare och person.

Tack ännu en gång.
    Kamil Hanna
  • Torbjörn Z
    Torbjörn Z skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Bemötandet har varit bra. Köpte begagnad bil samt bytte in vår dåvarande bil. Tyvärr har nya bilen krånglat men fungerar det som det ska med garantin så kan slutbetyget höjas.
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Bra bemötande, servicrminded personal. Men de hade gärna fått hämta oss på flyget och de drog inte av resan från norr som de visst brukar göra.
  • Adam H
    Adam H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Fick ett riktigt bra bemötande av vendela i Arlanda. Personalen över lag hade en skön avslappnad attityd och jag rekommenderar riddemark Arlanda till andra.
    2017-08-04 Riddermark Bil svarar Adam H
    Hej Adam!

Tusen tack för din recension och varmt välkomna åter.
  • Jan S
    Jan S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Mycket bra. Flexibla och lyhörda.
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Köpte v60, var nöjd med bemötandet och smidig service. Hanteringen av vinterdäck kändes märklig liksom montering av dragkrok. Förstår inte att man kan köpa bilen och komma tillbaka några dagar senare för att få kroken monterad
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Något säljande säljare från första början. Var intresserad och valde mellan två bilar från samma företag men olika butiker. Blev tydligt att säljaren var enbart mån om sin egen provision och hade begränsat intresse av att släppa in den andra bilen i diskussionen. På hemsidan framförs möjligheten att köpa bil från kedjans alla butiker men det spelades inte riktigt i verkligheten. Affären gick sedan bra. Stort plus att bli upphämtad på Arlanda, betalning och kommunikation var proffsig.

Hade velat få med varudeklaration på bilen istället för att "lita" på firmans rutinmässiga genomgångsprogram. Bristande kunskap i Audis mobilitetsgaranti och vad som skiljer mellan den och försäkring som erbjöds till försäljning var ett minus liksom mängden bensin i tanken där varningslampan började lysa efter 300 m körning.
  • Susanna F
    Susanna F skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Trevligt bemötande av säljaren Rasmus. Men det tog ett tag innan jag blev reggad som ägare av bilen närmare 14 dagar. Då jag även glömt min telefonhögtalare i min gamla bil så ringde jag gör att be dem leta fram den men den hade försvunnit, då blir man inte glad att det finns oärliga människor!
    2017-08-06 Riddermark Bil svarar Susanna F
    Hej Susanna.
    Tack för din recension.
    Vi beklagar att vi inte återfunnit din högtalare, inbytesbilarna skickas ofta direkt till test, verkstad och transport varav det är svårt för oss att kontrollera vilka som hanterat respektive bil. Vi vill därför alltid påminna om att man går igenom bilen ordentligt innan den lämnas in hos oss för försäljning.

Vi hoppas att du är nöjd med din nya bil, och att du hör av dig direkt om du har några frågor.

Med vänlig hälsning,
    Riddermark Bil
  • Anne S
    Anne S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Jättenöjd från första samtalet när jag frågade om bilen och även när jag väl gjorde köpet. Trots att jag köpte en billigare beg bil (Saab cab) blev jag behandlad som att jag gjorde ett stort köp.
    2017-08-04 Riddermark Bil svarar Anne S
    Hej Anne!

Vad roligt att du känner dig nöjd med vår service och din nya Cab. Vi hoppas att du får många trevliga mil i den, och önskar dig välkommen tillbaka till oss när som.

Vänliga hälsningar,
    Riddermark Bil
  • Eleonor H
    Eleonor H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Bra service och bemötande. Köpte en BMW X1 och fått våra önskemål tillgodosedda.
    Rekommenderas varmt!
    Riddermark Bil Slagsta S gillar detta
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Mycket bra service och leverans!
    Riddermark Bil Slagsta S gillar detta
  • Richard v
    Richard v skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Hej!
    I torsdags var jag och min son inne hos Riddermark Arlanda.
    Fick en väldigt bra bemötande från en säljare, Vikien.
    Glad kille som gaf mig allt tid att kolla på just den bil som jag var intresserad av. Körde ut den på en plats där vi kunde går fri omkring så att vi kunde öppna alla dörrar utan att vara rätt att dörrar skulle slår in på billen brevid. Utan att förklara i detalj kan jag säger att Vikien hjälpte oss som familj och gjorde allt så att köp skulle fungera för oss!
    Tack Vikien för din personliga service och den känslan att det är ett tryggt och betrodd affär för oss!

Rekommenderas starkt.
    Ps.

Hoppas att ni kan framföra detta till Vikien!

Återigen tack!

