Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Huddinge Riddermark Bil Länna

Riddermark Bil Länna

Nyckelvägen 2, 142 50 Skogås — Visa karta

Vi på Riddermark Bil i Länna hjälper dig som privat vill byta bil och för dig som är företagare kan vi hitta en flexibel lösning för din vagnpark, oavsett om det gäller köp eller avyttring.

Hos oss finner du begagnade bilar i gott skick som oftast inte gått särskilt länge. De flesta bilarna vi har är tidigare tjänstebilar eller företagsbilar som tagits om hand ordentligt och vanligtvis bara haft 1 ägare.

Kontakta någon av våra säljare om du vill få en eller flera bilar värderade och få ett förslag på en lösning som passar dig eller ditt bolag!
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 147 kunder tycker om Riddermark Bil Länna

• Adam E
    Adam E skrev om Riddermark Bil Länna
    Mitt andra bilköp hos Riddermark. Mycket nöjd med kundbemötandet. Min nya Skoda Yeti behövde lackas om på bakre kofångaren vilket löstes utmärkt smidigt. Tyvärr fungerande inte tutan & däcken behövdes balanseras vilket utfördes av en firma i Tyresö som inte var kompetenta. Riddermark ordnade det irritationsmomentet på ett exemplariskt sätt.
  • Richard S
    Richard S skrev om Riddermark Bil Länna
    Allt var bra, trevlig och duktig säljare.
  • Roger S
    Roger S skrev om Riddermark Bil Länna
    Köpte en Bmw av Riddermark i Länna och är nöjd med bilen och servicen från Naim som skötte affären, dock synd att vinterhjulen inte går att se innan köp och även lite minus för digitala signeringen på plottriga PDF avtal i mobil telefonen.
    2017-10-04 Riddermark Bil svarar Roger S
    Tack Roger!
    Vad roligt att du är nöjd med din bil och den service du fick av oss.
    Vi beklagar att du inte tyckte om våra digitala avtal. De är både säkrare för dig som kund och snällare mot miljön. Som kund kan du dock naturligtvis alltid be att få avtalet utskrivet för att få en bättre översikt.

Vi önskar dig en fortsatt trevlig höst, och varmt välkommen åter!

• Bengt B
    Bengt B skrev om Riddermark Bil Länna
    För aggressiv försäljning av försäkringar. T.ex. Menade försäljaren att jag inte fick teckna försäkring själv utan det skulle dom göra och då i Länsförsäkringar. Jag skulle då inte själv få välja försäkringsbolag. Sedan försökte försäljaren att jag skulle teckna en extra försäkring till en kostnad av 3.000:- per år. Annars var personalen trevlig och jag har inga anmärkningar i övrigt.
    2017-10-02 Riddermark Bil svarar Bengt B
    Hej Bengt!
    Tack för din recension. Vi ber om ursäkt att du upplevt det som om du inte fått välja ditt försäkringsbolag på egen hand, detta är naturligtvis inget vi vill ge intryck av.
    Vår försäkringsprodukt är dock väldigt prisvärd och uppskattad av majoriteten av våra kunder, varav de flesta väljer att teckna den ändå.
    Försäljaren har erbjudit dig att köpa en garanti för 3000kr/år via Solid. Den garantin har högre täckning och ingen självrisk. Det är alltså ingen försäkring utan en garanti.

Det gläder oss att du annars är nöjd och att du upplevt vår personal som trevlig.

• Håkan J
    Håkan J skrev om Riddermark Bil Länna
    Hej, jag har köpt en bil av Riddermarks i Länna. Jag fick ett bra bemötande hela vägen kan dock tycka att det var något negativt att säljaren var stressad. Man använder sig mycket av att kunden ska signera digitalt vilket är ok. Men jag tycker då att säljaren ska skriva ut dokument och redovisa dessa innan. Det är mycket svårt att läsa PDF:er på mobilen och jag kände mig mycket osäker över vad jag signerade. En annan sak som störde mig hur de sålde vinterdäcken till bilen. Dessa ingår ej utan säljs separat men jag fick bara se dem på en bild som bara visade fälg och däckets sida. Sedan stod det fabrikat, vilket typ av däck och millimeter kvar. Jag tycker man åtminstone ska ha bra bilder som visar slitbanan på däcken också. Mina var inte 8mm alla 4st som det stod skrivet...

