Riddermark Bil Tyresö

Riddermark Bil Tyresö

Ring 08-36 13 33 www.riddermarkbil.se
3.8

Hos oss på Riddermark Bil i Tyresö hjälper vi dig som kund med avyttring av bilar samt köp av din nya bil. Våra bilar är till största del tidigare företagsbilar och tjänstebilar med god tillgång till servicehistorik. Dessutom har bilarna oftast endast haft en tidigare ägare. Vi har varit verksamma sedan 2007. Sedan dess har...

450 omdömen om Riddermark Bil Tyresö

Márton M
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

(Review updated: it took quite some time, but I got my money back.) I went there in March to test drive a car that I was interested in. They seemed to be really professional about the whole process, they said that they check all their cars with mechanics so the car is in perfect condition, it has absolutely no issues and it's the best deal on the market. When I drove the car I noticed that the windshield wipers on the front don't work, which was already weird, but they said that the mechanics could have missed it, or something...

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1026 omdömen 4.8 av 1026 omdömen

Daniel C
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Köpte bil av Sergej Karapetjan. Vi hade redan en bil som han tog in som inbyte. Vi fick ett bra pris för den. Själva affären kunde inte gått bättre. Sergej kom personligen och hämtade vår gamla bil och levererade vår nya på kvällen en vardag. Han rekommenderade oss att ta bilen till kontroll hos Bilprovningen om vi ville vara säkra på skicket. Vi gjorde det och den var utan anmärkning. Bra ränta fick vi på billånet också. Rekommenderar denna bilfirma och specifikt Sergej.

Niklas D
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Jag är mycket nöjd med min upplevelse och hjälp av en jätte bra säljare Deniz Yasicioglu, super trevlig , oC super bra bemötande hjälpte mig med en super bra bil kan varmt rekommendera 👍

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Jonas Axel S
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Köpte en Mitsubishi Outlander från Riddermark i Tyresö och bilen skulle skickas till Östersund. Enligt säljaren så var bilen i bra skick det fanns inga skador eller annat. Den var även testad ordentligt. När bilen kom upp så är hela rutan spräckt, påtalade detta och säljaren hävdade att det måste skett i transporten. Vi kom överens om att jag skulle få rutan utbytt och få ersättnig på kostanden. Ersättningen fick jag jaga i flera veckor innan jag fick den som ersatt av Riddermark. Efter att ha kört bilen i några dagar så...

Olle N
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

VARNING! VARNING FÖR RIDDERMARK. Vänligen läs allt nedan innan du funderar på att köpa ett fordon av Riddermark Bil. Vi har köpt denna bil av er i oktober och det har inte varit annat än problem med den. Jag tror faktiskt inte vi har kunnat nyttja den i mer än en vecka i följd. Det direkt efter att vi har hämtat den med att den går ojämnt ett tag för att sedan inte kunna gå snabbare än 30-40km/h samt att en symbol med två frånvända )( med en blixt emellan. Även motorlampan lyser. Vi lämnar då in den på en av era verkstäder...

Olle N gillar detta
Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Hanaa E
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Jag köpte en bil för två veckor för 150 tusen från er i Tyresö men när vi tåg hem bilen vill inte starta nu har gått 2 veckor bilen i eran verkstad , ända svar som man få att de beställde sakar och bilen ska fixas så fort man få de , jag försökte i hela veckan ta kontakt med butikenschef eller ansvarig men jag får inte det känns att kunder är inte viktiga efter de har betalat!

Faycal D

Bedrägeri ⛔🚫⛔🚫 Dom är trevliga tills dom får betald. Leverar en bil utan motorolja i motor och falsk service. VARNING ⛔🚫⛔🚫

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1302 omdömen 4.6 av 1302 omdömen

Super trevlig & informativ. Inte alls pushig som många andra säljare, utan frågade oss vad vi ville ha i en bil & vad vi redan kollat på/pro

JOHANNA S
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Jag åkte 50 mil för att hämta hem en volvo XC60. Vi kom överens om ett helt annat pris än det jag blev lovad i vår mejlkontakt. Efter de långa milen så ville jag inte backa ur köpet, men tycker det var fult gjort. Det visade sig vara tre fel på bilen, vilket jag omedelbart talade om. Säljaren var tillmötesgående till en början, men trots flera mejl och samtal så har han ignorerat mina svar. Mottagandet och servicen får de pluss på, men när försäljningen är klar så är det inte intressant att hjälpa.

