Riddermark Bil Nacka

Riddermark Bil Nacka

Ring 08-36 08 27 www.riddermarkbil.se
4.2

Välkommen till Riddermark Bil Showroom! Hos oss på Riddermark Bil Showroom kan du köpa såväl som sälja din bil. Vi har sålt över 59.000 bilar och planerar inte att stanna här. Du hittar ett brett utbud av premiumbilar och oavsett vad du har för smak och tycke så har vi ett antal extraordinära bilar för dig. Är du nyfiken...

82 omdömen om Riddermark Bil Nacka

Joacim B
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Säljaren Neno var fantastisk,kunnig,trevlig å genomförde hela processen på ett tryggt sätt,rekommenderar starkt RIDDERMARK

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Patrick P
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Bra bemötande hela vägen. Väldigt smidigt och säkert sätt att byta bil på. Dom levererade min nya och tog med sig den gamla som inbyte, och nya bilen var i det skick som jag förväntade mig.. Och när jag märkte att en nyckel till bilen var defekt beställdes en ny smidigt och snabbt. Det märks att dom prioriterar kundnöjdhet. Full poäng till säljaren Neno som skötte affären. /Patrik

Thabet F
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Köpte en audi a3, jag har haft den i mindre än 1 månad. Enligt säljare så är bilen servad, men jag felsökt bilen gällande missljud från kamrem. Säljaren svarar inte på mig, och fick inget hjälp av reklamationsavdelningen. Bluff

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Rafailo S
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Supernöjd!! Rekommenderar starkt säljaren (Neno) Köpt bil av Neno 2 gånger nu och servicen jag fick av honom är oslagbart!! Båda gångerna fick jag bilen levererad hemma och den var exakt i denna skick som utlovades!

Fredrik Christoffer K
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Fick hjälp av Natalie med att byta in 2 bilar mot en nyare. Allt gick sjukt smidigt från första kontakt till färdig affär. Vi är både nöjda med affären men även att Natalie hållit sitt ord hela tiden med saker som dykt upp. Allt är nu löst och vi kommer kontakta henne igen nästa gång vi ska byta bilar! 🙏

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Rolf Ernst H
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Första bilen vi valde och betalade blev helt fel kände vi efter en vecka. Vi fick hjälp pappersmässigt och penningmässigt till ett byte som gick väldigt smidigt och blev helt perfekt. Riddermarks kan vara glada att ni har Nathalie hos er som hjälpte oss så bra. / Rolf & Maria

Karl Andreas J
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Jättebra service av Valdemar på riddermark

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1302 omdömen 4.6 av 1302 omdömen

Super trevlig & informativ. Inte alls pushig som många andra säljare, utan frågade oss vad vi ville ha i en bil & vad vi redan kollat på/pro

Johan Staffan G
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Bytte in min bil mot en annan, väldigt smidig affär. Väldigt trevlig säljare vid namn Nathalie!

Jonas B
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Topp betyg av Roberto på Riddermark i Nacka. Väldigt smidig och informativt byte av bil med han! Rekommenderar!

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1025 omdömen 4.8 av 1025 omdömen

Tim Rickard D
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Riktigt bra service på riddermarksbil AB i nacka och grymt trevlig personal speciellt från min säljare Emil.

Linda Anita Margareta I
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Skickade in intresseanmälan på en bil söndagkväll i tron om att få kontakt dagen efter. Men redan 5 minuter senare blir jag uppringd av David, mycket trevlig och förtroendegivande. Uppskattade att få snabba svar via sms dagen efter då man var på jobbet. På måndagkvällen blev det bilköp. Riktigt bra service att få bilen levererad till Järfälla.

Amanda Marie Peaches N
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Jag och min sambo bytte in vår Volvo mot en volkswagen passat. Vi blev väldigt bra bemötta och affären var effektiv och enkel. Vi blev speciellt bra bemötta av Nathalie som hjälpte oss igenom hela affären smidigt. Hon stannade sent på kvällen bara för vår skull och det uppskattades. Bilen fick vi för ett bra pris och den var hur fräsch som helst. 10/10 får affären😊👍

Mikael Ö
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Bra bemötande och snabb enkel affär. Dock var det ett kraftigt stenskott på huven som jag inte så när jag hämtade eller tittade på bilen pga blöt bil samt att den stod ute när jag hämtade. Litade på försäljaren när jag frågade om de fanns några skador så sa han nej. Försökte få något underlag/intern besiktning men det dök inte upp något. Dock som helhet nöjd ändå.

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Mikael! Jag hjälper dig gärna med underlaget. Kontakta mig gärna på matilda.nilsson@riddermarkbil.se Hörs vi och ha en fin fredag!

Douglas G
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Trevlig och tillmötesgående försäljare. Nöjd med bilen överlag, enkel och snabb köp och inbytesprocess. Enda tråkigheter var att jag upptäckte när jag kom hem att radioantennen saknades. Var dock enkelt att fixa ändå.

