RM Relining & Bygg AB

RM Relining & Bygg AB

rmrelining.se
  • BadgeNineYears

Vi på RM Relining & Bygg AB har lång erfarenhet av att renovera rör genom den rivningsfria metoden relining/rörinfordring och vi kan relina allt från enstaka rör till hela avloppssystem. Vi genomför projekt i alla typer av fastigheter, från enskilda villor till flerbostadshus med flera hundra bostäder, men även i andra typer...

111 omdömen om RM Relining & Bygg AB

Kerlas K

Renoveringsarbete gick jättebra

Ertan T
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Bra service, snabb hjälp, lösningsorienterade.

Jonathan C
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Bra service och lösnings orienterat företag.

Asif S
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Competent personnel och trevligt och bra erfarenhet .

Iman Z
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Bra bemötande, bra service och seriöst utförande.

Diana D
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Vi fick väldigt snabbt kontakt/respons av företaget. Vi hade Kenneth från RM relining på besök hos oss i december som filmade våra rör gratis och rekommende att vi skulle relina våra rör då vi hade problem med stopp i avloppen väldigt ofta. Jobbet tog 5 dagar och kommunikation var väldigt bra. 5/5 . väldigt nöjd med arbetet och priset.

Björn Rikard T
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Vi har samarbetat med RM Relining & Bygg och är väldigt nöja. De är lätta att arbeta med och får saker gjorda ordentligt och i tid!

Östen M
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Mycket trevligt bemötande, uppfyllde helt våra förväntningar. Stamspolning med kamerafilmning. Utfördes smidigt med största varsamhet i lägenheterna med trevligt uppträde under hela arbetstiden. FÖREDÖMLIGT!

Andreas Å
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Trevlig och kunnig personal, utför relining med bra kvalitet och noggrannhet enligt de högsta kraven i branschen. Rekommenderar stark RM Relining till era projekt.

Tugba C
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Vi har vid flera tillfällen tagit hjälp av RM inom våra egna projekt vad gäller filmning, rensning, och relining av avlopp. Vi har alltid fått snabb återkoppling och blivit professionellt bemötta. I en del fall har det handlat om arbeten på kort varsel och då har det agerats direkt och vi har varit väldigt nöjda med det arbete som utförts!

Stockholm Vvs O Energi Ab S
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Väldigt serviceminded och duktiga!

Anton P
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Grymma gubbar löser alla problem. starkt rekommenderat.

Henrik A
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Bra återkoppling, duktiga killar som kan sitt jobb! Rekommenderar dom starkt!

Mats S
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Jävligt bra. Dom har utfört alla jobb vi gjort tillsammans utan problem. Och räddade oss dessutom ur en knipa som proline satte oss i. Snabba på att göra jobbet och få iväg fakturor.

Anders Hilding R
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Vi gjorde relining av avloppsrören i vårt radhus. Efter inledande filmning av rören fick vi en bra förståelse för vad som skulle göras av arbetsledaren, som sedan kontinuerligt följdes upp med en beskrivning av de moment som utfördes av personalen som gjorde jobbet, så vi hela tiden var informerade om vad som skedde. Snyggt och välstädat efter jobbets slut. Heders till alla inblandade på företaget. Vi rekommenderar RM Relining!

Johannes Y
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Att man träffar en chef som är proffsig och trevlig är vanligt, men att hela personalen oavsett vem man stöter på är kunnig, hjälpsam, trevlig och inriktad på att göra det bästa för kunden är inte lika vanligt, men med Rm relining fick vi precis allt det dära. Oavsett vem man stötte på som jobbade kring det företaget var extremt duktiga och trevliga, de åtgärda allt vi önska och mer därtill. Jag rekomenderar starkt Rm Relining till allt och alla!!

Jeanette A
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Utmärkt arbete! Är väldigt nöjd. Otroligt duktiga och professionella.

