Riddermark Bil Länna

Nyckelvägen 2, 142 50 Skogås — Visa karta

Vi på Riddermark Bil i Länna hjälper dig som privat vill byta bil, och för dig som är företagare kan vi hitta en flexibel lösning för din vagnpark - oavsett om det gäller köp eller avyttring.

Hos oss finner du begagnade bilar i gott skick som oftast inte gått särskilt långt. De flesta bilarna vi har är tidigare tjänstebilar eller företagsbilar som tagits om hand ordentligt och vanligtvis bara haft en enda ägare.

Kontakta någon av våra säljare om du vill få en eller flera bilar värderade. Här får du ett prisförslag på en lösning som passar dig eller ditt bolag!
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 376 kunder tycker om Riddermark Bil Länna

• Alena P

2020-07-04

Alena P skrev om Riddermark Bil Länna
    Vi åkte till Riddermark i Länna för att kolla på bilar men ingen säljare dök upp, det tog typ 20 min så kom Oliver och frågade om vi behövde hjälp och därefter fick vi jätte bra hjälp och service, han var super trevlig och allt slutade med att jag köpte en bil utav honom.
    Jag var lite strulig och velig för att jag hade svårt att välja mellan två bilar som jag provkörde.
    Men Oliver hade jätte tålamod och jag köpte till slut en av dom.
    Efter köpet så blev det lite strul med min inbytesbil men Oliver löste det misstaget också och på sin lediga dag dessutom!
    All cred till hans engagemang och hjälp trots att jag var lite ”jobbig kund”!
    Rekommenderar varmt Riddermark Bil och särskilt säljaren Oliver! Läs mer
  • 2020-06-24

Ilia G skrev om Riddermark Bil Länna
    Köpte en Audi A6 av Anders Jacob hos Riddermark bil i Länna. Kände att jag verkligen var tvungen att dela med mig av denna bilaffär då jag aldrig tidigare mött en sån ambitiös och trevlig bilförsäljare som Anders. Han överträffade mina förväntningar helt och hållet. Han gav mig alla möjliga tips och tricks för nya bilen samt var väldigt professionell i sitt sätt. Bilen fungerar kanon och har aldrig varit så nöjd som denna bilaffär. Tack Anders ❤️ Läs mer
  • 2020-06-23

GILLARY A skrev om Riddermark Bil Länna
    Jag köpte min första bil för igår, en golf från säljaren Anders Jacob. Så otroligt bra service och otroligt hjälpsam! Det gick super snabbt och super smidigt. Så himla nöjd! Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • 2020-06-01

Tina Maria Carolina L skrev om Riddermark Bil Länna
    Köpt en bil av Oliver på Riddermark i Länna. Klockren service från start till mål. Trevlig och bra säljare som guidat mig genom detta stora köp som skett helt på distans. Fick bilen hemkörd och är mycket nöjd. Det enda problemet jag dök på Mailade jag Oliver lördagkväll och fick svar samma kväll och måndagsmorgon var det löst! Inte många som klarar den servicen! Läs mer
  • AMANDA B

2020-05-06

AMANDA B skrev om Riddermark Bil Länna
    Jag ringde Riddermark Bil för att jag var intresserad av att köpa en bil som jag hade sett på blocket och det var en väldigt trevlig kille som heter Oliver som svarade och hela köpet gick via telefon för jag hade svårt att ta mig till dem för jag hade ingen bil och kollektivtrafiken är dålig.
    Oliver fixade hemleverans och de kom med bilen hem till mig på ett lätt och smidigt sätt.
    Tack Oliver för en fantastisk service och bilen är helt underbar och jag känner mig så fri och lättad att äntligen slippa åka kollektivtrafiken!! Läs mer
  • NINA H

2020-04-28

NINA H skrev om Riddermark Bil Länna
    Vi hadde bestämt att vi behöver ny bil, hittade en på nettet som hördes väldigt intressant ut och ringde, fick jätte fin kontakt redan i telefon! Efter 1timme , så var jag på plats i Länna, och fick möta en kille som hette Anders Jacob, fick så fin kontakt och service av han! Efter ett par timmar senare så var jag ägare till en ny bil ,som jag är mycket nöjd med! Så STOR tack, för tålmodigheten din Anders, vänligheten, och pratstunden som vi hadde! Kan rekommendera varmaste, det var ordning och reda m försäljningen från början ända till slutet! Läs mer
  • 2020-04-26

JAKOB Ö skrev om Riddermark Bil Länna
    Jag vart behov i en bil som jag fann hos Riddermark bil i Länna.
    Jag kontaktade försäljaren Anders och fick hjälp med att boka en provkörning direkt via telefonen.

