Riddermark Bil Recharge

Riddermark Bil Recharge

Ring 08-36 08 26 www.riddermarkbil.se
3.8

Vi på Riddermark Bil i Länna hjälper dig som privat vill byta bil, och för dig som är företagare kan vi hitta en flexibel lösning för din vagnpark - oavsett om det gäller köp eller avyttring. Hos oss finner du begagnade bilar i gott skick som oftast inte gått särskilt långt. De flesta bilarna vi har är tidigare tjänstebilar...

415 omdömen om Riddermark Bil Recharge

Johnny Leif R
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Köpte en BMW 530e 2018 i september 2023 inkl vinterdäck som skickades direkt till en däck-verkstad för förvaring. Nu i november hade jag bokat tid för däckskifte och när jag sitter där på MECA meddelar dom att det sitter låsbultar på hjulen och de hittar inte nyckeln, där den brukar ligga. Jag har aldrig mottagit en nyckel för låsbultarna och var tvungen att lämna MECA, boka tid hos Bavaria (BMW auktoriserad verkstad) för att de skulle prova ut och hitta rätt specialnyckel och beställa den. Jag köpte den och fick boka ny...

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1302 omdömen 4.6 av 1302 omdömen

Super trevlig & informativ. Inte alls pushig som många andra säljare, utan frågade oss vad vi ville ha i en bil & vad vi redan kollat på/pro

Eliot E
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Köpte en bil via Kostas G där hela processen gick jättesmidigt till, inklusive leverans av bilen med nya vinterdäck plus fälgar. När bilen kom upptäckte jag några små problem, som skulle lösas sa han muntligt. Bilen bokades in på Meca som kunde lösa det mesta men inte allt. Bilen var då bokad i en annan verkstad för att lösa resten. Det var lite svårt att få tag på honom via telefon ibland, men till slut fick verkstaden och Riddermark en skriftlig överenskommelse där de stod för kostnaderna. Jag uppskattar verkligen att...

Mohammad A
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Till alla som är drabbade! Kontakta konsumentverket för att anmäla och beskriva dåliga bemötande och upplevelse, vi är många och konsumentverket lovade att granska företaget och alla anmälningar kring detta företag! Vi kommer inte ge upp tills vi får våra rättigheter! Min upplevelse: Köpt en bil 236000:-, de har lovat 1 år garanti, han glömde att lägga in den i avtalet säger han och att han ska lägga den efteråt och sen svarar han inte alls på telefonen. Bilen hade inte dragkrok som det står i beskrivningen, efter 24 timmar...

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1026 omdömen 4.8 av 1026 omdömen

CLAUS B
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Jag är mycket nöjd med bilköpet genom Riddermark Bil Recharge, Nicklas Oscarsson från Skogås avdelningen, gjorde ett bra jobb, snabba med svar, och vi fick bilen levererad till Skåne :) Från att vi började maila om bilköpet till bilen stod på min adress i Skåne gick bara 3-4 dagar! Chauffören som levererade bilen var också super vänlig och han hade tid till att svara på frågor även efter 5-6 timmars körning, 5/5 poäng till Nicklas (och Riddermark Bil Recharge).

ISHO N
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Har fått hjälp av Isa Danial med min bil, isa levererade topp service, extremt duktig, fick svar om vad jag behövde , så hjälpsam och väldigt trevligt person , har rekommenderat honom till alla bilköpare att gå direkt till honom för att få den bästa hjälpen .

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
IVAN ISMAIL M
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Jag vi ett fantastisk bemötande av Isa, Mycket bra jobbat, skulle rekomendera Isa stark. Åk till länna och fråga efter Isa om ni vill köpa en bil.

MAGNUS O
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Jag köpte en Volvo v90 av Nicklas O. Det var en smidig affär och jag fick bra svar på mina frågor från Nicklas utan massa "säljsnack". Jag kommer kontakta Niklas O när det är dags för nästa bilaffär.

