Rivad

Rivad

www.rivad.se
  • BadgeSixYears

Rivad – Professionell rivning och asbestsanering! På Rivad erbjuder vi dig tjänster inom rivning, asbestsanering, håltagning och pcb-sanering. Vi vänder oss främst till företag och bostadsrättsföreningar, men även till dig som privatperson. När du ger oss ditt förtroende är det viktigt att du känner dig trygg med att vi...

99 omdömen om Rivad

Sedan starten hos Reco 2018

Torbjörn K

Trevliga, smidig hantering av entreprenaden

Jonathan L

Proffsigt. Snabbt, snyggt och tätt

Elin B
Skrev om Rivad

Ett bra trevligt och proffsigt möte, när vi fick hjälp att göra vår asbetskoll

Annika K

Sanering av vårt eternittak. Mycket proffsigt och väl genomfört arbete. Arbetade snabbt och effektivt och blev klara innan tidsplan. Mycket bra!

Areskougs B

Trevligt bemötande, snabb service och väl utfört arbete.

Jessie S

Vi fick hjälp med asbestsanering och är väldigt nöjda. Alla vi hade kontakt med var tillmötesgående, trevliga och hjälpsamma.

Julian F

Bra bemötande. Snabbt och professionell åtgärdat. Asbestsanering. Det påverkade inte pågående verksamhet.

Wirén B

Väldigt kompetent företag inom sitt verksamhetsområde. Håller vad dom lovar och är färdiga enligt tidplan. Rekommenderas starkt.

Jonas L
Skrev om Rivad

bra bemötande effektivt arbete bra avslut

Linus C
Skrev om Rivad

Vi anlitade Rivad för att utföra en asbestsanering i samband med borttagning av ett ventilationsrör. Fick mycket gott bemötande av Andreas, och även de som kom ut och gjorde jobbet tog sig tid att svara på frågor och var väldigt vänliga. Dessutom utförde de jobbet snabbt och lämnade det fint efter sig. Rekommenderas varmt. /Linus

Swisses B

Mycket bra och ducktiga killar

wirén bygg  a

Mycket pålitlig firma. Utför jobbet enligt överenskommelse och är klara på utsatt tid.

Kim G
Skrev om Rivad

The communication has been great, and we are looking forwards to working Rivad on this and future projects

M2 E
Skrev om Rivad

Man kan inte säga mer om rivad än att fantastiska är förnamnet. Miljövänligt bolag och fantastiskt bra sammarbetspartners. Cred till Andreas

Kdm E

Levererar alltid kvalitetsarbetet!

Filip B
Skrev om Rivad

Ett mindre asbestsaneringsjobb som löstes snabbt, enkelt och trevligt.

Björks A

Bra kontakt och snabbt arbete, vilket uppskattas

Henrik F

Snabb och bra service kom och utförde jobbet på utsatt tid

Jenny K
Skrev om Rivad

Snabba på att svara och boka besök samt skicka en tydlig offert. Snabb och effektiv rivning av gammal fallfärdig bod med eternittak. Forslade bort allt på ett säkert och bra sätt. Vi är mycket nöjda. Rivad är prisvärda och lätta att ha kontakt med. /Jenny

Nexa B
Skrev om Rivad

Kanonbra service, kom med kort varsel och blev klara snabbt.

Camilla S

Rivad har anlitats för rivning av en tank. Sammantaget har Rivad lämnat ett professionellt och förtroendeingivande intryck. De har utfört samtliga åtaganden på ett alltigenom önskvärt sätt och med ett gott bemötande.

Tobias S

Jag har tidigare haft samarbete med liknande företag, Och då har det alltid varit något strul! Denna gången gick allt fruktansvärt snabbt, dom gjorde vad dom skulle och lämnade det rent och snyggt efter sig! Ett toppenresultat av ett proffsigt företag! Jag ser fram emot nästa samarbete med dom! Mvh Tobias, Malmsjö & Persson byggnads ab

Elaine M

Snabba o effektiva samt trevliga!

Tomas A
Skrev om Rivad

snabb service trevliga att ha med att göra

Lars-Fride O

I rutan "Ange ditt betyg" har jag försökt trycka på Utmärkt, men inget händer. Jag blev mycket bra bemött av företaget. Rivningern av eternittaketutfördes snabbt och, som jag bedömer det, på ett mycket proffsigt sätt. Kan verkligen rekommendera RIVAD!

Dorota J

Trevliga proffs med bra kommunikation. De gjorde arbetet snabbt och på ett mycket snyggt sätt.

Martin S

Snabbt och bra jobb. Jämförde tre firmor och valde Rivad för att de låg bäst till i pris. Lätta att snacka med och trevlig tekniker på plats. Vill verkligen rekommendera Rivab.

Niels H

Snabb service Ingen överraskningar

Pelle W
Skrev om Rivad

Vi anlitade Rivab för bortagade av eternitskivor på taket och rörisolering inköllaren. Företaget och medarbetarna var mycket proffesionella. Rimligt pris också.