Anders fick mig som kund att känna mig säker och trygg under affären och var alltid till hjälp när jag undrade något om bilen både före och efter affären.

Bilen var I super fint skick och jag är för evigt tacksam för hjälpen och den underbara servicen samt professionella och kompetenta försäljare, Tusen tack. Läs mer
  • 2020-04-23

MARKUS E skrev om Riddermark Bil Länna
    Jag ringde till Riddermark Bil Länna för att köpa en bil som jag var intresserad av. Då jag själv bor i Uppsala (över en timmes bilfärd därifrån) och min egen bil knappt gick att köra, behövde affären göras över telefon. Jag fick ett mycket trevligt bemötande med bra och noggrann hjälp vilket resulterade i en väldigt bra och smidig affär. Jag behövde verkligen få bilen samma dag men till följd av den rådande coronapandemin var det personalbrist hos företaget som skulle leverera bilen hem till mig. Anders Jacob ringde runt och drog i trådar för att hitta olika förslag på hur jag kunde få min nya bil till Uppsala så snabbt som möjligt. När alternativen till sist tog slut och jag började ge upp, så ringde han igen och kom med det mest häpnadsväckande förslaget: att han själv skulle sätta sig och åka med bilen hem till mig och ta min gamla, skrotfärdiga bil tillbaka till Länna. 1 och en halv timme senare stod jag med nycklarna till min nya bil i handen och såg Anders brumma iväg med min gamla bil.

Jag har aldrig sett eller upplevt så genuint engagerad och välmenande säljare eller personal i något köp-sammanhang. Det är den här typen av säljare, med ett personligt och uppriktigt engagemang som överskrider de klassiska (och sedan länge förlägna) rollerna av "köpare" och "säljare", som skapar en lojal och trogen kundbas. Anders Jacob räddade min dag, fast än han inte behövde och hans insats gör att jag kommer rekommendera Riddermark Bil Länna till alla jag möter. Han tillhör, enligt mig, nästa generations försäljare - försäljare som faktiskt får kunden att tro på och blir lojal med varumärket. Något som verkligen sticker ut nu när ingen, eller väldigt få, fortfarande har någon tillit till företag eller varumärken.

Tack igen Anders och Riddermark Bil Länna, det här kommer jag inte att glömma. Läs mer
  • 2020-04-21

MARTIN K skrev om Riddermark Bil Länna
    Rekommenderas varmt !
    Köpte bil av Ismail o han är kompetent, lugn o mycket trevlig det gjorde affären enkel o smidig
    Martin Nordström Läs mer
  • 2020-04-17

COCODY-DANNETTE N skrev om Riddermark Bil Länna
    Tack för en riktigt fin service! Jag fick hjälp av bästa Anders i Länna, Jag är super nöjd och mina vänner kommer garanterat höra av sig efter att få höra min fina service upplevelse. Tack igen! 5 av 5 stjärnor Läs mer
  • ROGER W

2020-04-17

ROGER W skrev om Riddermark Bil Länna
    Affären gick hur smidigt som helst.
    Servicen var utmärkt.
    Anders Jacob är en utmärkt säljare.
    Snabbt och enkelt. Läs mer
  • 2020-04-15

Erik Gustaf Ö skrev om Riddermark Bil Länna
    Köpte en begagnad hos Riddermark i Länna och blev jättenöjd. Pratade med Anders Jacob och fick jättefin servis och hela affären flöt på fint.
    Kommer absolut att rekommendera Riddermark till alla mina vänner!
    Supernöjd! Jag kommer att återkomma när det är dags att byta bil igen. // Erik Läs mer
  • 2020-04-01

Lars J skrev om Riddermark Bil Länna
    Köp av beg. bil! Mkt fin bil och professionellt bemötande! Effektiv process med digitaliserade tjänster som fungerade mycket bra. Servicetänk rakt igenom!
    Minus att sommardäck inte ingick i priset som det gör på de flesta andra bil firmor!
    Kan överlag rekommendera Riddermark Bil! Läs mer
    2020-04-07 Riddermark Bil svarar Lars J
    Hej Lars!
    Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension.
    Kul att du är nöjd med din bilaffär hos oss och tack för rekommendationen.

