Alla kategorier Rivning Skåne Ystad Rivad

Rivad

Södra Koboltgatan 5, 271 39 Ystad — Visa karta

Rivad – Professionell rivning och asbestsanering!

På Rivad erbjuder vi dig tjänster inom rivning, asbestsanering, fogfräsning och pcb-sanering.
Vi vänder oss främst till företag och bostadsrättsföreningar, men även till dig som privatperson.

När du ger oss ditt förtroende är det viktigt att du känner dig trygg med att vi utför arbetet på rätt sätt, samt att vi uppfyller de branschkrav som finns. Vi erhåller tillstånd från arbetsmiljöverket för asbestsanering. Självklart är våra anställda också utbildade inom asbestsanering enligt de krav som finns från Byggnadsindustrins yrkesnämnd.

Vi utför samtliga arbeten effektivt och med stor noggrannhet. Läs gärna vad våra kunder tycker om oss här, och tveka inte att höra av dig om du har några frågor.
4.8/5
4.5/5

Läs vad 12 kunder tycker om Rivad

• Håkan K
    Håkan K skrev om Privatpersoner en del av Rivad
    Snabbt och snyggt utfört arbete ! Läs mer
  • Jens A
    Jens A skrev om Privatpersoner en del av Rivad
    Beställde asbestsanering och bemötandet och arbetet var riktigt bra. Läs mer
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Privatpersoner en del av Rivad
    Utrivning av gamla aspestmsttor.
    Snabbt enkelt och utan enligt utlovad beskrivning! Läs mer
  • Carina J
    Carina J skrev om Privatpersoner en del av Rivad
    Beställde rivning av villagarage. Blev mycket väl mött av företagets ägare Andreas som även då han inte var hos oss personligen hörde av sig om hur allt fungerade. Killarna som kom hit och utförde rivningen var mycket trevliga och noga med att plocka undan efter sig. Kan varmt rekommendera detta företag om ni behöver ha någon byggnad riven. Läs mer
  • Ingvar P
    Ingvar P skrev om Privatpersoner en del av Rivad
    Rivning av gamla eternittak på lantbruksbyggnader. Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Privatpersoner en del av Rivad
    Trevligt bemötande, tydlig offert och väl genomfört arbete. Håller avtalad tid. Läs mer
  • Eric B
    Eric B skrev om Privatpersoner en del av Rivad
    Rivning av vägg och golv i lägenhet. Bra killar. Trevliga. Gjorde vad de skulle och lovade till utsatt pris. Läs mer
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Privatpersoner en del av Rivad
    Bra och proffsig service.
    Helt ok pris med tanke på jobbet de utförde hos mig. Läs mer
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Rivad
    Vi anlitar Rivad till våra asbestsaneringar och det blir alltid ett perfekt resultat. /Stefan Hansson Gamla Bo Bygg & Snickeri AB Läs mer
    2018-05-17 Andreas P svarar Stefan H
    Tack Gamla Bo Bygg & Snickeri AB för lämnat omdöme.
  • Adrian R
    Adrian R skrev om Privatpersoner en del av Rivad
    Företaget hjälpte mig att sanera mitt badrum från asbest.
    De kom först förbi för att titta på badrummet och ge mig en offert. Fick genast ett bra intryck.
    När det väl var dags för att utföra arbetet dök två andra killar upp. Väldigt trevliga de med. De gjorde ett toppenjobb och de rensade upp väldigt fint efter sig.

Värt att tillägga var att detta var ett rätt så litet arbete för ett företag inom branschen men detta var det första företaget som jag haft kontakt med i ärendet som behandlade mig som en kund.
    Andra företag svarade inte på förfrågningar via epost och en la tom på luren i örat på mig när de fick höra att det bara gällde ett badrum och att de inte skulle få bygga det nya.

Fick kvitto och bevis på att företaget har behörighet.
    Jag är väldigt nöjd med arbetet men jag är mer än nöjd med representanterna ifrån företaget som visade hög arbetsmoral, var hjälpsamma och trevliga.

Kommer att anlita dem igen när behovet dyker upp. Läs mer
    2018-05-17 Andreas P svarar Adrian R
    Tack Adrian för din utförliga recension, vi uppskattar detta.
  • Implementa H
    Implementa H skrev om Företag en del av Rivad
    Håltagning i eternittak för kunds räkning. Väl utförd håltagning. Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2018-05-17 Andreas P svarar Implementa H
    Tack Implementa för ert omdöme.
  • Assemblin V
    Assemblin V skrev om Företag en del av Rivad
    Professionellt företag med bra kompetens.
    Bra bemötande och trevlig personal.
    Kommer absolut att anlita dem igen.
    Kan verkligen rekommendera dem.
    /Richard Läs mer
    2018-05-17 Andreas P svarar Assemblin V
    Tack Assemblin i Ystad för ert lämnade omdöme.

Södra Koboltgatan 5, 271 39 Ystad