Rör-Anders Bad & Värme

Rör-Anders Bad & Värme

www.bad-varme.se
  • BadgeSixYears
4.4

Välkommen till Rör Anders Bad & Värme! Med bred kompetens och hög servicenivå guidar vi dig när det är dags att renovera badrummet, kök eller byta ut en trasig eller omodern inredning. Vi kan hjälpa dig med allt inom VVS och energi, såsom värmepumpar, badrum, fjärrvärme, kakel, vattenfilter, nyinstallation och mycket mer. ...

389 omdömen om Rör-Anders Bad & Värme

Sedan starten hos Reco 2019

Ingvar H
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Köpte en ny diskbänk med installation och fick en installatör med omtänksamhet och noggrannhet. Snabb leverans och installation.

Birgitta H
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Så här var det: Bor i ett gammalt hus med vattenburen värme med mix av element, gamla och nya. Helt plötsligt kändes både elementen och innetemperaturen mycket svalare än det brukar vara. Det fanns ett begrepp "att lufta elementen" men min kunskap om detta var minus noll. Jag tog kontakt med Rör-Anders i Vänersborg och beskrev mitt problem. Detta var på torsdagen. "Vi kollar det" Måndag klockan 07.15 ringde det på min dörr och där stod Per från Rör-Anders ! Han ställde snabbt diagnos, åkte och hämtade delar som behövde...

Johan A
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Smidigt o bra bemötande bra hjälp

Börje A
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Mycket bra bemötande och service. Tyvärr gick det inte att få tag på det jag behövde.

Lars H
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Varmvattenberedaren gick sönder på fredag 😢 anmälde på nätet.Peter ringde mig måndag morgon så vi kom överens.Personal kom Tisdag morgon och bytte beredaren.Snabbt och smärtfritt,vara utan varmvatten är inte bra.Bra och snabbt Företag

Birgitta A
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Trevlig och hjälpsamm personal!

Kanti S
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Väldigt hjälpsam Fick svar på min problem och bra service. I would recomend to my friends Very friendly and helpful advice.

Agneta S
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Pålitliga. Bra arbete. Trevliga.

Kate I
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Trevlig och hjälpsam personal som alltid har ett leende på läpparna,

Barbro J
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Trevlig personal. Hade höga förväntningar och det blev jättebra. Jag köpte en bergvärmepump och är nöjd.

Lars A
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Reco Rör, bad o värmefirma. Som jobbar för Barncsncerfonden!!

Pär J
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Mycket nöjd, proffsiga, snabba och kreativa. Väldigt bra kundbemötande både i butik och gubbarna som jobbade hos oss.

Ulf C
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Jag är nöjd med resultatet , några små frågetecken angående hur det var tänkt att anläggningen skulle köras.

Johnny P
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Hej Mitsubishi luft/vatten pump. Installationen helt okey. Skulle vara bra om man fick mer info efter installation angående hur pumpen fungerar. Felkoder m,m.

Tom N
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Bra utbud för reparationer. Duktigt o kunnigt folk

Jonatan L
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Snabb, enkelt och smidig leverans!

Vera A
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

ev. vattenläcka i värmesystemet blev vattenläcka i bottenvåningen .Nya synliga rör fick dras till element i bottenvåningen .När läckan hittas blev arbetet snabbt åtgärdat av kunniga och trevliga rörläggare .Ett plus att det var samma killar hela tiden Jag är mycket nöjd med arbetet. Rekommenderar gärna Rör-Anders Bad o Värme. ...

Krister B
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Fungerade bra 👍 Betalningen fungerade bra 👍 Tvålkoppen passade bra 👍 Helnöjd!! Mvh Krister

Ingemar D
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Ställde upp till 100 %, mycket bra service!

Ove K

Mycket professionellt agerande

Anne L
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Ringde upp dom upptaget då ringde Peter upp frågade om mina bekymmer , han sa att han skulle återkomma efter helgerna! Måndag fm ringde han reparatören kom 1 timme senare , var en del att göra med en bergvärmepump men han fixade! Jag är helnöjd med bra jobb trevligt bemötande och service så Tack

Lars-Olov S
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Bra service. Trevligt bemötande. Kort väntetid.

Peter F
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Vi är helt nöjda, hoppas att köksblandaren ifråga har bra kvalite och håller länge.

Kurt K
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Behövde hjälp med vår värmepump. Reparatören kom snabbt och gjorde en temporär åtgärd så att värme levererades igen. Dock lite väl hög kostnad, 1700 kr för 20 minuters arbete.

Kerstin E
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Bra service kunnig personal som kunde förklara problemet

Roy E
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Ringde på em, om hjälp med byte av en varmvattensberedare. Två mycket trevliga rörkrökare kom kl 07 på morgonen dagen efter, monterade den nya beredaren och fraktade bort den gamla! Det var halvakut läge, så stort tack till dom, och givetvis till honom som bokade in jobbet. Kan rekommenderas!

