Alla kategorier Flyttfirma Västra Götaland Göteborg Rolf Röjare

Rolf Röjare

Bockhornsgatan 9A, 413 17 Göteborg — Visa karta

Södra Långebergsgatan 28, 43632, Askim
Jeremy P:
De är alltid bra. Har använt dem i mina uppdrag som god man och förvaltare i flera år. Med vänlig hälsning Gunilla Simon

Flyttfirmor nära Rolf Röjare:

Ovädersgatan 3A, Göteborg
Hos oss på Rent & Move får du personlig och komplett flyttservice. Vi hjälper ti... Läs mer ›
Monika J:
Enda företag utav fem som kom hem och tittade innan de gav offert. Bra och effektiv flytt - mycket nöjd!

Amalia Jönssons Gata 12, Göteborg
Marcus B:
Flytten fungerade utan problem!

Södra Långebergsgatan 28, Askim
Guldhedens Flyttexpress AB är en av Västsveriges äldsta flyttfirmor som flyttar ... Läs mer ›
Jeremy P:

Läs vad 1 kund tycker om Rolf Röjare

• abc .
    abc . skrev om Rolf Röjare
    Rekommenderar ej detta företag.

Företaget användes av min bouppteckningsman och för att avveckla ett dödsbo.

Uppdraget gällde utröjning och genomgång samt städning av 1 st rum på äldreboendet.

Företaget värderade alla tillgångar till 0kr och att slängas i container som skräp.

Personalen på äldreboendet hittade senare guldringar- smycken -vigselringar i en låda som skulle slängas.

Företaget debiterade 9.875.-kronor för 8 timmars arbete?

Vi skänkte vit matsalsmöbel, servis och porslin och tavlor mm till äldreboendet som blev mycket glada och tacksamma för gåvan.

Jag skulle ALDRIG rekommendera detta företaget till någon person.

Bockhornsgatan 9A, 413 17 Göteborg