CLAUS B gillar detta
STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Jemil A
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Jag köpte en bil av Issa Danial och det här är min andra bil. Jag är väldigt nöjd med de goda servicen som jag får av Issa Tusen tack Issa för de rekommenderade bilar

Farooq Q
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Jag köpte bil av isa Danial för andra gången och kan säga att jag fick en riktig bra service. Jag känner mig nöjd nu när jag kör ut min nya bil. Tack igen Isa 🙏

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Moa Sofia Liisa J
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Har fått hjälp av Isa Danial med båda mina bilar och Isa levererar topp service varje gång! Väldigt trevlig och hjälpsam, extremt duktig! Skulle rekommendera alla bilköpare att gå till Isa för att få den bästa hjälpen!

Daniel F
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Träffade Nicklas O. på Riddermark Recharge när jag övervägde att byta ut familjens lilla bil mot en elbil. En mycket bra upplevelse. Jag fick väldigt goda råd och tips. De frågor jag hade besvarades inte bara med några prefabricerade floskler utan Nicklas tog sig tid och gav mig väldigt bra svar. Det blev en okomplicerad affär och vi är nöjda. Jag kommer definitivt att återkomma till Nicklas när det är dags att byta ut vår större bil och kan varmt rekommendera honom.

DINA S
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Var hos Isa på riddermarks för ett par veckor sedan för att provköra en bil. Min provkörning slutade med ett inbyte av min gamla bil och ett köp av bilen jag provkörde. Isa bemötte mig väldigt proffsigt och avslappnat, kände mig så trygg med att jag fick absolut de jag behövde. Min upplevelse var att han är väldigt genuin och ärlig. Jag åkte hem väldigt nöjd och är de fortfarande.

Anders Erik Olof B
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Fick hjälp av Armin med ett bilbyte i januari i år och han var verkligen engagerad och mån om att det skulle bli bra. Det blev lite strul med ett dåligt batteri, vinterdäcken och slitna torkarblad vilket jag också påpekade. Det är ju på reklamationerna en säljare verkligen mäts. Armin tog tag i situationen, löste problemen och visade att han och Riddermarks inte bara pratade om att man vill ha nöjda kunder. De visade det också i handling. Snygg jobbat Armin! Jag är nöjd med bilen, en Touareg och har börjat vänja mig vid att inte köra volvo...

DANIEL M
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Tack Isa på Riddermark för ett väldigt proffsigt, korrekt samt smidigt och enkelt bilköp. Korrekt värdering av min inbytesbil. Har köpt många bilar men detta var nog smidigaste affären. Tack Isa!

VIKTORIA R
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Tredje bilköpet från Riddermark och vi är mer än nöjda! Alltid en snabb och smidig affär utav den bästa säljaren Isa! Service i världsklass!

Lina O
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Har gjort två bilköp hos Riddermark Recharge, båda genom Armin. Allt gick supersmidigt och är fortfarande lika nöjd 4 månader senare. Har rekommenderat flera i min närhet att höra av sig till Armin vid nästa bilköp! :)

RUSLAN A
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Köpt nyligen en bil från Riddermark. En fantastisk säljare Armin som gav service i världsklass. Bra kundbemötande och trygghetskänsla från start. Rekommenderar starkt och tillägger att jag blir en återkommande kund!

FILIP F
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Mitt första bil köp från en bilfirma. Otrolig nöjd. Jätte bra bemötande. Kommer definitivt köpa fler bilköp från Armin på riddermark Kan start rekommendera Armin på riddermark Länna

Daniel Gustavsson
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Köpte precis min första bil av Riddermark. Vill bara ge en stor eloge till Armin som hjälpte mig med hela bilköpet, jag kände mig väldigt trygg och han har en service i världsklass! Jag vill ge Armin min varmaste rekommendationer. /Kian

Peter C
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Kan inget annat än rekommendera att göra ert bilköp hos Riddermark. Särskilt via Armin då vi inte gjort bara en affär utan 3 st på väldigt kort tid. Först kommer vi dit och säger vad vi söker och Armin hörde då av sig innan bilarna hade kommit ut på försäljning och vi fick kika innan alla andra. Vi köpte vår xc60 direkt när den kom och bytte in våran samma dag och fick exakt det vi ville få i inbyte. Det gick 3 veckor och då kom det in en annan likadan bil men med starkare motor och vi fick byta direkt utan att ens betala...

