Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Vallentuna Ronqvist Rör

Ronqvist Rör

Ripvägen 6, 186 96 Vallentuna — Visa karta

Läs vad 31 kunder tycker om Ronqvist Rör

• Robert K skrev om Ronqvist Rör
    dem kom omedelbart och berätadde värför de kunde ej fixa min bidet men tog hand om alla andra grejer. Jag är jätte tacksam för att de hade väntat så länge för mig att samla ihop pengarna! Läs mer
  • Mats V
    Mats V skrev om Ronqvist Rör
    Beställde rensning av våra avloppsrör. Gick fort att få hjälp och de utförde jobbet, precis som vanligt när jag har bett dom om hjälp, på allra bästa sätt. Rent och snyggt lämnade dom efter sig också. Läs mer
  • Jill B skrev om Ronqvist Rör
    Anlitat företaget vid ett flertal tillfällen. Alltid bra bemötande och snabb service Läs mer
  • Charlotte K skrev om Ronqvist Rör
    Rune är en mycket bra och serviceinriktad rörmokare som jag gärna rekommenderar. Läs mer
  • Anna S skrev om Ronqvist Rör
    Jag fick efter rengöring av vattenlås inte ihop det igen utan att det läckte. Det visade sig att låset behövde bytas ut då det var gammalt och packningen var slut. Ronqvist rör åtgärdade detta snabbt och smidigt och var trevliga i sitt bemötande. Läs mer
  • Anita S skrev om Ronqvist Rör
    En rinnande toalett. Trevligt bemötande och proffsiga, men mycket dyra för en pensionär. Rutavdraget var inte mycket. Läs mer
  • Lars-olov K skrev om Ronqvist Rör
    Jobbet var att installera vattenburen golvvärme i kök samt koppla in diskbänkblandare, avlopp och diskmaskin. Allt fungerar. Avtalade tider hölls, eller fick jag i god tid besked om ändrad tid. Vänligt bemötande och trevlig jobbatmosfär. Läs mer
  • Gustav L skrev om Ronqvist Rör
    Kom enligt utsatt tid, gjorde jobbet (2ballofix + blandarmontering) på en timme.

Trevlig, tydlig om pris i förväg Läs mer
  • Sune N skrev om Ronqvist Rör
    Allt fungerade perfekt, Vi är helnöjda!! Läs mer
  • Göran U skrev om Ronqvist Rör
    Justering av varmvattenberedare.
    Fick hjälp snabbt.
    Blev mycket proffesionellt bemött och fick insyn i problematiken på ett bra sätt.
    Motsvarade mina förväntningar.
    Rekommenderar detta företag! Läs mer
  • Lida C
    Lida C skrev om Ronqvist Rör
    För några år sedan så började vår uråldriga vattenberedare läcka vatten, förbi allt el. Vi ringde och den var utbytt inom bara några timmar. Trevliga killar och tjej!
    I somras behövde jag fixa så att det gick att duscha igen i gamla badrummet som vi inte använde och renovering inte är aktuellt. Min idé var duschkabin men med förutsättningarna skulle det inte fungera så optimalt. Rune kom med nytt förslag med en duschvägg, finfixade allt och att det även skulle vara tät överallt med rören som försvann i väggarna med det över 40-år gamla badrummet. Det var även ett gratis återbesök efter att silikonen torkat för att dubbelkolla så att allt var tät som det skulle.
    Jag kan varmt rekommendera och kommer att anlita dom igen när behovet uppstår. Dubbelt tack! Läs mer
  • David L skrev om Ronqvist Rör
    Ny toalettsits då min gick sönder. De löste och hittade en tid snabbt och var väldigt professionella när arbetet utfördes. Läs mer
  • Ewa S skrev om Ronqvist Rör
    Snabb servis trevlig bemötande Läs mer
  • Karin L skrev om Ronqvist Rör
    Trevligt företag med mycket trevliga medarbetare.
    Jag fick hjälp i badrum och kök och är mycket nöjd!
    Karin Läs mer
  • Eva P skrev om Ronqvist Rör
    Väldigt bra gjort arbete, engagerad personal och stor kunskap. Visar också vilja att visa mig som kund hur jag själv ska göra. Kan rekommendera dem till andra! Läs mer
  • Kristina K skrev om Ronqvist Rör
    Snabb återkoppling på mail och förslag om besök redan nästa dag.
    Rörmokaren kom i tid, undersökte, beskrev & åtgärdade problemet på en timme. Jag kan verkligen rekommendera dem! Läs mer
  • Jan B skrev om Ronqvist Rör
    Vi bytte ut vår varmvattenberedare. Proffsigt bemötande, snabbt och smärtfritt. Jag hade höga förväntningar och det infriades. Proffsigt genomfört arbete, kan rekommenderas till andra. Läs mer
  • Åke B skrev om Ronqvist Rör
    VVS installation badrum. Jag hade högt ställda förväntningar på kompetens och utförande, vilket också var ett krav från vår Brf. Mina förväntningar infriades med råge.
    Åke Läs mer
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Ronqvist Rör
    Har alltid fått snabb hjälp och trevligt bemötande! Läs mer
  • Monica B skrev om Ronqvist Rör
    Jag blev väl bemött och fick snabbt hjälp med att byta min läckande kran i köket. Nöjd med leverantören. Läs mer
  • Åsa S skrev om Ronqvist Rör
    Vi hade en kran i badrummet som behövde bytas. Vi fick hjälp av två super trevliga killar som gjorde jobbet inte bara perfekt utan snabbt också 👍😄 Vi är jätte nöjda och rekommenderar er gärna till andra 😄 Läs mer
  • Marie A skrev om Ronqvist Rör
    Vi anlitade Ronqvist rör för att laga en läcka i köket.

