Alla kategorier Bilförsäljning Stockholms län Botkyrka Riddermark Bil Riddermark Bil Slagsta

Riddermark Bil Slagsta

Fågelviksvägen 9, 145 53 Norsborg — Visa karta

Välkommen till oss på Riddermark Bil Slagsta. Vi är en bilfirma som sedan år 2007 hjälpt både privatkunder och företag med att avyttra gamla bilar och att köpa nya.

Våra bilar har en tidigare historia som tjänstebilar eller företagsbilar, och därför kan du få tillgång till bra servicehistorik. Bilarna har oftast haft endast en ägare tidigare och tagits hand om mycket bra. Därför kan du som kund både hitta en bil i gott skick och till ett bra pris.

Låter det intressant? Då är du varmt välkommen att höra av dig till oss. Våra experter hjälper dig gärna med att lägga upp en plan för att värdera din befintliga bil eller genomföra ett helt nytt köp!
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 233 kunder tycker om Riddermark Bil Slagsta

• Karl-Gustav

2019-01-18

Karl-Gustav skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Första gången jag köper en bil hos Riddermark Bil Slagsta och jag är mer än nöjd.
    Haft bilen, en BMW 435 X-Drive i 6 månader och inte haft några problem.
    Trevlig och engagerad personal, lätta att ha och göra med, inga konstigheter.
    Frågor och funderingar besvaras snabbt och tryggt på ett erfaret och proffsigt sätt.
    Tveka inte att höra av er till Riddermark Bil Slagsta eller besök bilhallen och testa upplevelsen själva. Läs mer
  • 2019-01-13

Sune Broström S skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Uppriktig och kärnfull service. Trevlig och precis diskussion och höll sig till alla utfästelser. Något så ovanligt som en pålitlig aktör i bilbranschen. Ger dem mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Mark Och Hus I Tungelsta Ab M

2019-01-11

Mark Och Hus I Tungelsta Ab M skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Nöjd ned bilaffären.Stod för vad de lovade stort utbud. Men bilförsäljare är dom nog alltid . Läs mer
  • 2018-12-09

Eva F skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Andra tillfället jag köper bil av Riddermarks, god service känns pålitliga så.mycket man kan lita till.bilhandlare. Läs mer
    2018-12-21 Riddermark Bil svarar Eva F
    Tack för att du tog dig tiden att recensera oss Eva.

Stort tack för en fin kommentar. Kul att du är nöjd med din bilaffär.
    Kör försiktigt och välkommen åter.

Abraham A skrev om Inköp av privat bil en del av Riddermark Bil Slagsta
    Bra från början till slutförd affär Läs mer
    2018-12-21 Riddermark Bil svarar Abraham A
    Stort tack Abraham!
    Varmt välkommen åter.

Kerstin  G skrev om Inköp av privat bil en del av Riddermark Bil Slagsta
    Mycket trevligt bemötande, allt korrekt och klart, enkel handläggning. Allt var oerhört smidigt och trevligt! Tack! Läs mer
    2018-12-21 Riddermark Bil svarar Kerstin  G
    Hej Kerstin!

Stort tack för din recension. Vad kul att du är nöjd med din bilaffär.
    Välkommen åter.

• 2018-11-21

Cg Company Aktiebolag C skrev om Inköp av privat bil en del av Riddermark Bil Slagsta
    Superbra bemötande! Rekommenderas. Läs mer
    2018-12-21 Riddermark Bil svarar Cg Company Aktiebolag C
    Stort tack för er recension. Vad kul att ni är nöjda med bilaffären!
    Varmt välkomna åter.