KENA P
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Katastrof, får en bil med felaktiga lysen som besiktningen inte godkänner, så snart får jag inte köra den alls pga körförbud, för Riddermarks bil verkar vara väldigt oärliga och bluffa nu och tycker inte att de ska stå för det alls, då de säger att det har gått för lång tid, 8 månader. Köp aldrig bil här, vilka skojare.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

JOHAN A
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Åkte från Örebro och köpte en V70 av bilförsäljarnas Rolls Royce Matilda Nilsson. Smidigaste affären jag någonsin gjort. Väldigt professionell, lyhörd och hjälpsam även efter affär. Ska man handla på Riddermark bil eller bil någon annanstans ska man gå genom henne utan tvekan, ring henne på 0735342406 och känn dig väl omhändertagen.

MIKAEL D
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Köpt beg. transportbil. Min absolut smidigaste bilaffär någonsin. Fick bilen hemlevererad en Söndag exakt på minuten som jag blev lovad.All information jag fått om bilen stämde. Mycket proffsigt och trevligt bemötande från både säljare och killen som levererade.Kan verkligen rekommendera Riddermarks bil i Tyresö. Jag hade kontakt med Matilda.👍😁 /Mikael

Per J
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Xc60 Bemötandet var ok , men blev aldrig erbjuden att få bilen hemlevererad, men det förstod jag efteråt , blev riktigt blåst, säljaren sa att bilen var felfri och besiktigad av duktig personal på anläggningen utan anmärkning.När jag kom dit var bilen mycket dammig samt att jag såg revor på några ställen, flertal kraftiga dörruppslag , hål i skinnklädseln på flera ställen, vitfärg i bilen på flertal ställen.När jag kom hem och tvättat bilen såg den för jävlig ut i lacken, revor över allt.

Rolf G
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Jag köpte en bil Jag blev bemött bara bra Jag ville bli bemött som en potentiell kund. Jag hade vissa önskemål och det fick jag Jag kan varmt rekommendera dom.

Idalina S gillar detta
Svar från Riddermark Bil Tyresö

Kul att höra, Rolf! Tack för ditt förtroende och din kommentar. Hoppas vi ses snart igen! :-)

Robin C
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Köpte en bil osedd från riddermarks filial i Jämtland. Lyckades pruta på ett redan bra pris och fick bilen levererad till filialen i Slagsta utan kostnad. Hämta bilen smidigt och skrev på alla handlingar som redan var ordnat med,bilen motsvarade mer än väl det beskrivna skicket. Nu letar jag större bil och kan definitivt tänka mig att köpa även denna av Riddermarks bil.

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Robin! Kul att du är nöjd med bilen du köpt från oss, berätta gärna vad vi kunnat göra annorlunda för att förtjäna fullpott. Ha en fin dag! :-)

Roger O
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Köpte en bil! Blev riktigt bra bemöt utav Julia af Ekenstam, och kände mig väl omhändertagen. Det har aldrig varit några problem när jag hörde av mig att det var något med bilen. Hon gav ett bra intryck och jag kommer fortsätta att köpa bilar där och skulle varmt rekommendera henne ☺️

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Roger! Kul att du är nöjd med oss, det gläds vi åt. Ha en fin dag, kör försiktigt! :-)

Per H
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Köpte en BMW på Showroom. Trevligt bemötande och bra affär.

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Per! Vad kul att du är nöjd med din BMW och bemötandet du fick från oss. Ha en fin dag, kör försiktigt! :-)

Robert J
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Bra, bemötande samt väldigt lösningsinriktade

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Robert! Vad roligt att ni är nöjda med bemötandet ni fick av oss, hoppas ni trivs med er nya bil. Ha en fin dag! :-)

NORA NAREMAN F
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Är super nöjd med servicen vi fick i samband med vårat bilköp. Säljare (Ali) trevlig & kompetent, väldigt mån om sina kunder! Vi är återkommande kunder på riddermark, men Bemötandet & servicen vi fick utav ALI va den bästa vi fått hittills. Stort tack Ali, vi älskar bilen !

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Nora! Kul att höra att ni är nöjda med ert bilköp och servicen ni fick, det gläds vi åt. Lycka till med er nya bil, kör försiktigt! :-)

Nils T
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Supernöjd med bilköpet. Mycket bra bemötande och mycket hjälpsamma även efter affären då bland annat batteriet var dåligt och behövde bytas vilket löstes väldigt smidigt. Kommer definitivt tillbaka för fler bilköp i framtiden.

