Peter Alfvengren

Peter Alfvengren

Peter Alfvengren är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

Peter Alfvengren har varit registrerad mäklare sedan 1995-09. Peter Alfvengren har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 4.8. Peter Alfvengren har haft 15 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 30% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 4 Läs vad Peter Alfvengren

• sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Alfvengren en del av Riksmäklaren Uppsala
    • STENHAGEN
    2019-11-21
    Ödmjuk. trevlig. hjälpsam. lätt att sammabeta med. Bra kompetens. Utmärkt bemötande.
    • ERIKSBERG
    2019-11-03
    Sålde vår lägenhet och allt var klart inom två veckor, från att vi tog kontakt tills att affären var klar. Alla var nöjda. Vi önskade oss en mycket erfaren mäklare som har förståelse för marknaden och är bra på att hantera relationer, Peter Alfvengren uppfyllde alla våra förväntningar och gjorde ett bra jobb.
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Alfvengren en del av Riksmäklaren Uppsala
    • Knutby
    2019-07-13
    Trygg, erfaren, löser det man vill och är alltid anträffbar.
  • Johan B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Alfvengren en del av Riksmäklaren Uppsala
    • Svartbäcken
    2019-05-02
    Sålt bostadsrätten åt min mor genom Riksmäklaren. Jag jämförde mellan olika mäklare men Peter var förutom att vara billigast, även förtroendeingivande och trodde på ett högre slutpris än de övriga. Han levererade dessutom över förväntan vilket ger ett stort plus!