• 2018-11-20

Marcus M skrev om Inköp av privat bil en del av Riddermark Bil Slagsta
    Snabbt och smidigt, bättre betalt än på Blocket. Läs mer
  • Claes-olov N

2018-11-19

Claes-olov N skrev om Inköp av privat bil en del av Riddermark Bil Slagsta
    *Jag SÅLDE min bil.
    *Bra bemött men jag gillade inte att han tittade i min portfölj som låg kvar i bilen när han tog en provtur utan mig. Jag frågade varför han gjorde det och han sa att jag förstod att pappren på bilen låg i den.Lite nonchalant tycker jag.Jag hade även annat liggande i portföljen.
    *Jag hade förväntningar på att de skulle ge det pris de sagt eller något under men att direkt pruta 3000:- för att de måste göra en service kändes som förutbestämt. Så lite missnöjd är jag allt.
    *Sammanfattningsvis tycker jag att allt gick proffsigt till, pengarna kom i tid och raka besked fick jag på mina frågor. Jag är nöjd men att rekommendera: Nja. Däremot kommer jag tipsa att Riddermarks finns. Läs mer
  • 2018-11-19

Idris A skrev om Inköp av privat bil en del av Riddermark Bil Slagsta
    Fantastiskt duktiga på det dom gör, kan alla bilar Läs mer
  • 2018-11-12

Nhung L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Jag köpte en bil där jag ansåg att kommunikationen mellan mig som köpare och säljaren va bristande. Säljaren var inte på plats när jag köpte bilen. Jag bor ca 500km från stockholm och därmed försökte jag att försäkra att han skulle vara på plats under tillfället jag besökte företaget. Jag fick informationen att han inte kunde vara där ca 40minuter innan jag kom fram och det va för att jag försökte få tag på honom. Det sänkte mina förväntningar rejält. Jag hade flera andra problem som jag inte tänker ta upp. Jag hade höga förväntningar eftersom jag blev rekommenderad till företaget men det visade sig därefter att upplevelsen va en besvikelse.. Läs mer
  • Susann J

2018-11-11

Susann J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Jag kommer aldrig mer köpa bil från Riddermark i Länna samt skulle aldrig rekommendera någon att köpa bil från dem. Försäljaren Lezan är enbart intresserad av att sälja och säger allt man vill höra. Sen att allt han sagt inte stämmer verkar han inte ha något problem med. 1. Det var en lykta som hade en spricka som skulle åtgärdas samt en kontroll på däcken och vi skulle få ett samtal utav en verkstad som låg nära inom en snar framtid. Verkstan ringde aldrig och jag försökte få tag på försäljaren. Efter 1 vecka lyckas jag få tag på honom. Han säger att han ska kolla upp vad som hänt och skulle återkomma. Men verkar inte ha förmågan att ta upp telefonen och ringa. Så jag får försöka ringa upp honom igen efter ett par dagar får jag tag på honom och han berättar att de inte har något samarbete med verkstan längre och säger att jag måste åka till till en annan verkstad som ligger mer än en timme bort. Så efter mer än en månad får jag iallafall komma till en verkstad som ska byta lyktan. Jag frågar om Lezan skrivit något om däcken? Får som svar att han inte gjort det och att de inte kommer göra något på bilen som inte står dokumenterat i meddelandet från Riddermark. Ringer upp Lezan, han säger att han självklart ska kontakta bilverkstaden på en gång då min bil är där just nu. När lyktan är bytt och jag kommer tillbaka till verkstaden frågar jag om han fått något samtal från Lezan. Det har han inte fått. Ringer upp anläggningschefen berättar vad som hänt och han ringer till verkstaden och allt löser sig.
    2. Vi köper vinter däck via dem också. De ska skickas till en däckfirma som ligger nära oss. Efter ett par veckor får jag ett sms eller ett samtal om att däcken har kommit till en firma som igen inte ligger ens i närheten. Jag får en tid när däcken ska bytas. Under tiden har jag pratat med både Lezan och anläggningschefen om att däcken faktiskt skulle skickas närmare mig. Får höra att de ska se vad de kan göra. Får inte höra något från dem och sen kommer det ett sms att jag har en tid bokad för däckskifte på firman som är längre bort. Så antar att de inte gjort ett skit. Så åker för att skifta däck men när jag väl kommer fram så får jag höra att mina däck har skickats till den andra Firman.
    3. Däckskifte sker och Lezan har sagt att däckhotell ska ingå. Men när man väl kommer dit så stämmer så klart inte det heller.
    Så sammanfattningvis; ryktet är de inte rädda om och serviceminded vet de inte vad det är. De vill göra en snabb affär sen är du bortglömd.
    Ta inte bilen fören de åtgärdat allt!! Läs mer
  • 2018-11-07