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Nils! Tack för din recension. Kul att du är nöjd med oss och ditt bilköp, det gläds vi åt :-) Ha en fortsatt fin vecka!

Roy K
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Jätte dåligt tar inte ansvar som är fel på sina bilar påstår att man går igenom sina bilar vilket inte stämmer min bil var det plåtskador mm ljuslykta spruckit hur kan sej att man går igenom bilen rena bedrägeri, 😠

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Roy! Tråkigt att du inte är nöjd med oss. Kontakta oss gärna på kundserivce@riddermarkbil.se så ska vi kika på om det finns något vi kan hjälpa dig med. Väl mött!

Qp C
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Blev bemöt jätte trevligt av Olle, grym kille

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej! Vad roligt att höra att du är nöjd med oss och vår service, det gläds vi åt. Ha en fin vecka!

Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Köpte en bil. +Gott bemötande och hjälpsam. -Sa att vinterdäck var bra men de såg helt bedrövliga ut. -Svarar inte i telefon efter försäljning och ringer inte upp. -svårt att lösa problem efter försäljning.

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Per. Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd med vår service. Har ni fått hjälp med detta? Annars är ni välkomna att höra av er till oss på kundservice@riddermarkbil.se. Väl mött! :)

NINA B
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Köp av begagnad bil blev en trevlig upplevelse då servicen var utmärkt och allting fungerade mycket smidigt!

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Nina! Kul att höra att du är nöjd med servicen du fick av oss, det gläds vi åt. Lycka till med bilen, kör försiktigt! :-)

Per S
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Jag köpte en bil Volvo S40. Jag blev bemött med respekt och värme. Jag hade höga förväntningar och de blev infriade. Fin bil och högsta chefen följde med. Bra pris/affär. Kommer ihåg händelsen i gott minne.

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Per! Vad roligt att du är nöjd med bilen och servicen du fick av oss, det gläds vi åt. Varmt välkomna åter, trevlig helg! :-)

Riad A
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Underbart företag och jag rekomondera hårt det

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Riad! Kul att höra att du är nöjd med oss, det glädjer oss. Trevlig helg!

Lennart Per-Martin V
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Jag hittade en BMW på Riddermark bil i Östersund och kontaktade en säljare som hjälpte mig genom processen med distansköp. Jag fick väldigt bra och proffsigt bemötande, alla frågor jag hade besvarades snabbt och bilder skickades omgående på förfrågan. Jag var väl lite skeptisk till att köpa bil på detta sätt men där har jag ändrat uppfattning helt. Jag kan varmt rekommendera Riddermark bil. Kommer helt klar att återkomma vid nästa köp. Martin i Göteborg

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Per! Kul att du är nöjd med ditt bilköp och servicen du fick av oss, det gläds vi åt. Tveka inte på att höra av dig vid eventuella frågor eller funderingar :-) Trevlig helg!

Nils T
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Köpte en transportbil av en säljare på telefon har aldrig känt mig så lurad den där Ali är en riktig skojare kommer aldrig rekommendera den firman

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Nils! Tråkigt att du inte är nöjd, vill du kontakta oss på kundservice@riddermarkbil.se så ska vi kika på ditt ärende? Väl mött.

Peter E
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Bra bemötande samt bra med bil för pengarna.

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Peter! Vad roligt att du är nöjd med oss, det gläds vi åt. Lycka till med bilen, ha en fortsatt fin dag! :-)

Ros-mari B
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Service,snabb och trovärdig. Trevligt bemötande och kinkig säljare

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Ros-mari. Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd det gläds vi åt! Stort grattis till bilen och varmt välkomna åter :)

Per E
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Bemötande bra. Mina förväntningar va att det skulle va ärliga. Men det sket sig rejält det jag hade kommit överens om där de fanns inte på världskartan när jag kom hem. Så jag ska aldrig köpa eller rekommendera ridermark.🤮

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Per. Tack för din recension. Vad tråkigt att höra att du känner så. Hör gärna av er till oss på kundservice@riddermarkbil.se och berätta mer om detta. Väl mött!

