Rörly AB

Rörly AB

rorly.se
  • BadgeThreeYears

Hej! Vår ambition är att vara det bästa valet för rörmokeritjänster hemma i er privata bostad, vi tror att vi lyckas med det genom vårt kunnande, att vi är lyhörda och trevliga, kommer i tid, städar efter oss och tar inte mer betalt än överenskommet pris. På vår hemsida kan ni direkt boka små som stora jobb, dom små jobbena...

121 omdömen om Rörly AB

Eva A
Skrev om Rörly AB

Trevlig och kunnig, uppfyllde våra förväntningar. Bytte rör och satte upp handfat på liten toalett.

Hans W
Skrev om Rörly AB

Snabb och vänlig återkoppling och gott genomfört arbete!

Marja B
Skrev om Rörly AB

Det var enkelt att få kontakt och de kunde utföra jobbet både bra och snabbt. Vi är väldigt nöjda!

Thomas G
Skrev om Rörly AB

Proffsiga snabba duktiga Fakturan relevant i förhållande till offert

Katarina P
Skrev om Rörly AB

Professionell och snabb återkoppling på förfrågan. Väl utfört arbete och även hantering av avvikelse på eminent sätt till offererat pris. Kan varmt rekommendera Rörly.

Monika S
Skrev om Rörly AB

Bra bemötande och jag fick snabbt hjälp med det som jag behövde!

Lissi K
Skrev om Rörly AB

Supersnabb service med en hantverkare som var förberedd med reservdelar gjorde att vi fick reparationen genomförd på en timme! Kan varmt rekommendera dem o jag kommer definitivt att anlita dem igen!

Emelie L
Skrev om Rörly AB

Rörly bytte ut en trasig toalett hos oss. Snabbt, smidigt och nu har vi en ny som fungerar!

Erik S
Skrev om Rörly AB

Punktligt, professionellt. En rörfirma med stor kunskap, service och noggrannhet. Anlitar man Rörly får man det man anlitar de för men även det där extra. Rekommenderas starkt av oss! Vi anlitar Rörly för både mindre servicejobb samt större entreprenader.

Desiree G
Skrev om Rörly AB

Snabb och superproffsig service! Stort tack för ni fixade min tvättmaskin. Ger mina allra bästa rekommendationer.

Sarianna C
Skrev om Rörly AB

Vi kom i kontakt med Rörly när de gjorde ett stambyte i vår bostadsrättsförening och hörde med dem om de även gör mindre jobb som att installera diskmaskin, vilket de som tur var för oss gör. Förutom trevlig service så har de också en fantastiskt enkel och tydlig hemsida, vi fick svar på alla frågor där vad vi behövde förbereda innan osv. De svarar också snabbt på mail. Rekommenderas varmt!

Jacob M
Skrev om Rörly AB

De tar hand om kunden på ett bra sätt!

Ylva F
Skrev om Rörly AB

Trevliga, proffsiga, kunniga, personliga, lösningsinriktade och pålitliga. Ska alltid kontakta Rörly när vi behöver hjälp i fortsättningen. Kan verkligen rekommendera dem:)

Kenneth O
Skrev om Rörly AB

Rörly skickade snabbt en kunnig och trevlig montör. Akut stopp i avlopp och två andra saker fixades på kort tid. Utmärkt!

Victoria S
Skrev om Rörly AB

Supertrevlig och proffsig rörmokare!

Svar från Rörly AB

Tack tack Victoria för det fina omdömet!

Lovisa H
Skrev om Rörly AB

Väldigt simpel process och supertrevlig rörmokare

Svar från Rörly AB

Stort tack Lovisa för betyget!

Mats O
Skrev om Rörly AB

Snabb hjälp och mycket trevligt bemötande. Företaget förtjänar beröm för sitt arbete här.. Mycket nöjd med 1. bytet till ny spolblandare med koppling till tvättmaskin. 2. utförandet av ny inkoppling och installation av ny diskmaskin.

Svar från Rörly AB

Stort tack igen Mats, tack för det fina omdömet!

