Riksmäklaren Uppsala

Riksmäklaren Uppsala

riksmaklaren.se
  • BadgeSixYears
1 110

Vi vill vara din mäklare genom livet Vi på Riksmäklaren har allt sedan starten 1974 drivits av en vilja till utveckling och förändring, vilket gör att vi arbetar hårdare än alla andra mäklare. För oss är fastighetsmäkleri en livsstil och ett förtroendeuppdrag som ger oss möjlighet att göra det vi älskar mest av allt: göra kunder...

1110 omdömen om Riksmäklaren Uppsala

Sedan starten hos Reco 2019

Erik Gustav S
FRÄMRE LUTHAGEN - FJÄRDINGEN

Proffsigt, trevlig, bra kommunikation

Annette L
KAPELLGÄRDET

Hej! Jag och min man tycker att Ludvig har hjälp våran dotter Amanda väldigt bra. När han hjälpte till att sälja Amandas lägenhet på Råbyvägen 80. Ludvig är duktig mäklare som vi kan rekommendera till andra. Tack för hjälpen Ludvig du har gjort ett bra jobb. Mvh// Annette Anders Ljunggren Linköping

Abdullah M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Tidblom en del av Riksmäklaren Uppsala
SÄVJA

Jätte duktig mäklare och enkelt att få kontakt med honom

Naima A
SALABACKE

Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare. Anne är en riktig stjärna som tar han om sina kunder och hjälper en i alla steg. Så pedagogisk och hjälpsam! Rekommenderar starkt.

Svar från Anne Weyde

Tack fina Naima! Lycka till med studier nu, vi ses lite längre fram för de avslutande stegen!

Jonathan A
LINDBACKEN

Ulrika är otroligt mån om sina kunder, alltid lyhörd och har en ödmjuk framtoning. Väldigt bra på att hålla kunden uppdaterad om saker som händer kopplat till en bostadsaffär.

Ewa N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
SVARTBÄCKEN

Carolina är så otroligt proffsig, ödmjuk och påläst som Mäklare. Lägenheten blev såld på lite drygt 3 veckor. Kan varmt rekommendera Carolina till andra säljare och köpare.

Johan A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Tidblom en del av Riksmäklaren Uppsala
HÖGANÄS

Detta är första gången jag har haft kontakt med en mäklare, så jag har inte så mycket erfarnhet av andra mäklare. Men jag är väldigt nöjd med Ludvig. Blev möjligen lite hastigt vid fall men överlag ett gott intryck!

Daniel Johannes F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Lindholm Eriksson en del av Riksmäklaren Uppsala
Övre Slotts

Mycket professionell i samtliga möten, visningar och kontakter. Tydlig och rak i sin kommunikation under budgivningsprocessen. Jag skulle absolut rekommendera Anna.

Sven-Olof L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Lindholm Eriksson en del av Riksmäklaren Uppsala
Övre Slotts

Vi kom först i kotakt med Anna L genom den annons som blev vår nya bostad. Därigenom blev det naturligt att hon fick ta hand om försäljningen av S:tOlofsg 4. Hela tiden har vi varit väl underrättade om varje steg. Priset vid utannonseringen visade sig vara hållbart. Nu återstår bara slutstädning och överlämnandet till köparen. Således är vi fullt nöjda med mäklarens insatser hittills.

Rafael U
ERIKSBERG

Anne visade enastående förmåga att hantera en komplex ägandebild med flera parter, trots att ingen var fysiskt närvarande. Hon agerade snabbt och effektivt, skötte nästan allting självständigt och möjliggjorde för oss att helt och hållet sköta affären på avstånd. Vi är oerhört tacksamma för hennes insatser. Tack så mycket, Anne!

Svar från Anne Weyde

Tack för fint omdöme Rafael! Och tack för er flexibilitet och snabba återkoppling. Önskar er all lycka till framöver. Hälsningar Anne

Leonardo A
ERIKSBERG

Anne anlitades i samband med försäljning av min första lägenhet. Min studentlägenhet som jag hade ägt i 7 år. Anne kontaktades när jag var utomlands på jobb, och min sambo fick vara hennes fysiska kontakt. Trots mycket omständligheter med fullmakter och samtal över Teams, kändes det som att Anne körde på som om hon aldrig upplevt något annat - hon var extremt proffsig. Som person var Anne alltid tillgänglig, varm och väldigt vänlig. Iom att detta var vår första försäljning av bostad så uppskattade vi verkligen hennes...

Svar från Anne Weyde

Tack Leo för otroligt fina ord! Tack till hela din familj för förtroendet. Vissa affärer kan i slutändan kännas lite bitterljuva att avsluta. Ni har bjudit in mig till härliga samtal och det har varit ett nöje att visa er fina lägenhet. Er kommer jag sakna! Vi ses fram i maj för de sista stegen! Njut av er nya bostad och våren tills dess! Anne

Kristina S
Övre Slotts

Anne Weyde har genomgående gjort ett bra arbete i samband med försäljningen av vår bostad! Annonseringen och marknadsföringen var väl utformad och genomtänkt. Hon har under kontakten varit mycket lyhörd för våra behov och önskemål, visat gott omdöme samt varit aktiv när det gäller visning och att finna intressenter och köpare.

