RÖJK Superwear

Merkuriusvägen 16b, 141 33 Huddinge — Visa karta

4.4 i betyg av av 438 omdömen
Är du ute efter träningskläder eller friluftskläder?

Vi på Röjk Superwear är ett ungt, svenskt företag som vägrar att förhandla om miljön. Vår filosofi är att multifunktionella kläder minskar konsumtionen eftersom kläderna har många användningsområden och passar många tillfällen.

Oavsett om du ska ut på ett stort eller litet äventyr ute i friska luften kan du garanterat hitta vad du söker i vår webbshop. Här får du kort leveranstid, 30 dagars öppet köp och fri frakt inom Sverige!

Varmt välkommen!

Läs vad 438 kunder tycker om RÖJK Superwear

• Axel Ö

2020-05-09

Axel Ö skrev om RÖJK Superwear
    Jag köpte en Roamer Merino Hoodie och den satt perfekt. Det är en sådan tröja som man alltid velat ha men aldrig riktigt lyckats hitta. Så galet nöjd med den! Läs mer
  • 2020-05-07

Ingela R skrev om RÖJK Superwear
    Mycket skön och snygg t-shirt! Läs mer
  • 2020-05-05

Johan W skrev om RÖJK Superwear
    Fantastiska och prisvärda produkter med snabb leverans.

Lite krångligt att returnera. Det hade varit bättre att kunna köpa returfrakt från leverantören. Läs mer
  • 2020-05-03

Jan L skrev om RÖJK Superwear
    Köpte tröjor och byxor. Särskilt nöjd med storlek/passform vilket annars ofta är en chansning. Läs mer
  • 2020-05-02

Matilda S skrev om RÖJK Superwear
    Köpte en hoodie med underbar kvalitet. Köpte även en underställs tröja som även den var perfekt.
    Bra service Läs mer
  • 2020-04-30

Charlotte G skrev om RÖJK Superwear
    Superhärlig t-shirt och tjockare tröja beställd. Bra kvalitet och passform. Toppbetyg ! Läs mer
  • 2020-04-29

Anna S skrev om RÖJK Superwear
    Fin kvalité och snabb leverans! Läs mer
  • 2020-04-29

Inger P skrev om RÖJK Superwear
    Köpte en tröja som var jättefin i materialet men tyvärr var det ull rätt in på kroppen vilket kliade en del, sen så var den inte så snäv i midjan som jag hoppades.

Returen får man sköta helt själv, går inte att få någon färdig returblankett. Inga problem att jag själv får stå för returen men lite kan de hjälpa en. Sen så tänkte jag byta mitt plagg mot nåt annat men det fanns nästan inget i lager. Oftast bara en storlek kvar på alla plagg och vissa var helt slut men det var svårt att se tydligt att det inte fanns i lager. Sen så fanns det t-shirtar med tassavtryck på bröstet. Tittade man närmare på de bilderna så var det olika tryck och olika passform under samma plagg. Känns osäkert då vilke plagg man faktiskt beställer.

Känns som väldigt härliga produkter men osmidig retur, låga lagernivåer och olika bilder på samma plagg gör att det känns osäkert att handla därifrån. Läs mer
  • 2020-04-27

Berit L skrev om RÖJK Superwear
    Köpte 7 par ullstrumpor som enligt Röjk skulle vara storlek 37-39, två par stämde i storlek men de övriga var lagom till min man som har storlek 42. Gick in på Röjks hemsida och anmälde reklamation men har fortfarande inte hört något från Röjk. Var tvungen att behålla strumporna eftersom det inte gick att skicka tillbaka dem, försökte även ringa men telefonen verkade vara avstängd. Kommer inte handla med detta företag eller rekommendera det till någon. Läs mer
  • 2020-04-27

