Bilförsäljning Stockholms län Täby Riddermark Bil Täby Bilförsäljning
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 282 kunder tycker om Bilförsäljning

• Alice D skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Bra och trevligt bemötande gjorde allt till belåtenhet! Läs mer
    2018-04-24 Riddermark Bil svarar Alice D
    Hej Alice!

Tack för att du tog dig tiden att recensera oss. Det gläder oss att du är nöjd!

Tveka inte på att höra av dig om du ar frågor eller funderingar.

• Fadi S
    Fadi S skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Sämsta bilaffär aldrig mer sista gång att köpa bil frånriddermark det var inte roligt jag köpte bilen med tvung nästan och jag är inte njöd med bilen jag ska inte ha kvar den och säljare vill ha -25000 redan efter dag 1 till och med innan jag hämtar bilen och innan skriver under köpt vill jag hävda köpet och säljare var sur och sa alt eller inget att -25000 om jag inte köper bilen ni lura folk så köpte jag bilen för att inte blir stor summa ni bodde skämmas ingen bilhandlare som gör så bara för att ni vill bara bli av med en bil som ble såld på länge ca 6 månader och ni vill tvinga folk och bilen kostar 149000 kr och har kaffe fläkor på golvet och jag är kund som köpte 2bilar före detta och blev behandlat på det här sättet nu blir det sista Läs mer
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Mycket dåligt !! Ingen på plats vid avtalad tid... dolda priser mot vad som visades på blocket!! Efter köpet saknades servicebok och efter 3 mejl och 2 samtal har det inte kommit något än!!! Inget jag rekommenderar!! Läs mer
    2018-03-09 Riddermark Bil svarar Tobias E
    Hej Tobias!

Stort tack för din recension. Vad bra att du kontaktar oss så att vi kan se varför du inte fått hjälp.
    Vi kan tyvärr inte hitta dig via ditt namn i vår kundbas i Täby? Vi kan därför inte kontakta dig och heller inte se vilken bil det gäller.

Vänligen maila till info@riddermarkbil.se så snart du kan så att vi får en chans att ställa allt till rätta.
  • Ihab J skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Nice ................................ Läs mer
  • Jakop G skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Snabbt lätt och kändes pålitligt.
    Sen är det ju bilförsäljare så man får ju va lite me. Men överlag helt ok. Läs mer
    2018-03-02 Riddermark Bil svarar Jakop G
    Hej Jacop!

Tack för din recension. Visst har du som köpare ett visst ansvar (undersökningsplikt) att se till att bilen du köper motsvarar just dina förväntningar. Kul att du överlag är nöjd!

Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.
    Mvh, Riddermark Bil
  • Richard B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Perfekt bemötande och bra och smidig service Läs mer
  • Fredrik C skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Bra bemötande hos hjälpsamma säljare. Smidigt och snabbt. Tummen upp. Läs mer
    2018-03-08 Riddermark Bil svarar Fredrik C
    Hej Fredric!

Stort tack för att du tog dig tiden att recensera oss!
    Vi hoppas att du får många trevliga mil i din nya bil, och att du hör av dig till oss vid minsta fundering.

Varmt välkommen åter!
    Riddermark Bil
  • Daniel H skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Bra bemötande och kontakt. Betyget dras ner av att det finns brister i kommunikationen rörande tillval av försäkringar osv. Försäkring tecknad i mitt namn utan att jag lämnat samtycke. Dåligt att man förväntas skicka med sommardäck vid inbytesbil men man får köpa till dessa till den nya bilen man köpt Läs mer
    2018-03-08 Riddermark Bil svarar Daniel H
    Hej Daniel!

Vad tråkigt att du inte är nöjd med vår service. Vi gläds åt att du tagit dig tiden att recensera oss så att vi får en chans att förbättra oss kring de punkter du påpekar.
    Försäkringen du fått är enligt din försäljare enligt överenskommelse, beklagligt nog måste där skett ett missförstånd om du inte gett samtycke till den? Kontakta oss på info@riddermarkbil.se om du vill ha råd eller hjälp med den.

Vi kan inte kräva att du som privatperson lämnar med dina extra-däck vid en försäljning med de flesta av våra kunder gör det ändå eftersom de anser att smidigheten är betydande för affären och därmed vill de inte behöva sälja sina sommardäck separat.

Vi hoppas att du är nöjd med bilen i övrigt? Och att du kontaktar oss direkt vid några frågor eller funderingar.
  • Kirsi I skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Helt enkelt väldigt bra..det lilla felen vi upptäckte på bilen var åtgärdat i stort sett på en gång.haha och en farligt bra försäljare i positiv mening. Läs mer
  • Michael B skrev om Bilförsäljning en del av Riddermark Bil Täby
    Bra personal, hjälpsamma och vi ordnade allt på plats vid leverans av billen.
    Sommardäcken kom som avtalat till närmaste Euromaster inom en vecka !
    Smidigt och enkelt

Michael Läs mer
    2018-03-08 Riddermark Bil svarar Michael B
    Hej Michael!

Vad roligt att du är nöjd med din bilaffär hos oss!
    Att även däckaffären funkar precis som den skall gläder oss. Inget är roligare än att ha nöjda kunder.

Stort lycka till med din nya bil, och kör försiktigt! Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss.