Alla kategorier Bilförsäljning Stockholms län Botkyrka Riddermark Bil Riddermark Bil Slagsta

Riddermark Bil Slagsta

Fågelviksvägen 9, 145 53 Norsborg — Visa karta

Välkommen till oss på Riddermark Bil Slagsta. Vi är en bilfirma som sedan år 2007 hjälpt både privatkunder och företag med att avyttra gamla bilar och att köpa nya.

Våra bilar har en tidigare historia som tjänstebilar eller företagsbilar, och därför kan du få tillgång till bra servicehistorik. Bilarna har oftast haft endast en ägare tidigare och tagits hand om mycket bra. Därför kan du som kund både hitta en bil i gott skick och till ett bra pris.

Låter det intressant? Då är du varmt välkommen att höra av dig till oss. Våra experter hjälper dig gärna med att lägga upp en plan för att värdera din befintliga bil eller genomföra ett helt nytt köp!
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 133 kunder tycker om Riddermark Bil Slagsta

• Vsgruppenab V
    Vsgruppenab V skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Bemötande var okej inga konstigheter Läs mer
  • Björn A
    Björn A skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Trevliga och hjälpsamma, kommer garanterat kolla Riddermark vid nästa bilbyte trots att jag har 40 mil dit. Läs mer
  • Emil G
    Emil G skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Fick ett väldigt bra bemötande och hjälp.
    Hjälpsamma med att få ordning på finansieringen för att det skulle passa oss ekonomiskt så att det blev en bilaffär. Läs mer
  • Kenneth E
    Kenneth E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Mycket trevligt och professionellt. Kunnig personal. Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Utmärkt service! Inga problem med något alls.

Kommer givet att återvända! Läs mer
  • Peter G
    Peter G skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Fick ett bra bemötande och fin service.
    Rekomenderar varmt denna bilfirma. Läs mer
  • Jimmie J
    Jimmie J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Jättesmidig bilaffär och bilen funkar kanon. Läs mer
  • Robin I
    Robin I skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Slagsta
    Bra service, väl bemött, trevlig personal och kunde inte bli mer böjd med bilen! Läs mer
  • Micke S
    Micke S skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Gjorde affär med @Peter idag, otroligt bra bemötande och service. Känns tryggt att köpa bil hos er. Läs mer
    2018-01-30 Riddermark Bil svarar Micke S
    Tack för din recension Micke! Det gläder oss att du är nöjd med din nya bil.
    Varmt välkommen tillbaka till oss, och tveka inte på att kontakta Peter eller någon av hans kollegor om du har några frågor.

• Robin I
    Robin I skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Supertrevliga, personliga och otroligt bra bemötande, utan BS och dumförklaringar av skumma "krav"...
    Nu får vi se hur länge X3:an blir kvar i vår ägo...*hahaha*
    Men det är dig, Tony.F, vi kontaktar nästa gång vi får för oss att köra bytesrace... ;)
    Så tack än en gång // Robin & Emma Läs mer
  • Roffe P
    Roffe P skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Köpte en BMW X3 av Toni i Slagsta, mycket bra bemötande, mycket nöjd med affären 👍👍 Läs mer
  • Tryggve O
    Tryggve O skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Mkt bra bemötande av personalen inget verkade omöjligt. Läs mer
    2017-12-27 Riddermark Bil svarar Tryggve O
    Hej Tryggve!

Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd!

Tveka inte på att besöka eller kontakta oss om du har några frågor eller funderingar.

God fortsättning!
  • Emrah t
    Emrah t skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Hej,

Jag köpte en Audi A7 i slagsta hade bilen i max en vecka sedan visade sig att det var fel på bilen fast jag frågade om och om igen ifall det var något fel på bilen då fick jag svaret om att allt skulle vara tipp topp men så var det inte..
    Bilen har varit inne på verkstad nu i 3 veckor och jag har knappt använt den i en vecka!
    Nu ska jag ska jag betala räkningen för en bil som jag äger men inte har, jag har bett de ifall de kan kompensera med något men det kan de inte hjälpa med, fast när jag skulle köpa bilen så kunde de hjälpa med allt lite konstigt..
    Nu märker jag att det inte finns någon skillnad mellan den tidigare firman som hette Michel och Company..