Utöver detta har jag inget att anmärka på!
    2017-10-18 Riddermark Bil svarar Håkan J
    Hej Håkan!

Tack för din recension. Vi förstår att du varit i kontakt med din försäljare i efterhand och att de inte finns mer vi kan göra för dig.
    Vi hoppas att du får en fortsatt trevlig höst, och många trevliga mil i din nya bil.

• Hanimi C
    Hanimi C skrev om Riddermark Bil Länna
    Hej! Jag ur blivit bemöt med respekt och trevlighet när jag har köpt bil från Riddermark och har även vart nöjd efter varje köp.
    Vill även skicka mina kondelianser till dom anhöriga för Mats garanti mannen, som gick bort tragiskt
    Att himlen har fått en ny ängel 😇🙏🏻
    Robert BMW lover!!
    2017-10-02 Riddermark Bil svarar Hanimi C
    Tack för din recension och dina tankar, stort lycka till med din nya bil!

• André T
    André T skrev om Riddermark Bil Länna
    Fick bra bemötande men köpte bil utan att provköra och se över bil för hade väldigt bråttom ! Då lovade han att allt var perfekt men det var det ej , solskyddet var helt förstört och jag skulle få ett nytt men ej fått något .
    2017-10-03 Riddermark Bil svarar André T
    Hej André!

Du bör redan ha mottagit ditt nya solskydd? Om inte - hör av dig till oss direkt på info@riddermarkbil.se. Vi ber om ursäkt om du upplevde leveranstiden som lång.

Vi önskar dig en fortsatt trevlig höst! Tveka inte på att höra av dig om du har fler frågor.

• Max L
    Max L skrev om Riddermark Bil Länna
    Bra service bra priser bra bilar.
  • Brittis L
    Brittis L skrev om Riddermark Bil Länna
    Mycket trevligt och lättsamt bemötande då vi köpte en bil samt bytte in vår gamla!kunnig personal som ordnade med försäkring,vinterdäck etc vilket gjorde att vi kände och trygga i vårt bilköp!
  • Martin L
    Martin L skrev om Riddermark Bil Länna
    Första bemötandet på telefon var bra, blev sämre när det visade sig att den dagen jag kunde komma till bilhallen inte var bra för säljaren eftersom han inte var där då. Var nära jag struntade i mitt köp då. Efter ett par lite tråkiga samtal till honom kom han på att en kollega kanske kunde hjälpa mig.
    När jag väl var på plats träffade jag en säljare som räddade upp situationen bra så helheten på upplevelsen hos er blir lite över medel.
    2017-09-28 Riddermark Bil svarar Martin L
    Hej Martin!

Tack för att du tog dig tiden att recensera oss. Vi gläder oss givetvis åt att du, trots tveksamheten, bestämde dig för att köpa din bil hos oss så att vi fick visa vad vi går för.

Varmt välkommen åter!
  • Morgan B
    Morgan B skrev om Riddermark Bil Länna
    Fick bra bemötande av Jesper Pettersson och gjorde en smidig affär.
    Väntar dock på att få klar tecken på att byta bromsklossar som började varna då jag åkte hem.
  • Marcus Hjalmar D
    Marcus Hjalmar D skrev om Riddermark Bil Länna
    Bra bemötande och fin service. Ej maximalt betyg då säljarna hade alldeles för många bollar i luften samtidigt och blev ständigt avbrutna. Måhända är de något underbemannade. I övrigt utmärkt.
    2017-09-27 Riddermark Bil svarar Marcus Hjalmar D
    Tack för en konstruktiv recension Marcus!
    Även om vi gillar att ha fult upp så skall det givetvis inte påverka service-känslan.
    Vi önskar dig en fin höst och varmt välkommen åter!