Sören Emil N
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Köpte en Outlander på distans av Niclas Oscarsson. Imponerande hur smidigt en affär kan göras på distans idag. Inga överraskningar och en helt öppen och bra dialog. Nicklas är väldigt tydlig och lätt att jobba med. Snabba svar på frågor leder till en effektiv leverans. Niklas får mina varmaste rekommendationer!

RAMI L
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Jag är stamkund och jag är jätte nöjd med bästa bästa säljare Isa Danial som gör allt för att kunden ska vara nöjd. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️❤️

KJELL L
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Nu kör jag elbil och är mycket nöjd med bilen och försäljaren Niclas Oscarsson.. Kommer definitivt rekommendera Niclas och företaget Riddermark här i Norrbotten. Leverans av bil till Luleå fungerade perfekt. och en försvunnen elkabel levererades senare till Luleå. Bra start och tack Niclas.

FADI A
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Jag och mina vänner har alltid köpt bilar på Riddermark just av Isa Danial på senaste 2-3 åren och är alltid hur nöjda som helst! Isa är riktigt trevlig och hjälpsam. Starkt rekommenderas!!

ADMOON A
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Jag köpte min nya bil på Riddermark från säljaren Isa Danial. Super Trevlig och duktig säljare med bra kundbemötande. Rekommenderar starkt Riddermark bil och Isa Danial !

JESPER L
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Köpte en Hyundai av Naim. Bilen var tokfin och Naim gjorde verkligen sitt yttersta för att hjälpa mig med mina önskemål.

Emir K
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Köpte precis en bil på Riddermarks från säljaren Nicklas Oscarsson! Super trevlig och skicklig säljare med bra kundbemötande. Allt gick väldigt smidigt med köpet och hemleverans från Zäkra. Robin från Zäkra var riktigt kundfokuserad och duktig. Allt gick väldigt smidigt och bra. Rekommenderar verkligen Riddermarks bil.

Per Ove S
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Gjort 3st bilaffärer med Isa. Fantastiskt bemötande, stor trygghet. Kan rekommendera starkt att handla bil här. 👍

BISOT H
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Har precis gjort mitt bästa och smidigaste köp på Riddermark i Länna. Är otroligt nöjd för grym service och stort engagemang från Isa Danial. Trots min långa kravlista fick jag ett lugnt och tryggt bemötande. Kommer att rekommendera Isa till alla jag känner! Så stort tack för din hjälp och kompetens.

SINA Z
Skrev om Riddermark Bil Recharge

köp aldrig bil från Armin i länna helt klart den smutsigaste och mest lögnaktiga säljaren i 6 veckor har han bollat mig till den gränsen att jag tappat humöret helt vilket jag tror var hans avsikt för nu säger han att pga mitt utbrott så ska dom inte göra någonting av de som han lovat mig, som tur är så fick jag ner några saker på kontraktet ialf så jag hoppas innerligt att dom ska försöka backa ur det också så det blir en rättstvist.

AHMED I
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Köpte en bil av de och den skulle ha full service historik vilket visade sig att det inte stämmer, bilen skulle ha motor och coupevärmare vilket visar sig att den inte har, bilen skulle vara kontrollerad, det visade sig att bilen hade brister. Jag reklamerade bilen med mindre än 24 timmar efter de vägrar göra nåt att saken. den ansvariga på platsen är inte proffs i sitt bemötande för fem öre. Vill du ha huvudverk = köp en bil från Riddarmark Länna ;) Det enda som var bra i denna affär är att säljaren, Linus, var super trevlig

MARTIN S
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Jag gjorde ett fruktansvärt bilköp hos Riddermark Botkyrka, vilket verkligen slår alla rekord i fräckhet från företagets sida. Eftersom säljaren sedan bytte arbetsplats till anläggningen i Länna fortsatte kontakten med honom där, och med hans överordnade (och till sist även med självaste företagsledningen). Ni får dra era egna slutsatser om vilken sorts aktör på bilmarknaden som detta företag är. Köpet av bilen (en Ford Mondeo, för 90.000 kr) gjordes i slutet av november 2020. Redan samma kväll, på vägen hem från anläggningen,...

