Alla kategorier Webshop Röjk Superwear

Röjk Superwear

Är du ute efter träningskläder eller friluftskläder?

Vi på Röjk Superwear är ett ungt, svenskt företag som vägrar att förhandla om miljön. Vår filosofi är att multifunktionella kläder minskar konsumtionen eftersom kläderna har många användningsområden och passar många tillfällen.

Oavsett om du ska ut på ett stort eller litet äventyr ute i friska luften kan du garanterat hitta vad du letar efter i vår webbshop. Här får du kort leveranstid, 30 dagars öppet köp och fri frakt från 1000 kronor och uppåt.

Varmt välkommen!

Läs vad 40 kunder tycker om Röjk Superwear

• Kim W
    Kim W skrev om Röjk Superwear
    Bra kundbemötande efter köp och snabb leverans.

Jag har köpt mycket kläder hos Röjk eftersom jag gillar utseendet, färgvalen, kvalitén samt att de har bra passform.

Produkterna är väldigt hållbara, långlivade och följer med mig på allt ifrån cykeltur i skogen till fjällen nedför branta backar.

Det enda jag saknar i Röjk sortimentet är luvlösa merino/primaloft jackor. Läs mer
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Röjk Superwear
    Jag upplever att Röjk är ett proffsigt företag som är väldigt miljömedvetet och i framkant på outdoorsidan med sina inovationer på sina kläder.
    Bra bemötande av personalen och leveranserna tid och i fint skick.
    Mer än nöjd. Läs mer
  • Frida J
    Frida J skrev om Röjk Superwear
    Min upplevelse var bra, hade aldrig kontakt med någon personligen men paketet skickades snabbt och kom fram helt och fint! Super nöjd med tröjan jag köpte! Läs mer
  • Linda Alm E
    Linda Alm E skrev om Röjk Superwear
    Beställda en tröja och en byxa. Allt fungerade bra.
    Jättenöjd med ullbyxan, huvtröjan i ull hade lite sladdrig form på kragen och huvan. Skulle önska den lite tajtare för mer skydd mot snö och vind när jag har den i skidbacken. Läs mer
    2018-02-21 Joel G svarar Linda Alm E
    Hej Linda!
    Tack för din feedback! :)
    Du får gärna skriva till info@rojksuperwear.com och berätta mer.

• Margaretha J
    Margaretha J skrev om Röjk Superwear
    Skulle beställa ett par byxor som tyvärr inte fanns i lager. Saldot var fel. Bekvämlighet mycket bra hjälpt. Läs mer
  • Per Daniel E
    Per Daniel E skrev om Röjk Superwear
    Snabb hjälp, fina produkter som överträffade mina förväntningar! Läs mer
  • Johan Vilhelm N
    Johan Vilhelm N skrev om Röjk Superwear
    Köpt en t-shirt och många par strumpor. Älskar de färgglada merinoullstromporna.

Snabb och smidig frakt, hamnar dock på ett för mig ofördelaktigt utlämningsställe med dåliga öppettider. Hade föredragit vanlig postnord utlämning istället frör DHL. Läs mer
    2018-02-21 Joel G svarar Johan Vilhelm N
    Hej Johan!
    Tack, kul att du gillar strumporna! :)
    Vi kommer att kika på flera alternativ för frakt nu till sommaren, så förhoppningsvis kommer du kunna hämta dina paket även på PostNords utlämningsplats.

Mvh,
  • Billy G
    Billy G skrev om Röjk Superwear
    Jag beställde på nätet och varorna kom. Hur bra som helst. Läs mer
    2018-02-22 Joel G svarar Billy G
    Enkelt är bra! :)

• Sandra N
    Sandra N skrev om Röjk Superwear
    Jag har haft tät kontakt med Linus och handlat en hel del hos Röjk - och jag är otroligt nöjd. Jag har inte behövt returnera något än men fått tips om storlekar och gått därefter. Kvaliteten på kläderna är oslagbara och jag är stolt över att bära Röjk! Läs mer
  • Mia H
    Mia H skrev om Röjk Superwear
    Trevligt bemötande och snabb leverans. Dammodell lite små i storlek, men dock väldigt nöjd med våra varor av både dam och herr hoodie. Läs mer
  • Peter L
    Peter L skrev om Röjk Superwear
    Fantastisk bra service, snabbt och trevligt som skapar en bra känsla att vilja komma tillbaka Läs mer
  • Annie A
    Annie A skrev om Röjk Superwear
    Kan bara ge positiv respons - två par toppenunderställ snabbt levererade.Kommer att handla mer.Gillar verkligen deras sortiment.Funktionellt,varmt och snyggt.
    Hälsningar
    Annie Läs mer
  • Tony N
    Tony N skrev om Röjk Superwear
    Bemötandet från en personal på företaget var genomgående hjälpsamt till att avsluta ett köp av en Rover Anorak. Jag fick hjälp med att stå fast vid mitt val av storlek och tvingades välja en annan färg, vilket blev mycket lyckat! Plagget har mer än vad jag kunnat förvänta mej: Det har en djup originell färg, blueberry; ytan är smutsavvisande (jag vistas både i stad och natur) och passformen är den utlovade. Sammanfattningsvis har jag haft en ojämförbart positiv upplevelse som kund hos Röjk.
    Hälsningar, sårken Tony Läs mer
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Röjk Superwear
    Jag köpte två hoodies och ett par byxor.

