Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Ring 08-400 223 10 www.riddermarkbil.se
3.9

Välkommen till oss på Riddermark Bil Slagsta. Vi är en bilfirma som sedan år 2007 hjälpt både privatkunder och företag med att avyttra gamla bilar och att köpa nya. Våra bilar har en tidigare historia som tjänstebilar eller företagsbilar, och därför kan du få tillgång till bra servicehistorik. Bilarna har oftast haft endast...

411 omdömen om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Carl Anders S
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Noori jättebra försäljare bra koncept o funkade bra med leverans

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Mathias J
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Jag va på riddermark i slagsta och kan nästan inget om bilar, brukar va lite anti säljare då dem alltid är så på. Med det sagt måste jag inflika att jag fick hjälp av en kille Jimmy jernström med mitt köp, otroligt kunnig kille och inte alls ”säljar” typen sommdet brukar vara. Fint och proffisigt bemötande. Kan starkt rekommendera jimmy Tack så mycket!

Pär Eric R
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Ändrar mitt betyg från 1 till 4 då Riddermark tog sitt ansvar och åtgärdade det uppkomna felet på bilen jag köpt.

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Terese H
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Köp inte bil på distans! Sökte efter en van att bygga om till campervan och ville ha nåt som inte var allt för gammalt eller som gått allt för mycket men inom min budget. Kändes säkrast att gå genom ett företag och hittade ett delvis påbörjat bygge i en annan del av landet. En väldigt angelägen säljare ville ha 5000kr i förskott för att skicka ner bilen. Innan leverans fick jag ett protokoll där det stod ”OK” efter varje punkt. Jag fick veta att den nyligen servats och att det bytts kamrem. Det jag hade att gå på i övrigt...

Terese H gillar detta
Anders V
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Varning för detta företag. Har bara haft strul med dessa säljare och bilar. Dom vill bara tjäna pengar och bryr sig inte alls om kunden. Sämsta bilhandlaren i stockholm, har noll förtroende för dom. Fick vända mig till vd nivå för överhuvudtaget få tillbaka pengar för allt strul som varit. Gå inte hit och tro att du gör en bra affär med transportbilar eller privatbilar. Stor stor VARNING för denna bilhandlare

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1025 omdömen 4.8 av 1025 omdömen

Björn P
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Varning Varning!!! Dessa idioter kommer blåsa skjortan av dig. Gjorde misstaget att köpa en bil som det visade sig sakna både det ena och det andra. Jag får jaga efter säljaren som hänvisar till anläggningschefen som lovar att lösa det. Men inget händer. Sen visar det sig att bilen är krockad vilket de försökt ”sminka” bort. Har försökt fått tag på dem och även gått högre upp i ledet, men det duckas från hela företagen. KÖP INTE BIL från Riddermark överhuvudtaget!!

Leif Gustav Antero W
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Har varit spekulant på en Toyota Auris hybrid FDG904 2016 19167mil blå hos Riddermark Har efterfrågat service boken då det är ett stort glapp på service efter mkt om och men så kom uppgifter om det men ser ut som mulle mek har servat den bilen med olika service ställen från 2018 och framåt verkstäder man aldrig trott att dem existerar en hybrid bil har en hjärna precis som människokroppen har och det är hybrid batteriet misskött den och du har inom kort en skrotbil jag har efterfrågat hybridkontrollen/hybridhälsan på bilen...

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Beckomberga Entreprenad
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Blir lurad, både pris och utrustning. Visade sig att all el var felkopplad, lås fanns ej till flaket men detta var inget som säljaren upplyste om. Elen fick jag själv stå för att dra om. Ockerpris för att köpa bilen av dem, men fick väldigt dåligt när bilen skulle köpas tillbaka efter ett halvår. Skojare helt enkelt. Kränger bilen sen helt ointresserade av att ta ansvar för produkten

Rahman Ahmet U
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Sämsta bilfriman jag har varit med om.. Höll på i 2 dagar sen när man ska göra affär så tar de tillbaka budet.....jävligt tråkigt gjord av de...

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1302 omdömen 4.6 av 1302 omdömen

Super trevlig & informativ. Inte alls pushig som många andra säljare, utan frågade oss vad vi ville ha i en bil & vad vi redan kollat på/pro

HANNU K
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Orkar inte ens skriva allt, men tillräckligt mycket problem att man inte kan sova på nätterna pga man blivit så grundlurad.. Bara ett exempel: Sommardäcken var 1st Dunlop från 2012(10 år gammalt), 1st Hancook slitet, 2st billiga dubbfria vinterdäck. Dom tänker då inte på förarens säkerhet iaf. Tråkigt, mycket tråkigt.. Denna säljare heter Ahmed Nour och sitter på Riddermark bil i Täby.

