Märta Coronel Stillström
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är kvalitetsmedveten och mån om att göra smidiga affärer där jag jobbar hårt för att ge högsta möjliga slutpris i rådande marknad, samtidigt som gör köpare och säljare nöjda. Med mig som mäklare får du en påläst mäklare som framför säljfördelarna med just din bostad och det område den ligger i. Som Uppsalabo känner jag väl till alla områden i Uppsala och vet hur man bäst säljer in dem. Jag har en hög avslutsfrekvens där mer än 95 % av de bostäder jag säljer blir sålda.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
En mäklare som både är duktig på att sälja, påläst och kvalitetsmedveten. Jag strävar efter både nöjda köpare och säljare, är duktig på alla delar i försäljningen där jag främst är bäst på visningar både öppna och privata och att få säljande och snygga annonser för att locka kunder till visningen. Jag har en stark drivkraft som gör att jag är uthållig och gör det extra som krävs för varje försäljning. Läs mer

Läs vad 5 Läs vad Märta Coronel Stillström

• Fanny B köpte sin lägenhet med hjälp av Märta Coronel Stillström en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-12-19

Vänge
    Köpt bostadsrätt radhus.
    Snabb återkoppling och bra service. Läs mer
    2019-12-19 Märta C svarar Fanny B
    Tack Fanny! Vad roligt att du är nöjd. Med vänliga hälsningar/ Märta C
    Märta C gillar detta
  • Iréne B sålde sin lägenhet med hjälp av Märta Coronel Stillström en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-07-26

Främre Luthagen/City
    Mäklaren utförde sitt uppdrag precis som vi hade kommit överens om. Kan med gott samvete rekommendera Märta Coronel Stillström Läs mer
  • Kerstin U sålde sin lägenhet med hjälp av Märta Coronel Stillström en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-05-21

Löten
    Sålt en 2rums bostadsrätt, köpt en 2rums bostadsrätt. Man måste ju sälja först och köpa sedan. Eftersom Märta missbedömde hur fort den första lägenheten skulle säljas, blev det mycket struligt för mig. Den nya bostadsrättens säljare gick inte med på att skjuta upp datumet för slutbetalningen, utan jag fick försöka låna pengarna av barn och syskon, Säljarna gick med på att skjuta upp en mindre del tills jag fick in betalningen för min gamla bostadsrätt.

Tyvärr, Märta, jag lägger ansvaret på dig, det var du som föreslog datum, hade kunskapen, jag litade på ditt omndöme fast jag var lite tveksam. Läs mer
  • Elena H sålde sin lägenhet med hjälp av Märta Coronel Stillström en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-05-19

Löten
    Märta gjorde allt förberedande arbete bra, men lägenheten såldes mycket billigare än jag förväntade mig medans det fanns en köpare som ville köpa för högre pris, men mäklaren missade den chansen. Jag är besviken. Läs mer
  • Liss Ulrika B köpte sin lägenhet med hjälp av Märta Coronel Stillström en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-05-03

Fålhagen
    Proffsigt genuint bemötande som gav ett förtroendeingivande intryck.

Blev bemött av en riktig människa! Läs mer
    2019-05-21 Märta C svarar Liss Ulrika B
    Hej Liss! Tack för ditt fina omdöme. Jag är glad att ni är nöjda med affären. Lycka till med livet i den nya lägenheten! Mvh / Märta på Riksmäklaren
    Märta C gillar detta

Senaste försäljningarna