Senan A
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Professionellt och bra bemötande av båda projektledarna Kenneth och Yousef De kunde efter första avloppsundersökning hitta felet och efter 2 veckor började sätta igång arbetet som utfördes av professionella arbetare Slutresultatet ( med Relining)var så bra och vi fick nästan ett nytt avloppssystem utan att behöva bila eller riva Hälsningar Sinan

Johan S
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Har använt RM-Relining som UE, det har fungerat utmärk på mitt projekt i Älta, de gör bra jobb och kommunikationen har fungerat klockrent till oss som beställare. Jag kan varmt rekommendera RM-Relining som huvudentreprenör eller som ue i framtida projekt. vid frågor kontakta gärna mig. Johan Selenius Rosengren Rosenius Entrepenad AB

HANS G
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Jag har använt mig av RM Relining vid komplicerade spillvattenläckage samt nattarbeten och det har alltid fungerat bra. Lyhörda montörer samt ett professionellt bemötande av arbetsledningen. Jag rekommenderar RM relining starkt.

Niclas F
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Vi ville kolla hur skicket var på avloppstammar,na i vår villa, så kontakt togs med några firmor. Det visade sig att det var hög tid att relina rören. Valet föll på RM som redan vid första kontakten upplevdes som proffsiga och seriösa. Alla delar från offerering till utfört arbete har präglats av engagemang och kunskap. På grund av otur med en kompressor blev det extra jobb som krävde både kreativitet och oväntade insatser som jag tycker på ett tydligt sätt visade på RMs stora omsorg om sina kunder. Rekommenderar varmt med högsta betyg!

Steinunn B
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Otroligt trevligt och professionellt bemötande. Väl utförd tjänst, filmning av avloppsrör. Kommer definitivt anlita igen. :) Kändes tryggt.

Otto D
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Gjorde relining av avlopp i Villa. Under relining av stammen blev det lite problem. Oförutsägbarhet, som det kan bli i fysiska projekt. RM relining löste dock allt till sist och för mig handlar det om hur man hanterar utmaningar som uppstår . Och RM relining löste utmaningen och levererade.

Peter L
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Har använt RM-Relining som ue, det har fungerat utmärk i mitt projekt i Rinkeby, de är lyhörda, de gör bra jobb, har bra kontakt med de boende samt till mig som beställare. Jag kan varmt rekommendera RM-Relining som huvudentreprenör eller som ue i framtida projekt. vid frågor kontakta gärna mig. Peter Lundquist på Xtream Clean.

Sten Niclas Gustaf J
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Bra och engagerat bolag! Håller överenskommen tidsplan och budget.

Katarina Anna T
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Vi hade en superbra samarbete med RM Relining & Bygg AB. De var alla väldigt snabba att återkoppla i varje steg, de gjorde ett fantastiskt jobb helt enkelt. Tack för det!

Tomas L
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Vi kontrakterade RM relining för att reparera dagvattenmör i vår Brf förening. Trots tidspress mitt i semestertider så gjorde de ett toppjobb, mycket trevliga och proffsiga att ha att göra med. Fick stort förtroende för kompetensen och bra kommunikation och flexibilitet när nya förutsättningar blev kända. Starkaste rekommendationer!

Fabian N
Skrev om RM Relining & Bygg AB

De har åtgärdat mitt problem på noll tid. Alltid tillgängliga, kunniga, proffsiga och med en facit för olika lösningar utifrån omständigheter. Utan tvekan så kommer det att vara de jag kommer att kontakta för framtida arbeten med avlopp och relining. Jag rekommenderar RM relining till alla mina kunder.

Hardeep S
Skrev om RM Relining & Bygg AB

utmärkt service med återkoppling på arbete

Mona V
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Väldigt god service och snabba svar på mail, sms. Håller vad dom lovar och alla vi träffade var väldigt trevliga. Vi är jätte nöjda med den relining dom utförde hos oss.

Mazda S gillar detta
Ola M
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Professionellt och bra bemötande både vid det första besöket och sedan vid själva arbetet. Företaget kunde efter första inspektionen komma redan veckan därpå vilket uppskattades. Arbetet gick bra och den ursprungliga planen reviderade efter behov. Personalen kunde ge förslag på vad som behövde ändras.

Ewa N
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Mycket bra. Höga förväntningar och de levde upp till dem. Upplevde företaget som seriöst.

Fredrik L
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Grym service & professionella:)

Johan T
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Jag tog in 4 olika offerter innan valet föll på RM för att utföra en relining i min villa, de låg bra till i pris och gav ett engagerat och professionellt intryck. Under själva jobbet var deras personal flexibel och professionell vilket minimerade störningarna för oss. Ett stort plus att ägarna personligen engagerar sig i varje jobb och anstränger sig för att jag som kunde skall bli nöjd.