Ha en fin påsk! och varmt välkommen åter.

Lawin S skrev om Riddermark Bil Länna
    Trevliga personal och bra bemötande mot kunder! Läs mer
    2020-03-31 Riddermark Bil svarar Lawin S
    Hej Lawin
    Stort tack för din recension. Kul att ni är nöjda med er bilaffär hos oss. Hör av er vid frågor eller funderingar :-).

Michael G skrev om Riddermark Bil Länna
    Allt gick som utlovat. Det enda negativa jag har att säga var att köpprocessen/avtalsskrivandet gick lite för fort, man han inte tänka efter reflektera tillräckligt. Läs mer
    2020-03-31 Riddermark Bil svarar Michael G
    Hej Michael!

Tack för din recension. Vi tar med oss dina synpunkter och tackar för ditt förtroende. Kör försiktigt och tveka inte på att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Varmt välkommen tillbaka

Linda N skrev om Riddermark Bil Länna
    Jag köpte bil hos Riddermarks bil och upplevde ett trevligt bemötande av en serviceinriktad pesonal! Däckservice med byte av vinterdäck som ingick kändes fantastiskt. Läs mer
    2020-03-31 Riddermark Bil svarar Linda N
    Hej Linda.
    Stort tack för din recension. Kul att ni är nöjda med er bilaffär hos oss. Hör av er vid frågor eller funderingar.

Kör försiktigt. :-)

Maria T skrev om Riddermark Bil Länna
    Superbra service av Oliver och bilen rullar som den ska. Tack! Läs mer
    2020-03-31 Riddermark Bil svarar Maria T
    Hej Maria!

Kul att du är nöjd med din bil och med servicen du fått av Oliver.
    Tveka inte på att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar. :-)

Väl mött.
  • 2020-03-26

Mohamed C skrev om Riddermark Bil Länna
    Personal är lyssnade och tacksamma. Läs mer
    2020-03-31 Riddermark Bil svarar Mohamed C
    Hej Mohamed!

Stort tack för din recension. Vi blir glada av att du är nöjd med ditt besök hos oss.
    Hör av dig vid frågor och kör försiktigt!

Väl mött.
  • 2020-03-23

Malgorzata B skrev om Riddermark Bil Länna
    Hej !
    Jag bara undrar var är mina fakturer ? Har ingen bank-id.
    Varför kan ni inte bara skicka dom till min adress som jag har önskat föra månaden ? Mycket besviken på våran komunikation. Läs mer
    2020-03-24 Riddermark Bil svarar Malgorzata B
    Hej Malgorzata!
    Vad tråkigt att höra att ni inte är nöjda. Är det fakturan för finansieringen du saknar? Kontakta oss på kundservice@riddermarkbil.se så ska vi kika på detta.
  • 2020-03-23

Marie G skrev om Riddermark Bil Länna
    Jag köpte en Golf och fick mycket bra service och ett riktigt bra bemötande, vilket känns viktigt för mej. Läs mer
    2020-03-24 Riddermark Bil svarar Marie G
    Hej Marie!
    Vad kul att du är nöjd med oss och vår service, det gläds vi åt.
    Kör försiktigt! :-)
  • Mattias B

2020-03-23

Mattias B skrev om Riddermark Bil Länna
    Säljaren stod inte för kostnader som han lovat. Läs mer
    2020-03-23 Riddermark Bil svarar Mattias B
    Hej Mattias!
    Vad tråkigt att höra att det blivit ett missförstånd mellan dig och säljaren.
    Vill ni inkomma med registreringsnummer i ett mail till oss på kundservice@riddermarkbil.se så ska vi kika på ert ärende?
  • 2020-03-22