Irene W skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Köpte bil. Bra bemötande inför köpet.
    Hade några frågor som dök upp när köpet var klart, var svårt att få kontakt med säljaren efteråt Läs mer
  • 2018-11-05

Peter S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    En tydlig bilaffär med klara besked om vad som ingår samt möjlighet att köpa till vinterdäck och försäkring. Önskar dock att det erbjudna inbytespriset på egen bil hade varit bättre.
    Hälsning Peter Läs mer
  • 2018-11-05

Abid B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Deta är det värsta bil firma som jag handllade ifrån Fick bara en bil nyckel doliga sommar däck .Jag var tvungen att köpa nya däck effter 500 milj .Jag blev blåst på 10 tusen kronor minst Läs mer
  • 2018-10-30

Carina B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Trevligt bemötande. Bilen var rengjord men det visade sig att den kemiska doften dolde hundlukt och vid nogrann inspektion fanns det päls kvar i bagageutrymme, såväl golv som tak. Vi blev inte informerade om det. Säljaren var ändå trevlig och alltid tillgänglig Läs mer
    2018-11-02 Riddermark Bil svarar Carina B
    Hej Carina!

Tack för att du tog dig tiden att recencera oss.
    Vi beklagar att det uppenbarligen gjorts en miss på rekondavdelningen. Förhoppningsvis fick ni hjälp att få det åtgärdat. Vilket det verkar som.
    Vi önskar er många trevliga mil bakom ratten på er nya BMW, och hoppas att vi ses snart igen.

• 2018-10-30

Christian L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Mycket dåligt bemötande, ovilja att ta ansvar för fel på bilen, skickar beställda däck till fel ort, m.m. Läs mer
    2018-10-31 Riddermark Bil svarar Christian L
    Hej Christian!
    Tyvärr verkar vi inte ens hitta dig i vårt kundregister.
    Om du inte har fått hjälp med ditt ärende får du väldigt gärna maila oss på info@riddermarkbil.se så att vi kan se hur vi kan vara till hjälp.

• Stefan F

2018-10-24

Stefan F skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Uppskattar du en bilförsäljare som ljuger dig rakt i ansiktet, försöker gringgå lagar och skyldigheter så ska du absolut köpa bil av Riddermark. Läs mer
    2018-10-30 Riddermark Bil svarar Stefan F
    Hej Stefan!
    Vi beklagar att du upplevt problem med ditt bilköp.
    Om du fortfarande står utan hjälp och inte har fått korrekt service ber vi dig att maila oss på info@riddermarkbil.se så kan se hur vi kan hjälpa dig.

• Farhad N

2018-10-22

Farhad N skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Jag häpet en bmw 330d NYH671.
    När jag köpte bilen skulle det va full servad och det fanns inga dukument på sista servicen. Bromsskivor och belägen runt om var helt slut efter en månad. Och kag köpte vinterdäck som kostade en hel del. Då påpekade jag att jag ör noga med vinterdäck att fet ska va bra märken flera gånger och det skulle det va enligt säljaren bra däck med bra mönster. Nu när jag ringde euromaster så är det nån däck som heter Lancer och mönsterdjupen är 4,8på ena 5,8 på ena 6,7 på ena och 7,1 på ena. Va fan är detta och det har jag fått betala massor för känner mig helt lurad av dom. Läs mer
    2018-10-31 Riddermark Bil svarar Farhad N
    Hej Farhad!

Du har inte varit i kontakt med din försäljare sedan du köpte bilen. Vi skulle behövt få reda på detta för att kunna hjälpa dig på något sätt. Kontakta din försäljare så att vi kan säkerställa att du fått de däck du betalat för och även undersöka det du skriver om bromsarna.
    I det fall du fått felaktiga däck som inte stämmer överens med ditt köpekontrakt skall detta givetvis åtgärdas.