• Dany S
    Dany S skrev om Riddermark Bil Länna
    Jag är glad att jag köpte bilen av Riddemark. Trevlig personal med ett proffsigt bemötande.
  • Anette H
    Anette H skrev om Riddermark Bil Länna
    Köpte bil, jätte nöjd med bemötande!
  • Malin K
    Malin K skrev om Riddermark Bil Länna
    Jag köpte en Audi a4 -14 igår och Oliver som vi pratade med tog sig tid och var duktig och hämtade oss så vi fick provköra bilen till firman... Tack Oliver!
  • mariam N
    mariam N skrev om Riddermark Bil Länna
    Fantastiskt bemötande av Naim som ansträngde sig mer än han behövde så att jag skulle känna mig bekväm i bilköpet. Underbar energi och sjukt härlig! Väldigt kunnig och seriös. Supernöjd med mitt bilköp!
  • Mats L
    Mats L skrev om Riddermark Bil Länna
    Trevligt bemötande, Kunnig personal, fina lokaler som ger ett tryggt intryck. Bra personlig service av väldigt påläst och kunnig försäljare. Är jätte nöjd med mitt bilköp.
  • Milad T
    Milad T skrev om Riddermark Bil Länna
    Bra bemötande och service.
    Lite otydlig kring försäkring och finansieingsalternativ.
  • Björn P
    Björn P skrev om Riddermark Bil Länna
    Väldigt trevligt och proffsigt mottagande.
    Det enda negativa var att ägarbytet tog tre veckor på min gamla bil innan det genomfördes.
    2017-09-14 Riddermark Bil svarar Björn P
    Hej Björn!
    Vi beklagar dröjsmålet.
    En del av de bilar vi har till försäljning är s.k. uppdragsbilar vilket kort innebär att de ägs av företag som valt att anlita oss för att sälja deras bilar.
    Ett ägarbyte går i dessa fall genom oss varför det ibland tar längre tid än vanligt.
    Försäkringar och övriga faktorer påverkas inte av detta varav man kan känna sig trygg i sitt bilköp ändå.

Vi önskar dig lycka till med din nya bil! Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar .
  • Lena R
    Lena R skrev om Riddermark Bil Länna
    När vi kom dit möttes vi redan utanför av en glad o trevlig säljare som själv tog kontakt direkt. Inte så vanligt bland bilförsäljare. Vi var där för att titta på en specifik bil som jag sedan också köpte. Säljaren var ny på jobbet o bad om ursäkt för att han behövde hjälp av sina kolleger med viss saker. Det drog visserligen ut på tiden men gjorde inget för han var så tevlig o kundvänlig. Sammantaget var vi nöjda.
  • Städsällskapet
    Städsällskapet skrev om Riddermark Bil Länna
    Service inriktade nytänkande bilföretag. Har fångat det digitala och levererar ett väldigt bra kundbemötande.
    2017-09-13 Riddermark Bil svarar Städsällskapet
    Hej Städsällskapet!
    Tack för ert förtroende och för att ni tog er tiden att recensera er upplevelse hos oss.
    Tveka inte på att höra av er om ni har några frågor eller funderingar.

• Ija E
    Ija E skrev om Riddermark Bil Länna
    Åkte bara förbi då min son ville titta på bilar.. Det är han som kan sådant. Fick ett otroligt bra bemötande av de som arbetar där. Fick också trevlig och bra hjälp utav en av säljarna. Hade väl inte tänkt byta bil så snart men pg.a det trevliga och inte påträngande bemötandet och en bra deal så bör vi bil. Jag är jätte nöjd.
    2017-09-13 Riddermark Bil svarar Ija E
    Tack för förtroendet Ija!
    Vad roligt att du känner dig så nöjd med din bilaffär hos oss.
    Vi hoppas att du får många trevliga mil i din nya bil och att du kommer tillbaka till oss.

• Biljana G
    Biljana G skrev om Riddermark Bil Länna
    Hej!

28. 08.2017. köpte vi bil hos Ridemark bil. De var jätte professionella, villiga att svara på alla frågor som vi har om bilen och om ekonomiska trasanktion. Allt gick smidigt och enkelt.