Maria W skrev om Riddermark Bil Länna
    En BMW -07 lågt miltal o allt. Redan när vi provkörde. Hörde vi nått fel. Ja så började det. Dåligt bemötande o dålig kundtjänst. Inte nöjd med Riddermarks alls. Ni förstår inte när man köper en bil. Oavsett års model. Så förväntar man sig proffsig personal. Men nej hör fick man ringa typ 40 gånger för någon att prata med. Sista gången jag handlar här. Rekommenderar inte er till någon som frågar tyvärr👎 Läs mer
    2020-03-24 Riddermark Bil svarar Maria W
    Hej Maria.
    Tack för din recension. Vi beklagar att du är missnöjd, dessvärre så kunde inte jag hitta er i vår databas, hör gärna av er till oss på kundservice@riddermarkbil.se och berätta mer om detta. Väl mött!
  • 2020-03-22

Majt K skrev om Riddermark Bil Länna
    Bilköp BMW 320 med bra bemötande! Nöjd med bilen. Inga förväntningar ville bara kolla på ev. ny bil. Vi hittade en bil och bytte in vår bil. MVH Christina Läs mer
    2020-03-24 Riddermark Bil svarar Majt K
    Hej Christina!
    Tack för er recension, kul att ni är nöjda med er nya bil.
    Ha en fortsatt fin vecka! :-)
  • 2020-03-20

Luleå T skrev om Riddermark Bil Länna
    Jag har köpt 3 bilar totalt av Riddermarks bil. Den första var ett toppenköp. Den andra var ett riktigt bottenköp. Där blev vi riktigt lurade tror jag faktiskt. Bilen har regelbundet stått på verkstad och alla som har sett bilen undrra vad den stackars bilen har varit med om. Den sista bilen hade ettparallvarliga motorskador som Riddermarks kontroll tydligen inte hade uppfattat. Dte betyder att den kontroll som Riddermark gjorde av bilen innan försäljning varytterst bristfällig. Därimot så fick vi ett gott bemötande och god hjälp när hela motor behövdes att bytas ut snarast efetr köp. Där var servicen utmärkt.

Summering. Bilarna har inte genomgått en bra undersökning innan försäljning hos Riddermarks. Men i de flesta fall har vi, trotts dåliga bilar, fått god service. Läs mer
    2020-03-24 Riddermark Bil svarar Luleå T
    Hej!
    Tack för din recension. Vad kul att höra att ni är nöjda med vår service. Hör gärna av er till oss på kundservice@riddermarkbil.se och berätta vad vi kunnat göra bättre. Ha en fin dag! :)
  • 2020-03-20

Leo T skrev om Riddermark Bil Länna
    Köpte en Volvo V50 som såg fin ut.
    Bemötande av säljaren var mycket bra och mitt intryck var att det var ett bra företag att göra affär med.
    Så det kändes bra att göra affär direkt.
    Men när jag kollade däcktrycket hade samtliga däck endast 1.5 kilos tryck. Vilket jag tycker var lite underligt.
    Och efter jag fyllt på rätt däcktryck viberade bilen vid olika hastigheter och då förstod jag varför det var så lågt tryck i däcken iom. Att jag inte märkne någon obalans när jag provkörde bilen. Så jag kontaktade Riddemark och blev hänvisad till garantiavdelningen.
    - inget hände, först informerades jag att det var många sjuka, nästa gång att många vabbade.
    Detta pågick nästan två veckor.
    Och den sista personen jag hade kontakt med var riktigt irriterad över att jag påpekade att detta måste lösas iom. Att jag inte ville använda bilen då den skadade så mycket.
    Til slut fick jag tid på verkstad och de konstaterade att däcken var mer än tio år gamla!
    Till saken hör också att jag under tiden för första gången sedan jag fick körkort 1980 orsakade en kollision i en rondel..
    Bilen framför mig stoppade av okänd anledning hastigt och jag hann inte få stopp på bilen, trots att hastigheten var MAX 10 km./tim. Fick känslan av att inte bromsarna fungerade.
    Men trodde det var jag som gjorde fel då jag tidigare kört automatväxlad bil i 4 år. Men nu är jag övertygad om att kollisionen orsakades av däckens avsaknad av väggrepp pga. Åldern. Läs mer
    2020-03-24 Riddermark Bil svarar Leo T
    Hej Leo.
    Tack för din recension. Vad tråkigt att höra om detta. Har ni fått hjälp? Annars är ni välkomna att höra av er till oss på kundservice@riddermarkbil.se och berätta mer om detta. Väl mött!

