Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Huddinge Riddermark Bil Länna

Riddermark Bil Länna

Nyckelvägen 2, 142 50 Skogås — Visa karta

Vi på Riddermark Bil i Länna hjälper dig som privat vill byta bil och för dig som är företagare kan vi hitta en flexibel lösning för din vagnpark, oavsett om det gäller köp eller avyttring.

Hos oss finner du begagnade bilar i gott skick som oftast inte gått särskilt länge. De flesta bilarna vi har är tidigare tjänstebilar eller företagsbilar som tagits om hand ordentligt och vanligtvis bara haft 1 ägare.

Kontakta någon av våra säljare om du vill få en eller flera bilar värderade och få ett förslag på en lösning som passar dig eller ditt bolag!
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 117 kunder tycker om Riddermark Bil Länna

• Peter A
    Peter A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    köpte en bil i somras. Bra och vänligt bemötande. Ingen bilförsäljarjargong.
    2017-08-15 Riddermark Bil svarar Peter A
    Hej Peter! Stort tack för att du tog dig tiden att recensera oss. Vad kul att du är nöjd med ditt bilköp.

Varmt välkommen åter!
  • Christian H
    Christian H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Köpte en begagnad bil, samt fick hjälp med försäkring och garanti. Än så länge har bilen levt upp till förväntningarna och inget oförutsett har inträffat. Bemötandet var fint, och fick en känsla av det som sas var korrekt, även om traditionella säljarknep verkade dyka upp nu och då. Skulle rekommendera!
  • Karl B
    Karl B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Ja vid första samtalet var det trevligt och övriga samtal på telefon
    Men vid leveransen så blev det inte bra bilen var inte på plats,den var inte rengjord söm överenskommelse
    Säljaren höll inte löftet om vinterdäck, samt att resan startade ned att bilen gick sönder och jag fick en övernattning samt förlorad inkomst.
    Samt att säljaren har inte haft kontakt med mig om hur det gick

Så sammanfattningsvis väldigt kallt beteende
    2017-08-16 Riddermark Bil svarar Karl B
    Hej Karl!

Vi har försökt att hitta dig i vår kundbas utan resultat.
    Maila gärna till feedback@riddermarkbil.se om du fortfarande väntar på besked eller om det finns något vi kan hjälpa dig med.

Vi ser allvarligt på att löften verkar ha brutits, och vill gärna komma i kontakt med dig! Vår verksamhet arbetar ständigt med trygghet och ansvar varav vi prompt vill hjälpa dig med detta.

/ Riddermark Bil
  • Mohamed H
    Mohamed H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Trevlig personal och gott bemötande!
  • Kim F
    Kim F skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Funka bra.
    Smidigt och enkelt
  • Victor L
    Victor L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Trevligt, hårda när det gäller förhandling . Billiga men kan som sagt inte förhandla så mkt.
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Kompetent och bra säljare som även hade mitt intresse i åtanke när vi köpte bilen.
    Trist nog visade sig kylaren vara trasig, men detta åtgärdades snabbt av en mycket bra verkstad som jag fortsättningsvis kommer använda mig av.
    2017-08-16 Riddermark Bil svarar Mattias S
    Hej Mattias!

Tack för din recension. Vi gläds att du fått hjälp med din bil när det behövts, givetvis vill vi att alla våra kunder skall känna sig trygga med att vi finns där för dem även efter bilköpet.

Stort lycka till med bilen, och varmt välkommen åter!

• Eva W
    Eva W skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Mycket hjälpsamma och trevlig personal Var i Täby först Men fanns ingen bil där som passade mig. Så dom skickade mig till Länna Bilköpet gick snabbt o dom köpte min bil för ett bra pris. Fick bilen på en gång Är mycket nöjd
  • Igor B
    Igor B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Smidig och profsig.....................................7
  • Jennie H
    Jennie H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Vi köpte en Passat i början av juli. Säljaren skulle då skicka en täcklucka till draget men den har fortfarande inte kommit. Vi fick till slut köpa en egen på bilmetro i Hudiksvall, den kom på två dagar så det känns konstigt att vi ännu inte fått den ifrån Riddemark. Dålig service för oss och dålig reklam för dem.
    Vänliga hälsningar
    Jennie och Inge Hedqvist
    2017-08-16 Riddermark Bil svarar Jennie H
    Hej Jennie och Inge!

