RÖYK

RÖYK

royk.se
  • BadgeThreeYears
4.4

Röyk är ett svenskt friluftsvarumärke grundat i Stockholm år 2010. Vi skapar multifunktionella produkter som fungerar lika väl för den som bara vill vistas ute i det fria som för erfarna äventyrare, för att alla ska kunna upptäcka och uppleva vår planet. Vi har hållbarhet i vårt DNA och har belönats med tunga hållbarhetsutmärkelser...

722 omdömen om RÖYK

Sedan starten hos Reco 2017

Lennart B

Leveransen kom för ett par dagar vad jag kan se sen men har inte hunnit hämta den,.

Eva W
Skrev om RÖYK

De är toppen att ha göra med! Jag köpte en tröja och var utomlands. De hjälpte mig med att försena leveransen så att tröjan och jag kom samtidigt hem till mig. Jag handlar en heldel på Röyk och har alltid varit nöjd med deras produkter.

Juliana H

Väldigt missnöjd, beställde vantar på kampanj. Fick efter flera dagar ett mail att de inte hittar min beställda vara och att orden annullerats. Pengarna betalas tillbaka direkt men jag skrev att jag gärna ville ha vantarna fast annan färg, till samma kampanjpris då rabatten redan var borta på hemsidan. Någon återkoppling fick jag aldrig igen och inga nya vantar. Sjukt tråkigt och dåligt att inte svara på mailet jag skickade.

Svar från RÖYK

Hej Juliana, Vi kan inte se att vi fått något ytterligare mail från dig, vi svarar på alla mail och tackar som du säkert förstår inte nej till någon försäljning för att jävlas heller. Kan bara beklaga att ditt mail inte nått oss. Hälsningar Linus, Röyk

Hannes H

Koftan är väldigt skön! Jag är mycket nöjd men leveransen med Budbee var katastrof

Halvarsson Ö

Stor i storleken annars bra kvalitet

Per K
Skrev om RÖYK

Fantastiska produkter att uppleva naturen i

Ingalill F

Perfekt! Köpte underställ i blandmaterial merino bambu eller likn, tunna mjuka sköna. Ska köpa ett par till så jag står mig ett tag. Om det inte hade vart opassande hade skickat över en bild på hur länge jag använde de förra i merino/primaloft. De var helt genomskinliga och hängde i trådar på kroppen

Tommy T
Skrev om RÖYK

Fungerade väldigt bra med leverans och jättefina grejor

Mikael U

Bra service. Tog kontakt med mig när det blev problem med varan jag beställt och löste det snyggt.

Fredrik L

Jag har beställt flera plagg från företaget och har alltid varit nöjd. Passformen är generellt bra för mig (man, 188 cm och 79 kg). I samband med ett garantiärende var kundtjänst mycket trevliga och lösningsorienterade.

Ella
Skrev om RÖYK

Snabb leverans Bra kvalitet Bra pris Pluspoäng för svenskt Köpte fleece storlek XS, passade mycket bra för mig 163 cm, 50 kg.

Endre K
Skrev om RÖYK

Det var enkelt och handla på Röyk. Jag fick den beställda varan snabbt. Varan är av hög kvalité.

Sara O
Skrev om RÖYK

Snabb leverans, och fantastisk kvalitet! 😇😍

Rune A
Skrev om RÖYK

Som förväntat - bra och miljövänligt

Ann G
Skrev om RÖYK

Underställ som är fantastiskt, snabbt och bra leverans.

Jens V
Skrev om RÖYK

Hade inga förväntningar, köper en del på nätet och inte alltid lyckade köp. Dock så var detta lyckade och är nöjd med varorna. Kompressionstrumpor och långkalsongerna testade och med bra betyg. Storlekarna kan vara mer tydliga

Karin C
Skrev om RÖYK

Riktige bra produkter och snabb leverans

Malin O
Skrev om RÖYK

Toppen produkter, alla i familjen är jättenöjda

Ester L
Skrev om RÖYK

Jag har redan skickat lovord direkt till Röyk! Jag är alltså väldigt nöjd Och mycket glad åt min varma fleece, speciellt som min lgh är väldigt kall!

Brita L
Skrev om RÖYK

Det var snabb leverans och grejerna bra kvalitet. Kompressionsstrumporna, kunde varit lite längre i skaftet för min del men i övrigt bra.

Riccardo M

Svinbra kvalitet och underbar service. Inte sista gången jag handlar från RÖYK direkt.

Josefine S

Jättenöjd med både köp och produkt

Benjamin S

Bra hela vägen. Ni gör snygga kläder i 100% ull o det behövs!

Peter      S

Röjk fortsätter leverera bra och funktionella kläder med stort hållbarhetsfokus.

Kerstin W

Bra tröja. Snabbleverens. OK pris

Michael H

Bra grejer, det visste jag innan, men usel leverans av Budbee. Det tog dem 10 dagar för ett 200gr paket. De sköt upp leveransdag en dag i taget ett antal dagar. Har upplevt samma usla kvalitet hos Budbee tidigare

Hej Michael, Tack för din input, vi tar med oss det! Hälsningar Linus, Röyk

Anna-Karin A

Beställde två par ullvantar som och två par tunna ullstrumpor Snabb leverans och sköna snygga vantar. Stumporna var varma trots att de var tunna.