Jag har ringt till cheferna och försökt att få hjälp med detta så att vi kan lösa det på ett fint sett men de bara bollar med mig mellan varandra, känns jätte tråkigt att bli behandlad på det här viset när man lägger över en kvarts miljon på en bil!!

Jag vill ha ersättning för en bil som jag inte har använt och betalat räkningar på!!! Läs mer
    2017-12-27 Riddermark Bil svarar Emrah t
    Hej Emrah!

Vad tråkigt att du inte är nöjd med vår service.
    Det som inte fungerat på din A7 är den adaptiva farthållaren - denna kunde inte åtgärdas av vår samarbetsverkstad varav bilen fraktades till Audi. Du har haft löpande kontakt med våra regionschef ang detta ärende.
    Du har fått en lånebil trots att din bil går utmärkt att köra utan den adaptiva farthållaren och vi bekostar naturligtvis hela reparationen.
    Det som återstår är att vänta på att Audi gör färdigt jobbet - och det kan vi inte skynda på så mycket tyvärr.

Vi hoppas att din bil är klar inom kort och att du får en fin start på det nya året!

• Johan A
    Johan A skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Köpte en BMW320, mycket med både bil och bemötande. Läs mer
  • Mika K
    Mika K skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Tack för den stora servicen. Butikerna gick väldigt bra! Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Bemötandet var bra. Trevlig och relativt insatt i objektet. Bilen väl iordning vid köp. Papper i ordning men när en sak krånglade från företaget sida (gav säljaren merarbete) så kändes säljaren stressad vilket kändes lite tråkigt, nästan att man var en belastning.

Men är nöjd med mitt köp. Läs mer
    2017-12-12 Riddermark Bil svarar Anna R
    Hej Anna!

Tack för att du tog dig tiden att recensera oss, och för konstruktiv kritik.
    Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor.

Varmt välkommen åter!
    Riddermark Bil
  • björn
    björn skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Allting funkar bra till man har köpt bilen. Efter köpet säger dem dra åt helvete.
    Aldrig mer och jag kommer alldrig rekomennderande till ngn annan! Läs mer
    2017-12-12 Riddermark Bil svarar björn
    Hej Björn!
    Tyvärr hittar vi inte dig i något av våra kund-register i någon av våra butiker.
    Maila gärna ditt registreringsnummer till info@riddermarkbil.se så hjälper vi dig med ditt ärende.

• Pirkko K
    Pirkko K skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Jag är nöjd fick bra bemötande från början till slut, då jag köpte min Passat Altrack hos dem! Är väldigt njd med dem. Läs mer
  • Anders M
    Anders M skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Gott bemötande, dock svagt bud på inbytesbil i jämförelse med andra bilförsäljare. Smidig affär. Läs mer
    2017-12-12 Riddermark Bil svarar Anders M
    Tack för att du tog dig tiden att recensera oss, Anders.
    Vad roligt att du är nöjd med ditt bilköp, trots att vi inte kunde erbjuda mer för ditt inbyte.

Hör av dig om du har några frågor eller funderingar! Och varmt välkommen åter.

• Peter E
    Peter E skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Jag har svårt att bedömma produkten ännu då den inte är brukad. Jag fick bra hjälp av säljaren och servicenivån var bra beträffande provkörning samt hämtning. Däremot är det fortfarande lite "grabbig" stämning med lite för hög ballhetsfaktor hos vissa medarbetare. Dock inte av min säljare som var väldigt balanserad och serviceinriktad. Läs mer
    2017-12-12 Riddermark Bil svarar Peter E
    Tack för din recension Peter.
    Vi tar till oss av det du skriver och hoppas att du, när du använder din bil känner dig nöjd med ditt köp.
    Hör av dig om du har några funderingar!

