Riddermark Bil Slagsta

Fågelviksvägen 9, 145 53 Norsborg — Visa karta

Välkommen till oss på Riddermark Bil Slagsta. Vi är en bilfirma som sedan år 2007 hjälpt både privatkunder och företag med att avyttra gamla bilar och att köpa nya.

Våra bilar har en tidigare historia som tjänstebilar eller företagsbilar, och därför kan du få tillgång till bra servicehistorik. Bilarna har oftast haft endast en ägare tidigare och tagits hand om mycket bra. Därför kan du som kund både hitta en bil i gott skick och till ett bra pris.

Låter det intressant? Då är du varmt välkommen att höra av dig till oss. Våra experter hjälper dig gärna med att lägga upp en plan för att värdera din befintliga bil eller genomföra ett helt nytt köp!
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 387 kunder tycker om Riddermark Bil Slagsta

• JOHANNA GEBREHIWOT T

2020-06-02

JOHANNA GEBREHIWOT T skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Kan starkt rekommendera Riddermark slagsta!! Vi är jätte nöjda med köpet. Det var en enkel och smidig affär med ett tryggt och trevligt tillmötesgående av säljaren Isa. Läs mer
  • TOMMY S

2020-04-29

TOMMY S skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Nöjd med köpet, hade lite synpunkter på köpet men riddermarks löste det hela super. Läs mer
  • 2020-04-21

MARTIN K skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Kan starkt rekommenderas ! Speciellt Patricia mycket trevlig, ärlig, tillmötesgående och kunnig säljare. Vilket resulterade i en bra och okomplicerad affär helt klart värt att leta upp henne om ni ska köpa bil där.
    Martin Nordström Läs mer
  • 2020-03-16

Gunnar T skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Att köpa på på Riddermarks i Slagsta är enkelt.
    Fina bilar till rimliga priser och mycket trevlig personal.
    När det gäller deras ställningstagande vid en reklamation under garantitiden så är dörren stängd.
    De hänvisar till att reklamation kommer in sent efter inköpstillfället (sep 2019) även om vinterrelaterad utrustning inte går att testa fullt ut om man köpt bil under sommarhalvåret, som det var vid första köpetillfället.
    Riddermarks I Slagsta vill inte ha en dialog om hur ett fel/brist ska åtgärdas. Det är endast ett ensidigt beslut från Riddermarks som gäller. Jag har köpt ytterligare en bil av Riddermarks (dec 2019, inga problem med den bilen, än så länge) men känner tyvärr en osäkerhet i tryggheten då de inte vill hjälpa till vid en reklamation under garanti tiden.
    Jag hade en stor tilltro att man ska känna sig trygg vid ett begagnatköp hos Riddermarks, men den är utraderad.
    Att rekommendera någon att köpa bil av Riddermarks är jag efter min erfarenhet mycket tveksam till med anledning av deras ovilja att lösa problem under garantitiden Läs mer
    2020-03-24 Riddermark Bil svarar Gunnar T
    Hej Gunnar.
    Tack för din recension. Vad tråkigt att höra att du känner så, dessvärre så kan inte jag hitta er i vår databas, kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta mer om detta. Väl mött!
  • 2020-03-13

Iman S skrev om Riddermark Bil Slagsta
    fina bilar vi är nöida mina barn nöjda min fru nöjd Läs mer
    2020-03-13 Riddermark Bil svarar Iman S
    Hej Iman.
    Tack för din recension. Vad kul att ni alla är nöjda, det gläds vi åt!
  • 2020-03-11

JULIA K skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Snabbt och bra service. Vi köpte en BMW och är supernöjd både med bilen och trevlig bemötande av säljare Cristian. 100% rekomenderar👍🏻 Läs mer
    2020-03-11 Riddermark Bil svarar JULIA K
    Hej Julia.
    Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd med servicen du fick utav Cristian.
    Grattis till bilköpet och varmt välkomna åter :)
  • 2020-03-11

Hasan B skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Trevlig personal och bästa pris Läs mer
    2020-03-11 Riddermark Bil svarar Hasan B
    Hej Hasan.
    Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd, det gläds vi åt!