Richard o Jeanette
  • Maria E
    Maria E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Rekomenderas!! Bra bemötande och kundservice. Vendela har fixat alla "problem" galant. Stort tack från en nöjd kund i en blå bil :-)
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Ja det började bra. Blev väl bemötta och fick provköra bilen vi köpte. Tyvärr verkade man inte så intressant efteråt, få man fick höra av sig själv, o tjata via mail o ringa. Bilen var ju nybesiktigad o nyservad, men fanns varken besiktningsprotokoll eller serviceprotokoll. Lite märkligt tyckte vi, men blev lovade att få det mailat till oss. Fick höra av oss ett flertal gånger men hände inget. Ibland fick vi ej svar. Men så efter 2-3 veckor fick vi serviceprotokollet mailat till oss. Först var det på fel bil, men andra gången blev det rätt. Dock var det ej undertecknat av servicetekniker? Vi påpekade detta, men det var bara det utskrivna protokollet var undertecknat fick vi till svar:) då undrar man ju varför vi inte kunde fått en kopia på detta? Ang besiktningsprotokollet, så har vi inta fått det än, efter 2 månader:). Hur mycket ska man behöva tjata? Inget emot riddermark eller personalen, men tycker det känns lite oproffsigt!
    2017-07-07 Riddermark BIl svarar Andreas H
    Hej Andreas,

Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension till oss. Det är mycket tråkigt att höra det du beskriver, vi beklagar verkligen vad som hänt och självklart ska ingen behöva vänta så länge. Jag har nu pratat med säljaren som ska se till att fixa fram besiktningsprotokollet till dig. Ursäkta att det dröjt sådan tid.
    Hoppas att du är nöjd med bilen i övrigt! :)

Ha en fin sommar Andreas!

• Muharem K
    Muharem K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Hej jag köpt en bil 280000kr från riddemarkbil
    Men 7 olika fel läcka från motor jättedålig bil företag mvh Muharem kalludra
    2017-06-30 Riddermark BIl svarar Muharem K
    Hej Muharem,

Tack för du tog dig tiden att skriva en recension.
    Vi beklagar att du upplever oss som sådana. Det är alltid tråkigt att höra att något inte gått som det ska och vi vill självklart att alla ska vara nöjda med oss. Dock har jag pratat med de involverade i affären och de fel som upptäcktes på bilen har du fått åtgärdat av oss. Du får gärna kontakta oss igen om det uppstår vidare funderingar kring bilen.

Vi önskar dig en riktigt fin sommar!

• Alex B
    Alex B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Riddermark är det bästa bilföretaget.
  • Lena L
    Lena L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Köpte en begagnad bil hos företaget. Felen på bilen fixades, vilket var bra. Säljaren envisades med att jag måste köpa deras bilförsäkring. Jag anser att det är mitt val var jag försäkrar min bil. Det var dåligt. Bilen var inte riktigt ren. Det var dåligt. Klockan var inte ens omställd till Sommartid. Det var dåligt. När jag skulle hämta bilen talar säljaren om att han måste skjuta på sin lunch för att jag ska hämta bilen. Det var dåligt, behöver jag veta det?
    2017-06-29 Riddermark BIl svarar Lena L
    Hej Lena,

Tack så mycket för att du tar dig tiden att lämna en recension till oss. Vi beklagar att du upplevde det som du beskriver.
    Försäkringen vi erbjuder har ett väldigt lågt och konkurrenskraftigt pris samtidigt som den ger ett av marknadens bästa skydd och är både efterfrågad och uppskattad av många kunder. Den följer med när man köper bil av oss och är tecknad för det första året.
    Självklart vill vi att alla kunder ska vara nöjda med oss och känna sig nöjda med sitt bilköp efteråt. Vi uppskattar därför att du berättar din upplevelse så att vi i framtiden vet vad vi kan göra bättre.
    Vi hoppas att du är nöjd med din bil i övrigt och att du är välkommen att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar.

Vi önskar dig en fin sommar!

• Khaled N
    Khaled N skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Jag köpte en bil därifrån och var mycket bra bemötande av försäljaren och är nöjd med bilen än så länge. Mvh
    2017-06-29 Riddermark BIl svarar Khaled N
    Hej Khaled,

Tack så mycket för din recension och det fina betyget.
    Vi blir väldigt glada av att höra att du är nöjd med dina bilköp hos oss. Tveka inte på att höra av dig till oss om du har några funderingar, och lycka till med bilen :)

Ha en trevlig sommar nu!