Både jag och min fru är riktigt nöjda med produkterna. De är både snygga (bra passform) och funktionella (reglerar värmen bra).

Bemötandet var i topp från personalen. Jag fick snabb respons på att grejjerna var packade och levererade.

Fanns att hämta hos mitt ombud inom utlovad leveranstid. Läs mer
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Röjk Superwear
    Är nöjd med varan men råkade skicka in beställningen två ggr så fick Returera en vilket var super krångligt. Skicka med en retursedel i fortsättningen. Kommer inte att rekommendera er eller beställa någon mer gång på grund av detta. Läs mer
    2018-02-19 Joel G svarar Pernilla H
    Hej Pernilla!
    Det var vi som pratade sist, och tack för din feedback om våra returer, det är viktigt att höra!
    Min förhoppning är att vi kan göra våra returer smidigare redan nu till våren, vi jobbar för fullt med hela vår webbshop! :)

Tråkigt att du känner så men jag hoppas att vi kan ändra din uppfattning om vår shop i framtiden! :)

• Lena T
    Lena T skrev om Röjk Superwear
    Bra hjälp ved retur av för liten produkt, fint bemötande! Läs mer
  • Niclas H
    Niclas H skrev om Röjk Superwear
    Det är alltid en fröjd att ha kontakt med Joel på Röjk. Trevligt bemötande, snabba leveranser och bra kvalité på produkterna. Jag använder kläder från Röjk både privat och via jobbet som kräver tåliga kläder för utomhusbruk med fokus på miljön. Läs mer
    2018-02-19 Joel G svarar Niclas H
    Tack detsamma Niclas! :)

• Katarina K
    Katarina K skrev om Röjk Superwear
    Bra kvalitet! Snabb leverans. Läs mer
  • anna g
    anna g skrev om Röjk Superwear
    Har bara positivt att säga om bemötandet via mailkontakt ang leverans samt supernöjd med produkterna. Tummen upp. Läs mer
  • Martin R
    Martin R skrev om Röjk Superwear
    Röjk har för mig vart en bra kombination av funktion och komfort. Välsittande kläder i material som är svåra att slå. Fukttransporten är enastående. Hoodien är en klar favorit. Men skidstrumporna och underställen är även dom riktigt bra! Läs mer
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Röjk Superwear
    Älskar era kläder skulle vilja ha lite mer utbud bara Läs mer
    2018-02-19 Joel G svarar Tobias B
    Hej Tobias!
    Tack för de fina orden!
    Vi utvecklar vår kollektion till varje säsong och vi jobbar på att kunna erbjuda ett större utbud i framtiden!
    RÖJK är fortfarande relativt ungt, bara 8 år! ;)

• Anneli B
    Anneli B skrev om Röjk Superwear
    Smidiga i kontakten och snabb leverans. Otroligt bra kvalitet och passform på produkten! Läs mer
  • Erik S
    Erik S skrev om Röjk Superwear
    Bra och tydlig information, vänligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Emma R
    Emma R skrev om Röjk Superwear
    Jag är jättenöjd med både kläder och kundservice! Fick hem ett par byxor jag fick reklamera, tog kontakt med kundtjänst via mail och fick svar snabbt som blixten.

Superbra bemötande och snabba svar trots att de dessutom befann sig på mässa och hade fullt upp.

Det kommer bli många fler beställningar framöver! Läs mer
  • Tommy A
    Tommy A skrev om Röjk Superwear
    Kontakt på instagram om en anorak: Mycket bra!!
    Köp av kalsonger: Snabb leverans, mycket bra kvalitet på produkterna!