Inga M skrev om Riddermark Bil Slagsta
    När jag köpte bilen fanns bara en nyckel. Detta skulle lösas i efterhand men jag har fortfarande bara en tändningsnycklar och inga nycklar till kåpan på flaket. Service i samband med köpet var jättebra o jag är nöjd med bilen. Läs mer
    2020-03-11 Riddermark Bil svarar Inga M
    Hej Inga.
    Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd med bilen. Har ni fått hjälp med nyckeln? Annars är ni välkomna att kontakta oss på kundservice@riddermarkbil.se. Varmt välkomna :)

Huda K skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Katastrof bilfirma och oseriösa säljare med dåligt bemötande, dåliga bilar Läs mer
    2020-03-11 Riddermark Bil svarar Huda K
    Hej Huda.
    Tack för din recension. Vi beklagar att du är missnöjd. Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta mer om detta.

Jessica L skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Helt fantastisk service.! Go Petra Läs mer
    2020-03-10 Riddermark Bil svarar Jessica L
    Hej Jessica.
    Tack för din recension.
    Vad kul att du är nöjd med servicen du fick utav Petra! Varmt välkomna åter :)
  • 2020-03-08

Johan H skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Bra affär med god service som skulle varit än bättre om kommunikationen varit tydligare. Läs mer
    2020-03-11 Riddermark Bil svarar Johan H
    Hej Johan.
    Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd med din affär! Vill du berätta vad vi hade kunnat göra annorlunda? Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se. Väl mött :)
  • 2020-03-07

Hanna Elina M skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Visste vad jag ville ha.
    Provkörde och kände mig nöjd med mitt val av en Mini Cooper.
    Efter 200 mil rasar elen i bilen och säljaren jag vände mig till för råd ansåg att jag fick skylla mig själv att jag inte köpte en garanti till bilen som han rekommenderat.
    Tråkigt bemötande och jag kommer inte kunna rekommendera någon annan att köpa sin bil här. Läs mer
    2020-03-11 Riddermark Bil svarar Hanna Elina M
    Hej Hanna.
    Tack för din recension. Vad tråkigt att höra om detta, tyvärr så kan inte jag hitta dig i vårt system. Vill du berätta vad vi hade kunnat göra annorlunda? Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se. Väl mött :)

Jonas L skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Det var en trevlig tripp upp till Östersund där jag och min fru bestämde oss för att efter en provtur för oss själva att vi köper bilen, Vi är nöjd med köpet,,,, Hade önskat att försäljaren haft lite mer pondus och lugn. dvs lite mindre stressat beeteende.
    Lars. Läs mer
    2020-03-10 Riddermark Bil svarar Jonas L
    Hej Jonas.
    Tack för din recension. Vad kul att ni är nöjda med bilen, det gläds vi åt.
    Hör gärna av dig till kundservice@riddermarkbil.se och berätta vad vi kunnat göra bättre.
  • Inger T

2020-03-06

Inger T skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Köpte en Kia Picanto 2017 supernöjd toppen säljare ,dessutm leverans hem ca 12 mil utan kostnad. Rekommenderar alla köpa bil hos Er! Läs mer
    2020-03-06 Riddermark Bil svarar Inger T
    Hej Inger!
    Tack för din recension, vad kul att du är nöjd med oss, det gläds vi åt. :-)
    Önskar dig en trevlig helg och varmt välkommen åter!

Jack A skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Köpte en 1-serie fick ett grymt bra bemötande och service av min säljare Isa.
    5 stjärnor till riddermarkbil rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-03-06 Riddermark Bil svarar Jack A
    Hej Jack!
    Vad roligt att höra att du är nöjd med oss, det gläds vi åt.
    Ha en fin dag, varmt välkommen åter! :-)

Jan S skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Trevligt bemötande vid snabb och smidig affär.
    Inbyte av bil och köp av beg bil. Läs mer
    2020-03-06 Riddermark Bil svarar Jan S
    Hej Jan!
    Vad roligt att höra att det gick smidigt med både köp av bil samt inbyte, det gläds vi åt.
    Ha en fin helg!

Janette L skrev om Riddermark Bil Slagsta
    En riktig skit ställe personalen är okunnig utom säljaren MATTIAS HALEF , kmr aldrig mer köpa en bil där.! Torskade drygt 20,000kr på en vecka pga i dålig skick bil ac :n i bilen va trasig när jag köpte den gick tillbax ditt för en reklamation men nej ingen sånt fans Där på RIDDERMARK orkade inte med tjafs så sålde tilbax bilen till RIDDERMARK IGEN FAST MED DRYGT 20,000kr i förlust .....