Soren Walid A
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Snabbt, smidigt och enkelt hittade bilen jag letade febrilt efter och med svar på mina många frågor och behjälplig för att inte tala om trevlig assistans från försäljaren Issa Danial åkte jag hem med en ny bil.. några mil senare med fortfarande ett leende på läpparna så fick jag det som lovades utan några konstigheter tack för hjälpen Riddermarks och Issa

Kriangsak K
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Aldrig mer!!!! Riddermark lämna dåligt!!service jag vänta på min andra bilnyckel nästan 2 månader nu! säljare vill inte svara när man frågar om det 😡 man blir besviken nästa man inte fått något svar.

CHRISTIAN J
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Väljer att köpa bil online på distans och valet faller på Riddermark för dom har fina bilar och känns seriösa. Jag har 2 månader tidigare blivit lurad av en lokal skojarbilfirma så jag behöver verkligen inte en till, och vad är risken tänker jag.. Tydligen ganska stor. Mindre än ett dygn efter att jag fått bilen lyser motorlampan och efter ett tag fler varningar. Bokar tid på peugeot här i Gävle som är bilens märkre och kontaktar riddermark, där får jag genast andra direktiv riddermark har en annan verkstad på orten de anlitar....

SEBASTIAN H
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Varning! Man blir blåsta av de, jag har lämnat in mitt ärende med de till ARN, då de fullständigt nonchalerar mig och inte ens försöker diskutera saker. Deras tester de påstår att de gör är falskt, Riddermark bil kommer snart hamna i Råd och Rön, så akta er för detta företag!

Thomas Vilhelm H
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Fick problem med den begagnade bil jag köpte av Riddermark i Länna. Dyr service. Kontaktade Riddermark och de ställde upp och hjälpte till med servicekostnaden. Schysst.

RAMAZAN D
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Tror det var den snabbaste och bästa köp jag gjort under hela mitt liv. Säljaren jag köpte bilen utav kändes så trygg att det inte var någon snack om att jag skulle köpa bil från Riddermark. Trevlig bemötande från början till slut som verkligen förstod mig som person. Det var inte svårare än att bara skriva på och vara glad. Tack så hemskt mycket Naim, rekommenderar killen 100%

HAMPUS G
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Vi köpte vår bil i maj och motorlampan tändes påvägen hem och den har sedan dess varit inne på verkstaden i sammanlagt två månader. Ansvarig säljare lämnade över ansvaret till chefen som vi var i kontakt med och som lovade att återkomma. Han har fortfarande inte gjort det och när vi ringer klickar han bort oss och när vi har mejlat så ignorerar han dem. Vi är mycket besvikna och skulle aldrig rekommendera dem.

Mattias B
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Vi har kontaktat Riddermark ett tiotal gånger under det gångna året sen vårt bilköp. Säljare lovade tre-fyra gånger att skicka besiktningsprotokollet utan att något händer. Sedan kontaktade vi kundtjänst som kopplade oss till en annan säljare. Denna säljare svarar inte ens på enkla frågor. Bilen är det inget större problem med men företaget har grava problem med sin kundkontakt. USELT.

Alena P
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Vi åkte till Riddermark i Länna för att kolla på bilar men ingen säljare dök upp, det tog typ 20 min så kom Oliver och frågade om vi behövde hjälp och därefter fick vi jätte bra hjälp och service, han var super trevlig och allt slutade med att jag köpte en bil utav honom. Jag var lite strulig och velig för att jag hade svårt att välja mellan två bilar som jag provkörde. Men Oliver hade jätte tålamod och jag köpte till slut en av dom. Efter köpet så blev det lite strul med min inbytesbil men Oliver löste det misstaget...