DILSHOD K
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Ändrar omdömen efter akut agerande av ledningen. Tack Hampus och en till kille som har löst problemet. Dom bryr sig om rena namnet på företaget. Min rekommendation att oftare ha kontrol över sina säljare. Problemet löst. Tack för detta.

Mehrdad Z
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Köpte en V-klass av dem för ungefär 2 månader sen andra dagen påpekar att det är fel på Ac. Blir skickade till deras verkstad som dem rekommenderar, fjärde dagen kontakta jag verkstade för att se om bilen klar. Svar att den är inte klar och det har hänt liten olycka. Då har en lastbil kört in i sidan på bilen. Bilen står stilla för det är långt leverans tid på reservdelarna. Jag kört bilen ca 150km sen jag köpte den. Ac är fortfarande inte fixat heller samt fick fel sommar däck. Rekommenderar verkligen inte dem

MATTIAS E
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Köpte bil för cirka ett halvår sedan. Personalen verkade ha fullt upp, så någon fokus som kund fick man inte. Verkar dock var ett vanligt problem bland bilhandlare. Lånet man hade på bilen betalade jag av snabbt, och när skulden var löst fick jag ändå hem påminnelseavgifter på en skuld som inte längre fanns. Riktigt oseriöst.

NICKLAS S
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Skulle köpa en BMW 420D, beställde bilen hem då säljaren sa att bilen var i jättefint skick. Betalade för hela bilen plus frakt. Dem skickade bilen och bilen var inte alls vad säljaren lovade. bulig , rost etc etc som inte syntes på bilderna. Massa stenskott överallt dessutom. Jag nekade bilen på plats då det inte alls var vad jag trodde. ÄNDÅ fick JAG betala 5000KR för dem kom med bilen till mig. känner mig riktigt lurad på 5000kr, kommer ALDRIG ha någon som helst kontakt med riddermark bil igen.

ULDIS B
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Vi köpte en familjebil på slutet av 2020 hos Riddermark Slagsta. Redan under bilens besiktning har det kommit ut saker som ej matchade säljarens ”toppskick”. Samt att deras interna ”besiktningsprotokoll” är värt 0. När jag frågade efter chassis skicket alt är självklart kontrollerat och ”topp”. När vi byte till vinterdäck efter drygt en månad så visades sig att flera bussningar/armar ska bytas och är helt slut. Inget svar i drygt 2 månader (flera påminnelser) betr.reklamation osv., sen efter besiktning hos deras samarbetspartner...

Mehrdad Z och NICKLAS S gillar detta
LARZ S
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Bought a car from Riddermark Slagsta, sales person Cristian Oskarsson. During the buy I did not understand the business deal or the contract. But since I wanted the car I decided to talk to Riddermark Sundsvall instead and the sales person Svante helped me through the process. I just received the car and I've had it for a couple of days, driven quite a lot, 500km. Then the air suspension failed. So I tried to call the sales person responsible, Cristian. No answer. So I texted. No answer. So I called the Riddermark Slagsta...

EMIL D
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Aldrig någonsin har jag blivit sämre bemött. Riktiga Kalle anka-affärsmän. Alla på hela företaget. Inte första gången man blivit dåligt behandlad av dessa.

Hakan Y
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Blir lurad! Som heter Fredrik, efter köp ville han inte prata med mig! Blir ochså lurad som hon heter: Stina Hedell +46702302436 0702302436 ! Tills dem säljar är dem snälla deräfter: Efter köp och betalning via Zafer, har jag fått en bil utan service boken! Dem sa det gjordes än men det gjordes inte!!! Dem sa inget problem underteckna vi löser problemet! Köpt bilen 2020-12-18 och tills idag 20201-01-07 har dem inte gjorde än ägarbyte!!!!! via Transportstyrelsen. Jag fick efterhand läsa att körde bilen utan försäkring!...

Hakan Y gillar detta
ALDIN S
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Rekommenderar Riddermark till alla som ville byta eller köpa nytt bil. Igår köpte jag min andra bil hos Ridermark först var det en opel, nu är det en bmw. Bästa hjälp för ni av försäljaren Cristian på Salgsta!

BELAL A
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Fick lurad och säljare med chefer kommer överens om allt. Jag Ska aldrig Köpa igen eller rekommendera detta företag

MARKUS J
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

****AKTA ER **** AKTA ER****AKTA ER**** KÖP ALDRIG NÅGON BIL AV DESSA! DOM KOMMER BLÅSA DIG/ER PÅ ALLA VIDRGA SÄTT SOM DOM KAN!!! DOM DÖLJER & LJUGER OM SKADER PÅ BILEN SOM JAG KÖPT FÖR NÄSTAN 400K! DOM DÖLJER LACKSKADOR ÖVER HELA BILEN MED VAX SÅ DOM INTE SYNS FÖRNS DU TVÄTTAT BILEN NÅGRA GÅNGER. DOM SÅLDE MIG BILEN SOM ETT PERFEKT EXEMPLAR UTAN MINSTA SKRÅMA, EN RIKTIG LÖGN! BILEN HAR SKADOR ÖVERALLT FRÅN HUV TILL BAGAGE, DET ÄR GAMMALT SUPERLIM SMETAT & DROPPAT I HELA KUPÉN PÅ FLERA STÄLLEN! BILEN SKULLE VARA PEDANTISKT...

TIINA R
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Olustigt, på gränsen till lurendrejare. De betalar inte bilens tidigare skulder, ägarbytet förhalas, säljaren svarar inte och ber inte ens om ursäkt då jag inte får bilen skriven över till mig som dessutom inte får köras (körförbud). Pengarna får jag inte tillbaka heller. Vi behöver nu hitta en jurist. Är just 100.000 kr fattigare, har en bil som inte får köras och skulle ta bilen till semester. Köp inte bil från Riddermark, de är riktiga lurendrejare!

Mehrdad Z och Hakan Y gillar detta
Johan P
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Köpte en bmw 330 av 2006 års modell, köpte den osett så tog reda på vad jag kunde via mail o hoppades på ärliga svar. Vilket efter uppkörning av ej påställd? bil, ej transportera av trailer efter överenskommelse inte alls uppfyllde min krav. #Ej fungerande Motorvärmare, kortis. #Sprucken vindruta, försäkringssak #Rost pass.dörr hela nedre delen, rost sparklådor, rost bagagelucka, o andra småställen rost. Frågade specifikt om rost biten, o kunde acceptera en del men.... #Display, pixelfel stereo/multimedia anl, typ...

Erik B gillar detta
Roger L
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Jag köpte en begagnad BMW i februari där det inte ingick sommardäck. Jag la till sommarjul för dyra pengar vad säljaren sa var lätt begagnade fälgar med nya däck. När jag hämtade ut hjulen i mars var dom rejält slitna och däcken var inte nya. Det visar sig att Riddermarks tar hljulen från ett centrallager i Bro, så varning för det. Jag blev också lovad en månads garanti och att de småfel jag hittade på bilen skulle åtgärdas.. Jag blev också pådyvlad en dyr försäkring som inte gav nånting. Jag kontaktade säljaren ett flertal...

Mehrdad Z gillar detta
JOHANNA GEBREHIWOT T
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Kan starkt rekommendera Riddermark slagsta!! Vi är jätte nöjda med köpet. Det var en enkel och smidig affär med ett tryggt och trevligt tillmötesgående av säljaren Isa.

TOMMY S
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Nöjd med köpet, hade lite synpunkter på köpet men riddermarks löste det hela super.

MARTIN K
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Kan starkt rekommenderas ! Speciellt Patricia mycket trevlig, ärlig, tillmötesgående och kunnig säljare. Vilket resulterade i en bra och okomplicerad affär helt klart värt att leta upp henne om ni ska köpa bil där. Martin Nordström

Gunnar T
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Att köpa på på Riddermarks i Slagsta är enkelt. Fina bilar till rimliga priser och mycket trevlig personal. När det gäller deras ställningstagande vid en reklamation under garantitiden så är dörren stängd. De hänvisar till att reklamation kommer in sent efter inköpstillfället (sep 2019) även om vinterrelaterad utrustning inte går att testa fullt ut om man köpt bil under sommarhalvåret, som det var vid första köpetillfället. Riddermarks I Slagsta vill inte ha en dialog om hur ett fel/brist ska åtgärdas. Det är endast...

Svar från Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Hej Gunnar. Tack för din recension. Vad tråkigt att höra att du känner så, dessvärre så kan inte jag hitta er i vår databas, kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta mer om detta. Väl mött!

