Alla kategorier Webshop Röjk Superwear

Röjk Superwear

Är du ute efter träningskläder eller friluftskläder?

Vi på Röjk Superwear är ett ungt, svenskt företag som vägrar att förhandla om miljön. Vår filosofi är att multifunktionella kläder minskar konsumtionen eftersom kläderna har många användningsområden och passar många tillfällen.

Oavsett om du ska ut på ett stort eller litet äventyr ute i friska luften kan du garanterat hitta vad du letar efter i vår webbshop. Här får du kort leveranstid, 30 dagars öppet köp och fri frakt från 1000 kronor och uppåt.

Varmt välkommen!

Läs vad 217 kunder tycker om Röjk Superwear

• Karin J skrev om Röjk Superwear
    Snabb leverans och bra kvalité Läs mer
  • Johan Ö skrev om Röjk Superwear
    Kvaliteten på plaggen är riktigt bra och lika så servicen! Har en massa Röjk Plagg och kommer gå till Röjk som ett av mina första alternativ för att köpa nya kläder! Också med ett väldigt bra tänk för miljö och hållbarhet! Läs mer
  • Mats L skrev om Röjk Superwear
    Mycket skön kvalite och bekväm passform. Läs mer
  • Eliina E
    Eliina E skrev om Röjk Superwear
    Jag köpte strumpor som present.
    Varför jag valde Röjk strumpor? De var enda strumpor som höll under min Pacific Crest Trail vandring. De är än hela efter par tusen kilometer.