Tackar så mycket Ridemark!!!
    Ni är bäst 👍👌❤
  • Klas H
    Klas H skrev om Riddermark Bil Länna
    Kanoners =)
  • Lisa W
    Lisa W skrev om Riddermark Bil Länna
    Bra och proffsig kontakt med Gustav. Fick svar på alla frågor och vi fixade med krångel när jag inte kunde hämta bilen själv utan min man tog den.
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Riddermark Bil Länna
    Saknades utrustning i bilen

Klassiska bilkrängare

Ingen ansvarskänsla
    2017-09-13 Riddermark Bil svarar Henrik H
    Hej Henrik! Du har inte varit i kontakt med
    din försäljare. Vi försöker kontakta dig så att vi kan se vad som blivit fel och hur vi kan hjälpa dig.

2017-09-22 Henrik H svarar Riddermark Bil
    Stort tack, allt löste sig till det bästa. Ett missförstånd och Riddermarks har verkligen visat på kundvård. Säljaren har följt upp och gjort sitt yttersta för att säkra en nöjd kund.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Arne S
    Arne S skrev om Riddermark Bil Länna
    Toppen, allt gick smidigt och bra. Vänligt och bra bemötande. Priser helt ok.
  • Kenth K
    Kenth K skrev om Riddermark Bil Länna
    Uruselt dom har ingen koll på vad dom gör åkte med en avställd bil i flera dagar fick ringa och fråga vad dom håller på med
    Köp inte bil där
    2017-09-14 Riddermark Bil svarar Kenth K
    Hej Kenth!
    Vi beklagar att du fått vänta på ägarbytet. I ditt fall ägdes bilen av ett annat företag vid köptillfället vilket förlängde processen. Detta är inget som påverkar försäkring etc, varav man inte behöver känna oro för att bruka bilen under denna period.
    Om du har mer punkter att tillägga till ditt betyg får du gärna maila till feedback@riddermarkbil.se så att vi får mer information om hur vi kan förbättra vår service.

• Madeleine H
    Madeleine H skrev om Riddermark Bil Länna
    Trevligt bemötande, snabb och smidig affär. Andra bilen från Riddermark och vi är jättenöjda.
  • Peter B
    Peter B skrev om Riddermark Bil Länna
    Hej.

Först trevlig och snabb mejl konversation med en av säljarna. Den dagen jag skulle hämta bilen var den säljaren sjuk men han gav bra information till mig och till sin kollega som tog mycket väl hand om mig. Kände mig väldigt nöjd med de personer jag träffade. Samt mycket nöjd med själva bilaffären.
    Mindre trevligt var att några av säljarna hade en väldigt hög ljud diskussion i försäljnings hallen mellan sig och där man använde ord som jag inte skulle ha använt i den miljön, skäms.
    2017-09-12 Riddermark Bil svarar Peter B
    Hej Peter,

Tack för din recension.
    Vi gläder oss åt att du upplevt en smidig leverans trots sjukdom samt att du är nöjd med din nya bil! Gällande det sistnämnda har vi informerat berörda parter och vi beklagar givetvis det intryck du fått p.g.a. detta.

Tveka inte på att höra av dig om vi kan vara till hjälp gällande din bil.
  • Peter A
    Peter A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    köpte en bil i somras. Bra och vänligt bemötande. Ingen bilförsäljarjargong.
    2017-08-15 Riddermark Bil svarar Peter A
    Hej Peter! Stort tack för att du tog dig tiden att recensera oss. Vad kul att du är nöjd med ditt bilköp.

Varmt välkommen åter!
  • Christian H
    Christian H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Köpte en begagnad bil, samt fick hjälp med försäkring och garanti. Än så länge har bilen levt upp till förväntningarna och inget oförutsett har inträffat. Bemötandet var fint, och fick en känsla av det som sas var korrekt, även om traditionella säljarknep verkade dyka upp nu och då. Skulle rekommendera!
  • Karl B
    Karl B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Ja vid första samtalet var det trevligt och övriga samtal på telefon
    Men vid leveransen så blev det inte bra bilen var inte på plats,den var inte rengjord söm överenskommelse
    Säljaren höll inte löftet om vinterdäck, samt att resan startade ned att bilen gick sönder och jag fick en övernattning samt förlorad inkomst.
    Samt att säljaren har inte haft kontakt med mig om hur det gick

Så sammanfattningsvis väldigt kallt beteende
    2017-08-16 Riddermark Bil svarar Karl B
    Hej Karl!