Iman S
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

fina bilar vi är nöida mina barn nöjda min fru nöjd

Svar från Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Hej Iman. Tack för din recension. Vad kul att ni alla är nöjda, det gläds vi åt! Stort grattis till bilen och varmt välkomna åter :)

JULIA K
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Snabbt och bra service. Vi köpte en BMW och är supernöjd både med bilen och trevlig bemötande av säljare Cristian. 100% rekomenderar👍🏻

Svar från Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Hej Julia. Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd med servicen du fick utav Cristian. Grattis till bilköpet och varmt välkomna åter :)

Hasan B
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Trevlig personal och bästa pris

Svar från Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Hej Hasan. Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd, det gläds vi åt! Varmt välkomna åter :)

Inga M
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

När jag köpte bilen fanns bara en nyckel. Detta skulle lösas i efterhand men jag har fortfarande bara en tändningsnycklar och inga nycklar till kåpan på flaket. Service i samband med köpet var jättebra o jag är nöjd med bilen.

Svar från Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Hej Inga. Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd med bilen. Har ni fått hjälp med nyckeln? Annars är ni välkomna att kontakta oss på kundservice@riddermarkbil.se. Varmt välkomna :)

Huda K
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Katastrof bilfirma och oseriösa säljare med dåligt bemötande, dåliga bilar

Svar från Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Hej Huda. Tack för din recension. Vi beklagar att du är missnöjd. Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta mer om detta. Väl mött!

Jessica L

Helt fantastisk service.! Go Petra

Svar från Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Hej Jessica. Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd med servicen du fick utav Petra! Varmt välkomna åter :)

Johan H
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Bra affär med god service som skulle varit än bättre om kommunikationen varit tydligare.

Svar från Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Hej Johan. Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd med din affär! Vill du berätta vad vi hade kunnat göra annorlunda? Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se. Väl mött :)

Hanna Elina M
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Visste vad jag ville ha. Provkörde och kände mig nöjd med mitt val av en Mini Cooper. Efter 200 mil rasar elen i bilen och säljaren jag vände mig till för råd ansåg att jag fick skylla mig själv att jag inte köpte en garanti till bilen som han rekommenderat. Tråkigt bemötande och jag kommer inte kunna rekommendera någon annan att köpa sin bil här.

Svar från Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Hej Hanna. Tack för din recension. Vad tråkigt att höra om detta, tyvärr så kan inte jag hitta dig i vårt system. Vill du berätta vad vi hade kunnat göra annorlunda? Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se. Väl mött :)

Jonas L
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Det var en trevlig tripp upp till Östersund där jag och min fru bestämde oss för att efter en provtur för oss själva att vi köper bilen, Vi är nöjd med köpet,,,, Hade önskat att försäljaren haft lite mer pondus och lugn. dvs lite mindre stressat beeteende. Lars.

Svar från Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Hej Jonas. Tack för din recension. Vad kul att ni är nöjda med bilen, det gläds vi åt. Hör gärna av dig till kundservice@riddermarkbil.se och berätta vad vi kunnat göra bättre. Varmt välkomna åter :)

Inger T
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Köpte en Kia Picanto 2017 supernöjd toppen säljare ,dessutm leverans hem ca 12 mil utan kostnad. Rekommenderar alla köpa bil hos Er!

Svar från Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Hej Inger! Tack för din recension, vad kul att du är nöjd med oss, det gläds vi åt. :-) Önskar dig en trevlig helg och varmt välkommen åter!

Jack A
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Köpte en 1-serie fick ett grymt bra bemötande och service av min säljare Isa. 5 stjärnor till riddermarkbil rekommenderas starkt!

Svar från Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Hej Jack! Vad roligt att höra att du är nöjd med oss, det gläds vi åt. Ha en fin dag, varmt välkommen åter! :-)

Jan S
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Trevligt bemötande vid snabb och smidig affär. Inbyte av bil och köp av beg bil.

Svar från Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Hej Jan! Vad roligt att höra att det gick smidigt med både köp av bil samt inbyte, det gläds vi åt. Ha en fin helg!

Janette L
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

En riktig skit ställe personalen är okunnig utom säljaren MATTIAS HALEF , kmr aldrig mer köpa en bil där.! Torskade drygt 20,000kr på en vecka pga i dålig skick bil ac :n i bilen va trasig när jag köpte den gick tillbax ditt för en reklamation men nej ingen sånt fans Där på RIDDERMARK orkade inte med tjafs så sålde tilbax bilen till RIDDERMARK IGEN FAST MED DRYGT 20,000kr i förlust ..... Sämsta stället att köpa bil där väldigt okunnig ställe finns många andra fler bra bilsalonger att köpa bil ifrån .

Svar från Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Hej Janette! Vad tråkigt att höra att du inte är nöjd med affären du har gjort hos oss. Var du i kontakt med oss på kundservice@riddermarkbil.se? Väl mött!