Sämsta stället att köpa bil där väldigt okunnig ställe finns många andra fler bra bilsalonger att köpa bil ifrån . Läs mer
    2020-03-06 Riddermark Bil svarar Janette L
    Hej Janette!
    Vad tråkigt att höra att du inte är nöjd med affären du har gjort hos oss. Var du i kontakt med oss på kundservice@riddermarkbil.se?
  • 2020-03-05

Hans O skrev om Riddermark Bil Slagsta
    För det första är mitt tilltalsnamn, Owe.
    Har hela tiden trott att jag köpt en Volvo V70 i Arlandastad.
    Mitt samlade intryck av försäljarna är att det ska gå väldigt fort, vilket gör att väsentligheter i affärsuppgörelsen missas.
    Intresset att sälja tilläggstjänster och -produkter tycks vara större än att förmedla en försäljning av huvudprodukten, bilen.
    Registreringgsbeviset glömdes bort att skickas in till Transportstyrelsen. Fick ett påpekande från TS att jag inte stod som ägare till ett fordon, som jag försäkrat.
    Protokollet med åtgärder stämde inte. Bilen levererades med punktering på samtliga däck. I övrigt är de tre år äldre än bilen.
    I övrigt har jag svårt att förstå er däckspolicy. Försäljaren sa att köparen själv kan välja däck, vilket inte gäller de gamla vinterdäcken som satt på vid försäljningstillfället.
    Valfriheten är större om jag själv får avgöra hur jag vill göra med bilens sommar- och vinterdäck, som medföljer vid inbyte/försäljning.
    Genom den tilläggsgaranti som jag köpt, lagades däcken och ett nödvändigt batteribyte gjordes.
    Eftersom bilen har varit en leasingbil, så förutsätter jag att både sommar- och vinterdäck ingått från början. Att däcken bytts kan inte bero på slitage, då bilen endast gått 81000 om.
    Är naturligtvis införstådd med att jag köpt en begagnad bil.
    Hade jag köpt en ny bil, så hade jag nog behandlats på ett annat sätt.
    Owe Ohlsson Läs mer
    2020-03-06 Riddermark Bil svarar Hans O
    Hej Owe!
    Vad tråkigt att du har fått bilden av att allt ska stressas fram, det är absolut inte vår avsikt. Har problemet med registreringsbeviset löst sig? Annars får du gärna kontakta oss på kundservice@riddermarkbil.se så ska vi kika på det.

Gällande vår hjulförsäljning så har vi tidigare sålt bilar med inkluderade hjul. Blickar vi bakåt ca 5 år såg vår verksamhet ut som många andras, de bilar som köptes in hade en extra uppsättning hjul fick hjulen urplockade och packade i påsar vid rekonden, och därefter tillbakaplacerade i bilens baggagelucka eller baksäte, beroende på bilens storlek och förvaringsmöjlighet.
    Vi sålde vid denna tidpunkt knappt 20% av den volym vi säljer idag. Tyvärr mötte vi mycket missnöje av våra kunder då denna hjullösning innebar en hel del problem:
    1. Hjulen var av en specifik typ. D.v.s det som ingick i bilens pris var de hjul som låg i bilen, om de var dubbade eller odubbade, i bra eller i dåligt skick, plåtfälgar, eftermarknadsfälgar eller originalfälgar kunde inte påverkas av oss, men spelade stor roll för våra kunder. Här krävdes det med andra ord tur för att få en nöjd kund, eftersom de hjul som skulle ligga i bilen skulle råka vara av den typ just denna kund ville eller behövde ha.
    2. Hjulen kontrollerades inte korrekt av kunderna. Kunderna som har undersökningsplikt kontrollerade inte hjulen varken vid provkörning eller när man kommit hem för att lyfta ur dem i garaget, trots uppmaning av våra säljare. Detta resulterade i att de kunder som köpt bil med hjul i t.ex. maj, kunde höra av sig i oktober när det var dags att byta hjul – för att de då upptäckt att hjulen inte var av den typ man önskat.
    3. Hjulen orsakade skador i bilens interiör. Nedfällda säten med tung last skadade klädseln. Skador som i många fall inte upptäcktes förrän kunden kommit hem, lastat ur och fällt upp sätena. Logistiken kring att ta ur, lagerföra och förvara så många hjul per dag hade vi varken fysisk plats för, eller kapacitet till.
    4. Hjulen orsakade en otrevlig provkörning. Skrymmande lösa tillbehör i bilens bagageutrymme skapade en otrevlig känsla vid provkörningarna. Att lyfta i och ur hjul vid alla provkörningar hade skapat ett arbetsmiljöproblem för våra säljare på grund av omfattningen och mängden hjul och provkörningar per dag.