Svar från Anne Weyde

Tack för fina ord Kristina! Det har varit och är ett nöje att få jobba tillsammans med dig och Lars. Tack för förtroendet, tilliten och alla härliga samtal. Anne

John R
HÖGANÄS

Mycken bra bemötande och återkoppling från mäklaren.

Maria U
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
GRÄNBY

Kunnig och gör sitt bästa för att ta reda på info kring detaljer.

Martin O
Köpte sitt hus med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
JÄRLÅSA

Jag upplevde vår kontakt med Micaela som mycket professionell, öppen och ärlig, men även varm. Hon tog sig tid att besvara alla våra frågor, och på andra sätt ge oss förutsättningarna att ta ett informerat beslut som kändes rätt för oss.

Julia J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
BJÖRKLINGE

Toppen bra mäklare vi köpte vårt radhus av. Trevlig, hjälpsam och svarade snabbt. Vi är så nöjda!

Oliver G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Matts Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala
TUNABACKAR

Trevlig och professionell. Talade klarspråk hela vägen och gav inga falska förhoppningar. Var tillgänglig vid frågor och gav snabba svar. Var realistisk och utgick från statistiken, han kom inte med falska löften.

Svar från Matts Lüllmaa

Stort tack för omdömet Oliver. Vi håller kontakten!

Anna T
TUNABACKAR

Klockrent. Trevlig, sympatisk och tydlig. Jättenöjd :-)

Svar från Matts Lüllmaa

Stort tack för att du tog dig tid att ge ett omdöme. Jag hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet!

Carl-fredrik A
BJÖRKLINGE

Andra försäljningen med Carolina, alltid lika glad och proffsig! Otroligt hårt arbetande och kunnig. Kommer alltid anlita henne när det kommer till bostadsaffärer! 20/20 om det gick!

Peter S
Sålde en tomt med hjälp av Patrik Törner en del av Riksmäklaren Uppsala
Burvik

Bara gott att säga. Bra i kommunikationen med kunder och säljare.

Jan N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
Knivsta

Hej Trevligt och professionellt bemötande Uppfyllde förväntningarna mycket väl

Petter V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
Knivsta

Hej, Jag har bara haft positiva erfarenheter av Micaela. Mina förväntningar var att hon skulle svara på frågor och dela all relevant information och det har hon också gjort! Hela upplevelsen har varit bra från början till slut. /Petter

Marijn H
Köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
LINDBACKEN

The whole process went pretty smooth and Ulrika has been very helpful and communicative so far. We are new to the housing market, and some things were a bit strange for us but that's to be expected when immigrating to a different country. We are looking forward to our new living space in Lindbacken!

Christina G

Lugn, vänlig, förtroendeingivande

Svar från Anne Weyde

Tack för fina ord Christina, vi ses en bit fram för de avslutande stegen.

Ted A
Köpte sitt hus med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
BÄLINGE

Tydlig och snabb kommunikation, gav en trygghet i att köpa bostad

Ulla-Lena E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
Sommarro

Jag har bara bra upplevelser av Ulrika Lööf.

Eva Ingegerd R
HÖGANÄS

Mycket proffsigt bemötande, påläst från början med idéer om actions redan vid första kontakten. Affären blev inte så bra som någon av oss hoppats på men Anne jobbade in i kaklet.

Svar från Anne Weyde

Tack för fint omdöme Eva, ibland blir det inte som man hoppas, tyvärr. Tack för förtroendet!

Peter H
Övre Slotts

Inkännande, uppriktig och rejäl i sitt bemötande. Inger förtroende och trygghet.

Svar från Anne Weyde

Tack för fint omdöme Peter! Att köpa och sälja sitt hem är stora affärer. Fint att jag lyckades vara den mäklaren som ni hittade hem hos!

Nikolaos T
Sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
LINDBACKEN

Mycket engagerad och kunnig. Ulrika fick oss att känna oss trygga genom hela proceduren. Rekommenderas varmt!

Karin Naemi Helena Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
BÄLINGE

Mycket trevlig, positiv och tillmötesgående. Vi kände oss trygg hela vägen. Proffesionellt bemötande. Fick vägledning när vi kände oss vilsna i att fatta snabba beslut.

Fatima A
KAPELLGÄRDET

Trevlig, tillgänglig, smart, kämpar hårt. Har svar på frågor man ställer, har koll på marknaden. Gör sitt bästa för både parten😊

Peires J
Köpte sitt hus med hjälp av Ludvig Tidblom en del av Riksmäklaren Uppsala
Herrhagen

Han är jätte trevlig och tydligt

Gabriella H
LUTHAGEN

Ludvig är lyhörd och engagerad. Redan från start fick vi förtroende och kände oss trygga.

