Inköp av privat bil

Veddestavägen 2
175 62 Järfälla — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Inköp av privat bil

• Hans K skrev om Inköp av privat bil en del av Riddermark Bil Järfälla
    Jag sålde min bil till Riddermark jag är nöjd Läs mer
  • Tim S skrev om Inköp av privat bil en del av Riddermark Bil Järfälla
    Har gjort mina senaste 3 bilaffärer hos riddermark. Fantastiskt bemötande, bra sortiment och bra priser. Ska man köpa eller sälja begagnat är fett det bästa alternativet. Världsklass! Läs mer
  • Jonas K skrev om Inköp av privat bil en del av Riddermark Bil Järfälla
    Bra bemötande när jag skulle sälja min bil. Klara besked och trovärdig personal Läs mer
  • Pontus H skrev om Inköp av privat bil en del av Riddermark Bil Järfälla
    Bemötandet var bra från början till slut. Läs mer
  • Jlm Motor skrev om Inköp av privat bil en del av Riddermark Bil Järfälla
    Seriösa inköpare som kör med raka besked, samt även är resonabla. Läs mer
  • Jenny H skrev om Inköp av privat bil en del av Riddermark Bil Järfälla
    Super nöjd med sllt från start till slut. Läs mer
  • Sebastian G skrev om Inköp av privat bil en del av Riddermark Bil Järfälla
    Bra service och trevligt bemötande Läs mer
  • Per Ö
    Per Ö skrev om Inköp av privat bil en del av Riddermark Bil Järfälla
    Sålde en bil till dem. Hade ändå tänkt sälja den. Såg en länk på deras sida, om värdering, om man vill sälja. Fick ett ganska bra bud. (inte riktigt så mycket som jag eg. skulle vilja ha... men det får man väl aldrig om en firma ska köpa in en bil och kunna lägga på och tjäna lite.) fick budet i mail, tror jag, men pratade nog på tel oxå... Bättre bud än hos andra. (En handlare hade bättre bud, men de skulle inte köpa in bilen, utan förmedla den. då kunde jag fått 8.000 eller 10.000 mer... men ingen garanti för att den skulle bli såld, eller hur lång tid det skulle ta.)
    o bara jag fixade det som bilprovn. anmärkt på, så ville de köpa bilen.
    det gick nog 1-2 mån innan jag kom dit, men de stod för sitt bud och tyckte bilen var i så bra skick, så de bjöd 2.000 kr mer än de sagt!
    jag fick 1-2 v. på mig innan jag behövde lämna in bilen, om jag ville sälja den, alltså. utan att behöva bestämma mig på direkten.
    när jag sedan kom dit med den, så gick det smidigt och pengarna kom in på kontot som lovat, vardagen efter.
    de var glada och trevliga och lätta att ha att göra med och stod för det de sagt, trots att det alltså gått en tid sedan jag fick budet.
    och de har dessutom längre öppettider än andra, så det är lätt att hinna med att åka dit OCH de har biltestare som är där (nästan) hela dagen! på helgerna också? på andra ställen går de hem vid 16 och är inte där på helgerna.

jag är normalt kritisk mot allt och sällan helt nöjd, ger väldigt sällan bästa betyg i sådana här undersökningar...

men den här gången får det allt bli toppbetyg! de sa oxå att de gärna köper någon mer av mina bilar, så jag kommer nog att kontakta dem igen! och rekommendera dem oxå.
    och vill man köpa bil så har de ju ett gigantiskt utbud, om man ser till alla deras ställen. så jag skulle gärna kunna köpa bil hos dem oxå. Läs mer
    2017-02-14 Riddermark Bil svarar Per Ö
    Hej Per!

Tusen tack för din recension. Vad roligt att du är så nöjd med din försäljning hos oss, det gläder oss enormt.
    Tveka inte på att höra av dig igen om du har några frågor eller funderingar.

Vänliga hälsningar,
    Riddermark Bil