Vi bestämde oss således för att lyssna på våra kunder och ta fram en annan hjulaffärsmodell.
    Vi skapade ett samarbete med en av landets största däckverkstadskedjor och speditionsfirmor samt anställde fler personer till vår testverksamhet för att ha möjlighet att:
    1. Ta ut samtliga hjul ur alla bilar.
    2. Frakta hjulen till en däckverkstad som kunde testa, tvätta, fota och förvara hjulen.
    3. Få hjulen skickade till kund direkt från däckverkstaden.

På detta sätt kunde våra kunder välja precis vilka hjul de ville ha, dubbade, odubbade, kvalitet eller budget osv.
    Vi kunde också lämna garantier på att hjulen var i ett visst skick och erbjuda kunderna gratis däckförvaring och hjulskifte på en däckverkstad nära dem.

Hans P skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Köpte en VW Touareg och upplevde personalen serviceminded och trevliga. Ordnade provkörning trots att bilen var helt inparkerad. Tycker att jag fick det bemötande jag hade hoppats på.
    Skulle rekommendera andra att göra bilaffär där. Läs mer
    2020-03-04 Riddermark Bil svarar Hans P
    Hej hans.
    Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd, det gläds vi åt.
    Varmt välkomna åter och ha en fin dag!

Ulla J skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Vi köpte en bil av en mycke trevlig
    Kvinna!Vi är helnöjda! Läs mer
    2020-03-04 Riddermark Bil svarar Ulla J
    Hej Ulla.
    Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd med vår service och bilköpet, det gläds vi åt!

Hans M skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Allt fungerade bra och vår säljare va mycket hjälpsam och trevlig! Läs mer
    2020-03-04 Riddermark Bil svarar Hans M
    Hej Hans.
    Vad roligt att du är nöjd med oss, stort lycka till med din bil!
    Varmt välkommen åter :-)

Johan V skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Jag köpte en peugeot partner 2017
    Jag blev otroligt bra bemött
    Förväntningarna uppfylldes till 100
    Allt gick enkelt och smidigt och är nöjd med produkten jag köpte Läs mer
    2020-03-04 Riddermark Bil svarar Johan V
    Hej Johan!
    Vad roligt att höra att du är nöjd med din Peugot och servicen du fick av oss, det gläds vi åt.
    Önskar dig en fortsatt fin vecka, varmt välkommen åter!
  • 2020-03-02

Jan H skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Trevligt bemötande och betalar bra för inbyte mot vad andra gör Läs mer
    2020-03-02 Riddermark Bil svarar Jan H
    Hej Jan.
    Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd med vår service och er affär.
    Varmt välkomna åter och ha en fin dag :)
  • Hanna L

2020-03-02

Hanna L skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Säljaren var tillmötesgående och stannade kvar trots stängning. Vid problem med bilen fick vi komma tillbaka och få hjälp. Läs mer
    2020-03-02 Riddermark Bil svarar Hanna L
    Hej Hanna!
    Vad skönt att höra att problemet som uppstod löste sig, hoppas att ni i övrigt är nöjda.
    Ha en fin vecka, varmt välkommen åter! :-)
  • 2020-03-01

Grims B skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Leade en firmabil
    Kanonbemötande, säljarna hälsade välkommen
    Hade inga direkta förväntningar, utom att bli väl bemött och bli visad på de objekt jag letade efter. De infriades helt.
    För mig är det ett bra professionellt företag, med utmärkt personal, som har hjälpt mig med det jag har bett om. Läs mer
    2020-03-03 Riddermark Bil svarar Grims B
    Hej Grims.
    Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd med vår service och er affär.
    Varmt välkomna åter och ha en fin dag :)
  • 2020-02-29

Johan B skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Köpte en Volvo V60

Blev mycket bra bemött av säljaren men väldigt mycket "bilsäljare" man kunde snabbt konstatera var han tjänade pengar på.

