Bilförsäljning

Nyckelvägen 2
142 50 Skogås — Visa karta

Läs vad 130 kunder tycker om Bilförsäljning

• Roland J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Nu har jag satt punkt för äventyret att äga en bil köpt hos er. Efter blott tre veckor började problemen med en bil som dog på vägen helt utan förvarning.

Bilen har varit på verkstad i omgångar, sammanlagt i flera veckor. Den enda kompensation jag erhållit var en hyrbil i fyra dagar. Köpet är hävt och jag har fått mina pengar åter men först efter att jag själv var tvungen att vara extremt pådrivande. Var tvungen att tjata för att få tillbaka pengarna för bilen samt ersättning för bärgningskostnad.

Jag lyfte frågan om kompensation för den tid jag lagt ner och de risker det inneburit att äga en bil köpt hos er. Jag fick svar att det inte var möjligt. Verkstaden ni anlitade lyckades inte lösa felen men hade dessutom personal som var svåra att nå och jag uppfattade ett underliggande förakt för mig som kund när jag ringde och undrade hur det gick med bilen.

Säljaren har varit ok och skött sina åtaganden någorlunda (med undantag för att jag fått tjata för att få mina pengar åter). Men det faktum att ni sålt en usel bil till mig och att verkstaden ni anlitat får anses vara bilbranschens svar på Ullared, gör att skuggan ändå faller tungt på ert företag. Läs mer
    2018-04-24 Riddermark Bil svarar Roland J
    Hej Roland.
    Stort tack för att du tagit dig tiden att recensera oss.
    Vi har utrett ditt fall och sett var hanteringen brustit då vi vill undvika att någon skall uppleva sitt bilköp hos oss så som du beskriver det.
    Vi har definitivt hittat förbättringspunkter och är väldigt tacksamma för din recension.

Vi beklagar djupt att du upplevt både otur med bilen samt med hanteringen av ärendet.

Eftersom ditt ärende är avslutat kan vi inte hjälpa dig mer i det avseendet.
    Men har du minsta fråga eller fundering är du alltid välkommen att höra av dig.

Vi hoppas innerligt att du hittat en bil du är nöjd med och att du får en strålande fin sommar.
    Mvh Riddermark Bil.
  • Mahmoud A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Riktig bra bemötande! Duktiga och erfarna medarnatare. Läs mer
  • Vincent J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Mycket bra bemötande och bra service. Kunnig och trevlig personal. Jag är väldigt glad och lycklig över mitt köp Läs mer
    2018-04-29 Riddermark Bil svarar Vincent J
    Hej Vincent,

Stort tack för er recension. Vad kul att ni är nöjda!
    Hör av er direkt om ni har några frågor.

• Ivana J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Vi fick man kan säga bra, den som personal har inte haft är kanske erfarenhet att förklara viktiga saker ännu mer bättre! Läs mer
  • Nils B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    trevligt bemötande i butiken men all info på bilen stämde inte och det hade dom reserverat sig för i kontraktet.sen gillar jag inte att dom körde 6 ggr genom biltullarna innan ägarbytet hade gått igenom Läs mer
    2018-04-29 Riddermark Bil svarar Nils B
    Hej Nils,

Vi beklagar att du upplevt problem med bilens beskrivning.
    Bilen har transporterats körmässigt mellan några av våra butiker och därför kan det ha tillkommit tullavgifter.
    Dessa står givtevis vi för, om det är så att du mottagit faktura för dessa.