Malin K skrev om Riddermark Bil Länna
    Bytte smidigt in min bil och fick den nya bilen hemkörd till Arvika.
    Proffsigt bemötande utan några konstigheter.
    Stötte på ett dilemma pga kommunikationsmiss men Riddermark löste det på bästa sätt.
    Gör gärna nästa bilaffär via Riddermark. Läs mer
    2020-03-19 Riddermark Bil svarar Malin K
    Hej Malin.
    Vad roligt att du är nöjd med oss, det gläds vi åt.
    Lycka till med bilen, ha en fortsatt fin dag! :-)

Lars A skrev om Riddermark Bil Länna
    Bra. Jag köpte en Beg. Golf gas .Allt har fungerat BRA hittills.
    Även jag skänker pengar till Barncancerfonden. Läs mer
    2020-03-18 Riddermark Bil svarar Lars A
    Hej Lars.
    Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd det gläds vi åt!
  • Madelene P

2020-03-18

Madelene P skrev om Riddermark Bil Länna
    Säljaren ljög mig rakt upp i ansiktet. Köper aldrig mer en bil av honom! Läs mer
    2020-03-18 Riddermark Bil svarar Madelene P
    Hej Madelene.
    Tack för din recension. Vi beklagar att du är missnöjd. Hör gärna av dig till oss på kundservice@riddermarkbil.se och berätta mer om detta. Väl mött!

Martin R skrev om Riddermark Bil Länna
    Onödigt många turer fram och tillbaka innan bilen var i skicket på Min MB Sprinter var enligt ÖK. Fick lånebil. Svårare att få kontakt efter köpet var avklarat.
    Tror de kommer vinna i kundnöjdhet om de säljer färre bilar och lägger ner mer tid på varje kund.

Är nöjd med affären och bra jobb av Johan. Läs mer
    2020-03-18 Riddermark Bil svarar Martin R
    Hej Martin.
    Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd! Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta vad vi kunnat göra bättre för att förtjäna fullpott :)

Michael A skrev om Riddermark Bil Länna
    Köpte en begagnad Gold GT av Riddermark. Blev bemött med glädje och bra service. Läs mer
    2020-03-18 Riddermark Bil svarar Michael A
    Hej Michael.
    Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd det gläds vi åt!

Marie C skrev om Riddermark Bil Länna
    Köpte en bil. Värsta affären jag har gjort Läs mer
    2020-03-18 Riddermark Bil svarar Marie C
    Hej Marie.
    Tack för din recension. Vi beklagar att du är missnöjd. Har du varit i kontakt med oss på kundtjänst? Annars får du gärna kontakta oss på kundservice@riddermarkbil.se och berätta mer om detta. Väl mött!

Linda I skrev om Riddermark Bil Länna
    Det tog väldigt lång tid att få hjälp med det vi önskade (över två veckor) och vid nästa försök har vi nu väntat i snart en vecka efter kontant med kundtjänst. Vi upplever en dålig respons och det har känts som en ovilja att hjälpa till. Mycket tråkigt. Läs mer
    2020-03-18 Riddermark Bil svarar Linda I
    Hej Linda.
    Tack för din recension. Vad tråkigt att du känner så. Har du fått hjälp? Annars får du gärna kontakta oss på kundservice@riddermarkbil.se och berätta mer om detta. Väl mött!

Maggie M skrev om Riddermark Bil Länna
    Hej
    Jag hämtade min bil hos Riddermarks Östersund den 20 oktober 2019. Den 12 mars -20 började min motorlampa lysa och när jag bad Riddermarks om hjälp blev det kalla handen med hänvisning till att garantin var tre månader. Detta trots att konsumentverket sagt att de är skyldiga att reda ut felet upp till 6 månader efter köpet. Riddermarks får tumme ner av mig, jag sitter nu med en trasig bil och 100000:- i skuld på den.
    mvh Maggie Melander Läs mer
    2020-03-17 Riddermark Bil svarar Maggie M
    Hej Maggie.
    Vi beklagar att du är missnöjd, dessvärre kunde inte jag hitta dig i vår databas. Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se så ska vi kika på detta. Väl mött!
  • 2020-03-16