Vi ber om ursäkt för att beställningen inte skickades i tid. Vi bekostar givetvis den nya luckan som ni köpt på egen hand och har därför utfört en betalning till er idag. Tveka inte på att höra av er till oss om ni har några frågor eller funderingar, och ändra gärna ert betyg om ni känner att det passar.

Med önskan om en fortsatt trevlig vecka!
    Vänliga hälsningar, Riddermark Bil
  • Christina S
    Christina S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Trevligt men tråkigt när en inrednings del i bilen saknades och jag inte får någon.
    2017-08-15 Riddermark Bil svarar Christina S
    Hej Christina!

Tyvärr saknas det i vissa fall detaljer till bilar eftersom de är i begagnat skick. Som köpare har man alltid undersökningsplikt och får också ta den tid man behöver för att gå igenom bilens skick och tillbehör för att se så just den bilen uppfyller just dina specifika krav.

Vi hoppas att du är nöjd med din bil i övrigt och att du blivit väl bemött hos oss.
    Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.

• Sun L
    Sun L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Inte trevligt med andra anställda som hånar en när man får bilen genomgången av säljaren.
    Säljare Anders var bra men att köpa en bil för dyra pengar enligt min budget och höra otrevliga ich sarkastiska tillmälen är inte ok.
    2017-08-16 Riddermark Bil svarar Sun L
    Hej Sun!

Vad tråkigt att du upplevt ditt besök enligt ovan!
    Maila gärna oss på feedback@riddermarkbil.se så att vi får höra mer om ditt besök och får en chans att rätta till vår service.

• Claes J
    Claes J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Bra bemötande.
  • Erik K
    Erik K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Jag köpte en bil och är grymt imponerad av personalen på plats som hjälpte till med allt från inbyte av gamla bilen och köp av en ny bil. Mvh Mikael
  • Richard F
    Richard F skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Bra bemött, smidiga att ha göra med, smidig betalning, rekommenderas!
  • Jessica D
    Jessica D skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    När fel upptäcktes på bilen så tog de ej sitt ansvar mot kund och åtgärdade detta eller stod för de kostnader som uppstod på grund av detta fel. Köper aldrig bil av Riddermark igen. Kommer även sprida detta.
    2017-07-10 Riddermark BIl svarar Jessica D
    Hej Jessica,

Tack för din ärliga recension. Det är mycket tråkigt att höra vad du beskriver om din bil.
    Självklart vill vi hjälpa alla så gott det går, vi gör vårt bästa för att kunderna ska känna sig nöjda.
    Jag har nu pratat med ansvarig för ditt ärende och du kommer att bli kontaktad av en säljare så fort som möjligt.

Hoppas du får en fin sommar Jessica!

• Bengt A
    Bengt A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Bra bemötande av säljaren det som drar ner poängen fick aldrig se testprotokollet
    2017-07-10 Riddermark BIl svarar Bengt A
    Hej Bengt,

Tack för din recension.
    Vad tråkigt att du fick ett oärligt intryck gällande testprotokollet. Det protokollet ligger alltid synligt i bilarnas annonser på nätet. På det sättet är alla dokument väldigt tillgängliga för kunden, även om vi givetvis skall kunna gå igenom dessa med våra kunder om så önskas.

Vi hoppas att du är nöjd med bilen i övrigt, och att du får en fantastisk sommar!

• Roland T
    Roland T skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Trevligt bemötande och en bra bil.
    Blev lovad 12mån helförsäkring för 370:-mån
    gäller endast 11mån som jag kan tyda.
    Annars nöjd i helhet.
    2017-06-30 Riddermark BIl svarar Roland T
    Hej Roland,

Tack så mycket för du tog dig tiden att skriva en recension till oss.
    Vad roligt att du var nöjd med både bilen och vår service på Riddermark Bil. När det gäller försäkringen börjar den alltid att gälla när du har fått bilen levererad till dig och då gäller den 12 månader. Om du dock köper din bil i slutet av en månad räknas den månaden in i försäkringsperioden och därefter har du 11 månader kvar på din försäkring.