Stefan C
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Vänligt bemötande och det jag behövde fanns på hyllan.

Stig K
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Begränsat m öppettider men när jag väl fick koll på det så var bemötande och service på toppnivå..

Eva K
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Löste problemen och kom snabbt.

Per A
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Var väldigt snabba med att göra en offert samt att visa bilder på hur olika lösningar såg ut. Blev bara bra bemött från alla hantverkare som var hos oss. Tidsfristen hölls med badrummet fast dom fick riva ut allt från golv till tak samt dörrbredd med dörr.Väldigt nöjda kan varmt rekommendera Rör-Anders

Maja B
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Snabb och bra service. Vilket alltid är toppen!

Peter L
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Trevlig personal som är lätt att kommunicera med. Snabbt och proffsigt arbete med avlopp och kranbyte i kök. Mycket bra utfört arbete. Rekommenderas varmt.

Margaretha M
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Från beställning till installation fungerade allt bra. Nöjd med stolarna

Anita C
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Jag fick en snabb och proffsig hjälp. Kommer anlita dem igen.

Eva K
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Kom snabbt o löste mina problem.

Lars B
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Bara bra! God service och kunnande!

Javier O
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Full poäng för arbetet, och för bemötande av samtliga!! Verkligen toppjobb! Det som drar ner betyget är att arbetet tog cirka 5 månader istället för några veckor vilket var det som utlovades från början. Kommunikationen mellan Rör-Anders och deras samarbetspartners kan bli bättre då det blev långa glapp mellan de olika arbetena och att det saknades information dem emellan.

Göran F
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Mycket bra bemött och trevliga arbetare, Ja det var mycket snabbt som vi fick luft-vatten pannan som vi beställde av märket Nibe s-serien, Mycket nöjda bara positiva upplevelser kan varmt rekommendera dom. Mvh Göran F

Karin G
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

1. Behövde hjälp att byta spolknappen på min toastol. Blev övertalad att låta installera en ny toastol trots att min gamla både var fräsch och hel - men det får jag skylla mig själv eftersom jag faktiskt gick med på det. När toastolen installerades hade rörmokaren uppenbart med fel lim. Limmet hårdnade inte och toastolen stod inte still. Rörmokaren kom tillbaka - också han konstaterade att det tidigare limmet inte hade hårdnat som förväntat. 2.Bbehövde också hjälp med en läckande kran - blandare - i handfatet. Rörmokaren...

Kristina A
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Allt utom duschstången var bra . Jag har påpekat felet många gånger under en månads tid, utan att få minsta hjälp. Det handlar om ca 500kr påå en faktura om ca 13000kr. Jag är så missnöjd med hur jag blivit nonchalerad och kommer givetvis att anlita ett annat företag för resten av VVS jobbet i min bostad. Aldrig mer rörAnders

Helena W
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Toalettstolen hade fått en spricka och droppade vatten på golvet. Fick hjälp snabbt och smidigt. Det var städat och allt gammalt var slängt när jag kom hem. Toppen!

Anders O
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Bra bemötande i butik. Beställde en tvättställsblandare inklusive montage. Trots mycket att göra flikades mitt ärende in i en lucka i planeringen. När jag var i butiken hade jag en fråga angående ett annat ärende som krävde ett hembesök. Butiken lovade att en annan person från företaget skulle återkomma till mig inom någon vecka med förslag på en tid. Detta skedde inte.

Gunnel W
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Badrumsrenovering, bra bemötande, väl utfört arbete, förväntningarna uppfyllda.

Niclas A
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Bra bemötande, nogranna, ville ha nöjda kunder. Renoverade tvättstuga och byte värmepump.

Sabina K
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Hej,jag är helt nöjd med rör anders

Per G
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

1700kr i framkörningsavgift borde vara tydligare innan man bokar jobbet.

Öjvind J
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Var sirkulasjonspumpe på varmevannet sluttet å fungere. Vi har bergvarme . Det var kaldt ute ,og temperaturen sank i huset. Ringte Rør Anders , og de var meget serviceinnstilte. Dagen etter fungerte alt . Servicebil var i gården vår Kl. 12.oo, og alt var fikset på en time . Meget god service. Kan anbefales på det beste. Oivind Reidar Joneid Hopperud 475 Brålanda

Mikael S
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Vid besöket serviceminded och inger förtroende. Respektfulla. Personliga.

Ingvar B
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Bra service och bra personal.

Ulla A
Skrev om Rör-Anders Bad & Värme

Vi är nöjda med arbetet och återkopplingen på telefon, mvh Ulla