Vi har försökt att hitta dig i vår kundbas utan resultat.
    Maila gärna till feedback@riddermarkbil.se om du fortfarande väntar på besked eller om det finns något vi kan hjälpa dig med.

Vi ser allvarligt på att löften verkar ha brutits, och vill gärna komma i kontakt med dig! Vår verksamhet arbetar ständigt med trygghet och ansvar varav vi prompt vill hjälpa dig med detta.

/ Riddermark Bil
  • Mohamed H
    Mohamed H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Trevlig personal och gott bemötande!
  • Kim F
    Kim F skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Funka bra.
    Smidigt och enkelt
  • Victor L
    Victor L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Trevligt, hårda när det gäller förhandling . Billiga men kan som sagt inte förhandla så mkt.
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Kompetent och bra säljare som även hade mitt intresse i åtanke när vi köpte bilen.
    Trist nog visade sig kylaren vara trasig, men detta åtgärdades snabbt av en mycket bra verkstad som jag fortsättningsvis kommer använda mig av.
    2017-08-16 Riddermark Bil svarar Mattias S
    Hej Mattias!

Tack för din recension. Vi gläds att du fått hjälp med din bil när det behövts, givetvis vill vi att alla våra kunder skall känna sig trygga med att vi finns där för dem även efter bilköpet.

Stort lycka till med bilen, och varmt välkommen åter!

• Eva W
    Eva W skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Mycket hjälpsamma och trevlig personal Var i Täby först Men fanns ingen bil där som passade mig. Så dom skickade mig till Länna Bilköpet gick snabbt o dom köpte min bil för ett bra pris. Fick bilen på en gång Är mycket nöjd
  • Igor B
    Igor B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Smidig och profsig.....................................7
  • Jennie H
    Jennie H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Vi köpte en Passat i början av juli. Säljaren skulle då skicka en täcklucka till draget men den har fortfarande inte kommit. Vi fick till slut köpa en egen på bilmetro i Hudiksvall, den kom på två dagar så det känns konstigt att vi ännu inte fått den ifrån Riddemark. Dålig service för oss och dålig reklam för dem.
    Vänliga hälsningar
    Jennie och Inge Hedqvist
    2017-08-16 Riddermark Bil svarar Jennie H
    Hej Jennie och Inge!

Vi ber om ursäkt för att beställningen inte skickades i tid. Vi bekostar givetvis den nya luckan som ni köpt på egen hand och har därför utfört en betalning till er idag. Tveka inte på att höra av er till oss om ni har några frågor eller funderingar, och ändra gärna ert betyg om ni känner att det passar.

Med önskan om en fortsatt trevlig vecka!
    Vänliga hälsningar, Riddermark Bil
  • Christina S
    Christina S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Trevligt men tråkigt när en inrednings del i bilen saknades och jag inte får någon.
    2017-08-15 Riddermark Bil svarar Christina S
    Hej Christina!

Tyvärr saknas det i vissa fall detaljer till bilar eftersom de är i begagnat skick. Som köpare har man alltid undersökningsplikt och får också ta den tid man behöver för att gå igenom bilens skick och tillbehör för att se så just den bilen uppfyller just dina specifika krav.

Vi hoppas att du är nöjd med din bil i övrigt och att du blivit väl bemött hos oss.

• Sun L
    Sun L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Inte trevligt med andra anställda som hånar en när man får bilen genomgången av säljaren.
    Säljare Anders var bra men att köpa en bil för dyra pengar enligt min budget och höra otrevliga ich sarkastiska tillmälen är inte ok.
    2017-08-16 Riddermark Bil svarar Sun L
    Hej Sun!