Vi hoppas du får en fin sommar!

• Djordje L
    Djordje L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Helt ok. Dock frågade inte jag i tid eller att säljaren upplyste innan jag bestämt mig om att inga vinterdäck ingår. Köpte till sedan under kontraktsskrivelsen när det kom fram.... Annars hade de fått 4-5 i betyg. Men nu 3 för de skulle ha upplyst även om kanske mitt att fråga.....
    2017-06-29 Riddermark BIl svarar Djordje L
    Hej Djorde,

Tack för din uppriktiga recension. Vi uppskattar att du delar med dig av din upplevelse hos oss.
    Angående utrustningsrelaterade problemet du nämner är givetvis beklagligt men då de är just utrustning går de under köparens undersökningsplikt. Men självklart tar vi till oss det du säger och vet hur vi ska förbättra oss i framtiden.

Önskar dig en trevlig sommar med många fina mil i din nya bil.

• Lucky Way
    Lucky Way skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻
    2017-06-29 Riddermark BIl svarar Lucky Way
    Hej Lucky,

Du får gärna mejla oss på feedback@riddermarkbil.se för att berätta hur du upplevde ditt bilköp så att vi möjligen kan hjälpa dig vidare. Välkommen att kontakta oss om du behöver hjälp med något.

• Dzenan M
    Dzenan M skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Vi har en mycket god erfarenhet av Riddermark Bil.
    Vi fick ett mycket professionellt och vänligt bemötande och affären genomfördes smidigt och utan några komplikationer.
    I efterhand uppkom vissa problem med bilen men Riddermark Bil säkerställde att problemet åtgärdades omgående.
    Sammantaget ett mycket gott betyg från oss, tack till Riddermark Bil!
    Hälsar Dzenan & Mia
    2017-06-29 Riddermark BIl svarar Dzenan M
    Hej Dzenan & Mia,

Tack så mycket för att ni tog er tiden att skriva en recension.
    Vad roligt att höra att ni är nöjd med oss och att allting löste sig med er bil. Ni är varmt välkommen tillbaka! :)

• Janina G
    Janina G skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Proffsig och erfaren säljare jag är jättenöjd med min Ford Fiesta.
    Vänligt bemötande en dag de hade superstressigt!
    2017-06-29 Riddermark BIl svarar Janina G
    Hej Janina,

Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva en recension.
    Vad roligt att höra att du är nöjd med oss. Du är varmt välkommen tillbaka! :)

• Jonny K
    Jonny K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Köpte en nyare bil för ~200 000 SEK. Bra bemötande. Lite struligt vid köp då två säljare blev halvt oense om "vems kund" jag var. Efter leverans strulade många saker. Bilen skrevs över på mig först efter 2 veckor, bilen stod avställd under en längre tid fastän de sa att den nu var påställd. Lite strul med servicehistorik osv men det löste sig smidigt med hjälp av Robert som varit väldigt trevlig genom allt!
    2017-06-28 Riddermark BIl svarar Jonny K
    Hej Jonny,

Tack så mycket för din recension.
    Vad tråkigt att höra att det blev struligt med ditt bilköp. Självklart ska sådant inte att hända och vi uppskattar att du tar dig tiden att berätta om din upplevelse så att vi kan förbättra oss i framtiden. Vad skönt att Robert kunde hjälpa dig och att det sköttes smidigt
    Tveka inte att höra av dig till oss om du behöver hjälp med något eller andra funderingar dyker upp!