Munthir Thamir I
Skrev om RM Relining & Bygg AB

De gojrde vad de har lovat, priset var ganksa dyrt. Jobbet var snabbt och effektivt. Trevliga arbetare som svarada på alla frågor o förväntningar

Mohsen T
Skrev om RM Relining & Bygg AB

När man som villaägare stöter på rör och avloppstrassel så är det oftast akuta saker som uppkommer väldigt plötligt! Det är då man vill ha en snabb diagnos och den bästa lösningen. Jag tycker att MR Relining & Bygg Ab har överträffat alla mina förväntningar . Jag fick en väldigt bra och professionellt intryck och kan värnat rekommendera företaget.

Sandra D
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Jag kan varmt rekommendera RM relining, verkligen! De var punktliga och noggranna, lyhörda för vilka tider som passade oss och väldigt flexibla. De gjorde relining i hela vårt BRF och följde alltid tidsplan, oftast även klara innan utsatt tid. De kommunicerade löpande under arbetets gång, återkopplade alltid väldigt snabbt vid eventuella frågor och var alltid på plats den tid de sagt. Vi upplevde att de veckor de var på plats var betydligt mindre störande i vardagen än vad vi först trott, allt gick väldigt smidigt.

Erika E
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Toppen på alla sätt! Bra kommunikation, ansvarsfullt utförande, flexibelt och tilllmötesgående. Relinade alla gamla rör, varav några var rejält skadade och behövde lagas först. Mycket nöjd!

Jeff K
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Vädligt trevliga och professionella, gör det lilla extra för att skapa en nöjd kund. Kan starkt rekommendera denna firma!

Irene Anita B
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Snabbt och bra utfört stambyte.Jag är mycket nöjd med detta arbete som utfördes med alla som jag var i kontakt med.

Henrik N
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Tog in flera offerter för att utföra en relining. Valet föll på RM relining då de gav ett kunnigt och trevligt bemötande. Arbetet utfördes, trots en oförutsedd utmaning, till full belåtenhet. De tar sitt jobb och ansvar fullt ut och lämnar inte kunden i ”sticket”. Kan verkligen rekommendera dem. Henrik N Spånga.

Gunnel A
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Ber att få återkomma då samtal med firman först behövs.

Johan S
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Bra kommunikation, bra service, bra utfört jobb, fick vad vi förväntade oss, rekommenderar!

David G
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Effektiva och snabb respons på alla frågor

Gunilla S
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Jag blev bemött väldigt bra och och dom som gjorde arbetet var mycket trevliga. Jag gjorde en relining och jag blev mycket nöjd med jobbet. Kan rekommendera dom till andra

Jonas E
Skrev om RM Relining & Bygg AB

RM relining var proffsiga i sin analys och sitt utförande av relining av vårt avlopp från vår villa. Vi är mycket nöjda med arbetet och kan gärna rekommendera dem till framtida kunder.

Jan L
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Blev bemötta på ett proffsigt och sakligt sätt. Enligt tidigare kontakter var våra förväntningar höga och uppfylldes tll 100 procent. Arbetet som utfördes var relining av avloppsstammen. Vi är mycket nöjda med både arbete och bemötande, och kan absolut rekommendera detta företag. Mvh Jan Lindholm Bällstavägen 263 Bromma.

CHARALAMPOS L

Bra gjort. Vi är mycket nöjda. Ingenting att anmärka

Martin B
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Jag är jättenöjd med arbetes som utfördes av RM Relining. Bra service, trevliga anställda dom skickade video på mina rör som dom lovade, kan inte annat än rekommendera detta företag!

Bengt H
Skrev om RM Relining & Bygg AB

Relining av avloppsledningar. Vänliga och duktiga på att anpassa tekniken till kundens behov. Verkade ha bra kunskaper om VVS. Jobbade flitigt Någon av hantverkarna hade kanske inte så mycket vana vid att tänka på detaljer i arbetet hos kund. Men den vanan kommer nog med tiden. I offerten fanns en del reservationer för att slutpriset eventuellt skulle bli högre. När man såg vad det gällde var det ganska självklart att slutpriset skulle bli högre än offertens pris. Vi hade en bra dialog om detta och slutpriset var...