Leif G skrev om Riddermark Bil Länna
    Oavsett om det är Länna eller någon annan anläggning så får man samma fina service och bemötande.
    Har köpt 4 bilar genom Riddermark och kommer garanterat att fortsätta köpa mina bilar därifrån. Läs mer
    2020-03-16 Riddermark Bil svarar Leif G
  • 2020-03-15

Mikael B skrev om Riddermark Bil Länna
    Varning för lurig säljteknik. Se upp o granska noga e-avtal innan du e-signerar. Ta god tid på dig. Gärna en dag eller två. Dom lägger på obeställda saker som tex försäkringar, tillbehör som redan ingår osv. Läs mer
    2020-03-16 Riddermark Bil svarar Mikael B
    Hej Mikael.
    Tack för din recension. Vi beklagar att du är missnöjd, dessvärre kunde inte jag hitta dig i vår databas. Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta vad vi kunnat göra bättre. Väl mött!

Lars I skrev om Riddermark Bil Länna
    Min bil blev stulen och totalkvaddad. Jag behövde en ny.
    Riddermark var den första återförsäljare jag kontaktade.
    Det räckte. Läs mer
    2020-03-14 Riddermark Bil svarar Lars I
    Hej Lars!
    Vad tråkigt att höra att din förra bil blev stulen, hoppas du är nöjd med din nya bil du köpt från oss och att du får behålla den för dig själv.
    Tveka inte på att höra av dig om det skulle vara något, ha en fin helg! :-)

Mehmet G skrev om Riddermark Bil Länna
    hette träflig be mötande det var snapp servis mvh Mehmet om jag bor nera det skulle bilir min p-piller verkstad Läs mer
    2020-03-13 Riddermark Bil svarar Mehmet G
    Hej Mehmet.

Linus E skrev om Riddermark Bil Länna
    Jag köpte en bil, hade bokat en annan innan jag åkte till Sthlm ändrade mig på plats.
    Säljare ordnade väldigt bra fixade dubbdäck från nacka filialen fick dem skiftade.

Allt flöt på bra smidig affär. Läs mer
    2020-03-13 Riddermark Bil svarar Linus E
    Hej Linus.
    Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd, det gläds vi åt!
    Stort grattis till bilen, varmt välkomna åter och ha en trevlig helg :)

Matilda R skrev om Riddermark Bil Länna
    Köpte en Volvo V70 av Benjamin, och är väldigt nöjd! Var ett dåligt batteri i bilen och det löste sig på 48h på en verkstad i min hemkommun, tack för en trygg och bra affär. Kommer återkomma vid nästa bilköp i framtiden. Läs mer
    2020-03-13 Riddermark Bil svarar Matilda R
    Hej Matilda.
    Tusen tack för dina fina ord. Vad kul att du är nöjd och att det löste sig smidigt!
    Stort grattis till bilen, varmt välkomna åter och ha en trevlig helg :)

Lars F skrev om Riddermark Bil Länna
    Oseriös firma som lurar sina kunder Läs mer
    2020-03-13 Riddermark Bil svarar Lars F

Lind B skrev om Riddermark Bil Länna
    Jag köpte en isusu pickup . Jag blev väl bemöt av bilförsäljaren. .Allt har funkat bra Köpte bilen per telefon Johan Pettersson var ärlig allt känns bra Läs mer
    2020-03-12 Riddermark Bil svarar Lind B
    Hej Lund.
    Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd med affären och servicen du fick utav oss!
  • Markus L

2020-03-11

Markus L skrev om Riddermark Bil Länna
    Värdelöst bemötande kändes helt ointresserade, de verkar utnyttja yngre lågintelligenta som jagar provision, och det lyser igenom såklart.

Bilen är jag dock nöjd med, den är några år gammal och några tusen mil bara, skulle aldrig köpa en bil utan att kunna försäkra den helt.