• Anette O
    Anette O skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Fick ett väldigt bra bemötande, hjälpsam och trevlig försäljare.Resulterade i köp av en Volvo V70, som vi är mycket nöjda med.
  • Per Erik M
    Per Erik M skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Gott ! Lite svårt att få skjuts från pendeln dock. Nödgades ta en buss.vänligen,
    PER ERIK
  • Avni V
    Avni V skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Ja vet inte va jag ska skriva
    Så 30 tecken måste ja mina skriva isf 😂😂
    2017-06-27 Riddermark BIl svarar Avni V
    Hej Avni,

Du får gärna lämna en recension till oss angående ditt bilköp eller mejla oss på feedback@riddermarkbil.se för att berätta hur du upplevde ditt bilköp. Välkommen att kontakta oss om du behöver hjälp med något.

• Joacim B
    Joacim B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Bra bemötande, bra info, snabb återkoppling...
    2017-06-27 Riddermark BIl svarar Joacim B
    Hej Joacim,

Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva en recension.
    Vad roligt att höra att du är nöjd med oss. Du är varmt välkommen tillbaka! :)

• Turkijan M
    Turkijan M skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Det var min första affer men dem är bäst på att sälja och levererar och dem har bästa bilar och priser.
    2017-06-27 Riddermark BIl svarar Turkijan M
    Hej Turkijan,

Tack så mycket för din recension.
    Vad roligt att du är nöjd med ditt bilköp hos oss och vår service. Lycka till med din nya bil nu :)

• Paulina T
    Paulina T skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Jag fick den absolut bästa servicen av säljaren Assur Samano. Super nöjd med mitt bilköp en Audi A6 allround -16. Mycket trevlig och glad säljare, kändes som en ärlig person.
    2017-06-27 Riddermark BIl svarar Paulina T
    Hej Paulina,

Tack så mycket för din fina recension och ditt betyg.
    Vad roligt att höra att du är nöjd med både servicen och bilköpet :)

• Andreas H
    Andreas H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Bilen köptes på Riddermark i arlandastad .
    Vi fick provköra 2 st bilar .(BMW)
    Men stämde ej med krav som vi hade ang skick på bilen (bilarna)
    Jag kontaktade samma säljare igen dagen efter (Vendela Arvidsson)ang en BMW som stod i länna ,bilen hämtades av vendela vi provkörde bilen och enligt beskrivning så var bilen mycket fin .
    Köpet gjordes upp dagen efter .
    2017-06-27 Riddermark BIl svarar Andreas H
    Hej Andreas,

Tack så mycket för din recension och det fina betyget.
    Vad roligt att du är nöjd med servicen hos oss och ditt bilköp. Tveka inte på att höra av dig om du har några funderingar och lycka till med din nya bil! :)

• Max S
    Max S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Exemplariskt bemötande ända från första samtalet tills avslutad affär. Köpte en bmw 320 för nästan en månad sedan och den går fortfarande som en dröm. :-)
    2017-06-27 Riddermark BIl svarar Max S
    Hej Max,

Tack så mycket för din recension.
    Vad roligt att du är nöjd med servicen hos oss och med din nya bil. Tveka inte på att höra av dig om du har några funderingar!

Ha en fortsatt trevlig dag! :)

• Ella C
    Ella C skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Trevligt bemötande men tycker att det är dåligt att vinterhjulen inte ingår när man köper en beg bil.
    2017-06-27 Riddermark BIl svarar Ella C
    Hej Ella,

Tack så mycket för din recension.
    Vad roligt att du är nöjd med servicen hos oss. Vi kan absolut hjälpa dig med ditt köp av vinterdäck i samband med ditt bilköp men däcken ingår då inte i priset av bilen utan ett tillbehör som man kan lägga till i köpet.