Klara F
Skrev om RÖYK

Mycket bra, as bra byxor med najs fickor och bra storlek etc

Thomas Edward W

I didn’t have any expectations of Royk. They had a good range of clothing and the current winter sale made it enticing. However nearly two weeks since ordering, I have not received the items, or any notification that the goods have passed to the courier. So I am still without my order.

Svar från RÖYK

Hi Thomas, Apologies that you had to wait for your purchase, for whatever reason Budbee didn't come to pick up outgoing shipments for several days but from what I can tell, they should have informed you earlier today that your shipment has now arrived. We hope you will enjoy your purchase and feel free to reach out to us at info@royk.com if there's anything we can do to help. Sincerely, Linus, Röyk

Johan S
Skrev om RÖYK

Bra produkter - köpte fleece i ull. Varm och vattenavvisande samt naturligt flamsäker. Känns bra att inte bära plastkläder när man är ute i naturen.

Sven K
Skrev om RÖYK

No problemo!, No Problemo!, No Problemo!

Tor B
Skrev om RÖYK

Allt fungerar bra och jag är ett stort fan av dras sortiment och återkommande kund.

Birgitta F

För flera år sedan köpte jag strumpor, som nu är slitna, men håller än. Jag köpte fler strumpor förra året , så bra och sköna. Häromdagen fick jag kepsen jag beställt och den var så skön och trevlig, men den får jag använda när vintern kommer igen till Lund. Leveransen var korrekt och att beställa var lätt. Merinoull är ett härligt material. Jag är pensionär sen några år, men även om det kostar med kvalitet, så håller det länge skött på rätt sätt. . Fint att ni stödjer barncancerfonden. Hälsningar Birgitta Frröjdendahl

Jimmy S
Skrev om RÖYK

Bra, jag köpte en tröja på vinterrean. Det är annars lite höga priser för mig.

Ann-Kristin M

Bra, snabb leverans.. Jacka var jätte fin, bra storlek.

Eva T
Skrev om RÖYK

Toppen! Snabb leverans, superfin fleece hoodie.

Steven A

A quality product (socks). However, their product line changes often which makes it hard to purchase previous favorites.

Svar från RÖYK

Hi Steven, Our product line actually changes very rarely compared to most other brands and we're moving towards an even more constant range of products. That being said, products do sell out and sometimes take long to restock. Hope you'll have an easier time finding your favorites in the future! :) Sincerely, Linus, Röyk

Helena S

Äntligen! Jag köpte ett par ullshorts att använda över understället. Nu fryser jag inte längre över rumpan och låren. Så fin kvalitet OCH snabb leverans.

Patrik K

Usel kvalitet på merinoull tröjor och usel service av företaget tyvärr jag kan inte rekommendera deras produkter.

Svar från RÖYK

Hej Patrik, Vi kan inte se att vi fått vare sig någon order eller något försök till kontakt från dig. Du är välkommen att höra av dig till oss på info@royk.com med ditt ärende. Vänliga hälsningar Linus, Röyk

Pehr U
Skrev om RÖYK

Snabb leverans och fina produkter. Tyvärr var nog den aktuella tröjan/jackan felsydd men sånt händer. Heavy wool pile, där kragen vände sig ut och in när man rörde sig. Kantbandet verkar vara för tajt. Retur var ju okomplicerad eftersom returlappen redan fanns med i leveransen. Jag beställer igen!

Anna B
Skrev om RÖYK

Bra kvalitet, snabba och korrekta leveranser

Onofre D

Otroligt kvalitet och resistenta produkter för vardagens.

Kristian I

Kanonstrumpor för alla lägen och snabb leverans!

Gabriella B

Har använt strumporna tidigare, nu tyckte både jag och min man att de var lite väl stora i storlek. Ska sitta perfekt, dom de tidigare gjort.

Svar från RÖYK

Hej Gabriella, Du får gärna återkomma till info@royk.com med vilken produkt det avser så kikar vi på det. 🙂 Hälsningar Linus, Röyk

Max P
Skrev om RÖYK

ok, men hade varit bättre med ett tel.nr att ringa istället för epost kontakt med ibland långa svarstider //M

Ulla T
Skrev om RÖYK

Lätt att handla på nätet. Jag är nöjd med varorna.

Wobbie H

Bra och snabbt bemötande på kundservice. Mycket fina produkter och snabb leverans.

Teresa V

Bra kvalitet på kläderna och snabba leveranser!

Maria B
Skrev om RÖYK

Enkelt och snabbt från beställnig till leverans. Även väldigt enkelt att returnera vid felbeställd storlek.

Marcus N

Har bara använt understället under några tillfällen men oj vad sköna. Sval i värme och varm när det är kallt. Ångrar verkligen inte detta köp 👌