Köpte per Internet. Snabb leverans. Läs mer
  • Simon A skrev om Röjk Superwear
    Jag äger strumpor, skidstrumpor, underställ och tröjor från Röjk, grymt nöjd med allt!
    Snabb leverans och grym kvalité. Läs mer
  • Matilda O skrev om Röjk Superwear
    Toppenbra service trots högt tryck och stressig säsong! Läs mer
  • annacari W skrev om Röjk Superwear
    Jag köpte strumpor. Smidigt att handla på nätet. Tyckte att leveransen dröjde och paketspårningen visade att det var transporten och hanteringen hos ombudet som tog tid. Läs mer
  • Ina S skrev om Röjk Superwear
    Mitt paket saknade en artikel och en var felaktig färg. Jag kontaktade kundtjänst och fick bra och snabbt svar. Bara positivt. Läs mer
  • Petter E skrev om Röjk Superwear
    Bra supersköna kläder med fokus på hållbarhet och funktion.
    Köp färre bättre hållbarare kläder istället för billig skit. Läs mer
  • Anna H skrev om Röjk Superwear
    Fantastiska kläder! Bra kvailtet och snabb leverans. Något små i storleken bara. Är S men kör M i deras kläder. Läs mer
  • Henri B skrev om Röjk Superwear
    En tröja som jag är mycket nöjd med.
    Snabb leverans. Har inget att klaga på. Läs mer
  • Nicklas S skrev om Röjk Superwear
    BRA PRISER OCH EN SUPER SNABB SERVICE Läs mer
  • Ulrica J skrev om Röjk Superwear
    Köpte två Rambler tröjor, den till sonen behövdes bytas till större storlek, perfekt bemötande och service. Tröjorna är sköna kommer bli favoriter under vintern. 😊 Läs mer
  • Gunnar L skrev om Röjk Superwear
    Tröja mycket god kvalitet, snabb leverans. Utmärkt! Läs mer
  • Johanna A skrev om Röjk Superwear
    Snabbt svar och snabb leverans! Läs mer
  • Julia H skrev om Röjk Superwear
    Jag har köpt en massa produkter från er såsom jacka, byxor, underkläder samt olika tröjor! Jag tycker ni har fantastiska och bekväma produkter som jag starkt rekommenderar. Det ända som gjorde mig lite irriterad var sist när jag köpte en tröja men fick en helt annan sen när jag skulle byta till den jag egentligen beställt fanns inte ens den färgen kvar. Men ut över det så har ni varit riktigt bra Läs mer
    2018-11-19 Linus Z svarar Julia H
    Hej Julia!
    Beklagar att du hamnade i kläm, vi ska se över våra rutiner och se till att undvika liknande situationer framöver. Hoppas att du blev nöjd med ditt köp ändå!
    Vänliga hälsningar,
    Linus Zetterlund
  • Mari E skrev om Röjk Superwear
    Alla produkter jag köpt från röjk har varit toppen, bemötandet likaså. Läs mer
  • Johan W
    Johan W skrev om Röjk Superwear
    Väldigt fina produkter till bra pris.
    En hoodie och en mössa.
    Enda smolket är att den utlovade fria frakten på belopp över 1000:- inte gick att välja, jag skrev det i rutan för övrig information men fick ändå betala.
    Nöjd ändå. Läs mer
    2018-11-13 Linus Z svarar Johan W
    Hej Johan!
    Vad kul att du är nöjd med dina produkter, och hoppas att du märkte att vi krediterade din frakt så fort det uppdagades att det blivit fel! :)
    2018-11-13 Johan W svarar Linus Z
    Men oj, nu fastnade mitt skägg i brevlådan! Lysande service, tack för det!
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Katarina F skrev om Röjk Superwear
    Köpte en underställs tröja som är för snygg för att svettas i😊 Snabb leverans och jag är nöjd! Läs mer
  • Ludvig W skrev om Röjk Superwear
    Jag hade lite otur och fick en mössa med lite dålig kvalité. Men jag fick en ny skickad till mig och ett bra bemötande och bra service. Trevligt företag! 👍👍👍👍 Läs mer
  • Björn K skrev om Röjk Superwear
    Köpte en tröja Rambler, fin kvalité precis som på andra plagg jag köpt från Röjk. Det känns bra med genomtänkta, hållbara materialval. Tröjan var lite mindre sportig/outdoorprofil än vad jag väntat mig av Röjk, men passade då istället bättre till vardags. Snabb leverans och inga bekymmer i övrigt. Läs mer
    2018-11-12 Linus Z svarar Björn K
    Hej Björn! Vad roligt att du är nöjd med ditt köp. Som du skriver är Rambler lite mindre "sportig" än många av våra plagg, detta då vi märker att fler och fler kunder ställer krav på den typen av mångsidighet du nämner (friluftsliv OCH vardagsanvändning). Jag hoppas att den ska komma dig väl till pass till både och!
  • Christian B skrev om Röjk Superwear
    Snabb och fin leverens och bra bemötande vid uppförande kontakt. Läs mer
  • Olle W
    Olle W skrev om Röjk Superwear
    Köpte en tunn munktröja av merinoull. Fantastiskt skön, välsydd, passar bra och superkvalitet! Rekommenderas Läs mer
  • Magnus R skrev om Röjk Superwear
    Bild och beskrivning utan relation till produkt.
    Nonchalant bemötande Läs mer
    2018-11-12 Linus Z svarar Magnus R
    Hej Magnus! Tack för att du hör av dig. Får jag fråga vilken produkt det gäller? Har du ett ordernummer tittar jag gärna närmare på ditt "case". Hälsningar Linus
  • Ragnar O skrev om Röjk Superwear
    Jag köpte undertröja och stickad tröja. De skickades inom några dagar och dom passar perfekt vilket jag som är lång är ovan vid.
    Jag önskar att dom kunde ”bevisa” sin miljömedvetenhet bättre. Miljön är anledningen jag köper Röjk. Presentera gärna vilket avtryck min tröja gör på miljön. Miljögaser, kemikalier, arbetskraft, etc
    Jämfört med alla andra köp på andra sajter, var det här en bra upplevelse! Läs mer
    2018-11-12 Linus Z svarar Ragnar O
    Hej Ragnar!
    Tack för din konstruktiva input, givetvis tar vi det till oss och ser över hur vi kan kommunicera det bättre!
  • Magnus M skrev om Röjk Superwear
    Produkter motsvarade definitivt mina förväntningar. Är mycket nöjd. Läs mer
  • Sebastian W skrev om Röjk Superwear
    Fantastiskt företag med bra produkter! Läs mer
  • Joakim L skrev om Röjk Superwear
    Snabb leverans och orderhantering av företaget.
    Produkterna höll samma höga kvalité man förväntar sig. Läs mer
  • Kristina C skrev om Röjk Superwear
    Köpte tröja till mig själv son blev min favorit tröja. Tröjan "blödde" pga detaljer i tröjan. Kontakt med Röjk och blev så himla trevligt bemött. Kunde lätt få tillbaka pengar där jag köpt tröjan och behålla den skadade tröjan, så nu kan jag ha den i trädgården:-). Hittade en likadan tröja på nätet, tog bort detaljerna och har nu en fin älsklingströja till. Fick sen också rabatt från Röjk vid mitt nästa köp. Så det har blivit en älsklingströja till till mig en till min son. Superservice och underbara tröjor! Läs mer
  • Linnea G skrev om Röjk Superwear
    Äntligen en fossilfri jacka! Kvaliten känns väldigt bra, sitter snyggt, står emot vind, skönt med hög hals. Toppen helt enkelt! Läs mer
  • Sandra L skrev om Röjk Superwear
    Mycket snabbt och bra. Uppskattar att det INTE skickades med schenker. Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Röjk Superwear
    Supernöjd med allt jsg har handlat! Snygga kläder med grym passform och superkvalitet! Stort plus att dem är eco :)
    Snabb leverans. Läs mer
  • Sebastian S skrev om Röjk Superwear
    Fantastisk jacka! Snabb leverans! = nöjd kund Läs mer
  • Elin G skrev om Röjk Superwear
    Toppenfina t-shirts och snabb leverans! Läs mer
  • Tina S skrev om Röjk Superwear
    Köpt en skaljacka i ull via nätet och är mycket nöjd med utseende och passform. Tiden får utvisa hur nöjd jag blir med funktionen.