• Robin L
    Robin L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Vi hade kontakt med Naim Belek på Riddermark Bil i Länna. Fick syn på en bil som skulle passa våra behov för veckohandling och diverse resor ut mot skogstätare områden. Affären var ärlig och gynnsam för båda parter. Naim gav oss ett trevligt, lyhört intryck. Han besvarade våra frågor och vi är idag glada bilägare. Läs mer
  • Tidaholmspastorat T skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Vänlig O trevlig personal. Något omständigt när ordinarie säljare var sjuk vid avslutet av affären. Reklamation har fungerat ok hittills, men är ej avslutad. Vi tecknade inte avtal med extern försäkring, då detta inte täcker de reklamationer man vanligtvis gör, enligt tidigare erfarenheter. Läs mer
  • Peter J
    Peter J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Första intrycket var att alla var trevliga och sympatiska. "Min" säljare var trevlig och tillmötesgående men stressad. Jag var tacksam att affären gick att lösa en Söndag.
    Men värre var att det inte gjordes något ägarbyte på nya bilen, och dessutom var den anställd, så jag åkte hem olagligt. Jag fick ringa tillbaka och se till att det blev gjort.
    Inbytesbilen stod i min ägo ytterligare några dagar till, så det fick jag också ringa tillbaka och se till att det blev gjort.
    Trevlig personal överlag annars. Ny affär i framtiden? Nej. Läs mer
    2018-04-29 Riddermark Bil svarar Peter J
    Hej Peter, tack för din recension.

Vi värdesätter din feedback högt och informerar berörda parter för att kunna förbättra vår service.
    Vi hoppas att du är nöjd med bilen i övrigt och att du återkommer om du har några frågor.

• Faruk G skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    bästa personal och fick bästa bill Läs mer
  • Marko G skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Bra säljare/ fel på bilen som löstes på ett bra dätt, struligt med försäkringen tjvärr Läs mer
  • sten-åke a skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Mycket bra bemötande. Fick all hjälp och information jag behövde samt ytterligare tips. Läs mer
  • Ida E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Min upplevelse av riddermark i länna är alldeles utmärkt!
    Jag hittade bilen jag ville ha, ringde min säljare och reserverade bilen. Kom in 2 dagar senare och tittade på bilen och hämtade den sen 1 vecka senare. Allt gick som på räls och absolut ingenting kunde gått bättre! Helt fantastiskt Läs mer
  • Robin H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Bra service och vi möttes bra halvvägs. Dock flera viktiga informationsmissar. Lite snabbt och slarvigt. Dock nöjd med affären. Läs mer
  • Ali P skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Det var bra men de erbjuda mig att köpa vinterdäck? jag trodde vinterdäck är med bilen så tänkte jag ska tänka.Dagen efter jag ringde och fråga honom om jag vill köpa dem.Men han svarade du kan inte köpa från företaget fast jag hade ågesrätt att lämna bilen.Jag ringde flera gånger men jag fick nej till svaret.Jag tror är kund och jag har rätt att bemöta mig bra.Jag köpte vinterdäck från andra firma och det blev lite trist från er sidan. Läs mer
    2017-12-27 Riddermark Bil svarar Ali P
    Hej Ali!

När du köpte bilen hos oss fick du ett förmånligt erbjudande o att köpa däck till. Vi har valt att sänka priserna på bilarna och inte inkludera däck eftersom detta tidigare har orsakat en stor variation av kvalitet och säkerhet på de medföljande däcken. Men vårt nuvarande system kan man som kund välja mellan dubb/friktion och begagnat/nytt eller Kvalitet/budget eftersom alla på det sättet kan få just de däck man vill ha, som dessutom är kontrollerade och tvättade hos den leverantör som sedan bekostar däckskiftet åt dig när det är dags.
    Vi hade tyvärr inte möjligheten att hjälpa dig med däck i efterhand eftersom utbudet av däck enligt önskemål till den bilen var för lågt.
    Det gläder oss dock att du hittat däck på annat håll.

