Mia Kjellberg
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 27 Läs vad Mia Kjellberg

• Markus S sålde sin lägenhet med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-03-27

SALABACKE
    Trevlig, proffsig. Jag har sålt min lägenhet. Lätt att få kontakt med henne när det behövdes. Läs mer
    2020-03-30 Mia K svarar Markus S
    Tack Markus! Det har varit så roligt att få följa er på den här resan, ända sedan 2013 när vi samarbetade för första gången.
    Nu hoppas vi att det dröjer länge, länge innan ni får anledning att byta bostad igen. Jag är antagligen en glad pensionär när den dagen kommer:)
    /Mia
  • Slobodan J köpte sin lägenhet med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-03-06

FÅLHAGEN
    Köpte en lägenhet i Uppsala av Mia som var supertrevlig och väldigt proffesionell i bemötande mot kund. Henne kommer jac att rekommender vidare. Läs mer
    2020-03-11 Mia K svarar Slobodan J
    Tack Slobodan! Så roligt att du känner dig nöjd med bemötandet. Klart jag blir glad om du rekommenderar mig vidare.
    Vi ses i juni! /Mia
  • Ragnar S sålde sitt hus med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-02-02

Sunnersta
    Vi har sålt villa med utmärkt support o hjälp av Mia Kjellberg.
    Utmärkt bemötande - stor inlevelse o mycket starkt engagemang.
    Vi hade höga förväntningar på Mia och de överträffades tack vare hennes kommunikation och snabba o konkreta råd o överlägsen
    förmåga att se vad som är viktigt i specifika, skarpa lägen.

Mias beredvillighet o kompetens parad med en glad o positiv attityd gjorde hela processen mycket givande o gav konkreta positiva resultat. Läs mer
    2020-02-03 Mia K svarar Ragnar S
    Varmt tack Ragnar! Det är ett nöje att ha fått lära känna er.
    Bästa hälsningar, Mia
  • Ann-Christin S sålde sin lägenhet med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-11-15

Centrum/Fålhagen
    Vi har sålt vår lägenhet - på 1 vecka!

Fantastisk människa, otroligt proffsig mäklare! Stor personkännedom!

Hon uppfyllde våra förväntningar med råge! Hon höll vad hon lovade! Hon visste vad hon talade om - och levererade!

Jag kommer att rekommendera henne alla da´r i veckan!! Läs mer
    2019-11-18 Mia K svarar Ann-Christin S
    Tack snälla ni för ett så fint betyg! Det var ett sant nöje att få sälja en sån fantastiskt fin lägenhet, i samarbete med så fantastiskt trevliga kunder! /Mia
  • Parisa N köpte sitt hus med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-10-29

Sunnersta
    We have recently bought a villa.
    Mia is a fantastic broker. Very dedicated and full of energy. As English speaking clients, we didn't feel left out or miss-informed at any time point. She helped us in every step. she was also honest with both sellers and buyers. While making the contract, she translated every line for us.

If we ever decide to sell our house, we will contact Mia as she really pushes the buyer to make a quick decision but she also tries to make sure that the decision is made after proper investigation. This can be a bit stressful for the buyer but on the other hand, at least in our case, she convinced the seller to agree with our terms for the timing of payment and key delivery.

I had the feeling that on both sides of the party (seller and buyer) we were happy with our agreements. Läs mer
    2019-10-30 Mia K svarar Parisa N
    Dear Parisa,
    Reading your review made my day. Thank you! It's been my pleasure to guide you through the buying process.
    See you again in January!
    Mia
  • Sri Kartik B köpte sitt hus med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-10-26

Sunnersta
    very kind, supportive, unbiased person. Läs mer
    2019-10-30 Mia K svarar Sri Kartik B
    Dear Kartik,
    Thank you for your kind words. It's been a pleasure!
    See you again soon,
    Mia
  • Susanne D sålde sin lägenhet med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-10-11

Salabacke
    Vi har sålt en två i Salabacke, Uppsala.

Vi valde Mia Kjellberg som mäklare eftersom vi både köpt o sålt en lägenhet av/med hjälp av henne tidigare. O vi var mycket nöjda med Mias bemötande både som köpare o säljare.
    Mia är proffsig, trevlig o kunnig.
    Man känner sej omhändertagen som orolig säljare.
    Vi är mycket nöjda med Mia som mäklare o kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-10-30 Mia K svarar Susanne D
    Tack Susanne och hela familjen D!
    Det är fantastiskt att få rå om sina kunder över tid och genom flera flyttar. Det är det som gör det här jobbet så glädjefyllt.
    Ses snart,
    Mia
  • Hanna F sålde sin lägenhet med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-10-07

Fålhagen
    Mia är en väldigt duktig mäklare som lyssnade på mig som säljare och mina önskemål samtidigt som hon var tydlig och ärlig i sin argument inför och under försäljningen. Hanterade spekulanterna på ett bra sätt och landade affären med ett mycket bra resultat. Läs mer
    2019-10-30 Mia K svarar Hanna F
    Tack Hanna, för ditt fina omdöme! Nöjet är, som ni vet, alltid på min sida.
    Lycka till i nya boet!
    Mia
  • Ellen T sålde sin lägenhet med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-10-05

Centrum
    Jag har sålt 2 lägenheter mha Mia och varit mycket nöjd med hennes jobb. Hon är engagerad, påläst och lätt att få tag på. Vid båda försäljningarna har det gett ett bra resultat och smidiga försäljningar. Läs mer
    2019-10-30 Mia K svarar Ellen T
    Tack Ellen! Det är ett stort privilegium att få följa sina kunder genom flytt efter flytt.
    Nu tror och hoppas jag dock att det dröjer väldigt länge innan ni behöver en mäklare igen.
    Lycka till i nya boet!
    Mia
  • Emma K köpte sin lägenhet med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-08-28

Kapellgärdet
    En trea på portalgatan, Uppsala.

Bra bemötande och inte för "tjatig" som jag upplever att vissa mäklare är.

Snabb återkoppling Läs mer
    2019-08-28 Mia K svarar Emma K
    Tack Emma! Vi ses igen om en dryg månad.

Senaste försäljningarna

Lästmakargatan