Ilia G
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Köpte en Audi A6 av Anders Jacob hos Riddermark bil i Länna. Kände att jag verkligen var tvungen att dela med mig av denna bilaffär då jag aldrig tidigare mött en sån ambitiös och trevlig bilförsäljare som Anders. Han överträffade mina förväntningar helt och hållet. Han gav mig alla möjliga tips och tricks för nya bilen samt var väldigt professionell i sitt sätt. Bilen fungerar kanon och har aldrig varit så nöjd som denna bilaffär. Tack Anders ❤️

GILLARY A
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Jag köpte min första bil för igår, en golf från säljaren Anders Jacob. Så otroligt bra service och otroligt hjälpsam! Det gick super snabbt och super smidigt. Så himla nöjd! Rekommenderar verkligen!

Tina Maria Carolina L
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Köpt en bil av Oliver på Riddermark i Länna. Klockren service från start till mål. Trevlig och bra säljare som guidat mig genom detta stora köp som skett helt på distans. Fick bilen hemkörd och är mycket nöjd. Det enda problemet jag dök på Mailade jag Oliver lördagkväll och fick svar samma kväll och måndagsmorgon var det löst! Inte många som klarar den servicen!

AMANDA B
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Jag ringde Riddermark Bil för att jag var intresserad av att köpa en bil som jag hade sett på blocket och det var en väldigt trevlig kille som heter Oliver som svarade och hela köpet gick via telefon för jag hade svårt att ta mig till dem för jag hade ingen bil och kollektivtrafiken är dålig. Oliver fixade hemleverans och de kom med bilen hem till mig på ett lätt och smidigt sätt. Tack Oliver för en fantastisk service och bilen är helt underbar och jag känner mig så fri och lättad att äntligen slippa åka kollektivtrafiken!!

NINA H
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Vi hadde bestämt att vi behöver ny bil, hittade en på nettet som hördes väldigt intressant ut och ringde, fick jätte fin kontakt redan i telefon! Efter 1timme , så var jag på plats i Länna, och fick möta en kille som hette Anders Jacob, fick så fin kontakt och service av han! Efter ett par timmar senare så var jag ägare till en ny bil ,som jag är mycket nöjd med! Så STOR tack, för tålmodigheten din Anders, vänligheten, och pratstunden som vi hadde! Kan rekommendera varmaste, det var ordning och reda m försäljningen från början ända till slutet!

JAKOB Ö
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Jag vart behov i en bil som jag fann hos Riddermark bil i Länna. Jag kontaktade försäljaren Anders och fick hjälp med att boka en provkörning direkt via telefonen. Anders fick mig som kund att känna mig säker och trygg under affären och var alltid till hjälp när jag undrade något om bilen både före och efter affären. Bilen var I super fint skick och jag är för evigt tacksam för hjälpen och den underbara servicen samt professionella och kompetenta försäljare, Tusen tack.

MARKUS E
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Jag ringde till Riddermark Bil Länna för att köpa en bil som jag var intresserad av. Då jag själv bor i Uppsala (över en timmes bilfärd därifrån) och min egen bil knappt gick att köra, behövde affären göras över telefon. Jag fick ett mycket trevligt bemötande med bra och noggrann hjälp vilket resulterade i en väldigt bra och smidig affär. Jag behövde verkligen få bilen samma dag men till följd av den rådande coronapandemin var det personalbrist hos företaget som skulle leverera bilen hem till mig. Anders Jacob ringde runt...

MARTIN K
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Rekommenderas varmt ! Köpte bil av Ismail o han är kompetent, lugn o mycket trevlig det gjorde affären enkel o smidig Martin Nordström

COCODY-DANNETTE N
Skrev om Riddermark Bil Recharge

Tack för en riktigt fin service! Jag fick hjälp av bästa Anders i Länna, Jag är super nöjd och mina vänner kommer garanterat höra av sig efter att få höra min fina service upplevelse. Tack igen! 5 av 5 stjärnor