Återkom gärna om du har några frågor eller funderingar.
  • Sylvia Carina H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Har redan svarat på Riddermark Slagsta då försäljaren, Johan, arbetade på båda ställena. Trevlig och seriöst bemötande. Läs mer
  • Morgan N skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Jättebra kundbemötande och en till en början mycket smidig bilaffär! Däremot så visade sig bilen ha en del motorbrister, och processen att få felen åtgärdade har varit mycket långdragen med många uteblivna lovade kontakter. Vi är tacksamma att den utlovade garantin gällde, men bilen som vi köpte eftersom att vi har behov av den har snart stått på verkstad i en månad.
    De vinterdäck vi köpte till bilen i samband med köpet fick vi efterfråga var de tagit vägen. När vi skulle hämta ut dem visade de sig vara av plåt med plastskivor istället för aluminium som utlovats.
    Utlovad återkoppling angående däcken har uteblivit. Läs mer
    2017-12-28 Riddermark Bil svarar Morgan N
    Hej Morgan!

Du skall ha blivit kontaktad av dig försäljare för att få hjälp med din bil. Återkom om du inte fått hjälp så hjälper vi dig snarast.
    Maila gärna till info@riddermarkbil.se om det finns något vi kan hjälpa dig med.

• Tomas A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Bra bemötande och seriös säljare. Läs mer
    2017-12-27 Riddermark Bil svarar Tomas A
    Hej Tomas!

Tack för din recension. Vad roligt att du är nöjd med oss och din bil.

God fortsättning, och välkommen åter!
  • Stefan G skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Bra bemötande. Bra information. Läs mer
  • Muhammadnasir J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Good. I really enjoy it and car is working excellent. Läs mer
    2017-11-15 Riddermark Bil svarar Muhammadnasir J
    Hi!

Thank you for taking your time to write us a review. We're glad to hear that you're satisfied with both car and service and wish you a pleasant winter and lots of happy miles in your new car.
    Please don't hesitate to give us a call if ther's anything we can do for you.

Kind Regards,
    Riddermark Bil
  • Kenneth P skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Jag fick ett kyligt och till viss del argt mottagande. Efter två veckor stod jag fortfarande so ägare på min inbytesbil. Jag var tvungen att beställa ett nytt registreringsbevis och åka med det till dem. Läs mer
    2017-12-27 Riddermark Bil svarar Kenneth P
    Hej Kenneth!

Vi beklagar både det mottagande du beskriver samt extra arbetet med registreringsbeviset. Det är på inget sätt så som vi vill att våra kunder skall uppfatta oss
    Vi hoppas att du är nöjd med bilen du köpt och att du vågar ge oss en andra chans när tillfälle ges.

Vi önskar dig ett gott nytt år och varmt välkommen åter!

• Gunnar I skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    De känns tydliga och ärliga med sina något lägre priser för snabba affärer. Trevligt bemötande och en vilja att hjälpa kunden att hitta rätt bil. Lite girigt dock att på slutet pruta några tusenlappar ytterligare på inbytesbilen efter att ha erbjudit en summa för den dagen innan. Läs mer
  • Edik B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    hej , fick ett jätte bra bemötande och rekomenderar riddemark till alla bilhandlare .
    Mvh. edik Läs mer
    2017-11-15 Riddermark Bil svarar Edik B
    Hej Edik!

Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension.
    Vi hoppas att du får en trevlig vinter i din nya bil och önskar dig varmt välkommen tillbaka om du har några frågor eller funderingar.

• Peter A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    köpte en bil i somras. Bra och vänligt bemötande. Ingen bilförsäljarjargong. Läs mer
    2017-08-15 Riddermark Bil svarar Peter A
    Hej Peter! Stort tack för att du tog dig tiden att recensera oss. Vad kul att du är nöjd med ditt bilköp.

Varmt välkommen åter!
  • Christian H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Köpte en begagnad bil, samt fick hjälp med försäkring och garanti. Än så länge har bilen levt upp till förväntningarna och inget oförutsett har inträffat. Bemötandet var fint, och fick en känsla av det som sas var korrekt, även om traditionella säljarknep verkade dyka upp nu och då. Skulle rekommendera! Läs mer
  • Karl B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Ja vid första samtalet var det trevligt och övriga samtal på telefon
    Men vid leveransen så blev det inte bra bilen var inte på plats,den var inte rengjord söm överenskommelse
    Säljaren höll inte löftet om vinterdäck, samt att resan startade ned att bilen gick sönder och jag fick en övernattning samt förlorad inkomst.
    Samt att säljaren har inte haft kontakt med mig om hur det gick

Så sammanfattningsvis väldigt kallt beteende Läs mer
    2017-08-16 Riddermark Bil svarar Karl B
    Hej Karl!