Anna P
Skrev om Rivad

Trevligt bemötande, artiga och trevliga medarbetare som tog bort eternit från min fasad.

Hanna H
Skrev om Rivad

Väldigt bra service och väl utfört arbete. Snabba och kunniga. Väldigt nöjda och kan varmt rekommenderas.

Paula O
Skrev om Rivad

Vänligt och professionellt bemötande av killarna som kom. Jobbet utfördes som avtalat och gick fortare än förväntat. Jag är nöjd och kommer att anlita Rivad igen.

Ryan G
Skrev om Rivad

Snabba och duktiga, funkade felfritt.

Janne G
Skrev om Rivad

Ett mycket bra och professionellt bemötande, ett snabbt och väl utfört arbete som på alla vis levde upp till förväntningarna.

Etterspik A

Snabb insats och snyggt resultat. Välstädat efter arbetet.

Jimmy F
Skrev om Rivad

Rivning av eternitkanaler. Trevligt bemötande, noggranna och proffsiga. Kostnaderna var på kronan de samma som offerten visat, vilket i sig själv var ett bra pris för utförd tjänst!

Pontus S

Proffesionellt bemötande från början vilket stod sig genom hela processen. Tid och pris enligt överenskommelse. Är man i behov av ett företag som genomför asbestsanering kan jag varmt rekommendera Rivad AB

Marika B

Nöjd med hjälpen av bortforsling av oljetank och eternittak. Dock tog det tid innan jag fick prisuppgift innan arbetet utfördes. Mycket nöjd på helheten

Hanna Z
Skrev om Rivad

Bra service, kunde komma ut på kort varsel!

Ystads R

Snabb och bra service. Kunnig personal

Jacob D
Skrev om Rivad

Fungerat bra, de gjorde vad vi kommit överens om och inom utsatt tid. Fakturan precis enligt offert. Jag hörde med ordinarie byggfirman om Rivads arbete utförts väl och de var "Helt nöjd" med arbetet. Jag kan lätt rekommendera deras tjänster.

Brion V
Skrev om Rivad

Anlitade Rivad för asbestsanering. Är nöjd med bemötande och resultat.

Barbro L

Lämnade fastpris på arbetet och utförde jobbet på avtalad dag.

Carina B

Rubrik: Rivning av eternittak Vi hade en mycket bra och trevlig inledande kontakt med Andreas. Den preliminära prisuppgiften låg ca 5000 kr under offerten som vi sedan fick. Anledningen var en ganska hög kostnad för presenningar, varför vi valde att köpa egna till betydligt lägre kostnad. Detta missades i samband med att taket revs, om det var Rivad själva eller vår totalentreprenör som missat att informera vet vi inte. Slutnotan blev därför högre än vi räknat med. Inför vårt slutsamråd hade vi bett om tippintyg som dessvärre...

Svar från Rivad

Hej Carina, jag har sökt dig och din man för att klargöra vissa saker, tyvärr utan resultat. Ja det var en trevlig inledande kontakt men därefter stämmer inte det du påstår. Ni fick först ett pris på vad det skulle kosta att ta med eterniten på ert fritidshus. Sedan ville ni ha täckt med presenningar efteråt. Då tillkommer en kostnad för detta. Det stod tydligt vad allt skulle kosta i den skriftliga offert som ni hade 90 dagar på er att ta ställning till. Ni beställde jobbet av oss utifrån den skriftliga offerten ni fick...

Kristina J

Mycket nöjd med allt från kontakten med projektansvarig till hur arbetet utfördes med stor skicklighet och noggrannhet! Upplever Rivad som ett seriöst företag med duktiga medarbetare. Kommer att rekommendera företaget till mina vänner. Mvh Christina Johnsson

Markus J

Proffsigt utförande av håltagning i min tjocka stenvägg!

Peter Ö

Utrivning av 2 asbestinnehållande våtrum samt borttagande av asbestinnehållande immkanal i fristående villa. Vänligt och kompetent bemötande. De utförde avtalat uppdrag till punkt och pricka på avtalad tid och med klanderfritt resultat. Mycket behagligt företag att arbeta med.

Mattias B

Jobbet var att riva ett tak med asbets i en tillbyggnad. Bra kontakt, snabba och korrekta svar. Vi fick offert att ta ställning till i god tid. Själva jobbet sköttes utmärkt. De höll tiden och gjorde allt vi kommit överens om. Om inte taket var borta hade man inte trott de varit här. Jag kan varmt rekommendera dem.

Adam S
Skrev om Rivad

De är riktiga professionella! De kom i tiden, jobbade rent, löste alla problem som har förkommit!

Alexander K

Rivning av eternitplattor på tak. Ett väldigt trevligt och professionellt bemötande av företaget. Arbetet utfördes på utsatt tid och som förväntat.