Roax Partner AB

www.roax.se
  • Badge2023
Ligue 021-580 27 76 Compartilhar

About company

Välkommen till Roax Partner - Vi tror på kundkontakt och kundnära samarbeten! Att färgen på ditt tak försvinner är ett vanligt förekommande problem för både stora och små byggnader. Därför hjälper vi dig med allt från Blästring och Sprutmålning till Taksäkerhet och Snöskottning av tak. Vi på Roax Partner lämnar 5-10 års garanti...

52 omdömen om Roax Partner AB

Sedan starten hos Reco 2018

Stefan L
Escreveu sobre Roax Partner AB

Fantastiskt bemötande och service! Kommunikationen var jättebra med löpande uppdateringar och resultatet blev fantastiskt! Kan verkligen rekommenderas!

Tobias F
Escreveu sobre Roax Partner AB

Väldigt proffsig från första kontakten. Gjorde ett gediget och bra jobb efter konstens alla regler. Det känndes att det här företaget tar sina kunder och uppdrag på allvar och jag skulle gladeligen rekomendera detta företag om någon behöver måla om sitt plåttak.

Patrik L
Escreveu sobre Roax Partner AB

Svårslaget ! Taket blev bättre än nytt. Det tog mindre än en vecka från godkännande av offert till att jobbet var klart. Inga oväntade extrakostnader på fakturan heller. Helt suveränt !

Fredrik J
Escreveu sobre Roax Partner AB

Noggrann och yrkeskunnig. Jag är mycket nöjd med ommålningen av vårt plåttak från 1990. Kan absolut rekommendera Roax Partner AB om man behöver hjälp med målningsarbeten av plåttak. Fredrik

Staffan N
Escreveu sobre Roax Partner AB

Ett högklassigt jobb från början till slut. Seriös offert, fungerande tidplan, noggrannhet i förberedelser, målning av plåttaket, efterarbete och dokumentation av vad som gjorts (drönarbilder, mätresultat före och efter, faktablad om använd färg).

Jörgen K
Escreveu sobre Roax Partner AB

Ett mycket bra bemötande av företaget, åkte långt för att titta på jobbet, offerten kom snabbt, väl på plats flöt jobbet på i rask fart trots strul med lite oplanerade regnskurar, efter 3 dagar var vårt falsade plåttak ommålat, jobbet dokumenterades fortlöpande med drönarbilder så man kunde se. Vi är mycket nöjda och rekommenderar starkt Roax Partner.

Tobias M
Escreveu sobre Roax Partner AB

Smidigt och proffsigt från offert till slutfört arbete. Vi är mycket nöjda med slutresultatet och kan verkligen rekommendera Roax Partner AB.

Roger P
Escreveu sobre Roax Partner AB

Hej Alltid lika trevligt att få hjälp av proffs. Robert har gjort ett kanonjobb hos oss och vi är mycket nöjda. Om du ska måla ditt tak så kan vi verkligen rekommendera Roax. Tack Robert

Harry L
Escreveu sobre Roax Partner AB

Plåttak målning på Värmdö, bra jobb, noggrann och trevlig.

Örjan E
Escreveu sobre Roax Partner AB

Vi har varit väldigt nöjda, från offertförftågan, kontakt, genomförande och slutresultat! Ett vänligt och kunnigt bemötande. Har levererat det vi förväntade oss. Det gick också snabbare än vi hade räknat med. De har målat, enligt vårt tycke, ett ganska avancerat objekt. De har blästrat ett gammalt "plastisol-tak" och målat hela taket på fyra dagar! Ett väldigt brant tak och dessutom kunde inte två sidor nås med skyliften då marken lutar kraftigt. Men med en skylift med tillräcklig kapacitet, så lyckades entreprenören...