Förväntade mig att få bilen levererad inom en vecka som det var sagt med vinterdäcken på men på Riddermarks så får man tydligen fixa det själv, om man nu ska få bilen leverad.

Sammanfattning: säljaren var intresserad av mig som kund fram tills han fått handpenning och en påskrivet avtal, Där efter var jag som kund helt ointressant. Läs mer
    2020-03-02 Riddermark Bil svarar Johan B
    Hej Johan.
    Tack för din recension. Vad tråkigt att höra om detta, vart i Sverige befinner ni er? Vi har gratis hemleverans inom hela Göteborg och Stockholm. Vi strävar alltid efter att få våra kunder nöjda så självklart är det tråkigt att höra om detta. Ni får gärna maila in till oss på kundservice@riddermarkbil.se och berätta vad vi kunnat göra bättre.
    Ha en fin dag :)
  • 2020-02-27

Joakim R skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Snabb service, med ett vänligt bemötande.
    Jag köpte en liten och billig pendlar bil, så jag visst vad jag ville ha, men säljaren var lyhörd för vad just jag ville och mötte mina förväntningar väl. Läs mer
    2020-02-28 Riddermark Bil svarar Joakim R
    Hej Joakim.
    Tack för din recension. Vad kul att ni är nöjda med vår service och att det gick så smidigt och snabbt.

Jan H skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Jag köpte en bil.
    Jag rätt information och hjälp
    Jag är nöjd och glad
    👍 Läs mer
    2020-02-28 Riddermark Bil svarar Jan H
    Hej Jan.
    Tack för din recension. Vad kul att ni är nöjda med vår service.

Jan Å skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Var i akut behov av en bil och Riddermarks ordnade en snabb och smidig affär. Läs mer
    2020-02-28 Riddermark Bil svarar Jan Å
    Hej Jan.
    Tack för din recension. Vad kul att det gick snabbt och smidigt. Varmt välkomna åter och ha en trevlig helg! :)

Reza E skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Jag blev fel informerad av försäljare han ljög för mig och har undvikit mig när jag sökte honom Läs mer
    2020-02-28 Riddermark Bil svarar Reza E
    Hej Reza.
    Tack för din recension. Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta mer om detta.
    Ha en trevlig helg! :)

Heléne C skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Fick väldigt dåligt med hjälp när vi fick problem med just köpt bil. Läs mer
    2020-02-28 Riddermark Bil svarar Heléne C
    Hej Helene.
    Tack för din recension. Vad tråkigt att höra om detta, kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta mer om detta.
    Ha en trevlig helg! :)

Jesper A skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Bra kvalitet och snabb service Läs mer
    2020-02-25 Riddermark Bil svarar Jesper A
    Hej Jesper!
    Vad kul att höra att du är nöjd med vår service, det glädjer oss.
    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka, varmt välkommen åter!

Jan P skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Har inte varit på Riddermark Slagsta Läs mer
    2020-02-25 Riddermark Bil svarar Jan P
    Hej Jan.
    Har ni varit på någon av våra anläggningar? :)

John C skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Svårt att ge ett omdöme om Slagsta då jag aldrig varit där.
    Jag köpte en bil i Riddermark Arninge.
    Nöjd med bemötandet både under och efter köpet. Läs mer
    2020-02-24 Riddermark Bil svarar John C
    Hej John.
    Tack för din recension, vad kul att ni är nöjd med vår service, det gläds vi åt!
    Varmt välkomna åter.

Goran D skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Mycket vänliga och kul att göra affärer ihop! Läs mer
    2020-02-28 Riddermark Bil svarar Goran D
    Hej Goran.
    Vad roligt att du är nöjd med servicen du fick av oss, det gläds vi åt.
    Ha en trevlig helg!