• Costica I
    Costica I skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Bra och väldigt serios företag! Jag är mycket nöjd med produkten såm jag har köpt från de... Läs mer
  • Kjell L
    Kjell L skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Trevligt bemötande från första stund. Man blev sedd när man kom, personalen hälsade på oss. Försäljaren, mycket trevlig , ringde och erbjöd oss att köpa vinterdäck. Köpte en Mercedes Benz E 300 hybrid. Läs mer
  • Mohammad M
    Mohammad M skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Inte bra.
    Håller inte löften. Läs mer
  • Lars E
    Lars E skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Fortfarande har jag inte sett 3500kr som skulle utbetalas från ekonomiavdelningen! Läs mer
  • Benkt S
    Benkt S skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Snabba, allerta och seriösa. Stort utbud och vettig prissättning på objekten. Läs mer
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Trevlig säljare samt att jag gillar när man är snabba med besked inget krångel där, snabb inbytestest inget krångel, dock fick jag vänta på handpenningen 3 veckor Läs mer
    2017-12-12 Riddermark Bil svarar Daniel F
    Hej Daniel!

Tack för din recension. Vad roligt att du gillar vårt koncept - tack för ditt förtroende.
    Vi beklagar att du fick vänta på din handpenning och gläds åt att du trots det är nöjd med den affär du gjort.
    Varmt välkommen åter.

• Emma B
    Emma B skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Fick en bra bil som matchade budget. Men fyll snälla spolarvätska istället för vatten så hade vi sluppit byta pumpen för att den frös sönder på vägen hem Läs mer
  • Anousha C
    Anousha C skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Bra service och trevligt bemötande av personal. Läs mer
  • Ismajl B
    Ismajl B skrev om Riddermark Bil Slagsta
    hej
    tycker att ni har ett bra kundbemötande, jag har köpt bil hos er vilket blev en bra affär. Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Professionellt bemötande
    Fick all info om bilen
    Fick ett bra erbjudande enligt mig själv
    Väldigt nöjd Läs mer
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Mycket trevlig personal och god service 😊
    Köpte en volvo xc70 Läs mer
  • Göran V
    Göran V skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Bra bemötande. Tony har väl tagit hand om mig. Tyvärr är bilen behäftad med flera småfel. Tid till verkstaden först 14 dagar efter anmälan. Detta gör ju att det blir smolk i glädjebägaren. Dessutom ligger verkstaden i mitt fall åt helt fel håll. Läs mer
    2017-12-12 Riddermark Bil svarar Göran V
    Hej Göran!

Vad kul att du är nöjd med bemötandet i vår butik! Vi beklagar att du haft otur med bilen du köpt.
    Återkom gärna när du varit på verkstaden och fått hjälp så att vi vet att allt löser sig på bästa sätt.

• Jonny T
    Jonny T skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Kanon bra service. Snabba svar både sms åch mail. Lucino är en klippa Läs mer
  • Liselotte E
    Liselotte E skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Väl bemött direkt och bra service. Säljaren tog sig tid för alla frågor jag hade inför mitt första egna bilköp. Vilket kändes väldigt tryggt och förtroendegivande.
    Köpte min bil vid första tillfället och det kändes bra. Något irriterad över att deras verkstad tog för lång tid på sig att kolla upp en liten detalj som påpekades innan köpet. Hade den inlämnad i två veckor p g a miss i kommunikation. Här var det dessutom jag som förde frågan framåt vad som tog sådan tid.
    Men fick alltid svar av säljaren vilket uppvägde en del av den trista känslan. Läs mer
  • Ringaby Engineering Ab R
    Ringaby Engineering Ab R skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Hej!
    Bemötandet var mycket trevligt.
    Dock var vinterhjulen i sämre skick än redovisat. Läs mer
    2017-12-12 Riddermark Bil svarar Ringaby Engineering Ab R
    Hej!

Vad roligt att ni är nöjda med bemötandet i vår butik!
    Gällande däcken skall de absolut inte vara i sämre skick än avtalat. Är det däck som man valt att köpa till sin bil och skriftligen fått information om ett visst skick vid köpet skall detta naturligtvis korrigeras.

Tveka inte på att kontakta er säljare om ni är osäkra på vad som gäller ang. era däck.