• Frida B
    Frida B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Jag är väldigt nöjd med sercen som jag fick.
    2017-06-29 Riddermark BIl svarar Frida B
    Hej Frida,

Tack så mycket för din recension och det fina betyget.
    Vi blir väldigt glada av att höra att du är nöjd med vår service. Tveka inte på att höra av dig till oss om du har några funderingar, och lycka till med bilen :)

Ha en trevlig sommar nu! :)

• Ann G
    Ann G skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Säljaren var glad och trevlig, men lite för optimistisk med tiden för att åtgärda vissa saker på bilen innan leverans.
    Det tog en månad istället för en vecka och då fick jag själv lämna in den efteråt för att fixa den sista detaljen som säljaren inte hade lyckats med på en månad.
    En stor miss var att jag inte fick ha mitt eget försäkringsbolag, där fick jag en mycket bättre premie.
    Det tycker jag inte om.
    Annars är jag nöjd med bilen.
    2017-06-30 Riddermark BIl svarar Ann G
    Hej Ann,

Tack så mycket för din recension.
    Vad tråkigt att höra att det blev strul med ditt bilköp. Vi beklagar denna händelse och självklart vill vi inte att sådant ska hända någon kund. Vi hoppas att du känner dig välkommen att kontakta oss igen om ytterligare funderingar skulle uppstå.

Ha en trevlig sommar nu!

• Christian Y
    Christian Y skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Hej !
    Allting har varit väldigt bra , bemötande , service , leverans ,
    Väldigt bra från a-z
    Bra jobbat , mycket nöjd kund , tack.
    2017-06-29 Riddermark BIl svarar Christian Y
    Hej Christian,

Tack så mycket för din recension och det fina betyget.
    Vi blir väldigt glada av att höra att du är nöjd med din bilköp hos oss och att du är nöjd med vår service. Tveka inte på att höra av dig till oss om du har några funderingar, och lycka till med bilen :)

Ha en trevlig sommar nu Christian! :)

• Toivo K
    Toivo K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Bra bemötande både på plats och i telefon.
    Snabb hantering av det administrativa vid bil köp.
    2017-06-27 Riddermark BIl svarar Toivo K
    Hej Toivo,

Tack så mycket för din recension.
    Vad roligt att du är nöjd med ditt bilköp hos oss. Lycka till med din nya bil nu :)

Ha en fortsatt trevlig dag och en fin sommar!

• Ali K
    Ali K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Fick hjälp med förmedling av bil till en rimlig peng.
    Jättebra och positivt bemötande- jäkligt hjälpsamma.
  • Peter H
    Peter H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Trevligt och bra bemötande. Köpte en bil där och fick bra hjälp med extrasaker som jag behövde till den.
  • Mathias H
    Mathias H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Vi fick bra kontakt med säljare på en gång och han hjälpte mig med alla funderingar kring bilen. Överlag är vi mycket nöjda med hur affären gick till och hur bra support vi fått både före och efter köpet.
  • Viktor L
    Viktor L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Affären var väldigt smidig, hade inte möjlighet att vara på plats och inspektera bilen men jag hade en medhjälpare som tog sig en titt och sen kunde jag skriva på kontraktet super smidigt över internet.

Har dock inte hört nåt om mina vinterdäck som skulle ingå i priset, kommer väl ringa upp under dom närmaste dagarna och se var dom tagit vägen.
  • Ulrika Ö
    Ulrika Ö skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Blev besviken då jag upptäckte efter några dagar att bilen var inrökt. När jag påpekade detta fick jag som svar att det finns många företag som jobbar med sånt. Det fanns även bara 1 bilnyckel som jag fick veta då köpet var gjort. Den infon fick jag även efteråt. De på vw tyckte också att det skulle dom betalt o fixat. Men även där fick jag ett nej så de har jag fått beställt o betalat sjäv.
    Även instruktionsbok o servicebok saknas.
  • Samuel V
    Samuel V skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Jätte bra från man kliver innanför dörren tills man åker därifrån med en "ny" bil. Fick svar på de mesta frågorna direkt, några andra fick jag på mail någon dag senare. Kommer garanterat använda mig utav Riddermark nästa gång det är dags att byta till en nyare bil.
  • Sara B
    Sara B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Mycket bra bemötande av säljaren Johan Pettersson. Blev köp av en Subaru för oss från Norrland. Allt har funkat fint hittills
  • anna
    anna skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Vi ville köpa en bil, hade sett en annons från Riddermark som vi var intresserade av. Vi åkte dit, provkörde och fick mycket bra hjälp och trevligt bemötande. Kändes som en bra deal.
  • Erle M
    Erle M skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Riddermark är jag väldig nöjd med ,service och vänlig bemötande..Jag känner mej trygg att få hjälp med vilken fråga som helst mvh Erle Morgan
  • Karlsson R
    Karlsson R skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Inkännande personal. Eftersom jag hade bestämt precis vilken bil jag var intresserad av så hamnade vi snabbt i rätt fokus. bra info från försäljare utan att vara sliskig, vilket skulle gjort mig allergisk. Försäljare relativt ny, vilket gjorde att hen fick kolla med chefen rätt många gånger. Inga krångligheter alls, vi fick genast provköra bilen vi var intresserade av. Modernt med teknik, inga papper, underskrift på telefon osv. Ovant för mig som köpare, men det fungerar ju.
  • Kadir T
    Kadir T skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Bra bemötande
    Bra service
    Fick bra svar på mina frågor
  • Garmian A
    Garmian A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Tydliga snabba och väldigt bra service. Kommer definitivt tillbaka i framtiden !!
  • Ashkan M
    Ashkan M skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Jätte bra service och bra bemötande av personalen
  • Johan S
    Johan S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Bra bemötande, proffsig personal. Kändes tryggt att köpa via dem.
  • Robert K
    Robert K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Hej, jag köpte en bil Mercedes c class av säljaren Johan. Han är så kunnig I sitt arbete.
  • Eva L
    Eva L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Väldigt trevlig och service minded kvinnlig säljare. Kunnig och ärlig. Vi köpte och sålde en bil vid samma tillfälle. Gillar att det finns en barnhörna där barnen kan hänga medan föräldrarna diskuterar kontrakt och annat.
    2017-05-31 Riddermark Bil svarar Eva L
    Hej Eva!