Hans-erik K skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Sälj, sälj, sälj......lite för mycket. Lite oseriösa säljare för min smak. De borde ta sig lite mer tid för kunderna. Läs mer
    2020-02-24 Riddermark Bil svarar Hans-erik K
    Hej Hans-erik.
    Tack för din recension. Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta vad vi kunnat göra bättre.
    Varmt välkomna!
  • 2020-02-23

Jan T skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Hej , vi köpte en Wolksvagen golf ,,,jätte trevlig o kompetent personal o affären gick smidigt o vi är grtymt nöjda :))) Läs mer
    2020-02-24 Riddermark Bil svarar Jan T
    Varmt välkomna åter.
  • 2020-02-21

John G skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Köpte en Mazda 6 av dom och allt funkade perfekt. Försäljaren var väldigt trevlig och bra serviceminded. Klart bästa bilhandlare jag varit hos och kan bara rekommendera dom. Läs mer
    2020-02-21 Riddermark Bil svarar John G
    Hej John.
    Tusen tack för din fina recension, vad roligt att du är nöjd.
    Ha en fin helg!
  • 2020-02-21

Johan A skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Köpte en bil, Duktiga säljare! Tog dock på toook för lång tid med pappersarbetet osv.. Läs mer
    2020-02-21 Riddermark Bil svarar Johan A
    Hej Johan.
    Tusen tack för din recension, vad roligt att du är nöjd.
    Ha en fortsatt fin vecka :-)
  • 2020-02-20

DAVID B skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Köpte min Volvo där av säljaren Nikola.
    Jättebra bemötande!
    Hittade ett litet småfel på bilen efter jag hämtat den
    ringde om detta och fick hjälp direkt på garanti.
    Superbra service! Läs mer
    2020-02-20 Riddermark Bil svarar DAVID B
    Hej David!
    Vad roligt att du är nöjd med Volvon du köp från oss, och vad skönt att problemet som uppstod löste sig snabbt.
    Ha en fin dag! :-)

Jessica M skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Jag köpte en Volvo C30. Fick ett väldigt trevligt bemötande under hela besöket. Säljaren Mimmi var glad, engagerad och väldigt hjälpsam. Jag hade noll förväntningar, så blev bara positivt överraskad. Fick ett sms några dagar efter köpet där säljaren stämde av så att jag var nöjd och glad. Kanonbra upplevelse! Jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2020-02-20 Riddermark Bil svarar Jessica M
    Hej Jessica!
    Vad roligt att höra att du är nöjd med din bil och vår säljare Mimmi, det gläds vi åt att höra.
    Ha en fortsatt fin vecka, varmt välkommen åter! :-)

Helena W skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Ta inte betalt för en bil 189 000 kr som ligger ute på blocket för 156 000 kr och sedan när man upptäcker felet gör fel igen och tar 171 000 kr för bilen. Blev lovad av säljaren sommardäck på fälg och vinterdäck med dubb med tanke på vårt jag bor. Fick dom sämsta tänkbara dubbdäcken som typ finns på marknaden och sommsrdäcken dom fick jag ALDRIG för att säljaren hade enligt sin chef lovat för mycket. Vinterdäcken va så usla att däckfirmsn inte ens ville byta som mot ett par sommardäck då ingen köper sånt skräp så han till mig. Men ni tycker att era kunder ska åka runt i skräp. Ni gjorde så många fel med mitt köp att jag kommer att avråda alla att INTE köpa bil via er. Man lurar inte kunder när man är ett så stort företag.
    Mvh Helena Läs mer
    2020-02-20 Riddermark Bil svarar Helena W
    Hej Helena!
    Vad tråkigt att höra... Vill du kontakta oss på kundservice@riddermarkbil.se så ska vi kika närmre på detta?

Ivelina V skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Jag har köpt en Citroen C3 SD.
    Mycket bra bemötande!
    Det var en bra affär. Läs mer
    2020-02-20 Riddermark Bil svarar Ivelina V
    Hej Ivelina!
    Vad roligt att du är nöjd med din Citroën och att du fick ett gott bemötande.
    Ha en fortsatt fin vecka, varmt välkommen åter! :-D

Jan G skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Ww Tiguan
    Jättetrevlig personal, bra lokal
    Fina välstädade bilar, allmänt bra bemötande👍👍 Läs mer
    2020-02-20 Riddermark Bil svarar Jan G
    Hej Jan!
    Vad roligt att du tycker så, det gläds vi åt.
    Önskar dig en fortsatt fin vecka, och varmt välkommen åter! :-)