Victor D skrev om RÖJK Superwear
    Köpte lite olika plagg på deras outlet-del, bland annat Rover Hemp anorak och Monk Pullover Hoodie. Mycket bra förklaringar/beskrivningar och bilder på hemsidan. Alla sömmar ordentliga och ingen tråd som repat upp sig. Bra pris på den rabatterade avdelningen!
    Väldigt trevlig och hjälpsam support, fick snabbt svar via mail. Läs mer
  • 2020-04-25

Stefan P skrev om RÖJK Superwear
    Schysst tröja, snabb leverans och den håller kvaliteten som utlovats Läs mer
  • Susanne Elisabeth T

2020-04-24

Susanne Elisabeth T skrev om RÖJK Superwear
    Toppen! Superbra kvalité och passform, snabb leverans! Läs mer
  • 2020-04-24

Tina R skrev om RÖJK Superwear
    Köpte en Womens Merino Full Zip Jacket för ett par veckor sen. Den är väldigt skön att ha på sig, men den noppar även väldigt mycket, trots att den är nästan helt ny. Fick ta en runda med noppmaskinen redan efter någon vecka, och sedan då och då sedan dess. Läs mer
  • 2020-04-23

Lina G skrev om RÖJK Superwear
    Utmärkt. Nöjd med leverans plus vara. Läs mer
  • 2020-04-18

Annica S skrev om RÖJK Superwear
    Köpte tröja som tyvärr var för stor men fin i övrigt. Snabb leverans. Läs mer
  • 2020-04-16

Rasmus S skrev om RÖJK Superwear
    Snabb leverans, svin skön tröja. Jag bor nu mera i den. Kommer köpa fler produkter utav Röjk. Läs mer
  • 2020-04-15

Patrik S skrev om RÖJK Superwear
    Fantastiska produkter och härligt gäng! Läs mer
  • 2020-04-15

Hans L skrev om RÖJK Superwear
    Har handlat många ting från Röjk. Fått fantastisk kundmottagande varje gång när man har haft frågor, snabba leveranser och allmänt bra service. Läs mer
  • 2020-04-14

Daniel H skrev om RÖJK Superwear
    Köpte en tröja (monk) som blivit en riktig favorit. Blixtrande snabb leverans! Läs mer
  • Sally L

2020-04-11

Sally L skrev om RÖJK Superwear
    Köpte ullstrumpor, buff och mössa. Fina produkter, bra kvalité, etiskt och klimatsmart. Snabb leverans. Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2020-04-11

Emma P skrev om RÖJK Superwear
    Snabb leverans och en kofta som snabbt blev en favorit! Läs mer

Andreas T skrev om RÖJK Superwear
    Dåligt att det inte är fri retur Läs mer

Erik A skrev om RÖJK Superwear
    Returnerade mina byxor för att jag tyckte tygkvaliteten var för tunn.
    Upplever att returprocessen var riktigt dålig, krånglig och dyr. Mycket pga detta så kommer jag nog inte att handla fler gånger hos Röjk. Kanske kommer att köpa deras kläder men inte direkt från dem. Läs mer

Lena R skrev om RÖJK Superwear
    En ulltröja som present. Har en liknande själv sedan tidigare.
    Köpte på nätet. Sidan fungerade bra. Bra med klarna.
    Jättesnabbt leverans.
    Helnöjd Läs mer

Catharina W skrev om RÖJK Superwear
    Ulltröjaan, Limited Womens Monk Pullover Wool Hoodie - Ice Blue
    Bra
    Absolut skön tröja och underbar färg
    👍🏻👍🏻 Läs mer
  • 2020-04-08

Bo D skrev om RÖJK Superwear
    Jag har underställ och hoodie. Jag tycker plaggen är bekväma och snygga. Det gör att de är väldigt lättburna och därför används de ofta. Läs mer
  • 2020-04-06

Carina K skrev om RÖJK Superwear
    Beställde två olika jackor och både levde upp till förväntningarna. God kvalité Läs mer
  • 2020-04-06