Pär Ö
Escreveu sobre Roax Partner AB

De kommunicerade väldigt snabbt från offert till färdigt arbete. Allt arbete utfördes proffsigt och vi är väldigt nöjda. Arbetet dokumenterades så väl med bilder som med beskrivningar. Vi har nu ett av Sollentunas finaste plåttak. Vi kan varmt rekommendera dem /Pär

Svar från Roax Partner AB

Tackar å bockar det var ett rent nöje! kan inte mer en instämma på det snyggaste taket i Sollentuna ;)

Johan A
Escreveu sobre Roax Partner AB

Suverän service! Dom har ett proffsigt bemötande och håller det dom lovar. //Johan

Johan P
Escreveu sobre Roax Partner AB

Roax var proffsiga och gick above and beyond från första mötet till sista vid ommålning av mitt tak. - Besök efter 30 minuter på en lördag för att titta på jobbet. - Konkurrenskraftigt pris på offert innan helgen var slut. - Snabbt och smidigt självgående arbete. - Anpassningsbara när andra entreprenörer inte höll tiden och var lösningsorienterade där andra hantverkare skulle ryckt på axlarna och konstaterat att det inte är deras sak att lösa. Rekommenderas till alla.

Ulla H
Escreveu sobre Roax Partner AB

Blästring och målning av plåttak. Stort focus på kvalitet ! Mycket snabb och smidig kundkontakt. Resultatet på utfört arbete är över förväntan. Rekommenderas varmt. Brf Fikonet 1 (Strykjärnet anno 1910) Eskilstuna Ulla Holmström

Marcus S
Escreveu sobre Roax Partner AB

De utförde en takmålning av band täkt tak på ca 400kvm. Ett kvalitets jobb som utförts av trevlig och seriös personal till det bästa priset av anbuden. Mycket nöjd kund.. mvh Marcus

Kajsa F
Escreveu sobre Roax Partner AB

Trevligt bemötande, bra kommunikation och tydlig beskrivningen hur jobbet skulle genomföras. Väldigt nöjd med vårat nya fina tak!

Svar från Roax Partner AB

Hej Kajsa! Det var roligt att höra, tack för ditt omdöme!

Helena P
Escreveu sobre Roax Partner AB

Jag fick ett vänligt och professionellt bemötande med en tydlig beskrivning av vad som skulle göras. Mitt plåttak från slutet av 1800-talet är nu nymålat och lagat på två ställen där det hade rostat sönder. Jag är mycket nöjd med resultatet. Taket har blivit som nytt, med en jämn vacker färg över hela ytan. Det är helt klart över min förväntan.

Svar från Roax Partner AB

Tack Helena tack för dem fina orden! Blir så glada när kunden blir nöjd! :) mvh Robert :)

Annette F
Escreveu sobre Roax Partner AB

Ett toppen, snabbt och smidigt bemötande allt från offertförfrågan till att taket var målat och klart. Jag fick väldigt snabbt svar på min förfrågan, de besökte oss och lämnade sedan snabbt en offert och utförde arbetet galant. När arbetet var utfört var det städat och snyggt efteråt och vi fick även information om och bilder på hur arbetet hade utförts. Mycket nöjd med företaget och kommer att rekommendera det till vänner som är i behov av takmålning.

Svar från Roax Partner AB

Hej Annette! Tack för det fin omdömet! Det glädjer oss. Återkom gärna i framtiden om ni har några frågor eller funderingar :) Mvh

Leif A
Escreveu sobre Roax Partner AB

Proffsigt och trevligt bemötande vid upphandling av takmålning. Arbetet gjordes inom avtalad tid och med synligt gott resultat. Avrapporteringen hade samma goda kvalité, vi är mycket nöjda med arbetet.. Gudrun och Leif Angmo

Anders L
Escreveu sobre Roax Partner AB

proffsigt och kunnigt bemötande. ett perfekt utfört jobb. det blev bra. förväntningen uppfylld. Sörmlands vackraste hus fick ett tak nymålat bättre än nytt.