Klockrent företag helt enkelt!!! Läs mer
  • Malin W
    Malin W skrev om Röjk Superwear
    Köpte en tröja i min storlek men den var trång i ärmarna över biceps (passade i övrigt) så ville byta till större storlek. Tröjan var fin dyr trots rea och oerhört tunn, nästan skir för att vara ulltröja vilket var en besvikelse. Tyvärr fanns den inte i större trots att det var utlovat, fanns inte heller retursedel utan jag fick bekosta allt själv för returen.
    Nej det blir inte fler kläder därifrån. Upplevelsen var att beställa från en privatperson som fixat en snygg hemsida, mycket reklam via sociala medier men pular med företaget i ett garage på fritiden. Läs mer
    2018-02-14 Joel G svarar Malin W
    Hej Malin!
    Det var verkligen synd att den tröjan tog slut, det ska erkännas att vi är ett litet företag som har en hel del kvar att utveckla med vår webshop. Under 2018 kommer vi att göra en satsning på vår webshop för att göra hela upplevelsen smidigare.

Kläderna är tillverkade i Europa med ett starkt miljötänk och hög kvalitet på våra material, det är dock tråkigt att tröjan inte motsvarade dina förväntningar. Om du vill lägga en ny order så får du gärna höra av dig till mig innan så svarar jag gärna på dina frågor! :)

Tack för din feedback, det är värdefullt för oss att få höra både det bra och vad vi behöver bli bättre på!

• Alexander E
    Alexander E skrev om Röjk Superwear
    Fantastiskt bra produkter, funktion och kvalitét!
    Supertrevligt bemötande och hjälpsam personal! Läs mer
  • Sten Tomas Håkan Å
    Sten Tomas Håkan Å skrev om Röjk Superwear
    Hög kvalité. Snabb leverans. Rekommenderas! Läs mer
  • Karin R
    Karin R skrev om Röjk Superwear
    Bra, genomtänkta produkter till vettigt pris och med bra miljötänk. Allt funkar alltid, från beställning till leverans och användning. Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Röjk Superwear
    Bra bemötande.
    Bra kläder.
    Snygga kläder.
    Rekommenderar alla att köpa Röjks kläder. Läs mer
  • Anna P
    Anna P skrev om Röjk Superwear
    Hej har handlat tröjor och mössa då jag är ute mycket med mina hundar så tycker jag att kläderna passar för utomhusaktiviteter är nöjd med mina produkter och fick produkterna ett par dagar efter beställning Med vänlig hälsning, Anna Läs mer
  • Christian M
    Christian M skrev om Röjk Superwear
    Det var bra. Minuset vara att skicka tillbaka varor som inte passade. Det var dyrt. Läs mer
    2018-02-12 Joel G svarar Christian M
    Hej Christian!
    Vi har i dagsläget inga fria returer utan kunden väljer själv hur de vill skicka tillbaka produktenra. Bor man i närheten får man t.o.m. lämna tillbaka returen direkt hos oss.

Bor man däremot inte i närheten så finns möjligheten att få ersättning för returer via Paypal, mer info om det finns på vår hemsida. :)

• Peter C
    Peter C skrev om Röjk Superwear
    Snabbt och bra leverans. Företaget känns som det är ett stabilt företag som kommer etablera sig mer i framtiden. Läs mer
  • Nenne Å
    Nenne Å skrev om Röjk Superwear
    Snabb leverans och bra bemötande. Tyvärr levererades fel produkt, men det kommer förhoppningsvis att lösas snabbt och enkelt. Läs mer
    2018-02-12 Joel G svarar Nenne Å
    Hej Nenne!
    Självklart, vi skickar ut rätt tröja till dig idag! :)
    Vi ber om ursäkt för att det blev fel tröja från början.

• Freja H
    Freja H skrev om Röjk Superwear
    Tröjan är lite för kort i midjan Läs mer
    2018-02-12 Joel G svarar Freja H
    Hej Freja.
    Tack för infon, vilken tröja är det som du tycker är för kort i midjan?

• Agneta W
    Agneta W skrev om Röjk Superwear
    nöjd med varorna , ull underkläder Läs mer
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Röjk Superwear
    Webshop enkelt och smidigt.
    Bra och snugg marknadsföring Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Röjk Superwear
    Bra! Har köpt både kalsonger (som jag nu hoppas få reklamera), joggingbyxor, sockor, t-shirts och långkalsonger. Bra och snabb kontakt vid frågor om order. Toppenprodukter. Fina förpackningar. Läs mer
    2018-02-09 Joel G svarar Anna L
    Hej Anna! :)
    Tack för de fina orden!
    Vi såg precis ditt mail, och självklart ska du få reklamera en vara om den är defekt!

Mvh Joel, RÖJK
  • Linda Marie S
    Linda Marie S skrev om Röjk Superwear
    Snabb leverans och jag är supernöjd med kvalitén på min nya ”hoodie”. Kommer absolut handla fler plagg av detta märke. Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Röjk Superwear
    Kanon kläder, bra hemsida och snabb leverans Läs mer