Vad tråkigt att du upplevt ditt besök enligt ovan!
    Maila gärna oss på feedback@riddermarkbil.se så att vi får höra mer om ditt besök och får en chans att rätta till vår service.

• Claes J
    Claes J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Bra bemötande.
  • Erik K
    Erik K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Jag köpte en bil och är grymt imponerad av personalen på plats som hjälpte till med allt från inbyte av gamla bilen och köp av en ny bil. Mvh Mikael
  • Richard F
    Richard F skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Bra bemött, smidiga att ha göra med, smidig betalning, rekommenderas!
  • Jessica D
    Jessica D skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    När fel upptäcktes på bilen så tog de ej sitt ansvar mot kund och åtgärdade detta eller stod för de kostnader som uppstod på grund av detta fel. Köper aldrig bil av Riddermark igen. Kommer även sprida detta.
    2017-07-10 Riddermark BIl svarar Jessica D
    Hej Jessica,

Tack för din ärliga recension. Det är mycket tråkigt att höra vad du beskriver om din bil.
    Självklart vill vi hjälpa alla så gott det går, vi gör vårt bästa för att kunderna ska känna sig nöjda.
    Jag har nu pratat med ansvarig för ditt ärende och du kommer att bli kontaktad av en säljare så fort som möjligt.

Hoppas du får en fin sommar Jessica!

• Bengt A
    Bengt A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Bra bemötande av säljaren det som drar ner poängen fick aldrig se testprotokollet
    2017-07-10 Riddermark BIl svarar Bengt A
    Hej Bengt,

Tack för din recension.
    Vad tråkigt att du fick ett oärligt intryck gällande testprotokollet. Det protokollet ligger alltid synligt i bilarnas annonser på nätet. På det sättet är alla dokument väldigt tillgängliga för kunden, även om vi givetvis skall kunna gå igenom dessa med våra kunder om så önskas.

Vi hoppas att du är nöjd med bilen i övrigt, och att du får en fantastisk sommar!

• Roland T
    Roland T skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Trevligt bemötande och en bra bil.
    Blev lovad 12mån helförsäkring för 370:-mån
    gäller endast 11mån som jag kan tyda.
    Annars nöjd i helhet.
    2017-06-30 Riddermark BIl svarar Roland T
    Hej Roland,

Tack så mycket för du tog dig tiden att skriva en recension till oss.
    Vad roligt att du var nöjd med både bilen och vår service på Riddermark Bil. När det gäller försäkringen börjar den alltid att gälla när du har fått bilen levererad till dig och då gäller den 12 månader. Om du dock köper din bil i slutet av en månad räknas den månaden in i försäkringsperioden och därefter har du 11 månader kvar på din försäkring.

Vi hoppas du får en fin sommar!

• Djordje L
    Djordje L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Helt ok. Dock frågade inte jag i tid eller att säljaren upplyste innan jag bestämt mig om att inga vinterdäck ingår. Köpte till sedan under kontraktsskrivelsen när det kom fram.... Annars hade de fått 4-5 i betyg. Men nu 3 för de skulle ha upplyst även om kanske mitt att fråga.....
    2017-06-29 Riddermark BIl svarar Djordje L
    Hej Djorde,

Tack för din uppriktiga recension. Vi uppskattar att du delar med dig av din upplevelse hos oss.
    Angående utrustningsrelaterade problemet du nämner är givetvis beklagligt men då de är just utrustning går de under köparens undersökningsplikt. Men självklart tar vi till oss det du säger och vet hur vi ska förbättra oss i framtiden.

Önskar dig en trevlig sommar med många fina mil i din nya bil.

• Lucky Way
    Lucky Way skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻
    2017-06-29 Riddermark BIl svarar Lucky Way
    Hej Lucky,

Du får gärna mejla oss på feedback@riddermarkbil.se för att berätta hur du upplevde ditt bilköp så att vi möjligen kan hjälpa dig vidare. Välkommen att kontakta oss om du behöver hjälp med något.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Nyckelvägen 2, 142 50 Skogås