Per J
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Köpte en Eniro. Mkt trevlig säljare i Tyresö. Hade lite strul i efterhand och han tveka inte att hjälpa till. Mycket nöjd! Handlar gärna i Tyresö igen

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Per. Tack för din recension. Vad kul att ni alla är nöjda, det gläds vi åt! Stort grattis till bilen och varmt välkomna åter :)

Roger G
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Transportbils köp.Bra bemötande när jag kom och under affärsuppgörelsen. Sen skulle det åtgärdas vissa problem med bilen i Uppsala hos en samarbetspartner, jag skulle få en rekvisition så att jag kunde lämna bilen RPN 954 som ej har skett...... DETTA ÄR UNDER ALL KRITIK!! // Roger 070/5520904

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Roger! Vad tråkigt att höra detta gällande er bil... Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se så ska vi kika närmre på detta. Väl mött!

Pär O
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Bra bemötande, lite mer påläst önskas

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Pär. Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd med vår service. Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta vad vi kunnat göra bättre. Varmt välkomna åter :)

Rent
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Generellt sett skulle jag dock tyvärr hävda att de flesta stora företag istället är produktorienterade och internt fokuserade. För att vara riktigt framgångsrika måste företag vara kundorienterade och fokuserade på sin marknad. Det gör RIDDERMARK Mvh Rent A Car Bromma

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej. Tusen tack för er recension. Vad kul att ni är nöjda, det gläds vi åt! Varmt välkomna åter och ha en trevlig helg :)

Peter T
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Fantastisk bra säljare och nästa bil kommer vi att köpa från er

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Peter. Tack för din recension. Vad kul att ni är nöjda, det gläds vi åt! Varmt välkomna åter :)

Jimmy K
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Trevligt bemötande från Adam. Sökte en SUV och fick en Kadjar. Lite missnöjd med bilen, med tanke på er falska reklam (måzte ju vara det) då ni påstår att ni går igenom massa tester. Fick därför lämna bilen på verkstad ganska omgående. Så mina förväntningar uppfylldes inte av er! Ångrade att jag inte v valde en annan bil. :(

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Jimmy. Tack för din recension. Vi beklagar att ni är missnöjda, dessvärre så kan inte jag hitta er i vår databas, kontakta oss gärna på kundserice@riddermarkbil.se och berätta mer. Ha en trevlig helg!

Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Trevligt och bra bemötande dock saknas kaffe maskin och övrigt för kunder. Bra och snabb service.

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Per. Tack för din recension. Vad kul att ni är nöjda med vår service. Ni är varmt välkomna in för att ta en kaffe :)

Petri M
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Köpte mej en camaro ss cab 2018 vart väl bemött vilket va trevligt mot andra firmor...visste inte så mycket om riddermark bil ...men vart glatt överraskad på positivt sätt då 🙂 kan nog tänka mej o köpa min nästa bil från riddermark

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Petri. Tack för dina fina ord. Vad kul att du är nöjd, det gläds vi åt! Varmt välkomna åter :)

Per A
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Det känns lite som om jag har blivit lurad då bilen hade många fel som försäljaren måste ha känt till. Samt så frågade jag om denna bilen ingick i de vw bilar som har ett konstruktionsfel på kamkejdan som gör att den går sönder snabbare. Fick svar nej men två veckor efter köpet så lyser motorlampan och verkstan säger att det är det vanliga felet med kamkedjan. Ganska dåligt också att man inte kan köpa hela bilen på faktura så jag var tvungen att tjafsa en massa med eran avbetalningsplan för att sedan någon dag efteråt...

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Per. Tack för din recension. Vi beklagar att ni är missnöjda, dessvärre så kan inte jag hitta er i vår databas, kontakta oss gärna på kundserice@riddermarkbil.se och berätta mer. Ha en trevlig helg!

Peter Å
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Tyvärr rasade kopplingen på min bil och jag hade tecknat en ettårig försäkring där det explicit står att det gäller kopplingen bland annat. Vid kontakt med försäkringsbolaget visar det sig att det INTE gällde kopplingen utan bara rörliga delar i kopplingen. I min värld, och då är jag ingenjör och har jobbat inom bilindustrin med konstruktion och design, är alla delar i en koppling rörliga?!? I vilket fall som helst orkade jag inte bråka med försäkringsbolaget - men det gör ju att intrycket av min bilaffär hos Riddermarks...

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Peter. Vi beklagar att du är missnöjd, dessvärre kunde inte jag hitta dig i vår databas. Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta mer om detta. Väl mött!