Mikael W
Escreveu sobre Roax Partner AB

Seriöst och kunnigt bemötande. Fokus på kvalitet och säkerhet förstärker helhetsintrycket ytterligare. Jag rekommenderar dom varmt. /Mikael Welinder, Flen

Annette J
Escreveu sobre Roax Partner AB

Mycket snabbt/vänligt bemötande vid offert inför målning av plåttak i vår Brf. Proffsig kontakt när arbetet närmade sig med tydliga instruktioner om vad vi skulle tillhandahålla och vad som gällde för Roax. Mycket nöjda med arbetet / Brf Skruvnyckeln Flen

Mari H
Escreveu sobre Roax Partner AB

Snabb och snygg målning av vårt plåttak. Bra service och lätt att komma överens med.

Peter Ö
Escreveu sobre Roax Partner AB

Kan säga att jag är nöjd i alla delar av engagemanget och genomförandet av uppdraget. Bra dokumentation vid offert och slutresultat. Planeringen och genomförandet av målningen gick utmärkt.

Börje E
Escreveu sobre Roax Partner AB

Målning av plåttak 150m2 Sala Roax har varit mycket bra att ha att göra med.Snabba och ett bra resultat Vi rekommenderar dom starkt

Marcus A
Escreveu sobre Roax Partner AB

Vi har ett fastighetsbolag som anlitat ROAX för ommålning av två kommersiella byggnaders plåttak i Sala centrum med mycket gatutrafik med både gående, cyklister och bilar nedanför taket som ska ledas om samt hyresgäster som inte ska bli onödigt störda i sin verksamhet. Robert på ROAX har gjort ett jättebra arbete med att kombinera ett gott fackmannamässigt utförande med ett helhetsansvar för arbetsmiljö och säkerhet kring ommålningen. Väl genomförd presentation och förklaring av de olika kostnadsförslagen för att få klart...

Arnulf G
Escreveu sobre Roax Partner AB

Vi köpte ommålning av plåttak. Väldigt trevligt och professionellt i kontakt. Alltid lätt att komma i kontakt med för frågor och information, snabb offert (som stämde överens med priset vi betalade för uppdraget), snabbt och professionellt genomfört arbete med perfekt resultat.Fotodokumentation + förklaring av varje arbetssteg.Kan stark rekommendera detta företag! Arnulf

Charlotta E
Escreveu sobre Roax Partner AB

Vi köpte ommålning av ett plåttak som inte blivit ommålat på mycket länge. Vi blev väldigt trevligt bemötta, fick en snabb offert och efter beställning ett så snabbt genomfört arbete som bvädret tillät. Det var ordning och reda när arbetet genomfördes och resultatet ser fantastiskt ut. //Lotta

Hans Elvkull E
Escreveu sobre Roax Partner AB

Vi anlitade Roax för ommålning av vårt plåttak. Från första till sista kontakten har vi blivit vänligt och proffesionellt bemött av Robert på firman. Jobbet blev utmärkt utfört, taket blev som nytt. De jobbade effektivt när de var här, och de var mycket noga med städning av tomten. Tycker även priset var rimligt. Kan starkt rekommendera den här firman. Hans Elvkull, Örebro

Christer Gunnarsson G
Escreveu sobre Roax Partner AB

Köpte målning av yttertak och allt var till full belåtenhet.

Silva P
Escreveu sobre Roax Partner AB

Roax Partner AB, har utfört ett utmärkt arbete med Stora Tallbacka Ida 24 stora speciella tak. Huset byggt 1902. Tvättat, blästrat och målat efter konstens alla regler.Byte av stuprör, blästring, målning av över 200 fönsterbläck. Roax har varit noggranna, punktliga och mycket serviceminded. Våra förväntningar med deras arbete har uppfyllts till stor belåtenhet. Vi från Brf. Stora Tallbacka kan varmt rekommendera Roax Partner AB till nya speciella projekt. Silva Pettersson Djäknebergsgatan 11 B 724 61 Västerås

Nils L
Escreveu sobre Roax Partner AB

Väldigt seriöst företag som gjorde ett ypperligt jobb. Ett stort plus för att man var så angelägen om att ta hand om hyresgäster som blev påverkade av takmålningen och att man hela tiden städade av och höll rent och snyggt.