Lars-åke H skrev om RÖJK Superwear
    Köpte två hoodisar.
    Enkelt att beställa.
    Extremt snabb leverans vilket uppskattas.
    Dessutom passade hoodisarna perfekt. Läs mer
  • 2020-04-04

Lars N skrev om RÖJK Superwear
    Superfin o skön tröja. Leveransen var snabb o effektiv Läs mer
  • 2020-04-03

Per M skrev om RÖJK Superwear
    Har flera gånger köpt tröjor och jackor från Röjk superwear. Har alltid varit mycket nöjd. Mycket hög kvalitet på både material och konfektion.
    Köpte mina första kläder från Röjk för mer än 8 år sedan och de är fortfarande, trots flitig användning, i perfekt skick. Läs mer
  • 2020-04-02

Klas H skrev om RÖJK Superwear
    Ordentliga grejer som blir använda. Läs mer
  • 2020-04-01

Anders C skrev om RÖJK Superwear
    Snabb och personlig service. Snabba leveranser! Inget att klaga på. Läs mer
  • Josefine J

2020-03-30

Josefine J skrev om RÖJK Superwear
    Väldigt bra kläder och snabb leverans. Läs mer

Lena W skrev om RÖJK Superwear
    Nya favoritröjan! Snabb service. Bilder stämmer överens med verkligheten. Läs mer

Annika K skrev om RÖJK Superwear
    Bara bra bemötande.
    Ett par sockor i merinoull som vi köpte är lite strävare än vi förväntade oss, annars mycket nöjda med produkterna Läs mer
    2020-03-30 RÖJK S svarar Annika K
    Vad kul att du är nöjd, Annika! Välkommen åter!

Petra R skrev om RÖJK Superwear
    Fin tröja som överensstämmande med beskrivningen på hemsidan. Jag är mycket nöjd! Läs mer
    2020-03-30 RÖJK S svarar Petra R
    Det glädjer oss Petra, välkommen åter!

Ann-Charlotte P skrev om RÖJK Superwear
    Köpte underställ och två stickade ulltröjor. Supernöjd med produkterna! Läs mer
    2020-03-30 RÖJK S svarar Ann-Charlotte P
    Vad glada vi blir Ann-Charlotte, välkommen åter!
  • 2020-03-28

Roger J skrev om RÖJK Superwear
    köpte rambler tröja och filtsula.

förväntan på tillhandahavandet av anskaffandet på varan var
    utmärkt. Läs mer
    2020-03-30 RÖJK S svarar Roger J
    Allt gott Roger, välkommen åter! :)
  • Steve T

2020-03-27

Steve T skrev om RÖJK Superwear
    Top quality beanie, very warm - should last for years! Läs mer
    2020-03-30 RÖJK S svarar Steve T
    We believe it will, Steve! Enjoy it! :)

Hans L skrev om RÖJK Superwear
    enkelt och smidigt att beställa! snabb frakt! Produkterna kändes riktigt bra och kan inte se några nackdelar med det som jag beställde. Bra passform! Läs mer
    2020-03-30 RÖJK S svarar Hans L
    Härligt att höra Hans, välkommen åter!

Herman H skrev om RÖJK Superwear
    Underbart skön och klassiskt stilren. Ull är materialet som alla kläder borde bestå av. Läs mer
    2020-03-30 RÖJK S svarar Herman H
    Vi håller helt med dig Herman, ha en fin dag och välkommen åter!

Corina D skrev om RÖJK Superwear
    Superfina kläder - Utmärkt kvalitet - Hållbart företag
    Jag är supernöjd! Läs mer
    2020-03-30 RÖJK S svarar Corina D
    Tack för de fina orden Corina, välkommen tillbaka!