-är att de ingår ej sommardäck

- Papper för senaste services saknades, jag behövde jaga fram dem

- de tar en avgift för ägarbyte vilket är skamligt

+ går att pruta på bilen mycket tacksam

+ bilen har servats mer än den behövde

Jag är nöjd för jag är vaksam. Läs mer
    2020-03-13 Riddermark Bil svarar Markus L
    Hej Markus.
    Tack för din recension. Har ni fått hjälp med papperna? Annars är ni välkomna att kontakta oss på kundservice@riddermarkbil.se. Berätta gärna också vad vi kunnat göra bättre för att förtjäna fullpott. Vad kul att du är nöjd förövrigt.
    Ha en trevlig helg! :)

Magnus P skrev om Riddermark Bil Länna
    Vänligt mottagande, snabbt o enkelt när vi kom till beslut. Även om bilen inte använts sedan köp till leverans så tvättade man bilen innan leverans, den var ren innan så det var endast bonus men det känns bra det lilla. Vilket spär på betyget ytterligare. Jag är nöjd med hur hela processen fungerade och det bemötande jag fick. Läs mer
    2020-03-11 Riddermark Bil svarar Magnus P
    Hej Magnus.

Linus P skrev om Riddermark Bil Länna
    Jag fick en rätt så otrevlig säljare Läs mer
    2020-03-11 Riddermark Bil svarar Linus P
    Hej Linus.
    Tack för din recension. Vad tråkigt att höra, kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta mer om detta.
    Väl mött :)

Lars E skrev om Riddermark Bil Länna
    Jag köpte en Ford Ranger-16 och är nöjd med bemötandet av försäljaren. Dessvärre så var inte bilen riktigt genomgången för leverans då många små och stora fel fanns men nu 3 månader senare har det mesta åtgärdats. Läs mer
    2020-03-11 Riddermark Bil svarar Lars E
    Hej Lars.
    Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd med servicen du fick utav oss och att det gick att lösa. Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta vad vi kunnat göra bättre. Varmt välkomna :)

Leif M skrev om Riddermark Bil Länna
    Har ej haft med Länna att göra , köpte min bil i veddesta nöjd med bilen med inte med säljaren . bilens batteri var trasigt (urladdat ) han svarade inte äns på mitt mail . kollega till honom svarade att dom kan ej kolla alla bilen till salu. man kan förvänta sig att dom provar batteriet vid försäljning .

Helheten är ok ,men säljare behöver kurs i uppförande . Läs mer
    2020-03-11 Riddermark Bil svarar Leif M
    Hej Leif.
    Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd med bilen. Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta vad vi kunnat göra bättre. Varmt välkomna :)

Micael L skrev om Riddermark Bil Länna
    Bra. Läs mer
    2020-03-11 Riddermark Bil svarar Micael L
    Hej Micael.
    Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd!
  • 2020-03-10

Mikael A skrev om Riddermark Bil Länna
    Besökte Riddermarks filial i Östersund.
    - Köpte en bil.
    -Blev bra bemött av personalen.
    -Jag ville ju köpa en bil och förhandlingar och affären gick bra och fort. Dock så fort det var klart så blev det svårare att få tag på personal samt att saker som jag påpekat behövde åtgärdas blev aldrig uppföljda eller åtgärdade. Samt fel som var på bilen ignorerades med att det bara var att initieras om.
    - Överlag bra. Men tråkigt att bara pga att man rullat ut därifrån så vill de inte ha med en att göra sedan.
    Kommer nog inte handla där igen. Läs mer
    2020-03-13 Riddermark Bil svarar Mikael A
    Hej Mikael.
    Tack för din recension. Vad tråkigt att du känner så. Om ni inte fått hjälp så är ni välkomna att kontakta oss på kundservice@riddermarkbil.se så ska vi kika på om det är något vi kan hjälpa till med. Varmt välkomna och ha en trevlig helg :)
  • 2020-03-08

Mahmoud A skrev om Riddermark Bil Länna
    Jag köpte min V40 från Riddermark. Allting gick snabbt och smidigt. Jag har bara såg bilen i annonsen för att jag bor långt bort, när jag fick den allting var som beskrivning. Läs mer
    2020-03-13 Riddermark Bil svarar Mahmoud A
    Hej Mahmoud.
    Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd med bilköpet.
    Varmt välkomna åter och ha en trevlig helg :)
  • 2020-03-08

Leif O skrev om Riddermark Bil Länna
    Trevligt bemötande ärliga svar. Nöjd kund. 😊 Läs mer
    2020-03-10 Riddermark Bil svarar Leif O
    Tack för din recension.
    Vad kul att du är nöjd, grattis till bilköpet!

Nyckelvägen 2, 142 50 Skogås