• Lena L
    Lena L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Trevligt bemötande vid bilköpet .
    2017-06-27 Riddermark BIl svarar Lena L
    Hej Lena,

Tack så mycket för din recension och det fina betyget.
    Vad roligt att du är nöjd med servicen hos oss. Tveka inte på att höra av dig om du har några funderingar och lycka till med din nya bil! :)

• Monica A
    Monica A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Ett trevligt bemötande både per telefon och personligen. vid eventuellt bilbyte kommer jag med säkerhet vända mig till Riddermark Bil Länna igen
  • Jessica E
    Jessica E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Otroligt bra och förtroende ingivande personal. Bra och snabbt bemötande
  • Jan S
    Jan S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Bra bemött, bra service. Helt proffoniell bilhandlare
  • Sören I
    Sören I skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Mycket trevligt bemötande och bra service.
  • Marie J
    Marie J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Trevligt bemötande. Bra service. Bra samarbete mellan bilhandlare och andra intressenter som gjorde mitt köp än bättre.
  • Cederbacks T
    Cederbacks T skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Bra service och bemötande av personal men mycket dåligt och osäker affär när det gäller ägarbytet och andra viktiga dukomenter..bilen var lessad till en annan firma och såldes vidare innan (Riddermark bil) löser in bilen...
    2017-05-23 Riddermark Bil svarar Cederbacks T
    Hej!

Eftersom bilen såldes på uppdrag och därmed inte ägdes utav oss vid köptillfället så tar ägarbytet av naturliga skäl någon extra dag.
    Du som köpare får dock alla papper och dokument, och bilen är försäkrad som vanligt om du väljer att hämta den innan ägarbytet gått igenom. Därav finns ingen orsak för oro och det är ingen osäker affär.

Vi hoppas att du är nöjd med bilen i övrigt! :-)
    Ps! Extra nycklar är beställda och betalda av oss enligt ö.k.

Lycka till med verksamheten,

• Magnus B
    Magnus B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Ok, men inte topp.
    Bilen har inte tvättats ok, både skräp kvar och pölar av rengöringsmedel,
    Det var rost på en dörr som jag inte blev uppmärksammad på, fläcken var övermålad.
    2017-05-23 Riddermark Bil svarar Magnus B
    Hej Magnus,

Tack för din recension.
    Vi tar åt oss din kritik och ser efter varför det slarvats med tvätten på din bil.

Tyvärr är det svårt med mindre och dessutom övermålade skador som t.ex. rostfläckar, stenskott etc. då försäljarna omöjligt kan syna alla de bilar som levereras med transporter till butikerna redo för att säljas. Som köpare har du det yttersta ansvaret att undersöka den bil du är intresserad av - även om vi naturligtvis vill kunna och veta så mycket som möjligt om varje enskild bil i vårt lager för att kunna ge en så bra och trygg köpupplevelse som möjligt.

Vi hopas att du är nöjd med bilen i övrigt, och att du hör av dig om du har några frågor eller funderingar.

• Haiwei G
    Haiwei G skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Very good service, they are kind to answer questions even after weeks. There's a little problem of the sun roof that I could not close it two weeks after I bought the car, they let me to park the car in their shop as I didn't have a place to park inside, but I had to drive a long distance to them and pick it the next day, I understand the guarantee only last for the first one or two weeks but they should have told me to call insurance company instead of going to them. Despite this, they are very good car seller.
    2017-05-23 Riddermark Bil svarar Haiwei G
    Thank you for taking your time and write a rewiev, Haiwei. :-)
    We apologize for the misunderstanding regarding the insurance. We hope that everything is in order by now and that the roof is functioning without any problems.

Please don't hesitate to give us a call if you have any questions.

Kind regards,
  • Ulf K
    Ulf K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Bara positivt och trevligt bemötande
  • Robert F
    Robert F skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Ismail toppen kille - kunnig och hjälpsam.
    Försäkringen som erbjuds var enbart HEL försäkring vilket
    jag inte vill ha. Att få enbart trafikförsäkring verkar inte gå...
    många turer och jag vet ännu inte om den är försäkrad...!
    2017-05-19 Riddermark Bil svarar Robert F
    Hej Robert!

Vad roligt att du är nöjd med vårt bemötande och service.

Vi hoppas att det löser sig med försäkringen. Din försäljare hjälper dig med ärendet och håller dig informerad.
    - Självklart skall bilen inte vara oförsäkrad.