• Eva S
    Eva S skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Bemötande var kanon
    Vi köpte en passat och är nöjd med den
    Rekommenderar er Läs mer
  • Anna O
    Anna O skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Riddermarks tillhör den handfull bilhandlare som upplevs vara ett par ljusår mer seriösa än resterande 99.5% av branschen.
    Bra bemötande och service.
    I den här enskilda affären var det i stora drag lyckat men med litet smolk i bägaren.
    Bilar som säljs sen höst/tidig vinter bör rimligen vara utrustade med en uppsättning vinterhjul.
    Denna bilen var inte det och därför lades det till i samband med affären. Självklart oftast inte det mest prisvärda alternativet att köpa däck/fälg hos bilhandlare kontra specialiserade företag online. Hade dock förväntat mig något mer med tanke på pris än vad som faktiskt 3 veckor senare monterades hos Riddermarks samarbetspartner.
    Stålfälgar rostiga och inte riktigt så piffiga som bild föreslagit. Totalpriset vid snabb slagning i efterhand något oskäligt då däcken är regummerade men samma däck sprillans nya på nya stålfälgar tangerar priset.
    I priset ingick förvaring hos samarbetspartnern, visade sig dock vara förvaring från däckens ankomst dit till monteringsdag, ca 1 vecka..
    Hyfsat långt från säsongsförvaring.
    Hade vinterhjul ingått i affären kunde betyget vara 5. Läs mer
  • Jussi H
    Jussi H skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Mycket bra kundservice. Bugning av en bil gjordes mycket enkelt även för en utländsk kund. Läs mer
  • Ahmed A
    Ahmed A skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Jag tror du bra man få bra tjänst och hjalp Läs mer
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Har köpt en begagnad bil med sommar och vinterdäck, bra bemötande. Lite strul när jag hämtade vinterdäcken, synd att man måste åka tillbaka för att hämta dem, eftersom de inte finns på lager, när ja åkte till verkstaden för att byta till vinterdäcken så fanns det inga muttrar med till vinterdäcken (har inte upplevt det problemet tidigare), ni hade glömt att ge mig dem. Jag har också önskat en instruktionsbok till bilen, men ännu inte fått någon.
    Mvh Läs mer

Jennifer J skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Jättebra! Riktigt nöjd. Bra affär Läs mer
    2017-11-16 Riddermark Bil svarar Jennifer J
    Hej Jennifer!
    Tack för recensionen, kul att du är nöjd med din bilaffär!
    Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.

• Anna B
    Anna B skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Bra service, mitt bilköp kändes tryggt och trovärdigt. Läs mer
    2017-11-16 Riddermark Bil svarar Anna B
    Hej Anna!

Tusen tack för din recension. Trygghet är ett av våra ledord varav vi blir extra glada när våra kunder känner sig trygga.
    Stort lycka till med din bil och varmt välkommen åter!
  • Kücük S
    Kücük S skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Köpte en bil, De va helt okej, rekomnenderas Läs mer
  • Paulin P
    Paulin P skrev om Riddermark Bil Slagsta
    jag köpte bmw 523. 2010 års model. personalen var jätte trevlig. specielt morga 😀 Läs mer
    2017-11-16 Riddermark Bil svarar Paulin P
    Hej Paulin!

Tack för att du tog dig tiden att recensera oss. Roligt att du är så nöjd med din affär, vi ser till att Morgan får läsa detta.

• Saher A
    Saher A skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Allt var bra personalen var trevliga och hjälpsamma, jag är nöjd med allt.
    Tack Läs mer
  • Sylvia Carina H
    Sylvia Carina H skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Bil, Ford Siesta.
    Trevligt bemötande.
    Fått kompensation för problem som uppstod vid planerat köp av annan bil och handpenning erlagts. (Nissan, Note som krockades
    av bilfirman i samband med att en framvagnsinställning skulle göras.) Erbjöds kompensation i form av två års garanti, utan någon som helst diskussion. Bra initiativ. Tänker att jag i framtiden gärna köper bil från Riddermark igen. Läs mer
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Mycket proffsigt bemötande, först genom mail, telefon och sedan på plats. Vi kommer köpa bil hos dom igen Läs mer
    2017-11-15 Riddermark Bil svarar Yvonne S
    Hej Yvonne

Stort tack för din recension. Vad roligt att vi lyckats göra vårt jobb precis som vi skall.
    Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss!

• Magnus G
    Magnus G skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Bra bemötande i bil-salongen vid ankomst.
    Hjälpsamma att få till det med provkörning, bilen stod illa till i hallen.
    Hjälp med vinterdäck, montage. Läs mer
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Riddermark Bil Slagsta
    Blev lovad vinterdäck men blev inga Läs mer

Fågelviksvägen 9, 145 53 Norsborg