Bra med snabb leverans. Läs mer
  • Malin H
    Malin H skrev om Röjk Superwear
    Jag köpte Womens Mounter Pullover Hoodie - Salmiak som jag nu har två stycken av. Världens bästa tröja. Ångrar enbart att jag inte var tillräckligt snabb för att knipa en röd. Dyra kläder men de är supersköna, hållbara och det känns otroligt fint att kunna ha kläder som är vettiga även ur miljösynpunkt. Läs mer
  • Anton W skrev om Röjk Superwear
    Har köpt Röyk flera gånger. Älskar materialens ullblandningar och designerna. Läs mer
  • Susanne G skrev om Röjk Superwear
    Väldigt snabb och trevlig service per mail. Underbar kvalite på ull-linnena jag köpte. Snygga var de också! Tack! Läs mer
  • Peter L skrev om Röjk Superwear
    Jag köpte en jacka som det visserligen tydligt varnades för att den inte höll Röjks kvalitetskrav varför den tagits ur sortimentet. Men att bolaget ändå väljer att sälja den – om än till rabatterat pris – gör mig väldigt fundersam. Den visade sig vara i sämre skick än jag ens i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig. Jag kommer definitivt inte att köpa någonting från Röjk framöver. Om de i stället för att krama ut de sista kronorna ur en misslyckad produkt i stället satsat på att kanske donera dem till Stadsmissionen eller liknande, som en välgörenhetsgärning tror jag varumärket kanske hade fått en bättre glans. För mig blev det tvärt om. Vänliga hälsningar /Peter Läs mer
    2018-09-07 Linus Z svarar Peter L
    Hej Peter,
    Tack för att du hör av dig och berättar detta, du får gärna skicka en bild på jackan till info@rojksuperwear.com så att vi kan se hur jackan ser ut. Om det t.ex. är ullen som har migrerat eller om det är något annat som är fel.