Melec K
Escreveu sobre Roax Partner AB

Målning av plåttak på 400 m2 K-märkt hyresfastighet i Sörmland. En fastighet med högt kulturhistoriskt värde, vi var väldigt oroliga i början när vi tog kontakt med olika företag. Den oron försvann snabbt när vi träffa Robert, mötet kändes personligt och han agerade mycket proffsigt. Vi insåg direkt att om vi väljer Roax så kommer de utföra jobbet helhjärtat. Nu när allt är klart, så stämde verkligen den magkänslan och vi är så nöjda att vi valde Roax för jobbet! Resultatet blev över våra förväntningar, när ett företag...

Madeleine H
Escreveu sobre Roax Partner AB

Jag är verkligen imponerad av Roax Partner AB. De är mycket grundliga, mycket professionella, mycket detaljinriktade, och vet EXAKT vad de gör. Det blev ganska mycket bättre än förväntade (grannarna beundrar!). Man ser att dessa är yrkestränade fackmänniskor som förstår sig på färg, plåttak, blästring, äldre hus och äldre tak, ja allt som ska göras. Och så var de också mycket trevliga och pålitliga, punktliga och snabba. Jag rekommenderar dem helhjärtat, välkomna att kontakta mig om ni undrar!

Sörren B
Escreveu sobre Roax Partner AB

Ett mycket bra arbete, proffesionellt utfört från offert till till färdig produkt. Målning av bandtäckt plåt på garagetak och uthus. Kommer att anlita Robert igen om jag har något liknande arbete.

Christian R
Escreveu sobre Roax Partner AB

Målning av plåttak på 600m2 stor huvudbyggnad på säteri i Sörmland. Vi är mycket rädda om vårt över 200 år gamla hus och tog in många offerter innan vi valde att låta Roax genomföra jobbet åt oss. Från första möte till slutfört arbete har vår kontakt Robert agerat mycket proffsigt. Extremt hög arbetsmoral, noggrant utfört, städat och snyggt varje dag. Dessutom färdigställt jobbet inom utlovad tid. Även uppföljning i efterhand med tjockleksmätning av färgen samt fotodokumentation. Tror faktiskt inte det går att göra...

Tommy S
Escreveu sobre Roax Partner AB

Utmärkt med takmålningen vi beställde och fick levererad

Rani A
Escreveu sobre Roax Partner AB

Roax Partner AB fick i uppdrag att måla ca 1000kvm plåttak på ett äldre hyreshus i Köping. Arbetet genomfördes under Juli/Augusti 2019 och allting gick enligt planering. Resultat blev över förväntningar och vi kan varmt rekommendera Roax Partner AB. Proffsigt bemötande, snabb hantering av offert och uppföljning och dessutom ett utmärkt resultat. /Rani

Robbin H
Escreveu sobre Roax Partner AB

Takmålning på plåttak. En otroligt bra upplevelse! Snabbt kontaktad efter offert förfrågan, Trevligt och proffsigt bemötande från första Telefonkontakt till sista mejl kontakt! Utmärkt uppdatering vad som hände dag för dag, hur det gick och va nästa steg var i processen! Bra städat efter avslutat jobb, och OTROLIGT resultat på målningen av taket! Kan inte annat än ge högsta betyg!

Ludvig A
Escreveu sobre Roax Partner AB

Gunnar Graflunds Fastighets AB är ett fastighetsbolag med ca 1000 lägenheter i Södermanland. Vi har målat om ett 10-tal plåttak på våra fastigheter. Alltid toppenbemötande av Robert Johansson. Han vet vad han håller på med, man kan lita på att det blir ett bra resultat. Vi kommer att anlita Roax i fortsättningen också.

Eva V
Escreveu sobre Roax Partner AB

Ommålning av tak. Snyggt, prydligt, ordentligt. Trevligt!

Per J
Escreveu sobre Roax Partner AB

Ett äldre plåttak på mitt bostadshus i Sörmland behövde målas om. Roax Partner utförde jobbet snabbt, effektivt, seriöst och professionellt. Ett sådant arbete innebär ganska kraftig nedskräpning med gamla färgflagor runt huset. Städningen var exemplarisk. Bemötandet synnerligen vänligt och inga svårigheter att kommunicera. Jag är mycket nöjd.