Vi har försökt att hitta dig i vår kundbas utan resultat.
    Maila gärna till feedback@riddermarkbil.se om du fortfarande väntar på besked eller om det finns något vi kan hjälpa dig med.

Vi ser allvarligt på att löften verkar ha brutits, och vill gärna komma i kontakt med dig! Vår verksamhet arbetar ständigt med trygghet och ansvar varav vi prompt vill hjälpa dig med detta.

/ Riddermark Bil
  • Mohamed H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Trevlig personal och gott bemötande! Läs mer
  • Kim F skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Funka bra.
    Smidigt och enkelt Läs mer
  • Victor L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Trevligt, hårda när det gäller förhandling . Billiga men kan som sagt inte förhandla så mkt. Läs mer
  • Mattias S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Kompetent och bra säljare som även hade mitt intresse i åtanke när vi köpte bilen.
    Trist nog visade sig kylaren vara trasig, men detta åtgärdades snabbt av en mycket bra verkstad som jag fortsättningsvis kommer använda mig av. Läs mer
    2017-08-16 Riddermark Bil svarar Mattias S
    Hej Mattias!

Tack för din recension. Vi gläds att du fått hjälp med din bil när det behövts, givetvis vill vi att alla våra kunder skall känna sig trygga med att vi finns där för dem även efter bilköpet.

Stort lycka till med bilen, och varmt välkommen åter!

• Eva W skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Mycket hjälpsamma och trevlig personal Var i Täby först Men fanns ingen bil där som passade mig. Så dom skickade mig till Länna Bilköpet gick snabbt o dom köpte min bil för ett bra pris. Fick bilen på en gång Är mycket nöjd Läs mer
  • Igor B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Smidig och profsig.....................................7 Läs mer
  • Jennie H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Vi köpte en Passat i början av juli. Säljaren skulle då skicka en täcklucka till draget men den har fortfarande inte kommit. Vi fick till slut köpa en egen på bilmetro i Hudiksvall, den kom på två dagar så det känns konstigt att vi ännu inte fått den ifrån Riddemark. Dålig service för oss och dålig reklam för dem.
    Vänliga hälsningar
    Jennie och Inge Hedqvist Läs mer
    2017-08-16 Riddermark Bil svarar Jennie H
    Hej Jennie och Inge!

Vi ber om ursäkt för att beställningen inte skickades i tid. Vi bekostar givetvis den nya luckan som ni köpt på egen hand och har därför utfört en betalning till er idag. Tveka inte på att höra av er till oss om ni har några frågor eller funderingar, och ändra gärna ert betyg om ni känner att det passar.

Med önskan om en fortsatt trevlig vecka!
    Vänliga hälsningar, Riddermark Bil
  • Christina S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Trevligt men tråkigt när en inrednings del i bilen saknades och jag inte får någon. Läs mer
    2017-08-15 Riddermark Bil svarar Christina S
    Hej Christina!

Tyvärr saknas det i vissa fall detaljer till bilar eftersom de är i begagnat skick. Som köpare har man alltid undersökningsplikt och får också ta den tid man behöver för att gå igenom bilens skick och tillbehör för att se så just den bilen uppfyller just dina specifika krav.

Vi hoppas att du är nöjd med din bil i övrigt och att du blivit väl bemött hos oss.
    Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.

