Ringöns Auto AB

Ringöns Auto AB

ringonsautoab.com
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Ringöns Auto AB! När du har råkat ut för problem eller skada på din bil ser vi till att du kommer tillbaka på vägen snabbt igen. Tjänster: Vägassistans, taxiservice, oljebyten, snabba reparationer, motorreparationer, kamremsbyte. Vi tar emot dig som företag såväl som privatperson oavsett om det handlar om...

262 omdömen om Ringöns Auto AB

Sedan starten hos Reco 2017

Adam B
Skrev om Ringöns Auto AB

Toppenbra! Trevligt och snabb service!

Solweig O
Skrev om Ringöns Auto AB

Är mycket nöjd både med arbetet, personalen och priset.

Khalil B
Skrev om Ringöns Auto AB

Service i toppklass och erfarna mekaniker!

Dick Roald N
Skrev om Ringöns Auto AB

Som vanligt ett bra och vänligt bemötande med snabb och proffsigt arbete

Maria P
Skrev om Ringöns Auto AB

Väldigt service minded och inga konstigheter. Gillar starkt och återkommer helt klart nästa gång jag behöver hjälp!

Maha A
Skrev om Ringöns Auto AB

Väldigt bra bemötande och väldigt proffsigt.

Carl L
Skrev om Ringöns Auto AB

Snabbt fixat och bra service när jag behövde hjälp att byta fjädrar. Jag upplevde mekanikern Same som kunnig, ärlig och tydlig med vad som behövde göras på bilen. Dessutom uppskattade jag att kunna ha en bra direktkommunikation med den som utförde jobbet, något som kan vara svårare på större verkstäder. Kan varmt rekommendera Ringöns Auto.

Abdurrahim B
Skrev om Ringöns Auto AB

Fick bästa hjälp, mer än vad jag har förväntat mig, fixade extra saker i bilen utan extra bekostnad. Trevligt bemötande, man känner bekvämt att reparera bilen hos dem. Rekommenderar

Hammada A
Skrev om Ringöns Auto AB

Verkstad allt bra joob och tid

Vesko O
Skrev om Ringöns Auto AB

Bra och flexibel personal tar sin tid för varje kund Ser inga problem i något

Mazin J
Skrev om Ringöns Auto AB

Mycket kunnig personal. Mycket nöjd med resultatet.

Hala Y
Skrev om Ringöns Auto AB

Jag är mycket nöjd med servicen på denna bilverkstad. Personalen behandlade min bil med omsorg och professionalism. Tack för en bra upplevelse!

Frida C
Skrev om Ringöns Auto AB

Trevliga, snabb och bra service

Pia P
Skrev om Ringöns Auto AB

Mycket trevligt och hjälpsamt bemötande. Samer har verkligen lagt sin tid och kunskap på min bil. Jag trodde att jag skulle bli tvungen att skrota min Toyota men han fixade ihop den. Rekommenderar högt att anlita Ringöns Auto AB.

Per Erik K
Skrev om Ringöns Auto AB

Första klassens service helt suverän mekaniker

Omar K
Skrev om Ringöns Auto AB

Bra Bemötande samt hög servicenivå!

David E
Skrev om Ringöns Auto AB

Supertrevlig, hjälpsam och proffsig!

Elin Lovisa A
Skrev om Ringöns Auto AB

Snabb och effektiv hjälp som vanligt!

Elias L
Skrev om Ringöns Auto AB

Mycket bra service. Pålitlig, noggrann och serviceminded. Alltid min verkstad så fort bilen behöver fixas, jag rekommenderas starkt.

Madleine H
Skrev om Ringöns Auto AB

Jag är jättenöjd. Jag gjorde service på min bil. Har gjort det förut där. Det går snabbt o blir bra.

Eivor L
Skrev om Ringöns Auto AB

Jag är nöjd med jobbet, det var snabbt och bra jobbat

West A
Skrev om Ringöns Auto AB

Du är expert på vw Jag är nöjd med servicen

Svar från Ringöns Auto AB

Hej ! Tack så mycket för ditt fina omdöme, verkligen uppskattar det, Det värmer i hjärtat för att ni är nöjda. Ni är alltid välkommen tillbaka framöver om det behövs : ) Same N Same N

Alan A

Bästa duktiga bilverkstan i Göteborg 💐👌

Pari A
Skrev om Ringöns Auto AB

Bra bemötande, bra service otroligt bra utförande.

Pelle A
Skrev om Ringöns Auto AB

Jag blev blött på ett proffesionellt o trevligt sätt. Snabb reparation

Oskar Emanuel A
Skrev om Ringöns Auto AB

Snabb och personlig service. En bra kille!