Hanna W
Escreveu sobre Roax Partner AB

Målning av 420 kvm plåttak på villa från 1897. Toppenbra kontakt med företaget via telefon, mail och personligen - före, under och efter slutfört arbete. Proffsigt utfört, ordning och reda och mycket snyggt resultat. Alla kvaliteter man vill att en hantverkare ska ha. Lyhördhet, kommunikativ, handlag och kunskap, yrkesstolthet samt mån om hållbart slutresultat och finish. Kan verkligen rekommendera ROAX Partner!! /Hanna

Joel R
Escreveu sobre Roax Partner AB

Jag uppdrog till Roax att blästra och måla om taket på familjens villa i Örebro. Jag är mycket nöjd med allt från första besiktningen på plats, till resultatet (hur fint taket blev!) och slutbesiktningen. Robert som driver Roax lyssnar, ger råd och vägleder en genom arbetet som företaget utför. Resultatet och bilddokumentationen jag fått visar hur noggrannt man gått tillväga. Några andra plus: fin rostskyddande färg (Noxyde) används, jättebra städning både under pågående projekt och efter, och dessutom bra pris på hela jobbet - flera offerter jämfördes. Jag kan verkligen rekommendera Roax.

Anna  / Gudrun M
Escreveu sobre Roax Partner AB

Vi valde Roax Partner AB:s offert för att måla om våra yttertak på ett kedjehus med tak i två nivåer. De svarade jättesnabbt på ett väldigt professionellt, engagerat och förtroendeingivande sätt. Vi hade förväntat oss att det skulle ta mycket längre tid men man lyckades klämma in vårt tak mellan andra uppdrag och slutförde arbetet på knappt 3 dagar! Stor eloge och de bästa rekommendationerna önskar vi Robert som utförde allt själv! :-) Mvh Anna & Gudrun

Ossian K
Escreveu sobre Roax Partner AB

Undertecknad har i juni 2018 uppdragit Robert Johansson att renovera plåttaken på ett stort och ett mindre 1800 – tals hus på Drottningholmsmalmen. Arbetet har genomförts i tid enligt plan och på ett synnerligen förtjänstfullt sätt med ett utmärkt resultat. Detta trots relativt svåra förutsättningar med nedgångna flagnande tak. Robert är en sann ung entreprenör med en positiv attityd och mycket yrkeskunnig. Vi är mycket nöjda och önskar ge Robert våra bästa rekommendationer.

Anders Å
Escreveu sobre Roax Partner AB

Takrenovering, färgborttagning genom vattenblästring och målning Mycket bra och proffsigt bemötande. Höll tider för arbetets utförande, undvek skador på trädgård och planteringar samt lämnade arbetsplatsen rengjord från gamla färgrester efter blästringen. Företaget motsvarade i allt mina förväntningar på utförandet. Hanterade Rot avdraget smidigt vid faktureringen. Sammanfattningsvis ger jag högsta betyg till Robert Johansson - Roax

Bo S
Escreveu sobre Roax Partner AB

Målning av plåttak. Mycket trevligt bemötande och effektivt utfört arbete. Vi är mycket nöjda med resultatet.

Kia F
Escreveu sobre Roax Partner AB

Mitt plåttak hade delvis tappat stora flagor. Roax kom och tittade, gav offert, utförde jobbet på tid, höll budget och städade efter sig! Nu ser huset tipptopp ut igen och med deras kunskap om material kommer det att hålla tills jag blir gammal!

Mats E
Escreveu sobre Roax Partner AB

Recension angående Roax Partner AB: Hela affären, från första kontakt till färdigt arbete, kändes väldigt bra. Lugnt och tryggt bemötande med noggrann undersökning av vårt tak med förslag på vad som behövde göras. Resultatet blev bättre än vad vi hade förväntat oss och arbetet utfördes proffsigt och snabbt. Mats o Therese Ericsson Malmköping Lycka till Robert!