Jan-erik L skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Bra bemötande.
    Andra gången jag köper bil där och det fungerade bra. Enkelt, snabbt och proffsigt! Läs mer
    2020-02-20 Riddermark Bil svarar Jan-erik L
    Hej Jan-Erik!
    Vad roligt att du är nöjd och att allt gick smidigt, det glädjer oss att höra.
    Ha en fin dag! :-)

Jakobs T skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Bra service, kunnig personal, bilen funkar bra. Och nu är det 30 tecken. Läs mer
    2020-02-20 Riddermark Bil svarar Jakobs T
    Hej Jakob!
    Vad kul att höra att du är nöjd med bilen du köpt.
    Ha en fin dag, varmt välkommen åter :-)

Jari O skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Dom skulle ha alldeles för mycket för sommardäcken som man tycker ska ingå i ett köp Läs mer
    2020-02-20 Riddermark Bil svarar Jari O
    Hej Jari!
    Vi prissätter alla våra bilar med en uppsättning hjul, och vi har ett starkt samarbete med däckgrossister vilket innebär att du som kund alltid får ett riktigt bra pris på både nya samt begagnade hjul.
    På detta sätt kan våra kunder välja precis vilka hjul de vill ha, dubbade, odubbade, kvalitet eller budget osv.
    Vi kan också lämna garantier på att hjulen är i ett visst skick och erbjuda kunderna gratis däckförvaring och hjulskifte på en däckverkstad nära dem.
    Ha en fortsatt fin dag!

Guest skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Hade inga förväntningar vid en första koll på ny bil, men möttes av en trevlig medarbetare som visade mig det jag sökte. Blev affär dagen efter och allt har än så länge fungerat mkt bra! Läs mer
    2020-02-20 Riddermark Bil svarar Guest
    Hej!
    Vad roligt att du är nöjd med bilen du köpte, tveka inte på att höra av dig vid eventuella frågor eller funderingar.
    Ha en fortsatt fin vecka, varmt välkommen åter :-)
  • 2020-01-07

Dennis T skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Börjar med att säga aldrig igen. Trevligt bemötande vid försäljning (alla vill väl sälja) men sen gick det utför

1. Bilen var vid lite närmare koll ganska dåligt rekondad. matta instrumentpaneler av något medel och däcken var nog knappt lagliga som satt på vid försäljning samt fönsterhissen höll på att ge upp (tvungen att bytas).
    2. När man kommer överens om en sak t.ex. jag ringer imorgon, då ringer man.Visst man kan glömma 1 gång men man glömmer inte 2:a eller 5:e gången.

absolut sämsta bemötandet jag vart med om gällande eftermarknad. jag som kund behöver ringa ca 7ggr då ingen ringer upp som dom lovat. Sa ordagrant att sätt gärna upp ett A3 papper på din kollegas skärm att ringa mig efter 4:a missade uppringningar. Ringde någon? Svar nej

Avtalade om nya bakdäck som skulle sättas på om jag skulle köpa bilen. (tid för detta var inte lätt att få återkoppling på och fabrikatet på nya bakdäcken som sattes på var "Linglong"

Hade inte ens tagit emot pengar för att sätta på dom.
    är man så fixerad att tjäna 500:- istället för att sätta på ett par någorlunda bra däck? skamligt.
    Sammanfattningsvis: jag kommer aldrig gå in på riddermark igen Läs mer
    2020-01-27 Riddermark Bil svarar Dennis T
    Hej Dennis!
    Tråkigt att höra att du inte är nöjd med oss. Har du varit i kontakt med vår kundservice? Om inte, kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se så ska vi kika på ditt ärende.
  • 2020-01-07

Joakim T skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Golf 1,4 2014. Fint skick, har funkat utan problem i 6 mån. Bra säljare, fick jämföra vissa detaljer som jag undrade över på hans privata Golf. Bra pris på försäkring första halvåret och enkel finansiering. Har inte haft behov av kontakt efter köpet. Läs mer
    2020-01-29 Riddermark Bil svarar Joakim T
    Hej Joakim!
    Vad roligt att du är nöjd med din Golf, det gläds vi åt. Berätta gärna vad vi hade kunnat göra bättre för att förtjäna fullpott, vi vill alltid bli bättre.
    Ha en fortsatt bra vecka, varmt välkommen åter! :-)

Fågelviksvägen 9, 145 53 Norsborg