Teorilektioner

51 omdömen om Teorilektioner

Sedan starten hos Reco 2017
Linnea B
Skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola

Körkortsteori som skolan erbjöd. Det var bra, men kunde gå lite fort ibland.

Svar från Teorilektioner

Tack Linnéa, vi ska tänka på att sakta ned lite. ??

Disa A
Skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola

4 teori lektioner via södra latin. Mycket bra lärare (+ur söta hundar) samt bra pris för kursen!

Svar från Teorilektioner

Tack Disa gör att du vald att gå teorikurs hos oss?????

Wilma N
Skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola

Jag tyckte teorikursen var jättekul och lärorik!

Svar från Teorilektioner

Tack Wilma ?? det är alltid kul att jobba med er??

Julia F
Skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola

Jag håller på att ta körkort just nu och har bara kört 4 lektioner, men det är känns jättebra! Det va en vän till mig som tipsade om körskolan och jag har blivit bra bemött och allt sådant.

Svar från Teorilektioner

Tack Julia för att du vald oss ? du kommer inte att bli besviken

Frida F
Skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola

Jag gick på 4 teorilektioner. Läraren var otroligt trevlig, pedagogisk och såg till att alla förstod innan hon fortsatte med nästa ämne. Lektionerna var väldigt grundliga, vilket var bra för man gick igenom allting.

Svar från Teorilektioner

Tacka Frida, Det är så kul att få positiv feedback. Det triggat en att göra ännu bättre nästa gång. Tack och välkommen tillbaka när det är dags för körlektioner. ??

Evelina J
Skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola

Jag gick med södra latin på teorikurs och det var över förväntan och ledaren var jättesnäll och bra!

Svar från Teorilektioner

Tack Evelina, det alltid ett nöje att ha Södra Latinare hos oss.?????

Zelma S
Skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola

Köpte körteori genom Södra Latin, var jättenöjd med läraren, hon var väldigt pedagogisk och höll presentationen i en lagom takt.

Svar från Teorilektioner

Tack Zelma, så kul att höra ?????

Olivia Å
Skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola

Jag tog en teorikurs på 4 tillfällen genom min skola. Det var verkligen otroligt lärorikt och framförallt roligt! Undervisaren var väldigt kunnig och pedagogisk men framförde kunskapen på ett enkelt sätt och på en nivå som gjorde att alla i gruppen hängde med och lärde sig. Det blev såklart mycket information under bara fyra tillfällen á två timmar men det kändes aldrig stressigt utan vi hade alltid tid att ställa frågor och grundligt gå igenom området tills vi förstod. Min upplevelse var att personalen var otroligt trevlig och tillmötesgående och jag är jättenöjd!

Svar från Teorilektioner

Hej Olivia, Vårt mål är alltid att se över kundens bästa. Vi gör allt för att du ska trivas hos oss och det känns väldigt roligt att höra att du var nöjd med oss. Tack, tack

Tilde E
Skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola

Jag var på 4 teorilektioner på ringens bilskola, jag tyckte att dem var jätte bra och att jag lärde mig mycket. Ni hade ett underbart bemötande, och teorilektionerna var utvecklande och lärorika. Jag tycker att allt var överförväntningarna. Jag kan inte tänka mig en bättre teori lärare än Teresa <3.

Svar från Teorilektioner

Tack Tilde för det förtroende din skola har givit oss att hjälpa er med körkortet. Det är snart 6 fantastiska år av samarbete?. Du vet var vi finns om du skulle behöva ytterligare hjälp.????

Klara R
Skrev om Teorilektioner en del av Ringens Bilskola

Jag gick på en körkortsteorikurs under 4 tillfällen. Jag kände mig väl bemött och tyckte hela kursen var mycket bra. Jag hade inte så många förväntnigar så enligt mig blev hela upplevelsen jättebra! Kursen gjorde mig verkligen motiverad att börja köra och plugga.

Svar från Teorilektioner

Tack Klara för din rekommendation och lycka till med körkortet?