Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 308 kunder tycker om Bilförsäljning

• Tyoudra D skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Blev lurad på en bil som skramlar och bemötandet på mitt klagomål var nonchalant och otrevligt från personalen Läs mer
    2018-04-24 Riddermark Bil svarar Tyoudra D
    Hej Tyoudra.

Vi har låtit din bil gå igenom flera tester och låtit en oberoende verkstad felsöka det ljud du beskriver.
    Tyvärr bedöms ljudet som normalt och inget som kan åtgärdas.

Efter att ha förklarat det här flertalet gånger och dessutom försökt hitta andra lösningar som du tackat nej till så finn det tyvärr inget mer vi kan göra i ärendet.

Vi har givetvis informerat personalen på plats om hur servicen upplevts eftersom vi tycker att våra kunder aldrig skall uppleva nonchalans eller otrevligt bemötande i våra butiker.

• Johan C skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Bra Bemötande, proffsiga, beskrivning av skicket på bilen kunde gjorts tydligare, utmärkt hantering av de fel som uppstått på bilen. Har redan rekommenderat dem till andra potentiella köpare. Läs mer
  • Angelika J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Trevligt bemötande vi är nöjda Läs mer
  • Kennet J
    Kennet J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Helt suveränt bemötande, och upplevelsen av affären var toppen. Läs mer
    2018-04-29 Riddermark Bil svarar Kennet J
    Hej Kennet!

Stort tack för er recension. Vad kul att ni är nöjda!
    Hör av er direkt om ni har några frågor.

• Björn C skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Hej, jag tycker bemötandet var gott. Dock var inte bilen klar som jag ville kolla på. Läs mer
  • Bo J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Bra och trevligt bemötande. Kanske borde sommardäck ha ingått i leveransen. Läs mer
  • Christian E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Inget fel på säljaren, dom påstod att bilen hade kollats på 50 punkter men det stämde inte. Efter att ha haft bilen en vecka hamnade den på verkstad med ett stort motor jobb. 17 dagar senare kunde jag hämta min bil Läs mer
    2018-04-29 Riddermark Bil svarar Christian E
    Hej Christian!

Stort tack för ditt tålamod.
    Bilarna går igenom omfattande tester och de provkörs t.ex. 30 min per bil. Många kunder är också ute och provkör längre turer med bilarna vilket vi uppmuntrar. Även om en bil fungerar fint under både test och provkörning kan det oturligt nog dyka upp fel när bilen börjar användas vardagligt.
    Det är givetvis tråkigt när det händer men vi bekostar självklart reparationerna. Dock blir det ju precis som du skriver, en tids väntan.

VI hoppas att du får många trevliga mil i er bil, och önskar er en fin sommar!

Mvh Riddermark bil
  • Stefan F
    Stefan F skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Säljaren Vendela Arvidsson som vi fick kontakt med via tel svarade bra på alla frågor jag hade, hon tog en massa bilder till på bilen efter frågor från mig. Svarade bra på alla funderingar jag hade innan vi åkte ned och köpte bilen. Hon hämtade oss på flygplatsen med bilen som vi skulle köpa.All information jag fått om bilen stämde väl överens om det hon informerat om. En bra försäljare som visade ett genuint intresse för kunden. Jag är nöjd med en bra genomförd bilaffär och ett nöje att ha kontakt med en bra säljare. MVH Stefan Läs mer
    2018-04-29 Riddermark Bil svarar Stefan F
    Hej Stefan!

Vad roligt att ni är nöjda med Vendela och er bil.
    Stort tack för er recension, och varmt välkomna åter!

/ Riddermark bil
  • Lars G
    Lars G skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Jag fick ett bra bemötande och en bra bil Läs mer
  • Henric H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Arlanda
    Kommer själv ifrån bilbranschen med många års erfarenhet. Tycker dom var lite ofokuserad på kunden (mig), även om själva bilaffären i sig gick smidigt. Fick lite känslan av att uppehålla mig på en ungdomsgård, då mitt under affären försvann säljaren under en period ca10 min och när jag då kollade så står alla säljare vid en disk och allmän pratar som det såg ut. Nä, skärpning! Ni kanske säljer mycket bilar totalt på era anläggningar men med mer fokus på kunden skulle ni förmodligen sälja ännu mer. Läs mer
    2018-04-29 Riddermark Bil svarar Henric H
    Stort tack för din recension Henric!

Vi tar din feedback på allvar och förmedlar den vidare. Givetvis vill ge ett bättre intryck än så.

Vi hoppas att du är nöjd med bilen i övrigt och att du hör av dig om du har några frågor,
5.0 / 5 — 1 reco