Läs vad 42 Läs vad Mia Kjellberg

• 2020-11-07
    Trevligt bemötande, saklig information - helt enkelt proffsig!
    Ann-katrin J
    • 85.0 m²
    • ÅRSTA
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Tack A-K! Trevligt, sakligt och proffsigt är ju precis vad du som köpare ska kunna förvänta dig. Allt annat vore skräp faktiskt. Det har varit ett nöje att ha med dig att göra också. Vi ses och hörs igen framöver. Allt gott! /Mia

• 2020-11-06
    Efter att smidigt, professionellt och helhjärtat ha sålt mina två tidigare lägenheter var det självklart för oss att återigen anlita Mia.

Likt tidigare tog Mia och hennes team sig an arbetet med hull och hår. Såväl tillgängligheten som skickligheten visade sig åter när teamet bidrog med både tips på styling och fotografering för att skapa bra, tydliga och rättvisande underlag.
    Visningar, budgivning och underhållande av kontakterna till budgivarna fungerade likt tidigare felfritt med gott om komplimenterande mervärden vilket underlättade försäljningen.

Så, efter tre olika försäljningar har Mia hittills alltid slagit försäljningsrekord för motsvarande lägenheter i föreningarna. Blir det aktuellt för oss att sälja igen vet vi utan att tveka vem vi åter skulle anlita.
    Gustav E
    • 4:a
    • 98.0 m²
    • KUNGSÄNGEN
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Bästa G & M, Jag blir så glad! Tack för värmande ord och för att jag fick förtroendet att hjälpa till ännu en gång. Första gången var ju 2009 och det är helt fantastiskt att få vara med på resan: Starten i en 1:a, flytten till en 2:a, uppgraderingen till en 4:a och landningen i villan. Tack för att jag fick vara med! /Mia

• 2020-11-04
    Köpte via Mia i Fålhagen. Hon kunnig, flexibel & professionell.
    Thomas N
    • 2.5:a
    • 72.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Tack Thomas N! Det är så roligt att du nu, efter litet kringelikrokar, hamnar precis där du hör hemma! Bästa hälsningar, Mia

• 2020-10-30
    Jätteproffsig att ha att göra med.
    Christian A
    • 156.0 m²
    • BÄLINGE
    köpte sitt hus med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Tack Christian! Det var väldigt trevligt att ha med er att göra. Vi ses igen i december! Bästa hälsningar, Mia

• 2020-10-26
    Vi har köpt bostad, super nöjda och väldigt proffsig och trevligt bemötande.
    Kajsa N
    • 156.0 m²
    • BÄLINGE
    köpte sitt hus med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Tack Kajsa N! Vad glad jag är att köpprocessen kändes bra för er. Ni anar inte vad viktigt det är för mig. Ha det fint och hälsa C. Vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Mia

• 2020-10-13
    Fick tips av goda vänner om Mia och hon överträffade verkligen förväntningarna med sitt trevliga, engagerade och ärliga sätt att arbeta!
    Simon S
    • 84.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Tack snälla Simon! Det är alltid lika roligt när man får uppdrag på rekommendation från tidigare kunder. Det var ett stort nöje att få hjälpa er med försäljningen och nu önskar jag er många härliga år på nya stället. Tack för förtroendet, Mia

• 2020-10-11
    Mia har en otrolig förmåga att få även en köpare att känna sig trygg! För oss som köpare var det väldigt tydligt att hon är en mäklare som verkligen har både säljare och köpare som högsta prioritet - hela vägen fram. Otroligt tacksamma för hennes professionella bemötande, vänlighet och tillgänglighet.
    Fredrik O
    • 84.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Tack FO och AJ! Det gör mig väldigt glad att få fina omdömen även från köpare. Jag tror det är lätt hänt att mäklare glömmer (eller bara bortser ifrån) att inte enbart säljare kan uppleva stress och oro under försäljningsprocessen. Detta gäller givetvis även spekulanter/köpare, i synnerhet om informationen brister och det inte finns någon transparens. Roligt att ni känner er nöjda! Mina köpare är ju mina framtida säljare:) Bästa hälsningar, Mia

• 2020-09-17
    Jättenöjd med Mias arbete! Trevlig, driven och tävlingsinriktad är tre egenskaper som beskriver henne bra. Den kontinuerliga uppdateringen hon gav gällande hur läget såg ut kring försäljningen var toppen. Rekommenderas!
    Jacob E
    • 78.0 m²
    • CENTRUM
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Tack Jacob och familjen E! Det är ingen konst att vara trevlig när man har kunder som man tycker om. Det är också lätt att gå igång på alla cylindrar när ribban ligger litet högt - tävling ger energi. Att hålla alla inblandade väl uppdaterade om vad som händer är en självklarhet. Det är ju inga småsaker man har fått förtroende att hantera (hälsa Stockholmsmäklarna det:) Lycka till med allt nu! Mia

• 2020-09-17
    Mia hjälpte oss sälja vår villa. Påläst, engagerad och trevlig och alltid snabb att svara både på våra och spekulanternas funderingar.
    Carl Jacob E
    • 158.0 m²
    • NORBY
    sålde sitt hus med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Tack Jacob! Det är en fröjd att jobba när kunderna är glada och entusiastiska - trots alla försäljningsförberedelser (röja, piffa, fota, städa, och städa igen). Det kan vara en riktig plåga. Tack för ett otroligt fint och trevligt samarbete. Vi ses i december! /Mia

• 2020-08-11
    Very well organized person, helpful with very good social capital and organization overview. I can certainly recommend Mia!
    Natalia K
    Natalia K
    • 4:a
    • 93.0 m²
    • CENTRUM
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Dear Natalia, Thank you for your kind words! I'm really looking forward to meeting M next week and I truly hope that you and I will run into each other, sooner or later. We welcome you most warmly to Uppsala - you're going to love it here! All the best, Mia

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte