Läs vad 44 kunder tycker om Rivad 2

• 2021-01-21
    Vi har anlitat Rivad till att riva och sanera ett eternittak, vi är mycket nöjda över resultatet!
    Rekommenderar varmt!
  • 2021-01-18
    Bra! Trevligt och proffsigt!
  • 2020-12-14
    Synnerligen trevligt bemötande. Snabbt ut på plats och gjorde bedömning av mitt tak och konkret förslag på lagning/åtgärd. Snabb och säker åtgärd inom avtalad tid. Faktura med tydliga specifikationer. Mina bästa rekommendationer.
  • 2020-09-11
    Fick källaren utgrävd o de gjorde ett mycke bra jobb med det.
  • 2020-09-09
    Rivad hjälpte oss att riva ut en lägenhet som vi skulle renovera åt en kund. Mycket bra att ha att göra med och proffsigt bemötande!
  • 2020-08-28
    Helt fantastisk samarbetspartner.
  • 2020-08-22
    Eternitrivningen gick som smort. Liten plump uppkom vid tigersågning, men det löstes snabbt på bästa sätt. Personalen var kunnig och lätt att ha att göra med. Jag har redan rekommenderat Rivad för ett liknande jobb hos grannen. Rivad utförde uppdraget så som man utlovat från början.
    Tom Rosenberg, Södra Vollsjövägen 341, Vollsjö
    Tom R
  • 2020-08-10
    Rivning av hängrännor och plåtar på papptak.
  • 2020-05-25
    Bra service, mycket effektiva och noga......
  • 2020-05-07
    Suveränt bemötande. Trevliga och proffessonella! Trots att de har fullt upp med större företagsuppdrag tar de sig tid att sticka emellan med ett litet uppdrag från mig som privatperson. Heder!
  • 2020-04-22
    Ett proffsigt bemötande från första stund!
  • 2020-02-25
    Vi anlita rivad för sanering av eternit, dom utförde arbetet snabbt och effektivt utan problem
  • 2020-02-18
    Vi anlitar alltid Rivad för asbestsaneringar av de badrum som vi renoverar via vårt företag. Trevligt bemötande och fint utförda jobb!
  • 2020-02-05
    Serviceminded. Trevliga. Effektiva. Respektfulla.
  • 2020-01-09
    Vi anlitade Rivad till att ta bort asbest i rörböjar i källaren. Andreas kom hit och tittade på jobbet och gav en snabb återkoppling på kostnad. Mycket bra kommunikation före och efter. Arbetet utfördes snabbt och effektivt. Kan bara rekommenderas!
  • 2020-01-05
    Asbestsanering av gammal rörisolering i villa. Jobbade effektivt, höll tidsplan och levererade vad de offererat. Rekommenderas.
  • 2019-11-28
    Rivad blev anlitad för demontering och bortforsling av ett eternittak. Allt gick smidigt från första mötet till att det blev utfört på avtalad tid. Rekommenderas starkt!
    Jakob/Stp Bygg
  • 2019-11-11
    Professionella, snabba på att svara, bra genomfört.
  • 2019-11-02
    Smidigt och allt flöt på. Inget blev stående och medarbetarna var tillmötesgående, flexibla och kreativa problemlösare. Mycket nöjd!
  • 2019-09-01
    Rivad rev en icke bärande tegelvägg åt oss i Limhamn. Proffsigt från start till mål, med tydlig offert, rimligt pris, utförandetid och beskrivning av deras arbete och förutsättningar. Allt gick enligt vad som utlovats så har inget negativt att påpeka.