Det gick super bra, väldigt snabbt och proffsigt!

Trevligaste rörmokar företaget! Läs mer
  • Winnie J skrev om Ronqvist Rör
    Snabbt, enkelt och trevligt bemötande.. Resultatinriktad och bra på att förklara! Tack så mycket! //Winnie Läs mer
  • Karin L skrev om Ronqvist Rör
    Företaget bra /kunnig montör ../ blev för dyrt för i slutänden för en enkel vattenkran Läs mer
  • Eva L skrev om Ronqvist Rör
    Ny blandarkran i kök, översyn av andra kopplingar och rör. Ny spolknapp på toan. Bra svar på frågor och bra instruktioner om skötsel! Läs mer
  • Stefan W skrev om Ronqvist Rör
    Snabba bra och professionella
    Allt blev bra och fixat som jag ville. Läs mer
  • Ulla L
    Ulla L skrev om Ronqvist Rör
    snabb utryckning! Mycket bra hjälp! Trevligt bemötande! Levde upp till mina förväntningar. Ringer dem nästa gång jag får problem! Mycket nöjd! Läs mer
  • Johanna W skrev om Ronqvist Rör
    Ronqvist rör har hjälpt till med ett par olika tvättstugerelaterade situationer. De har alltid varit föredömligt trevliga, serviceinriktade och snabba. Vi kommer att kontakta dem när vi behöver VVS-hjälp igen, och kommer även att rekommendera dem till andra. Läs mer
  • Stina N skrev om Ronqvist Rör
    Jag fick snabbt tid för besök.
    Trevligt bemötande, snabb hjälp och svar på alla mina frågor. Läs mer
  • Cecilia A skrev om Ronqvist Rör
    Första intryck: snabbt svar & snabb och bra service
    Fått rekommendation från grannar
    Gjort ett mindre jobb. Större jobb på gång som förhoppningsvis bekräftar positiva bilden Läs mer
  • Åsa G skrev om Ronqvist Rör
    Duktiga killar å tjej. Gjorde ett toppen arbete åt min sambo. Monterade i en varmvattensberedare under bastutoften i stugan. Gjorde en åtetcheck att allt fungerade som det skulle. Läs mer

Ripvägen 6, 186 96 Vallentuna