Väl mött, Riddermark Bil
  • 2018-10-20

Robin K skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Jag köpte en Bmw 320d x-drive -14. Jag fick gott bemötande, bilen uppfyllde dock inte riktigt vad som utlovats men detta löstes smidigt via firman. Firman känns seriös och jag kan absolut tänka mig att handla av dem igen. Läs mer
    2018-10-30 Riddermark Bil svarar Robin K
    Tack för din recension Robin!
    Det gläder oss att du fått bra hjälp både före och efter leverans.
    Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor.

Aram E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Jag köpte en beg. Bil till min dotter. Jag fick ett väldigt trevligt bemötande av en duktig och sympatisk säljare. Han lyssnade på mina önskemål och rekommenderade en bil som motsvarade mina krav och förväntningar. Jag fick provköra bilen och blev riktigt nöjd. Affären gick väldigt smidigt och inom en timme var alla papper klara och jag körde hem med den nya bilen. Jag är riktigt nöjd med bilen, det trevliga och professionella bemötande jag fick av säljaren och inte minst hur snabbt och smidigt det gick att genomföra hela affären. Läs mer
    2018-10-19 Riddermark Bil svarar Aram E
    Stort tack för din recension Aram!

Kul att både du och din dotter är så nöjda med er bilaffär hos oss. Tveka inte på att höra av er om ni har några frågor eller funderingar.
    Ha en fortsatt trevlig helg!

Medhane g skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Jag köpte min 520d år 2016 och jag är väldigt nöjd med min köp. Inte bara med min bilen utan också hur personal som jobbar där behandlar sina kunder speciellt min säljare var Sebastian och jag vill tacka honom för hans vänlighet och för hans hjälp. Jag tipsar er honom. Läs mer
    2018-10-19 Riddermark Bil svarar Medhane g
    Hej Medhane!

Kul att du är så nöjd med den bilaffär du gjort med Sebastian. Vi ser till att din recension når honom.
    Stort lycka till med nya BMW'n, och kör försiktigt!

Medhane g, Riddermark Bil, Riddermark Bil Slagsta S gillar detta

Miles D skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Köpte en BMW X5 av Damir Jegic. Mycket nöjd med köpet. Det var transparent och tydligt och Damir gav mig tid att fundera i mitt köp. Det var långt ifrån nidbilden av en bilnasare. Tack för hjälpen! Läs mer
    2018-10-19 Riddermark Bil svarar Miles D
    Stort tack för att du tog dig tiden att recensera oss Miles!

Vi blir väldigt glada av att du upplevt oss precis så som vi kämpar för att upplevas - Ärliga och respektfulla. Vi hoppas att du får många trevliga mil i din nya bil och att du kontaktar oss om du har några frågor om din nya suv.

John S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Proffssigt och personligt! Kändes tryggt och väldigt enkelt så kan varmt rekommendera det till andra! Läs mer
    2018-10-30 Riddermark Bil svarar John S
    Hej John!
    Kul att du är nöjd med ditt bilköp.
    Kör försiktigt och kontakta oss vid frågor.

Carl R skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Proffsiga och trevliga! Många bilar i lager och bra pris för att vara handlare. Läs mer
    2018-10-30 Riddermark Bil svarar Carl R
    Tack för din recension Carl.
    Vi gläds åt ännu en nöjd kund.

Varmt välkommen åter!

Thomas T skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Jag köpte BMW M 550 av en mycket trevlig rep som heter Alexander.
    Han fixade även mina vinterdäck på ett bra sätt, så dom hamnade i Gbg. Läs mer
    2018-10-30 Riddermark Bil svarar Thomas T
    Hej Thomas. Vad kul att du är nöjd med din 5-serie och den hjälp du fått av Alexander.
    Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor.