Ronnie A

Grymt motagande och exceptionellt kund service av Victor Alpsäter 💯

Bedri H
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Jag köpte en Golf ifrån Riddermark Bil Nacka utav Säljaren Neno Affären var smidig och gick fort Ar jatte Nöjd ☺️

Michael J
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Jag vill börja med att tacka och starkt rekommendera Neno på Riddermark bil Nacka! Jag köpte precis min första bil och kan inte fatta hur smidigt allt gick med hans hjälp, riktigt professionell och grym kille! Riktigt jäkla nöjd med bilen. TACK NENO!

Keith O
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Måste bara berömma en grymt duktig säljare på Riddermarks bil i nacka har köpt 3 bilar på 2 månader har uppfyllt allt han sagt angående service mm tack Neno 💪👍

Max Lennart D
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Riktigt bra service och rekommenderar starkt!

Nevena V
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Det är min andra gång jag köper bil av säljaren Neno på Riddermark bil Nacka, och jag är mer än nöjd. Alltid bästa och mest proffesionella bemötandet samt service. 5/5 stjärnor helt klart!

Katherine T
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Är noga med bra service fram tills du köper bilen, sen skiter de i dig och de uppstådda problem. Kommer med bortförklaringar, dröjer länge och till slut svarar inte när man ringer.

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Katherine! Tråkigt att höra detta från dig. Du får jätte gärna berätta för mig mer om händelsen så ska jag hjälpa dig vidare. Hör gärna av dig till mig på matilda.nilsson@riddermarkbil.se så hör jag gärna din upplevelse. Ha en bra fortsatt dag!

Konstantins P
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Köpte 01.03.2023 en volvo v60 cross country 2020 med en Solid large garanti. Bilen har pajat 3 gånger. 1) förarsäte defekt, Solid har nekat reparation men Riddermark har fixat. 2) stödbatteri död och jag har köpte ny 1500sek 3) baklucka el motor går sönder, Solid har nekat igen. Reparation kostnad 11 000. Fick serva bilen efter köp 10 000 sek.

Konstantins P gillar detta
Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Konstantins! Detta var inte kul att höra. Hör gärna av dig till mig på matilda.nilsson@riddermarkbil.se så hör jag gärna din upplevelse. Ha en fin fortsatt dag!

Ali A

Undvik säljaren Roberto! Han är okunnig

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Ali, Inte alls kul att höra. Hör gärna av dig till mig på matilda.nilsson@riddermarkbil.se så hör jag gärna din upplevelse. Ha en fin dag!

Pelle Mats Mikael P

Skambud och kaxiga inköpare/säljare

ULF L
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Köpte min nya BMW X5 M50d nyligen och bytte in min gamla BMW X5 (som jag också köpte på Riddermark Bil för 9 år sedan). En mycket bra kundupplevelse från första kontakt till (hem)leverans. En öppen och bra dialog. Pris inbyte och köppris helt enligt vad bägge parter förväntade sig.

HENRIK D
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Oslagbart. 10/10 Jag gör aldrig sådana här recensioner men jag kände att det var obligatoriskt att dela med mig av min upplevelse. När man gör bilaffärer så är man som köpare exalterad och speciellt när det handlar om häftigare bilar. Man får ofta vänta på offerter, svar från säljare och korta öppettider brukar göra affärerna långsamma. Här var det raka motsatsen, Jag satt i telefon med dom kl. 22:30 på en vardag och pratade om affärsförslagen. Fick svar direkt på sms oavsett tid. Servicen, förståelsen för mitt...

JOHAN G
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Otroligt dåliga på att återkoppla! Ända dom tänker på är att sälja sälja sälja... När man väll köpt då skiter dom fullständigt i att svara. Försökt komma i kontakt med både säljaren och butikschefen! Men inget svar! Nöjd med bilen, men sämsta servicen ja varit med om

Nesira J

Dåligt service... Dåligt serivce

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Nesira! Vad tråkigt att du inte upplevt god service hos oss. Vill du berätta vad vi hade kunnat göra annorlunda? Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se. Väl mött!

Muhammad N
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Bil ! Excellent product, good sales team and with nice communication skill.

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Muhammad. Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd, det gläds vi åt. Varmt välkomna åter och ha en fin dag!

Niklas J
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Jag köpte en Focus RS och är väldigt nöjd med bemötandet. Bra och snabb affär!

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Niklas! Vad roligt att höra att du är nöjd med bilen du köpt från oss, det gläds vi åt. Ha en fortsatt trevlig dag, varmt välkommen åter! :-)

Mustafa S
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Jättebra bil och jättesnällt säljer

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Mustafa! Vad roligt att du är nöjd med din bil och din säljare. Berätta gärna vad vi hade kunnat göra för att få fullpott :-) Varmt välkommen åter!

Mohammed H
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Köpte en Skoda rapid hos dem den va bra bil o dem va jättesnälla.