• Sun L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Inte trevligt med andra anställda som hånar en när man får bilen genomgången av säljaren.
    Säljare Anders var bra men att köpa en bil för dyra pengar enligt min budget och höra otrevliga ich sarkastiska tillmälen är inte ok. Läs mer
    2017-08-16 Riddermark Bil svarar Sun L
    Hej Sun!

Vad tråkigt att du upplevt ditt besök enligt ovan!
    Maila gärna oss på feedback@riddermarkbil.se så att vi får höra mer om ditt besök och får en chans att rätta till vår service.

• Claes J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Bra bemötande. Läs mer
  • Erik K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Jag köpte en bil och är grymt imponerad av personalen på plats som hjälpte till med allt från inbyte av gamla bilen och köp av en ny bil. Mvh Mikael Läs mer
  • Richard F skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Bra bemött, smidiga att ha göra med, smidig betalning, rekommenderas! Läs mer
  • Jessica D skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    När fel upptäcktes på bilen så tog de ej sitt ansvar mot kund och åtgärdade detta eller stod för de kostnader som uppstod på grund av detta fel. Köper aldrig bil av Riddermark igen. Kommer även sprida detta. Läs mer
    2017-07-10 Nathalie N svarar Jessica D
    Hej Jessica,

Tack för din ärliga recension. Det är mycket tråkigt att höra vad du beskriver om din bil.
    Självklart vill vi hjälpa alla så gott det går, vi gör vårt bästa för att kunderna ska känna sig nöjda.
    Jag har nu pratat med ansvarig för ditt ärende och du kommer att bli kontaktad av en säljare så fort som möjligt.

Hoppas du får en fin sommar Jessica!

• Bengt A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Bra bemötande av säljaren det som drar ner poängen fick aldrig se testprotokollet Läs mer
    2017-07-10 Nathalie N svarar Bengt A
    Hej Bengt,

Tack för din recension.
    Vad tråkigt att du fick ett oärligt intryck gällande testprotokollet. Det protokollet ligger alltid synligt i bilarnas annonser på nätet. På det sättet är alla dokument väldigt tillgängliga för kunden, även om vi givetvis skall kunna gå igenom dessa med våra kunder om så önskas.

Vi hoppas att du är nöjd med bilen i övrigt, och att du får en fantastisk sommar!

• Roland T skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Trevligt bemötande och en bra bil.
    Blev lovad 12mån helförsäkring för 370:-mån
    gäller endast 11mån som jag kan tyda.
    Annars nöjd i helhet. Läs mer
    2017-06-30 Nathalie N svarar Roland T
    Hej Roland,

Tack så mycket för du tog dig tiden att skriva en recension till oss.
    Vad roligt att du var nöjd med både bilen och vår service på Riddermark Bil. När det gäller försäkringen börjar den alltid att gälla när du har fått bilen levererad till dig och då gäller den 12 månader. Om du dock köper din bil i slutet av en månad räknas den månaden in i försäkringsperioden och därefter har du 11 månader kvar på din försäkring.

Vi hoppas du får en fin sommar!

• Djordje L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Helt ok. Dock frågade inte jag i tid eller att säljaren upplyste innan jag bestämt mig om att inga vinterdäck ingår. Köpte till sedan under kontraktsskrivelsen när det kom fram.... Annars hade de fått 4-5 i betyg. Men nu 3 för de skulle ha upplyst även om kanske mitt att fråga..... Läs mer
    2017-06-29 Nathalie N svarar Djordje L
    Hej Djorde,

Tack för din uppriktiga recension. Vi uppskattar att du delar med dig av din upplevelse hos oss.
    Angående utrustningsrelaterade problemet du nämner är givetvis beklagligt men då de är just utrustning går de under köparens undersökningsplikt. Men självklart tar vi till oss det du säger och vet hur vi ska förbättra oss i framtiden.

Önskar dig en trevlig sommar med många fina mil i din nya bil.