Hans O
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

För det första är mitt tilltalsnamn, Owe. Har hela tiden trott att jag köpt en Volvo V70 i Arlandastad. Mitt samlade intryck av försäljarna är att det ska gå väldigt fort, vilket gör att väsentligheter i affärsuppgörelsen missas. Intresset att sälja tilläggstjänster och -produkter tycks vara större än att förmedla en försäljning av huvudprodukten, bilen. Registreringgsbeviset glömdes bort att skickas in till Transportstyrelsen. Fick ett påpekande från TS att jag inte stod som ägare till ett fordon, som jag försäkrat....

Svar från Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Hej Owe! Vad tråkigt att du har fått bilden av att allt ska stressas fram, det är absolut inte vår avsikt. Har problemet med registreringsbeviset löst sig? Annars får du gärna kontakta oss på kundservice@riddermarkbil.se så ska vi kika på det. Gällande vår hjulförsäljning så har vi tidigare sålt bilar med inkluderade hjul. Blickar vi bakåt ca 5 år såg vår verksamhet ut som många andras, de bilar som köptes in hade en extra uppsättning hjul fick hjulen urplockade och packade i påsar vid rekonden, och därefter tillbakaplacerade...

Hans P
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Köpte en VW Touareg och upplevde personalen serviceminded och trevliga. Ordnade provkörning trots att bilen var helt inparkerad. Tycker att jag fick det bemötande jag hade hoppats på. Skulle rekommendera andra att göra bilaffär där.

Svar från Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Hej hans. Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd, det gläds vi åt. Varmt välkomna åter och ha en fin dag!

Ulla J
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Vi köpte en bil av en mycke trevlig Kvinna!Vi är helnöjda!

Svar från Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Hej Ulla. Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd med vår service och bilköpet, det gläds vi åt! Stort grattis till bilen och varmt välkomna åter :)

Hans M
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Allt fungerade bra och vår säljare va mycket hjälpsam och trevlig!

Svar från Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Hej Hans. Vad roligt att du är nöjd med oss, stort lycka till med din bil! Varmt välkommen åter :-)

Johan V
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Jag köpte en peugeot partner 2017 Jag blev otroligt bra bemött Förväntningarna uppfylldes till 100 Allt gick enkelt och smidigt och är nöjd med produkten jag köpte

Svar från Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Hej Johan! Vad roligt att höra att du är nöjd med din Peugot och servicen du fick av oss, det gläds vi åt. Önskar dig en fortsatt fin vecka, varmt välkommen åter!

Jan H
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Trevligt bemötande och betalar bra för inbyte mot vad andra gör

Svar från Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Hej Jan. Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd med vår service och er affär. Varmt välkomna åter och ha en fin dag :)

Hanna L
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Säljaren var tillmötesgående och stannade kvar trots stängning. Vid problem med bilen fick vi komma tillbaka och få hjälp.

Svar från Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Hej Hanna! Vad skönt att höra att problemet som uppstod löste sig, hoppas att ni i övrigt är nöjda. Ha en fin vecka, varmt välkommen åter! :-)

Grims B
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Leade en firmabil Kanonbemötande, säljarna hälsade välkommen Hade inga direkta förväntningar, utom att bli väl bemött och bli visad på de objekt jag letade efter. De infriades helt. För mig är det ett bra professionellt företag, med utmärkt personal, som har hjälpt mig med det jag har bett om.

Svar från Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Hej Grims. Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd med vår service och er affär. Varmt välkomna åter och ha en fin dag :)

Johan B
Skrev om Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Köpte en Volvo V60 Blev mycket bra bemött av säljaren men väldigt mycket "bilsäljare" man kunde snabbt konstatera var han tjänade pengar på. Förväntade mig att få bilen levererad inom en vecka som det var sagt med vinterdäcken på men på Riddermarks så får man tydligen fixa det själv, om man nu ska få bilen leverad. Sammanfattning: säljaren var intresserad av mig som kund fram tills han fått handpenning och en påskrivet avtal, Där efter var jag som kund helt ointressant.

Svar från Riddermark Bil Transportbilscenter Stockholm

Hej Johan. Tack för din recension. Vad tråkigt att höra om detta, vart i Sverige befinner ni er? Vi har gratis hemleverans inom hela Göteborg och Stockholm. Vi strävar alltid efter att få våra kunder nöjda så självklart är det tråkigt att höra om detta. Ni får gärna maila in till oss på kundservice@riddermarkbil.se och berätta vad vi kunnat göra bättre. Ha en fin dag :)