Mia Kjellberg
Registrerad mäklare sedan 2007-05-11
Aktiv på Reco.se sedan 2019-04-29
2019-08 - 2020-07

Läs vad 32 Läs vad Mia Kjellberg

• Hanna B sålde sitt hus med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-06-12

SÄVJA
    Jag har sålt ett kedjehus. Mäklaren har varit engagerad, positiv, visat stor kunnighet och omtanke. Läs mer
  • Magnus F köpte sitt hus med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala

NORBY
    Köpt hus av Mia, hon är social och trevlig. Inte pushig på både gott och ont, hon ville verkligen ge alla budgivare tid Läs mer
  • Torborg Maria H sålde sitt hus med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala

NORBY
    Mia har hjälpt oss vid flera tillfällen, vid försäljning både av villa och lägenhet. Hon har alltid varit hjälpsam, trygg, kunnig och bemött oss med värme. Dessutom är det uppenbart att hon gillar sitt jobb, och alltid gör det lilla extra för att både köpare och säljare ska känna sig nöjda med affären. Läs mer
  • Magnus H
    Magnus H sålde sitt hus med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala

NORBY
    Vi har haft glädjen att sälja med Mia flera gånger senaste åren och varit lika nöjda varje gång. Det blir både personligt och professionellt där Mia är ett fantastiskt bra stöd i alla delar av säljprocessen. Så länge som hon tar uppdrag så kommer vi inte använda någon annan mäklare i Uppsala. Läs mer
  • Mikael G sålde sin lägenhet med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-04-14

3:a
    LUTHAGEN
    Sålde lägenhet mitt under finanskrisen. Mia hjälpte till, stöttade, ordnade flera extravisningar och höll kvar flera spekulanter längre än vad som var rimligt. Alltid trevlig, kunnig och hjälpsam. Som ett litet ankare att hålla sig i. Läs mer
    2020-04-15 Mia K svarar Mikael G
    Tack Mikael!
    Tack för tålamodet och för förtroendet. Det var trevligt hela vägen, även när det var litet svettigt.
    /Mia
  • Markus S sålde sin lägenhet med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-03-27

3:a
    SALABACKE
    Trevlig, proffsig. Jag har sålt min lägenhet. Lätt att få kontakt med henne när det behövdes. Läs mer
    2020-03-30 Mia K svarar Markus S
    Tack Markus! Det har varit så roligt att få följa er på den här resan, ända sedan 2013 när vi samarbetade för första gången.
    Nu hoppas vi att det dröjer länge, länge innan ni får anledning att byta bostad igen. Jag är antagligen en glad pensionär när den dagen kommer:)
    /Mia
  • Slobodan J köpte sin lägenhet med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-03-06

3.5:a
    FÅLHAGEN
    Köpte en lägenhet i Uppsala av Mia som var supertrevlig och väldigt proffesionell i bemötande mot kund. Henne kommer jac att rekommender vidare. Läs mer
    2020-03-11 Mia K svarar Slobodan J
    Tack Slobodan! Så roligt att du känner dig nöjd med bemötandet. Klart jag blir glad om du rekommenderar mig vidare.
    Vi ses i juni! /Mia
  • Ragnar S sålde sitt hus med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-02-02

Sunnersta
    Vi har sålt villa med utmärkt support o hjälp av Mia Kjellberg.
    Utmärkt bemötande - stor inlevelse o mycket starkt engagemang.
    Vi hade höga förväntningar på Mia och de överträffades tack vare hennes kommunikation och snabba o konkreta råd o överlägsen
    förmåga att se vad som är viktigt i specifika, skarpa lägen.

Mias beredvillighet o kompetens parad med en glad o positiv attityd gjorde hela processen mycket givande o gav konkreta positiva resultat. Läs mer
    2020-02-03 Mia K svarar Ragnar S
    Varmt tack Ragnar! Det är ett nöje att ha fått lära känna er.
    Bästa hälsningar, Mia
  • Ann-Christin S sålde sin lägenhet med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-11-15

3.5:a
    Centrum/Fålhagen
    Vi har sålt vår lägenhet - på 1 vecka!

Fantastisk människa, otroligt proffsig mäklare! Stor personkännedom!

Hon uppfyllde våra förväntningar med råge! Hon höll vad hon lovade! Hon visste vad hon talade om - och levererade!

Jag kommer att rekommendera henne alla da´r i veckan!! Läs mer
    2019-11-18 Mia K svarar Ann-Christin S
    Tack snälla ni för ett så fint betyg! Det var ett sant nöje att få sälja en sån fantastiskt fin lägenhet, i samarbete med så fantastiskt trevliga kunder! /Mia
  • Parisa N köpte sitt hus med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-10-29

Sunnersta
    We have recently bought a villa.
    Mia is a fantastic broker. Very dedicated and full of energy. As English speaking clients, we didn't feel left out or miss-informed at any time point. She helped us in every step. she was also honest with both sellers and buyers. While making the contract, she translated every line for us.

If we ever decide to sell our house, we will contact Mia as she really pushes the buyer to make a quick decision but she also tries to make sure that the decision is made after proper investigation. This can be a bit stressful for the buyer but on the other hand, at least in our case, she convinced the seller to agree with our terms for the timing of payment and key delivery.

I had the feeling that on both sides of the party (seller and buyer) we were happy with our agreements. Läs mer
    2019-10-30 Mia K svarar Parisa N
    Dear Parisa,
    Reading your review made my day. Thank you! It's been my pleasure to guide you through the buying process.
    See you again in January!
    Mia

Senaste försäljningarna