Bilförsäljning Stockholms län Täby Riddermark Bil Täby Inköp av privat bil

en del av Riddermark Bil Täby

Läs vad 5 Läs vad Inköp av privat bil

• Peter S skrev om Inköp av privat bil en del av Riddermark Bil Täby

2018-11-21

Blev kontaktad av Riddermarks Bil som undrade om jag var intresserad av att sälja min bil. Ett snabb och trevlig telefonsamtal senare var affären klar. Priset var i paritet med mina förväntningar. Mycket proffsigt genomfört. Läs mer
    2018-12-21 Riddermark Bil svarar Peter S
    Vad kul att du är nöjd med in bilaffär Peter!
    Tack för att du delade med dig av din upplevelse.

Varmt välkommen åter, och God jul samt gott nytt år!

/ Riddermark Bil
    Riddermark Bil gillar detta
  • Martin U skrev om Inköp av privat bil en del av Riddermark Bil Täby

2018-11-19

Sålde bilen. Bra bemötande, dock oklart vad som egentligen var försäljningspriset. Jag rekommenderar alla att skriftligt på prisuppgift innan den faktiska försäljningen sker.
    Hade förväntat mig att de inte skulle dra av så mycket på försälningspriset (recond, service, lagning av repa). Det kan inte vara möjligt att Riddermark betalar lika mycket för detta som en privatperson får göra. Men de behövde ju inte köpa in bilen om de inte ville.
    Bra att försäljaren redovisade alla kostnader och vilken vinst de faktiskt gör på bilen när de sen säljer den. De tog sig tid att lyssna och genomföra affären på ett bra sätt. Läs mer
  • Anna-carin J skrev om Inköp av privat bil en del av Riddermark Bil Täby

2018-11-19

Sålde min begagnade bil dit och var väldigt nöjd med både bemötandet och hur smidigt affären gick. Läs mer
  • Jens W
    Jens W skrev om Inköp av privat bil en del av Riddermark Bil Täby

2018-11-19

Fick en förhandsvärdering som överträffade mina förväntningar, och efter att man inspekterat bilen på plats så fick jag exakt den summan också. När det var klart med pappersexercisen och inlösen av mitt billån så fick jag mellanskillnaden insatt på på mitt konto inom 2 arbetsdagar. Hela processen från att jag anmälde min bil på deras hemsida tills det att jag lämnade ifrån mig nycklarna gick på ca 4 arbetsdagar. Smidighet, enkelhet, professionalitet och trevligt bemötande som klart överträffade mina förväntningar. Rekommenderar starkt att använda Riddermark om du vill slippa arbetet med att sälja bilen på egen hand. Läs mer
  • Jacob L skrev om Inköp av privat bil en del av Riddermark Bil Täby

2018-11-19

Bra pris och snabb hantering och pengarna fanns på kontot nästa dag. Läs mer