Rörexpressen i Lund

Rörexpressen i Lund

www.rorexpressen.se
  • BadgeSevenYears

Behöver du VVS-tjänster, rör- eller avloppstjänster? Hos oss på Rörexpressen i Lund får du snabb och professionell hjälp. Vi arbetar i hela Lund med omnejd och tar oss an alla typer av uppdrag inom VVS, stora som små. Bland våra tjänster hittar du allt från byte av gaspannor till installation av golvvärme, varmvattenberedare...

245 omdömen om Rörexpressen i Lund

Sedan starten hos Reco 2017

Mats B
Skrev om Rörexpressen i Lund

Professionellt, snabbt, kundvänligt, prisvärt. Väldigt bra. Har tidigare haft goda erfarenheter. Nu var det byte av ventil på huvudledningen in och lite andra uppgifter som löstes snabbt, effektivt och väldigt professionellt.

Johan R
Skrev om Rörexpressen i Lund

Snabb, trevlig och professionell service. Full pott! Vi kommer använda Rörexpressen igen för framtida arbeten.

Sten F
Skrev om Rörexpressen i Lund

Lätt att få kontakt och hitta en tid. Personalen kom exakt på utlovad tid och var trevlig. Uppgiften löstes snabbt till belåtenhet. Priset höll sig inom rimlighetens gränser. Fakturering och rot-avdrag löstes smidigt via mejl.

Daniel N
Skrev om Rörexpressen i Lund

Vi fick hjälp med att byta ut tidigare frånluftsvärmepump till en ny Nibe. * God och snabb kommunikation * Proffsig upplevelse där de personer som är involverade vid ett sådant här byte är trevliga och professionella och kommer på avsatt tid * Elektrikern som anlitades som underentreprenör kändes väldigt proffsig och testade dessutom av övriga jordfelsbrytare.

Jacob M
Skrev om Rörexpressen i Lund

Snabb och bra hjälp med min vattenläcka.

Kerstin N
Skrev om Rörexpressen i Lund

Trevlig kontakt! Effektivt arbete!

Bo L
Skrev om Rörexpressen i Lund

Mycket fin kontakt och kommunikation. Snabbt och väl organiserat arbete inom utlovad tid!

Lars G
Skrev om Rörexpressen i Lund

Lite dyr startavgift, annars som flrväntat

Linus C
Skrev om Rörexpressen i Lund

Vi köpte en Nibe luftvattenvärmepump via RörExpressen som installerade den hos oss förra veckan. Jag hoppades att vi skulle välja rätt pump, och rätt gäng att sköta installation och har inte ångrat en dag att vi valde RörExpressen. Vi kunde inte vara mer nöjda med dem. Redan från dag ett, innan vi ens bestämt oss för dem och Nibe så tog Tim sig tid att svara pedagogiskt på alla våra nybörjarfrågor och lotsade oss igenom det hela. Och har det varit några frågetecken så har han varit snabba att reda ut dem. Det har verkligen...

Katalin L
Skrev om Rörexpressen i Lund

Vänligt bemötande och snabbt utfört reparationsarbete.

Lena A
Skrev om Rörexpressen i Lund

All personal från Rör expressen har varit trevliga och kunniga i sitt yrkeskunnande. Jag är mycket nöjd.

Ulf M

Service orienterat och professionellt

Bo A
Skrev om Rörexpressen i Lund

Trevligt och kunnigt bemötande från all personal, från säljare till montörer. Min Vaillant värmepump installerades på ett mycket bra sätt som tog hänsyn till förutsättningarna på bästa sätt. Och till ett rimligt pris

Anna S
Skrev om Rörexpressen i Lund

hej jag är mycket nöjd med bemötande och utfört arbete. Det har varit klar information hela tiden

Meri A
Skrev om Rörexpressen i Lund

Trevligt bemötande, mycket nöjd med utförandet! Man får en offert väldigt snabbt och är tillmötesgående när man vill ha svar på alla möjliga frågor kring anlitandet av dem. Snabb service. Duktiga vs-montörer. Vi köpte och en ny VVB Nibe ER57 CU 300L till vår villa. Kompetenta och proffsiga! Kommer definitivt att rekommendera er!

Nina K
Skrev om Rörexpressen i Lund

Tydlig kommunikation och trevligt bemötande.

Per-Ivar S
Skrev om Rörexpressen i Lund

Bra service, håller tiden, trevligt bemötande och väl utfört jobb.

Sofia H
Skrev om Rörexpressen i Lund

Snabb och effektiv installation av Nibe frånluftsvärmepump. Trevligt bemötande.

Ulf K
Skrev om Rörexpressen i Lund

Artigt god social kompetens lyssnade på vårt önskemål! Förväntningarna uppföljdes med råge! Ny toalettstol perfekt enligt önskemål!

Magnus K

härkommerentextsomär30tecken.....

Per S
Skrev om Rörexpressen i Lund

Rörexpressen installerade en Nibe värmepump hos oss i somras. Det var en väldigt effektiv process. Efterjustering och servicenivå därefter var av ännu högre kvalitet. Jag har sällan varit med om en leverantör som är så lättillgänglig och hör av sig så snabbt. Toppklass.

Lars D
Skrev om Rörexpressen i Lund

Fungerat bra med telefonkontakt samt snabb mailkontakt för tidsbokning. Trevlig tekniker.

Inge S

Snabb respons Kunnig personal Pålitlig

Maj-Britt C
Skrev om Rörexpressen i Lund

Hittade en lucka för mig (inte helt lätt att hitta rörmokare), kom i tid (bara det ...) och gjorde ett mycket bra jobb med bra kundbemötande. Proffsigt. Rekommenderas verkligen.

Göran B
Skrev om Rörexpressen i Lund

Snabb o effektiv service .. i mitt fall installation av luft/ vatten vvxl Som utlovat tog det 1 dag att få ut det gamla och in med det nya systemet…. Enda ”negativa” upplevelsen var att installatörer ej kunde hjälpa mig få Wi-Fi uppkopplingen att fungera…. Visade sig att jag laddat ner fel app….tog en vecka att reda ut…

JOHANNA M
Skrev om Rörexpressen i Lund

Har bara positivt att säga om denna firma. Rörexpressen har installerat en ny värmeväxlare i vår BRF, justerat in systemet och gjort diverse mindre arbeten för olika boenden i huset. Mycket kompetenta, snabba och trevliga. All korrespondens och återkoppling har varit tydlig och även den snabb. Nu håller de som bäst på att installera ett nytt tappvattensystem i huset och dialogen har även denna gång varit lysande. Arbetena har dessutom varit prisvärda.

Olof F
Skrev om Rörexpressen i Lund

Snabba, hjälpsamma och trevliga.

Michael L
Skrev om Rörexpressen i Lund

Toppen från början till slut. Fick installerat en ctc luft vatten pump Och allt gick väldigt smidigt. Trevliga installatörer ute på plats och väldigt bra bemötande med Tim över både telefon och mejl. Mer än nöjd! Rekommenderas varmt 😄👍

Bengt L
Skrev om Rörexpressen i Lund

Professionellt och snabbt bemötande. Bra organiserat arbete med duktiga, väl förberedda medarbetare. Rekommenderas å det skarpaste.

Issa M
Skrev om Rörexpressen i Lund

Luft-vatten värmepump system. Proffsigt, trevligt och snabba kommunikationer under hela processen, från hembesök, offert, beställning och installation. Snabbt svar och klara besked utan dolda utgifter. Duktiga, artiga, trevliga och proffsiga montörer som levererar vad de lovar, med hög kvalitet och i tid. Issa M

Stephane G
Skrev om Rörexpressen i Lund

Perfect service. Heat pump installation in 2 steps to allow having heater in the house before th whole system is installed.

Kristian S
Skrev om Rörexpressen i Lund

Man får väldigt snabbt svar på frågor och servicen är alltid bra! Det märks att ni bryr er om era kunder. Vi var tacksamma att vi kunde få en vattenvarmare under tiden som vi väntade på vår elpanna. Kunde inte varit bättre!