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Mohammed. Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd och att du tyckte om vår service, det gläds vi åt! Varmt välkomna åter och ha en super fin dag :)

Nicholas H
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Jag köpte en begagnad företagsbil,jag är nöjd med allt

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Nicholas! Vad roligt att du är nöjd med din upplevelse hos oss, det gläds vi åt. Berätta gärna vad vi hade kunnat göra annorlunda för att förtjäna fullpott ;-) Ha en fin dag!

Mr M
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Bra bilhandlare som värnar om sina kunder 👍

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej! :-) Tack för din recension, vad roligt att du är nöjd. Ha en fortsatt fin dag, varmt välkommen åter! :-)

Mohammad R
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Dina personal i Arlanda butiken är juuuuu inte snälla med kunderna. Första gången besökade jag butiken de visar ju ointresserad på mig, ni får jättegärna utbilda dina personal att visar respektive till kunder som utländska. Tack

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Mohammad! Vad tråkigt att höra att du upplevt dålig service, vi ska absolut föra detta vidare. Väl mött!

Måleri
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Hej dem är bara lurendrejare och säljer sina bilar med olika defekter och att de inte tar sitt ansvar som säljare för såna fel för att köparen som är företagare inte kan kräva de på reparation eller att fixa felen, så köp aldrig era bilar där varken egen företagare eller som privat person, ni kommer ångra er

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej. Tack för din recension. Vad tråkigt att du känner så, tyvärr så kunde jag inte hitta er i vår databas. Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta vad vi kunnat göra bättre. Varmt välkomna :)

Nezir S
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Pga pågående dispyt är det oklart om företaget kommer att leva upp till mina förväntningar och vad de själva lovar kunden.

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Nezir. Tack för din recension. Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta mer om detta. Ha en trevlig helg! :)

National E

Köpte 2 st elbilar ´, allt gick smidigt och enkelt, bra kontakt

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej! Tack för din recension. Vad kul att ni är nöjda med vår service. Stort grattis till bilarna och varmt välkomna åter :)

Negin N
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Bra bemötande samt professionellt personal :)

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Negin. Vad roligt att du är nöjd med servicen du fick av oss i Showroom. Ha en fortsatt fin vecka. varmt välkommen åter!

Nezacet O
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Jag köpte en bil Jag fick en bemötande och sevice Mina förväntningar var det trygg och säker bil affär. Jag tycker att företaget levde upp dem.

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Nezacet. Tack för din recension, vad kul att ni är nöjd med vår service, det gläds vi åt! Varmt välkomna åter.

Mousa K
Skrev om Riddermark Bil Nacka

jag blev lurad när jag har köpt mitt ford mondeo från de.

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Mousa. Tack för din recension. Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta mer om detta. Ha en fin dag!

Mohammad H
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Säljare var väldigt otrevlig och gömde fel på bilen och efter 2 dagar när vi upptäckte fel han var ohjälpsam .

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Mohammad. Tack för din recension. Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta mer om detta. Varmt välkomna!

Mona I
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Köpte en Audi. Blev bemött på ett mycket trevligt och hjälpsamt sätt. Mina förväntningar var att bli bemött på ett trevligt, hjälpsamt och glatt sätt. Vilket jag också blev.

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Mona. Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd, det gläds vi åt! Ha en fin dag!

My K
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Köpte en bil och fick väldigt bra bemötande av en trevlig tjej. Dessutom tog hon kontakt med mej efter några dagar för att säkerställa att jag var nöjd. Proffsigt!

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej My. Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd, det gläds vi åt! Ha en fin dag!

Soner D
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Har köpt sen 2018-05 framtill nu runt 5 bilar och alla gånger fick man bra betalt för sin bil och smidiga affärer. rekommenderas start till alla.

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Soner. Tusen tack för din fina recension, vad roligt att du är nöjd. Ha en fin helg!

Göran S
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Bemötandet av säljare Sebastian var mycket bra. Vad jag blev missnöjd med var att behöva vänta på sommardäck i ca 4 veckor. Det kändes väldigt trist att behöva nöta dubbdäck i onödan under dessa veckor. Det var jag själv som kom på att däcken ev var rest.noterade hos leverantör, likaså att kolla upp de kommit till däckverkstaden.

Jari K
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Otrolig bra personligt service under mitt besök och min affär!

Christine V
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Köpte bil, fick bra service................

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Christine! Vad roligt att du är nöjd, berätta gärna vad vi kunnat göra för att förtjäna fullpott :-) Ha en fin dag!

Per M
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Mina förväntningar och önskemål uppfylldes!

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Per! Vad roligt att du är nöjd, berätta gärna vad vi kunnat göra för att förtjäna fullpott :-) Ha en fin dag!

Martin L
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Bra lösning på våra behov av att bli av med gamla fordon och hitta nya som passade oss bättre.

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Martin! Vad roligt att höra att ni är nöjda med oss, det gläds vi åt. Ha en trevlig dag!