Micaela McClafferty

Micaela McClafferty

Micaela McClafferty är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

Micaela McClafferty har varit registrerad mäklare sedan 2016-03. Micaela McClafferty har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 121 omdömen med ett betyg på 4.7. Micaela McClafferty har haft 41 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

121 omdömen om Micaela McClafferty

Sedan starten hos Reco 2019
Martin O
JÄRLÅSA

Jag upplevde vår kontakt med Micaela som mycket professionell, öppen och ärlig, men även varm. Hon tog sig tid att besvara alla våra frågor, och på andra sätt ge oss förutsättningarna att ta ett informerat beslut som kändes rätt för oss.

Jan N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
Knivsta

Hej Trevligt och professionellt bemötande Uppfyllde förväntningarna mycket väl

Petter V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
Knivsta

Hej, Jag har bara haft positiva erfarenheter av Micaela. Mina förväntningar var att hon skulle svara på frågor och dela all relevant information och det har hon också gjort! Hela upplevelsen har varit bra från början till slut. /Petter

Susanne H
LUTHAGEN

Micaela var säljarens mäklare, men vi kände att hon hjälpte oss lika mycket! Snabb med återkoppling, ordnade visning snabbt kunnig på alla våra frågor och sist men inte minst, supertrevlig och inkännande. Skulle utan tvekan välja Micaela McClafferty som mäklare vid nästa försäljning.

Claes E
CENTRUM

vi tycker att Micaela har gjort ett strålade jobb i dessa speciella tider då det är relativt svårt med försäljningar. Hon har svarat på både mobil/mejl på dom frågor vi haft på ett mycket bra sätt. hon har snabbt återkopplat status efter varje visning på status

Pernilla S
Sålde sitt hus med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
JÄRLÅSA

Har både köpt och sålt bostad med hjälp av Micaela, så nöjd båda gångerna. Proffsig, hängiven och tillgänglig! Vår försäljning var smidig hela vägen, trots tuffare tider på bostadsmarknaden. Kan varmt rekommendera Micaela som mäklare.

Frida K
JÄRLÅSA

Kunde inte varit mer nöjd. Snabb, flexibel och lösningsorienterad. Dessutom väldigt trevlig :)

Borislav T
Vittinge

Lätt att komma i kontakt med, bra bemötande och tydlighet.

Håkan L
JÄRLÅSA

Trevlig och kunnig viste vad hon pratade om

Oscar A
Köpte sin stuga med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
Stubbo

Trevligt och proffsigt bemötande, ej påträngande. samt trevlig upplevelse vid köp