Abraham A
Skrev om Ringöns Auto AB

Bästa verkstad som vi har jobbat med, och dem har bästa och trevliga personal. Abraham AB

Hans-Olof A
Skrev om Ringöns Auto AB

Trevligt bemötande Hade förväntat mig mera ordning och reda i verkstaden Arbetet proffsigt utfört Tips om kommande reparationsbehov

Wasswa K
Skrev om Ringöns Auto AB

Jätte snällt av salim, han är snabb när man behöver services

Kjell S
Skrev om Ringöns Auto AB

Snabb och prisvärd hantering av mina problem. Rekommenderas!

Svar från Ringöns Auto AB

Hej ! Tack så mycket för ditt fina omdöme, verkligen uppskattar det, Det värmer i hjärtat för att ni är nöjda. Ni är alltid välkommen tillbaka framöver om det behövs : ) Ringöns Auto

Aya H
Skrev om Ringöns Auto AB

Grym samt väldigt professionell service

Alisher M
Skrev om Ringöns Auto AB

Underbar service, jätte trevliga! Rekommenderar starkt!

Stenungsblommor A
Skrev om Ringöns Auto AB

Blev rekommenderad att åka hit för många år sedan och är supernöjd sedan dess, åker alltid hit, när jag ringer får jag alltid hjälp direkt. Blev till och med hjälpt med att få igång en grävmaskin, jag jobbar inom handel och besitter inga förkunskaper, helt otroligt. Här finns kompetens och servicekänsla!

Anna M
Skrev om Ringöns Auto AB

Jättebra service och snabba också! Rekommenderar

Aida L
Skrev om Ringöns Auto AB

Hej Vi är nöjda den service som vi alltid få hos er.

Pia E
Skrev om Ringöns Auto AB

Är alltid nöjd på detta företag. Får hjälp som är ovärderlig för mig som inte ser allt som händer med bilen. Denna gången var det bromsarna som byttes. Några lampor som skulle bytas, då visar det sig att möss gnagt av kabeln. Sådant märker ju inte jag. Han lagade det åt mig. Supernöjd.

Svar från Ringöns Auto AB

Hej. Tack för din finna omdömen, hoppas ni får inte problem med bilen, men om ni får det ni är alltid välkomna. Stort tack engång till för din omdöme. mvh Same

Lars C
Skrev om Ringöns Auto AB

Trevlig, väldigt duktig visste vad han pratade om.

Svar från Ringöns Auto AB

Hej ! jätte tack för den fina omdöme ni är varmt välkomna fram över.

Abdiwahab Said H
Skrev om Ringöns Auto AB

Ringön Auto AB är den enda verkstaden jag behöver. Det är en välorganiserad miljö som genomsyras av en känsla av pålitlighet och professionalism. Vid ankomst möts man av vänlig och kunnig personal som omedelbart står redo att hjälpa till. Kundtjänsten utgör en central del av verkstadens rykte, och man kan förvänta sig att bli välkomnad med respekt och uppmärksamhet. Verkstaden är utrustad med moderna verktyg, utrustning och kunniga tekniker inom sina områden. Det är en plats där kunderna kan känna sig trygga med att lämna...

Ylva E
Skrev om Ringöns Auto AB

Trevlig, professionell och snabb service!

Svar från Ringöns Auto AB

Hej ! jätte tack för den fina omdöme ni är varmt välkomna fram över.

Pasasson A
Skrev om Ringöns Auto AB

Bästa och kvalificerad snabb servis. Tack för hjälpen...

Extenplo A
Skrev om Ringöns Auto AB

Snabb och Bra service och bra priser

Janne S
Skrev om Ringöns Auto AB

Mycket trevlig personal och mycket bra utfört arbete. Kommer absolut återkomma hit när något behöver fixas med bilen👏

Nassima S
Skrev om Ringöns Auto AB

Good service! Thank you Same!

Mikael B
Skrev om Ringöns Auto AB

Super, snabb effektiv och prisvärd!

Aidaruos M
Skrev om Ringöns Auto AB

Bra bemötande och bra service! Rekommenderar starkt!

Lily A
Skrev om Ringöns Auto AB

Väldigt trevlig personal, snabb och hjälpsam och fick komma med kort varsel. Helt perfekt! Kommer absolut åka dit igen och rekommenderas varmt till andra.

Aidaruos M
Skrev om Ringöns Auto AB

En professionell person som är noggrann med sitt jobb.

Muhammet A
Skrev om Ringöns Auto AB

Hej! Jag har inte stött på en sådan bra karaktär som av individen som hjälpte till med min bil på någon av alla bilmekaniker jag besökt. Servicen och tillförlitligheten är av högsta klass och jag var väldigt nöjd med mitt besök.

Svar från Ringöns Auto AB

Hej ! Stort tack för era fina omdöme, uppskattar det verkligen, hoppas att bilen inte går sönder mer. men ni är alltid välkommen tillbaka framöver om dt behövs : )

Ringöns A
Skrev om Ringöns Auto AB

Trevlig o kunnig personal som till godiset kundens förväntningar på återseende 🤗

Amjed Z

Super bra Super bra Super bra Super bra Super bra