• Lucky Way skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻 Läs mer
    2017-06-29 Nathalie N svarar Lucky Way
    Hej Lucky,

Du får gärna mejla oss på feedback@riddermarkbil.se för att berätta hur du upplevde ditt bilköp så att vi möjligen kan hjälpa dig vidare. Välkommen att kontakta oss om du behöver hjälp med något.

• Dzenan M skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Vi har en mycket god erfarenhet av Riddermark Bil.
    Vi fick ett mycket professionellt och vänligt bemötande och affären genomfördes smidigt och utan några komplikationer.
    I efterhand uppkom vissa problem med bilen men Riddermark Bil säkerställde att problemet åtgärdades omgående.
    Sammantaget ett mycket gott betyg från oss, tack till Riddermark Bil!
    Hälsar Dzenan & Mia Läs mer
    2017-06-29 Nathalie N svarar Dzenan M
    Hej Dzenan & Mia,

Tack så mycket för att ni tog er tiden att skriva en recension.
    Vad roligt att höra att ni är nöjd med oss och att allting löste sig med er bil. Ni är varmt välkommen tillbaka! :)

• Janina G skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Proffsig och erfaren säljare jag är jättenöjd med min Ford Fiesta.
    Vänligt bemötande en dag de hade superstressigt! Läs mer
    2017-06-29 Nathalie N svarar Janina G
    Hej Janina,

Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva en recension.
    Vad roligt att höra att du är nöjd med oss. Du är varmt välkommen tillbaka! :)

• Jonny K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Köpte en nyare bil för ~200 000 SEK. Bra bemötande. Lite struligt vid köp då två säljare blev halvt oense om "vems kund" jag var. Efter leverans strulade många saker. Bilen skrevs över på mig först efter 2 veckor, bilen stod avställd under en längre tid fastän de sa att den nu var påställd. Lite strul med servicehistorik osv men det löste sig smidigt med hjälp av Robert som varit väldigt trevlig genom allt! Läs mer
    2017-06-28 Nathalie N svarar Jonny K
    Hej Jonny,

Tack så mycket för din recension.
    Vad tråkigt att höra att det blev struligt med ditt bilköp. Självklart ska sådant inte att hända och vi uppskattar att du tar dig tiden att berätta om din upplevelse så att vi kan förbättra oss i framtiden. Vad skönt att Robert kunde hjälpa dig och att det sköttes smidigt
    Tveka inte att höra av dig till oss om du behöver hjälp med något eller andra funderingar dyker upp!

Ha en trevlig sommar!

• Anette O skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Fick ett väldigt bra bemötande, hjälpsam och trevlig försäljare.Resulterade i köp av en Volvo V70, som vi är mycket nöjda med. Läs mer
  • Per Erik M skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Gott ! Lite svårt att få skjuts från pendeln dock. Nödgades ta en buss.vänligen,
    PER ERIK Läs mer
  • Avni V skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Ja vet inte va jag ska skriva
    Så 30 tecken måste ja mina skriva isf 😂😂 Läs mer
    2017-06-27 Nathalie N svarar Avni V
    Hej Avni,

Du får gärna lämna en recension till oss angående ditt bilköp eller mejla oss på feedback@riddermarkbil.se för att berätta hur du upplevde ditt bilköp. Välkommen att kontakta oss om du behöver hjälp med något.

• Joacim B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Bra bemötande, bra info, snabb återkoppling... Läs mer
    2017-06-27 Nathalie N svarar Joacim B
    Hej Joacim,

Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva en recension.
    Vad roligt att höra att du är nöjd med oss. Du är varmt välkommen tillbaka! :)

• Turkijan M
    Turkijan M skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Länna
    Det var min första affer men dem är bäst på att sälja och levererar och dem har bästa bilar och priser. Läs mer
    2017-06-27 Nathalie N svarar Turkijan M
    Hej Turkijan,

Tack så mycket för din recension.
    Vad roligt att du är nöjd med ditt bilköp hos oss och vår service. Lycka till med din nya bil nu :)

Nyckelvägen 2, 142 50 Skogås