Stort tack för din recension. Vad roligt att ni uppskattar vår barn-hörna.
    Tveka inte på att höra av er till oss om ni har några frågor eller funderingar.

Ha en fantastisk sommar!
    -Riddermark Bil
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Bra och trevlig service med bästa försäljaren👍
  • Netexpocenter Fair Hyrsky
    Netexpocenter Fair Hyrsky skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Seriöst, proffsit, aktiv, säljaren hade bra kontakt med kunden
  • Kicki E
    Kicki E skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Hejsan, vi köpte nyss en Audi Q5 utav Johan o vi kan inte vara mer än nöjda. VIlken kille :-) Hade strax innan en väldigt negativ kontakt med Möller Bil Västerås, (som ska vara Audi experter) så var rädd om denna härliga o positiva kille så fin service. Många hälsningar från Christer o Kicki Arboga
  • Lass B
    Lass B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Lurad, köpte en mercedes 2013 som började läcka och krångla efter en dag, riddermark fixa.

De som.jobba där sa att bilen var en amg och även i annons men bilen hade inget med amg att göra.

Nya fel varje dag på bilen.
  • Oskar  A
    Oskar A skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Köpte min Renault clio och är riktigt nöjd , köpte den av Ivan och han var kanon. Han gav så bra service att det bara blev in hämta nyckeln och sen köra iväg.
  • ALEKS
    ALEKS skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Köpte min älskade bmw 320 av en riktig proffs säljare på arlanda vars namn va Ivan! Har aldrig varit med om en bättre servis och kund bemöttande som jag fick av den säljare!! Vet nu vart alla mina vänner ska köpa sina bilar och från vem! SJUKT NÖJD!!!
  • Esen E
    Esen E skrev om Riddermark Bil Arlanda
    Köpte min 11:e bil en s-max förra veckan trevligt och vänligt personal är jätte nöjd efter köpet också FÖR AC påfyllning fick jag direkt hjälp där också hon ringde verkstan och bokade. För utom fick jag bästa inbyte pris också för min bil.
    Tack Vendela för trevlig, hjälpsam och proffsig bemötande
    Sveriges billigaste bilar deras affärsidé är bäst att billigt för snabb försäljning tror jag
    Förresten dom bjuder på goda kaffe ☕
    2017-05-23 Riddermark Bil svarar Esen E
    Stort tack för din recension Esen!
    Vad roligt att du är så nöjd med oss och med de bilar du köpt.

Du är alltid varmt välkommen tillbaka - även bara på en kopp kaffe :-)

• Astrid B
    Astrid B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Professionellt bemötande av kunnig personal. Är mkt nöjd med mitt bilköp.
  • Madelene D
    Madelene D skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Bra engagerad säljare, fler bilar var tyvärr fel märkta
    2017-05-23 Riddermark Bil svarar Madelene D
    Hej Madelene!

Tack för din recension.
    Vi ber om ursäkt för de icke uppdaterade prislapparna, :-)

Ha en fin dag!

/ Riddermark bil
  • Lara J
    Lara J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Bra personal o fina bilar , bra priser
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Trevligt bemötande och proffsig hantering av avtals skrivandet
  • Erica H
    Erica H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Bra personlig service och professionell.
    Jag är mycket nöjd med affären och bilen

Maskingatan 8A, 195 60 Arlanda stad