Petter Ö skrev om RÖJK Superwear
    Jag köpte en ullfleecetröja med huva som är mycket skön Läs mer

Magnus B skrev om RÖJK Superwear
    Snabba leveranser och bra kvalite, alltid nöjd när jag handlar där :) Läs mer
    2020-03-30 RÖJK S svarar Magnus B
    Det glädjer oss mycket Magnus, vi är glada att ha dig som återkommande kund!
  • Anne K

2020-03-26

Anne K skrev om RÖJK Superwear
    Köpte tröja och byxa och är supernöjd. Snabb leverans och underbara kläder.
    Material som jag älskar och modeller som fungerar. Tack! Läs mer
    2020-03-30 RÖJK S svarar Anne K
    Vad roligt att du är nöjd, Anne! Välkommen åter!
  • 2020-03-25

Paulina N skrev om RÖJK Superwear
    Snabb leverans och bra kvalitet. Läs mer
  • Hanna M

2020-03-24

Hanna M skrev om RÖJK Superwear
    Merino compression socks, knee high. I knew this site from earlier year as I have bought this socks before. They are the best for living in Lapland, Finland. I use them every day all year around. Love them! Läs mer
    2020-03-30 RÖJK S svarar Hanna M
    Thank you so much Hanna, we're thrilled to hear that! Welcome back anytime!
  • 2020-03-24

Martina V skrev om RÖJK Superwear
    I have ordered Röjk Badlands jacket in size S, color Salmiak. On the body, the size is usual and fits well but the sleeves are quiet wide. But it is good as you can wear a mid-layer under the jacket. The second minor thing is that the hood adjusting is not very handy. The hood is very big and I prefer to have it tighter but the adjusting is hidden in the collar.
    The jacket is quite heavy so it is not an ideal jacket to take into your backpack as a "just in case" upper layer.

I wanted a merino jacket and hopefully I will be satisfied when tried in mountain conditions :-) So far, I have only used it outside on a windy day and it is definitely windproof. The jacket feels comfortable. Despite the negative things I just said, I am happy with the jacket. Läs mer
    2020-03-30 RÖJK S svarar Martina V
    We're happy to hear Martina, just let us know if you have any particular feedback from the field!
  • Charl M

2020-03-24

Charl M skrev om RÖJK Superwear
    Köpte 1 st Mens Eskimo Wool Hoodie - Blueberry Storlekar i lager: M Artnr: 18236302 samt 2 Sittunderlag - Orange.
    Blev ytterst vänligt bemött av personalen hos RÖJK Superwear, fick bla. fin kontakt och bra hjälp för mina frågor! Mina alla förväntningar levde företaget helt och hållet upp till!
    Känner mig helnöjd med både det fina bemötande och den specifika hjälpen med att besvara mina frågor om varan och den vänliga kontakten även från leveransavdelningen! Mens Eskimo Wool Hoodie i den snygga färgen Blueberry i storleken medium klädde mig perfekt, både till färg och storlek (180cm/68kg) dessutom bjuder RÖJK Superwear oss VIP kunder på en rejält slant genom sina generösa reapriser!
    Allt som allt kan jag rekommendera RÖJK Superwears produkter som är både unikt snygga och miljövänligt framställda med mycket nytänkande och innovativa helsköna lösningar och det känns fint att vara klädd i RÖJK Superwear kläder och det kan alla göra med gott samvete som ger en härlig efterköpskänsla som varar hela plaggets livslängd! Varmt och stort TACK för att ni finns alla som medverkar på RÖJK Superwear till sköna kläder för både män och kvinnor, unga som de äldre kunderna! Tummen upp för er alla! Läs mer
    2020-03-30 RÖJK S svarar Charl M
    Stort tack för de vänliga orden Charl, välkommen tillbaka närsomhelst! :)
  • 2020-03-24

Carl E skrev om RÖJK Superwear
    Fantastiska produkter gjorda med omtanke och funktion i fokus. Värda varenda krona! Läs mer
    2020-03-30 RÖJK S svarar Carl E
    Vad glada vi blir Carl, stort tack och välkommen tillbaka!