Alla kategorier Rivning Skåne Ystad Rivad Privatpersoner

Håkan K skrev om Privatpersoner en del av Rivad
    Snabbt och snyggt utfört arbete ! Läs mer
  • Jens A
    Jens A skrev om Privatpersoner en del av Rivad
    Beställde asbestsanering och bemötandet och arbetet var riktigt bra. Läs mer
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Privatpersoner en del av Rivad
    Utrivning av gamla aspestmsttor.
    Snabbt enkelt och utan enligt utlovad beskrivning! Läs mer
  • Carina J
    Carina J skrev om Privatpersoner en del av Rivad
    Beställde rivning av villagarage. Blev mycket väl mött av företagets ägare Andreas som även då han inte var hos oss personligen hörde av sig om hur allt fungerade. Killarna som kom hit och utförde rivningen var mycket trevliga och noga med att plocka undan efter sig. Kan varmt rekommendera detta företag om ni behöver ha någon byggnad riven. Läs mer
  • Ingvar P
    Ingvar P skrev om Privatpersoner en del av Rivad
    Rivning av gamla eternittak på lantbruksbyggnader. Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Privatpersoner en del av Rivad
    Trevligt bemötande, tydlig offert och väl genomfört arbete. Håller avtalad tid. Läs mer
  • Eric B
    Eric B skrev om Privatpersoner en del av Rivad
    Rivning av vägg och golv i lägenhet. Bra killar. Trevliga. Gjorde vad de skulle och lovade till utsatt pris. Läs mer
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Privatpersoner en del av Rivad
    Bra och proffsig service.
    Helt ok pris med tanke på jobbet de utförde hos mig. Läs mer
  • Adrian R
    Adrian R skrev om Privatpersoner en del av Rivad
    Företaget hjälpte mig att sanera mitt badrum från asbest.
    De kom först förbi för att titta på badrummet och ge mig en offert. Fick genast ett bra intryck.
    När det väl var dags för att utföra arbetet dök två andra killar upp. Väldigt trevliga de med. De gjorde ett toppenjobb och de rensade upp väldigt fint efter sig.

Värt att tillägga var att detta var ett rätt så litet arbete för ett företag inom branschen men detta var det första företaget som jag haft kontakt med i ärendet som behandlade mig som en kund.
    Andra företag svarade inte på förfrågningar via epost och en la tom på luren i örat på mig när de fick höra att det bara gällde ett badrum och att de inte skulle få bygga det nya.

Fick kvitto och bevis på att företaget har behörighet.
    Jag är väldigt nöjd med arbetet men jag är mer än nöjd med representanterna ifrån företaget som visade hög arbetsmoral, var hjälpsamma och trevliga.

Kommer att anlita dem igen när behovet dyker upp. Läs mer
    2018-05-17 Andreas P svarar Adrian R
    Tack Adrian för din utförliga recension, vi uppskattar detta.

Södra Koboltgatan 5, 271 39 Ystad