Richard A
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Vi köpte en bil, och bytte in vår gamla. Detta hände 28:e december, vi hade inte med regbevis ( vi skulle egentligen bara titta som det heter, men hittade en bil vi gillade) men säljaren sa att det skulle ordna sig bara jag skickade sms med bild på regbeviset. Vilket jag också gjorde, men tydligen slutade han hos er kanske dagen efter.... Vilket jag kanske tycker han kunde ha nämt eller åtminstone slutfört sitt uppdrag innan han "försvann"!!!! Det som hände var att ägarbyte på vår gamla bil inte gjordes och när ca två...

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Richard. Tack för din recension. Vi beklagar att ni fick vänta och vi tackar för ert tålamod. Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta mer om detta. Väl mött :)

Petteri S
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Köpte lite begagnad Jeep, allt varit toppen, mycket trevlig och snabb besök hos Riddemark Bil Tyresö. Kan rekommenderas.

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Petteri! Vad roligt att du är nöjd med oss, stort lycka till med din bil! Varmt välkommen åter :-)

Paul V
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Köpte en fin V70 som vi är väldigt nöjd med (hittills) Fick ett trevligt och professionellt bemötande av personalen och fick ett ok inbyte av våran gamla bil. Affären gick snabbt och smidigt. Enda minuset med Riddermarks koncept är att både vinter/sommar däck inte ingår i affären.

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Paul! Vad skönt att höra att du är nöjd med oss, det gläds vi åt. Gällande hjulen så har vi tidigare sålt bilar med inkluderade hjul. Blickar vi bakåt ca 5 år såg vår verksamhet ut som många andras, de bilar som köptes in hade en extra uppsättning hjul fick hjulen urplockade och packade i påsar vid rekonden, och därefter tillbakaplacerade i bilens baggagelucka eller baksäte, beroende på bilens storlek och förvaringsmöjlighet. Vi sålde vid denna tidpunkt knappt 20% av den volym vi säljer idag. Tyvärr mötte vi mycket...

Per I
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

MB All Terrain Snabb och bra sevice, trots att det var helg! Fixade inbyte och leverans av bilen lördag -söndag Proffsigt

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Per! Vad roligt att du är nöjd och att allt gick smidigt, det glädjer oss att höra :-) Ha en fin dag, varmt välkommen åter!

Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Tyvärr okunnig säljare som inte höll vad han lovade. När jag köpte bil.

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Per! Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta mer så ska vi kika på detta. Väl mött!

Rebecka I
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Bytte in min gamla bil och köpte en ny, det var väldigt smidigt. Sen att jag hade otur med att motorlampan började lysa fyra dager efter är en annan grej, men Riddermark hjälpte mig och fick bilen bärgad till verkstan och den blev lagad. Trevlig personal och jag hade egentligen inga förväntningar då det var första gången jag köpte bil via en bilhandlare.

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Rebecka. Tack för din recension. Vad bra att ni fick problemen åtgärdade och att det gick smidigt. Ni är varmt välkomna åter, ha en super fin dag! :)

Paul R
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Trevligt bemötande bra priser enkelt köp

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Paul. Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd med vår service och er affär. Varmt välkomna åter och ha en fin dag :)

Per-erik R
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Sålde en bil som ej var genomgången och missljud i växellådan uppstod efter 2 km köpet gick tillbaka och det var i järfälla

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Per-Erik. Tack för din recension. Vad tråkigt att höra om din bil. Vi går alltid igenom våra bilar innan dem går ut till försäljning. Jag kan tyvärr inte hitta dig i vår databas, kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta mer om detta. Varmt välkomna :)

Pia L
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Trevligt bemötande Hjälpsam och kvick försäljare. Nöjd kund!

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Pia. Tack för din fina recension. Vad kul att du är nöjd med vår service, vi strävar alltid efter att våra kunder ska vara nöjda. Varmt välkomna åter och ha en fin dag :)

Robert P
Skrev om Riddermark Bil Tyresö

Katastrof säljaren Ali gör ej det som kommit överens Jag bad om en reservation av en bil över natten då vi samtalade på eftermiddagen För att kolla hemma med frun i huset Dagen efter söker jag kontakt och får veta av en kollega att han sålt samma bil som Vi hade reserverat och skyller på chefen. Så gör man inte om man är seriös

Svar från Riddermark Bil Tyresö

Hej Robert. Tack för din recension. Vad tråkigt att höra om detta, var det så att ni hade lagt handpenning? Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta mer om detta. Varmt välkomna! :)