Günther G
Skrev om Rörexpressen i Lund

Väldigt tillförlitligt och enkla att ha göra med

Anders L
Skrev om Rörexpressen i Lund

Utmärkt från första kommunikation med Tim. Artiga, kunniga och trevliga montörer. Verkligen en leverantör som håller vad de lovar. Att de sedan följer upp per telefon efter arbetet är ett tecken på ansvarskänsla! Med vänlig hälsning, Anders Levau

Marina N
Skrev om Rörexpressen i Lund

Hög servicenivå, snabba återkopplingar, pålitliga och mycket, mycket trovärdiga. Förväntningarna på företaget uppfylldes till fullo. Snabba leveranser och installationer av skickliga hantverkare. Två nya toalettstolar, installerade på en dag. En varmluftanläggning, installerad på en dag.

Lasse P
Skrev om Rörexpressen i Lund

Proffsigt och trevligt från första kontakt! Med snabb återkoppling och på plats besök samt offert. Till installation och driftsättning av ny Nibe elpanna och luft/vatten.

Peter D
Skrev om Rörexpressen i Lund

Väldigt smidig installation av Luft/Vatten-värmepump! Tim och hans personal gjorde ett lysande jobb och kommunikationen kring allt var också mycket bra. Rekommenderas varmt!

Ursula L
Skrev om Rörexpressen i Lund

Vi är väldigt nöjda med service som vi fick.

Fredrik O
Skrev om Rörexpressen i Lund

Håller vad de lovar, budget och tidsplan. Lätta att komma i kontakt med. Byte av värmesystem i småhus.

Ulf K

Snabba och trevliga.

Peter R
Skrev om Rörexpressen i Lund

Utmärkt service och mycket trevlig och hjälpsam personal.

Bengt N
Skrev om Rörexpressen i Lund

Klara besked från dag 1. Arbetet som utfördes var proffsigt o med trevliga o positiva killar

Björn N
Skrev om Rörexpressen i Lund

Snabbt besök efter första kontakten. snabb återkoppling offert och installation efter godkännande. väl utfört och är nöjd. Köpt Nibe luft/ vatten. har redan rekommenderat Rörexpressen till god vän som köpt.

Agard H
Skrev om Rörexpressen i Lund

Helt fantastiskt service! Installation av varmvattenberedare. Klappat och klart på mindre än en dag. Vänligt bemötande. Kändes som proffsarbetare. Städade upp efter sig helt. Strålande dag!! Tack!!!

Mihalj S
Skrev om Rörexpressen i Lund

snabbt och håller vad som har utlovats!!

Märta U
Skrev om Rörexpressen i Lund

God kommunikation, snabba, städade upp efter sig, vid fel kom de direkt. Väldigt fin service!

Johan Ludvig E
Skrev om Rörexpressen i Lund

Trevigt bemötande smidig kommunikation Proffsigt arbete och fint städat efteråt!

RENE B
Skrev om Rörexpressen i Lund

Väldigt trevligt bemötande av Tim Persson. Installation av luft/vatten värmepump gick väldigt snabbt på en dag. Kan varmt rekommenderas.

Herwig S
Skrev om Rörexpressen i Lund

Kort väntetid, trevligt bemötande, jobbet (flytt av radiator i vattenburet värmesystem) gjordes snabbt och smidigt och utan problem. Uppfattade även som prisvärt men tog inte in andra offerter.

Magnus S
Skrev om Rörexpressen i Lund

En mycket bra upplevelse från början till slut. Vi bokade en tid, rörläggaren kom som avtalat. Vi diskuterade lösningar, hade en bra dialog och jag fick konstruktiva idéer på hur det skulle genomföras. Sedan la han alla rör, kopplingar och brunnar på ett snyggt och proffsigt sätt och blev klar samma dag. Fakturan kom dagen efter och var oxå väldigt detaljerad ner på minsta komponent. Jag är imponerad och jättenöjd med allt. Rekommenderar verkligen detta företag då jag haft mindre bra upplevelser på annat håll. Jag kommer garanterat anlita dem igen! Tack!