Mirfirudin N skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Väldigt bra bemötande och hela köpet gick smidigt. Det jag inte gillade efteråt var det att ni hade inte tagit bort annonsen för den bilen som jag köpte och sänkt priset till lägre pris än vad jag köpte bilen för.
    Bilen är jag nöjd med också. Läs mer
    2018-11-02 Riddermark Bil svarar Mirfirudin N
    Hej Mirfirudin!
    Tack för din recesion. Kul att du är nöj med både service och bil.
    Gällande annonsen var det en feltryckning som skedde i samband med att bilens annons skulle raderas, vi ber om ursäkt för detta.

Trevlig helg!
    Riddermark Bil

Lena N skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    En lackskada upptäckte vi snart efter köpet. Fick ingen upprättelse :-(. Läs mer
    2018-10-30 Riddermark Bil svarar Lena N
    Hej Lena!
    Tråkigt att ni upptäckt en skada i lacken.
    Tyvärr kan vi inte åtgärda yttre estetiska brister efter leveransen eftersom vi inte vet vad bilen utsatts för efter att den lämnat hallen. Därför är det extra viktigt att man går igenom bilens skick noggrant på plats innan man bestämmer sig för att köpa den och köra hem den.
    Skador som upptäcks på plats i butiken ger en helt annan utgångspunkt.

Vi hoppas att bilen fungerar väl i övrigt och önskar er en fortsatt trevlig höst.
  • Nyl Ab N

Nyl Ab N skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Köpte en BMW x1:a - mycket bra säljare (tror han hette Sebastian) var lagom 'säljig'👍 Läs mer

Karl-gustav L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Allt gick bra inga problem .
    Tryggt Köp . Läs mer

Pontus J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Jag har ingenting emot riddermarks. Men när man får ett sms lm att man ska tycka till och inte svarar på de så anser ja att de är helt oacceptabelt att tjata till sig ett omdöme. Läs mer
    2018-10-31 Riddermark Bil svarar Pontus J
    Hej Pontus!

Vi beklagar att du inte uppskattat de påminnelser som Reco skickat ut.
    Det gläder oss att du verkar nöjd med den affär du gjort hos oss och önskar dig varmt välkommen åter!

• Fadi T

Fadi T skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Jag köpte en bil BMW 325 coupe
    Det var bra inga problem tills säljaren fick pengarna efter de var han jätte otrevlig allt tog tid jag köpte ett par fälgar som jag fick vänta på i 2 veckor sen fick jag själv åka till eurocar och hämta dom
    Förväntningarna var bra företaget levde upp till det men säljaren var inte bra
    Företaget i sig inga problem jag skulle kunna tänka mig att köpa bilar där igen
    Men inte av den säljaren har hört att han inte är kvar.
    Skönt att han inte jobbar kvar i slagsta Läs mer
    2018-11-02 Riddermark Bil svarar Fadi T
    Hej Fadi!

Tack för din recension.
    Vi beklagar att du upplevt dålig service av en av våra säljare.
    Vi tycker dock att det är glädjande att du är nöjd med bilen i övrigt och att du kan tänka dig att besöka oss även i framtiden.

Kör försiktigt, och varmt välkommen åter!

Osman U skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Bra bemötande, proffsiga, utmärkt hantering av de fel som uppstått på bilen. Rekommenderar STARKT. Läs mer
  • Ahmadsaim S

Ahmadsaim S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Hej!
    Det inte så roligt med några delar av Ridermark bilen i Sverige. Jag köpte en bil för 3 månaden sedan det va lite fel i bagaget och dom sl
    Kulle hjälpa till fast jag har inte fått hjälpet än. Är jätte besviken på det och kanske göra polisanmäla Läs mer
    2018-11-02 Riddermark Bil svarar Ahmadsaim S
    Hej Ahmadsaim!

Din bil är inbokad på verkstadsbesök sedan dagen efter ditt köp. Eftersom vi lovat att åtgärda problemet.
    Det enda du skulle göra var att kontakta verkstaden och välja en tid som passar dig, men du har inte kontaktat varken verkstaden eller din försäljare.

Din försäljare kontaktar dig och hjälper dig vidare i ärendet.