Även om det är en andrasortering så har du självklart 30 dagars ångerrätt på en ej använd produkt och det gäller även den här jackan. :)

RÖJK Superwear
  • Emil F skrev om Röjk Superwear
    Bra personlig service. Snygg och bekväm anorak. Läs mer
  • Vera T skrev om Röjk Superwear
    Snabb leverans och mycket trevlig kundtjänst! Läs mer
  • Johan J skrev om Röjk Superwear
    Badland jacka, riktigt nice!
    Mailade om storlek före beställning, snabbt och bra svar!
    Allt var king! Läs mer
  • Marcus S skrev om Röjk Superwear
    Grymt sköna kläder och härligt gäng som gör dom. Smidiga att ha att göra med vid byten av storlekar etc. Keep it up! Läs mer
  • Anna-Klara A skrev om Röjk Superwear
    Smidig och snabb webbbutik. Dock stämde inte färgen i verkligheten med den man kunde se på webben. Ta kort på alla varor i rätt ljus. Läs mer
    2018-09-04 Linus Z svarar Anna-Klara A
    Hej Anna-Klara,
    Tack för ditt omdöme, jag såg att du köpt ett par Atlas Pants - Gooseberry så jag gissar att det är dessa som inte stämde överens med bilden. Jag har lagt till den informationen på hemsiden och ska även föra det vidare så att färgerna stämmer bättre överens i framtiden!

RÖJK Superwear
  • Anders L
    Anders L skrev om Röjk Superwear
    Har väldigt mycket från Röjk (T-shirts, tröjor, hoodies, sockar, bälte, mössor, jackor, atlas byxor, rover byxor, atlas shorts mm). Det sista i min kollektionen blev en Röjk Badland jacka och byxor (Salmiak). Så häftigt vattnet bara sprutar av... 😎, ser verkligen framemot att få använda detta nyinköp till hösten.

Superbra företag som verkligen bryr sig om miljön, och skapar kläder så nära Sverige som möjligt vilket också är bra för vår gemensamma miljö. Deras kollektion är bra till både vardag och utomhusaktiviteter. Använder deras kläder i stort sett alla dagar på året, det är bara till fest som jag har andra kläder. Mina favorit plagg just nu är, mina roverjackor (Anorak och jacket) och mina atlas byxor. Just denna sommaren har Atlas shortsen använts varje dag.

Kan bara rekommendera deras kollektion.

och sist men inte minst de har riktigt bra service. :) Läs mer
  • Nora S skrev om Röjk Superwear
    .............................! Läs mer
  • Jay H skrev om Röjk Superwear
    Good product ( Atlas shorts) , very quick delivery from Sweden to UK. Läs mer
  • Karin E skrev om Röjk Superwear
    Har tidigare mycket bra erfarenhet av produkterna vad gäller kvalitet, passform, funktion och tänk runt om på ex hållbarhet. Denna gång blev det en ull T-shirt som de dessutom säljer till ett lägre pris endast på hemsidan. Väldigt bra initiativ att ibland skippa mellanhänder och erbjuda kunden ett lägre pris! Gillar företagets filosofi kring material och dess påverkan. Läs mer
  • Dan B skrev om Röjk Superwear
    Utmärkt bemötande och service. Läs mer
  • Rickard T skrev om Röjk Superwear
    Favoritplagg som tyvärr blivit allt svårare att hitta i handeln! Läs mer
    2018-06-18 Linus Z svarar Rickard T
    Hej Rickard,
    Vi är fortfarande relativt unga och många av våra produkter brukar sälja slut fort. :(
    Däremot växer vi väldigt mycket varje år och förhoppningsvis behöver du inte leta alltför mycket för att hitta ett plagg från oss i framtiden! :)

RÖJK