Peråke A
ROSENDAL

Duktig säljare trevligt bemötande. Inte påstridig som typiska män som måste tala om att de är bäst.

Emil E
FLOGSTA-EKEBY

Mycket trevlig och professionell kontakt. Lyhörd med mina önskemål och förväntningar på visningar/försäljning.

Svar från Anna Lindholm Eriksson

Tack Emil och Elin och stort lycka till med ert nästa projekt och boende! Vänligen Anna- Riksmäklaren

Dagmar M
ROSENDAL

Kunnig, trevlig, tillmötesgående. Vi kunde i lugn och ro se lägenheten och ta vårt beslut.

Giuseppe A
Sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
SUNNERSTA

Vi blev mycket väl bemötta av Ulrika, som har alltid varit tillgänglig för frågor, även på sin fritid. Vi ville sälja vår bostad snabbt och undvika flera visningstillfälle samt långa budgivningsprocesser. Här hjälpte oss Ulrika att hitta rätt kundforum och tidpunkten för försäljning. Vi är mycket nöjda med Ulrikas insats och kommer att rekommendera henne till eventuella säljare/köpare.

Mathias B
HÖGANÄS

Mycket bra hantering av relationen och hela processen

Svar från Anne Weyde

Tack Mathias, kul att få hjälpa dig och familjen till ert nya hem!

Safia A
HÖGANÄS

Som köpare har Anne varit tydlig, trevlig och enkel att ha att göra med under processen. Framförallt har hon inte försökt stressa fram beslut, utan har gett oss tid och utrymme att tänka efter och få svar på våra funderingar. En positiv upplevelse!

Svar från Anne Weyde

Tack för fint omdöme Safia! Det är stora affärer att köpa ny bostad, kul att jag fick hjälpa er till ert nya hem!

Johanna S
FÅLHAGEN

Tryggt, proffsigt och personligt. Vilket har varit speciellt värdefullt i en vikande marknad.

Svar från Anna Lindholm Eriksson

Tack snälla CA! Stort lycka till med er flytt och kommande boende. Vänligen Anna - Riksmäklaren

Yonas N
LINDBACKEN

Ulrika gjorde det omöjliga, hon sålde radhuset med vinst, i dagens marknad... Vi är super nöjda med vårt val av mäklare.

Fredrik N
LUTHAGEN

Jag blev bra bemött och fick svar på alla mina frågor på ett tydligt sätt. Mäklaren levde upp till mina förväntningar och vi hade bra dialoger.

Hanna A
LINDBACKEN

Vilken mäklare! Vilket tålamod hon har. Hon är väldigt kunnig och engagerad i det hon gör. Det här är en mäklare jag hade rekommenderat starkt!

Christer P
HÖGANÄS

Matts gjorde ett bra arbete trotts att budgivning skenade iväg !!

Karl-Erik J
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindholm Eriksson en del av Riksmäklaren Uppsala
SVARTBÄCKEN

Anna har uppfyllt uppdraget enligt överenskommelse och all har fungerat väl

Elin B
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Lindholm Eriksson en del av Riksmäklaren Uppsala
SVARTBÄCKEN

Lugn och väldigt trevlig. Lätt att prata med. Snabb vid svar och tillgänglig för snabba handlingar.

Tack snälla Elin och Marcus! Stort lycka till! Vänligen Anna - Riksmäklaren

Susanne H
LUTHAGEN

Micaela var säljarens mäklare, men vi kände att hon hjälpte oss lika mycket! Snabb med återkoppling, ordnade visning snabbt kunnig på alla våra frågor och sist men inte minst, supertrevlig och inkännande. Skulle utan tvekan välja Micaela McClafferty som mäklare vid nästa försäljning.

Joel T
CENTRUM

Kändes väldigt tryggt att ha Ludvig som sin mäklare. Han höll oss uppdaterade under hela processen och inger ett förtroende hos båda parter. Att ha en så pass skicklig mäklare känns extra viktigt i denna svåra ekonomiska tid då det inte går lika lätt och snabbt att sälja sin bostad. Jag kunde inte vara mer nöjd med mitt val av mäklare.

Ella N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala
LUTHAGEN

Hej ! Har inte haft kontakt med Thomas annat än via mejl/sms, Telefon kontakt med mäklaren Ulrika och allt till full belåtenhet.

Lucas W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Törner en del av Riksmäklaren Uppsala
LUTHAGEN

Patrik är rak, tydlig och enkel att ha att göra med. Alltid nåbar och svarar snabbt. Satte rimliga förväntningar som också speglade resultatet. Duktig i sociala sammanhang. Allt som allt en lyckad försäljning och en mycket nöjd säljare.