Ha en trevlig helg!
  • Per K
    Per K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Massor med okej! Gott kaffe och sköna stolar.
    Vet inte vad jag ska skriva.
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Saknades hjulbultar höger fram 3 av 5 satt där. Lite väl mkt bulor, sega svar av försäljare
    2017-05-16 Riddermark Bil svarar Stefan B
    Hej Stefan!

Vi hittar tyvärr inte dig i vår kundbas. Vänligen kontakta oss på feedback@riddermarkbil.se om du inte har fått hjälp.
    Du skall utan tvekan få hjälp med dina hjulbultar, och vi lyssnar gärna er på vad du anser om bilens skick.
    - Vi vill kunna vara till hjälp även efter att vi levererat bilarna och vill därför att du skall komma i kontakt med någon annan om du inte anser dig få hjälp av din försäljare.

• Markus W
    Markus W skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Jag fick vänta i 3 veckor på min "leveransklara" bil, när jag väll fått bilen och kört den i 80 mil så går bilen så dåligt att det är pinsamt att köra den bland folk, säljaren verkar inte direkt jätte sugen på att hjälpa mig att åtgärda problemet!
    2017-05-16 Riddermark Bil svarar Markus W
    Hej,

Vi beklagar att du haft otur med den bil du köpt hos oss.
    Den första reparationen dröjde i.o.m. väntetid på reservdelar, det är såklart alltid tråkigt när det drar ut på tiden men är det är svårt att skynda på den typen av ärende.
    Då reparationen skall bekostas av en tredje part, i detta fall garantigivaren, så behövde din säljare vänta in svar och besked av dem innan du kunde få grönt ljus, en process som tog 1 dag extra, vilket helt förståeligt kan kännas som lång tid när man väntar på besked.
    Eftersom bilen nu skall åtgärdas på en verkstad nära dig enligt ö.k.och du har en fungerande korrespondens med din försäljare ber vi dig att återkomma när ärendet är färdigt, så vi ser att du fått all den hjälp du skall ha och att allt är i ordning .

Vänliga hälsningar,
  • Charlie B
    Charlie B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Vi blev trevligt bemötta av kunnig personal som kunde ge bra svar på våra frågor.
    Affären sköttes smidigt och proffsigt
  • Paul S
    Paul S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Jag köpte min bil på distans..Smidigaste bilköpet någonsin!! Jag såg en bil på hemsidan, ringde ditt, pratade med Patricia på länna anläggningen.
    Inom 5 minuter hade jag all info jag behövde och fick till och med pris på min inbytesbil direkt!!
    Jag swishade handpeningen och helgen efter åkte jag från malmö till Stockholm för att provköra och sedan slutföra bilköpet.
    Bilen var lika fin som Patricia beskrev på telefonen!!
    Smidig pappershantering, då hela köpet och signeringen hanterades digital via våra iPhones och papperna skickas via email.
    Patricia är mycket proffsig, kunnig och tillgodoser kundens behov.
    Jag är helnöjd med mitt köp!!!!
    Stort tack Patricia!!!!
  • Jasmine O
    Jasmine O skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    OTROLIGT BESVIKEN! KOMMER ALDRIG KÖPA EN BIL DÄR IFRÅN NÅGOT MER!! /Kim och Jasmine
    2017-05-16 Riddermark Bil svarar Jasmine O
    Hej Jasmine!

Vi tycker att det är tråkigt att ni i efterhand känner er missnöjda med den skada som ni accepterade vid köp och leverans av er bil.
    Bilen blev både provkörd och kontrollerad av Kim innan han körde hem. Eftersom han accepterade den nämnda skadan på plats åtgärdades den inte. Vi står trots det kvar vid vårt ord om att på något sätt hjälpa till att åtgärda skadan om ni har vägarna förbi butiken framöver.

Vi hoppas att ni får många trevliga mil i er nya bil och att ni hör av er direkt vid frågor eller funderingar,
  • Lolita S
    Lolita S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Bara positivt. Bra och kunnig säljare. Bra lokaler. Trevligt bemötande.

Nyckelvägen 2, 142 50 Skogås