Maria N skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    BMW 520d xdrive 2014

Jag blev bemött av företaget genom telefon och min upplevelse av bemötandet var utmärkt. Säljaren hjälpte mig att hitta den perfekta bilen, ordna med avtal och andra villkor som gjorde att min bilköp kändes tryggt samt höll en konturnelig kontakt vis telefon under dagarna så jag var ute efter bilen. Sammanfattningsvis så ger jag ridermarks 10/10 Läs mer
    2018-11-02 Riddermark Bil svarar Maria N
    Tack för att du tog dig tiden att recensera oss Maria.
    Vi gläds åt att du är nöjd med både din bil och den service du fått av oss.
    Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.

Lars B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Köpt bil samt vinterdäck. En smidig affär som sköttes bra från början till slut. Läs mer

Uno E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Trevligt bemötande och snabb hantering. Läs mer

Sureya A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Fick ett mycket proffsigt och proffesionellt bemötande av säljaren och han var även väldigt ödmjuk. Jättenöjd med hans insats.
    Sureya Läs mer
  • Jan H

2018-10-10

Jan H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Bilbyte BMW X1 till X3.
    Trevlig personal med mycket hög servicemind trots för dagen ont om personal Läs mer

Kira O skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Överträffade alla förväntningar jag hade på bilhandlare av begagnade bilar. Köper gärna bil av dem igen och rekommenderar varmt till vänner och bekanta. Läs mer

Kristina B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Jag köpte en bil. Bemötandet av säljare var ok, men inte mer! Läs mer

Annika F skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Jag och min sambo köpte 2 bilar hos er. Blev hjälpta av Peter Dunder i Slagsta. Så proffsigt och trevligt bemötande.
    Väldigt nöjda! Läs mer
    Riddermark Bil Slagsta S gillar detta

Oskar H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Köpte en passat alltrack, säljaren var väldigt tillmötesgående till en början och kunde ge oss ett bättre pris på bilen om vi ville ha den. Så vi skrev alla papper och tog med bilen hem samma dag. Vi hade då förväntat oss en bil som fungerade och levde upp till det som stod om den i annonsen. Men vi tycker inte företaget levt upp till förväntningarna då backkameran var trasig och det saknades både skufföverdrag och kompressor/reservhjul i bilen. När vi upptäcker det och kontaktar firman är det inte alls lika förstående och tillmötesgående och menar på att vi köpt bilen i befintligt skick, efter många telefonsamtal får vi tillslut lämna in bilen på en verkstad för att åtgärda felet på backkameran. Där vi som kunder har fått sköta hela kontakten själva. Någon kompressor har vi fortfarande inte fått tag på då vi även där fått sköta all kontakt med de företaget själva. Läs mer

Alexander R skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Jag köpte en BMW av Alexander R. Och är supernöjd med både bilen och servicen. Fick hjälp med alla mina frågor och med finansieringen, rekomenderar dom starkt Läs mer

Daniel H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Köpte en bil av Riddermark i somras. De mindre fel jag upptäckte på bilen efter köpet avhjälptes snabbt och effektivt av bolaget! Jag kan verkligen rekommendera dem till andra! Läs mer
  • Robert D

2018-10-10

Robert D skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Trevlig personal bra bemötande Läs mer
  • 2018-10-09

Anna J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Köpte en BMW 118 d. Jättebra bemötande med tydlig information.
    Högsta betyg och jag kommer rekommendera vänner o bekanta att handla BMW där. Läs mer
  • 2018-10-08

Johanna L skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Oproblematiskt. Det enda att klaga på är att vinterdäcken inte hamnade i samma stad som utlovat, så måste åka längre än vad vi hade kommit överens om för att byta. Läs mer
  • 2018-10-08

Therese W skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    5+ inget att klaga på. Professionellt rakt igenom fantastisk säljare, gå till Luciano ni kommer garanterat bli nöjda Läs mer
  • Zebastian V

2018-10-08

Zebastian V skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Jag köpte en bmw f31 328i, mycket väl bemött! Fick all den hjälp jag ville ha! Och all tips ja kunde få! Läs mer

Fågelviksvägen 9, 145 53 Norsborg