Med vänlig hälsning,
    John
    John M
  • 2019-08-27
    Rivning av asbest.
    Funkade bra som vanligt!
  • 2019-08-22
    Bra och snabb saneringstjänst. En bra samarbetspartner.
  • 2019-07-29
    1. Asbest sanering
    2.Gott bemötande
    3.Blev utfört som tänkt.
    4. Tillmötesgående och har snabb service
  • 2019-07-29
    Klockrent, alltid en bra o öppen dialog, kommer när dom ska o håller alltid sitt ord
  • 2019-07-25
    Snabb och enkel kommunikation vid beställning av arbetet som utfördes helt enligt utsatt tid och med riktigt bra resultat!
  • 2019-06-30
    Rivning av eternitplattor som vi ängslats för.
    Rivad överträffade alla våra förväntningar på alla sätt! Ett fantastiskt bemötande och de svarade på alla frågor vi hade så vi behövde inte vara oroliga! Allt sköttes smidigt av Rivad, vi behövde inte oroa oss!
  • 2019-02-20
    Supernöjda med rivning av källargolv i vårt hus. Snabb respons och offert samt tydlig kommunikation.
    Rivningen utfördes noggrant och effektivt och vi uppskattade speciellt avskärmning/tätning av utrymmena mot resten av huset och städningen efteråt! Trevlig personal.
  • 2018-12-12
    Rivning av tak, eternit och plåt.
    Trevligt bemötande, professionellt skött, trevlig personal.
    De motsvarade våra förväntningar och levererade i tid. Överlag mkt bra skött arbete!
    Sanering av asbseststak.
    Bra bemötande och bra utfört arbete.
  • 2018-12-10
    Proffsiga på alla sätt från offertförfrågan till avslutat arbete.
  • 2018-12-10
    Ett seriöst och proffsigt rivningsföretag som utförde ett utmärkt jobb till oss. Kan vi verkligen rekommendera! Dom hade ett fint bemötande och var snabba och noggranna när dom rev vårt stalltak. Städade efter sig, ja överhuvudtaget bra företag!
  • 2018-09-18
    First time using this company - they came when they said they would come- got rid of the plastmatta and asbest in one of my bathrooms - very happy with the result and I will certainly use this company again.
    Limerick's Kakel & Bygg AB
  • 2018-07-13
    Snabbt och snyggt utfört arbete !
  • 2018-07-12
    Beställde asbestsanering och bemötandet och arbetet var riktigt bra.
  • 2018-07-11
    Utrivning av gamla aspestmsttor.
    Snabbt enkelt och utan enligt utlovad beskrivning!
  • 2018-05-28
    Beställde rivning av villagarage. Blev mycket väl mött av företagets ägare Andreas som även då han inte var hos oss personligen hörde av sig om hur allt fungerade. Killarna som kom hit och utförde rivningen var mycket trevliga och noga med att plocka undan efter sig. Kan varmt rekommendera detta företag om ni behöver ha någon byggnad riven.
  • 2018-05-23
    Rivning av gamla eternittak på lantbruksbyggnader.
  • 2018-05-21
    Trevligt bemötande, tydlig offert och väl genomfört arbete. Håller avtalad tid.
  • 2018-05-18
    Rivning av vägg och golv i lägenhet. Bra killar. Trevliga. Gjorde vad de skulle och lovade till utsatt pris.
  • 2018-05-18
    Bra och proffsig service.
    Helt ok pris med tanke på jobbet de utförde hos mig.
  • 2018-05-16
    Vi anlitar Rivad till våra asbestsaneringar och det blir alltid ett perfekt resultat. /Stefan Hansson Gamla Bo Bygg & Snickeri AB
    Tack Gamla Bo Bygg & Snickeri AB för lämnat omdöme.
    Rivad

Rivad

• 2018-05-16
    Företaget hjälpte mig att sanera mitt badrum från asbest.
    De kom först förbi för att titta på badrummet och ge mig en offert. Fick genast ett bra intryck.
    När det väl var dags för att utföra arbetet dök två andra killar upp. Väldigt trevliga de med. De gjorde ett toppenjobb och de rensade upp väldigt fint efter sig.

Värt att tillägga var att detta var ett rätt så litet arbete för ett företag inom branschen men detta var det första företaget som jag haft kontakt med i ärendet som behandlade mig som en kund.
    Andra företag svarade inte på förfrågningar via epost och en la tom på luren i örat på mig när de fick höra att det bara gällde ett badrum och att de inte skulle få bygga det nya.

Fick kvitto och bevis på att företaget har behörighet.
    Jag är väldigt nöjd med arbetet men jag är mer än nöjd med representanterna ifrån företaget som visade hög arbetsmoral, var hjälpsamma och trevliga.

Kommer att anlita dem igen när behovet dyker upp.
    Tack Adrian för din utförliga recension, vi uppskattar detta.

Privatpersoner

• 2018-05-16
    Håltagning i eternittak för kunds räkning. Väl utförd håltagning. Trevligt och professionellt bemötande.
    Tack Implementa för ert omdöme.

Företag

• 2018-05-16
    Professionellt företag med bra kompetens.
    Bra bemötande och trevlig personal.
    Kommer absolut att anlita dem igen.
    Kan verkligen rekommendera dem.
    /Richard
    Tack Assemblin i Ystad för ert lämnade omdöme.

Företag