Peter E
Skrev om Rörly AB

Jag fick ett jättetrevligt bemötande och hade önskemål om snabb hantering vilket jag fick. Det kändes tryggt och jag blev jättenöjd med Rörlys insatser. De tog bort gamla duschväggar och kranar, installerade ny duschkabin och lämnde det rent och städat efter sig. Priset var bra och jag gillade att de specifierade återvinningens olika delar i fakturan

Svar från Rörly AB

Stort tack för det fina omdömet, det värmer!

Emelie M
Skrev om Rörly AB

Fick jättebra hjälp av Rörly med proppning av rör i hyresrätt.

Svar från Rörly AB

Tack så mycket för betyget och orden Emelie!

Jens D
Skrev om Rörly AB

Väldig snabb återkoppling, kunde komma med kort varsel. Kan varmt rekommendera Rörly då de utförde det jobb som vi beställde utan problem och med trevligt bemötande.

Svar från Rörly AB

Tack så mycket för det fina omdömet Jens!

Sven B
Skrev om Rörly AB

Bättre bemötande och arbete går inte att få. De var bäst

Svar från Rörly AB

Tack så mycket Sven för det fina betyget!

Gustav F
Skrev om Rörly AB

Bra och pålitlig firma.Trevliga och punktliga. Rekommenderas.

Svar från Rörly AB

Stort tack för orden och betyget Gustav!

Anton S
Skrev om Rörly AB

Snabb service och bra bemötande.

Svar från Rörly AB

Stort tack för det fina omdömet Anton!

Carl Åke G
Skrev om Rörly AB

Bra kommunikation, personal som reagerade konstruktivt.

Svar från Rörly AB

Tack tack för det fina betyget!

Brf 1
Skrev om Rörly AB

Fick hjälp inom 24h! Bra service och trevlig personal =)

Svar från Rörly AB

Stort tack för det fina omdömet!

Johannes E
Skrev om Rörly AB

Tobias hjälpte oss att få igång toaletten igen! Supertrevlig och kompetent! Tack!

Svar från Rörly AB

Tack för det fina omdömet Johannes!

HENRIK J
Skrev om Rörly AB

Mycket snabbt svar på en förfrågan om att byta en radiator. Jobbet utfördes under samma vecka. Vi är mycket nöjda med resultatet och kan verkligen rekommendera Rörly. Tack!

Svar från Rörly AB

Tack så mycket Henrik! Tack för det fina omdömet!

Ulrica Elisabet S

Rörly ger fantastiskt bra service, alltid tillgängliga med snabba åtgärder. De är vårt självklara val när vi behöver en rörmokare både privat och på företaget.

Svar från Rörly AB

Tack så mycket för det fina omdömet Ulrica!

Hans Lennart P

Fick snabb hjälp med trasig duschblandare , Max gjorde ett bra jobb och verkligen sympatisk. Bara gott att säga. Vet vilka jag ska ringa nästa gång och rekommendera till mina vänner.. Rörly👍

Svar från Rörly AB

Väldans tack för det fina omdömet! Det värmer!

Åsah C
Skrev om Rörly AB

Väldigt trevliga och var snabba att svara och komma ut. Ordnade våra problem effektivt! Vi återkommer när vi behöver. Tack!

Svar från Rörly AB

Tack tack för det fina betyget Åsah!

Birgitta E
Skrev om Rörly AB

Nöjd med den hjälp jag fick och bra råd om annat på köpet.

Svar från Rörly AB

Stort tack Birgitta för det fina omdömet!

Olof A
Skrev om Rörly AB

Kom snabbt och löste problemet inom minidebitrringen. Rekommenderas

Svar från Rörly AB

Stort tack för betyget Ola! Det värmer!

Gustav N
Skrev om Rörly AB

Mycket professionellt bemötande både på Mail och vid utfört jobb. Snabbt, enkelt och höll precis vad som utlovats innan jobbet.

Svar från Rörly AB

Tack för dom fina orden och omdömet Gustav!

Robert L
Skrev om Rörly AB

Kompetens både i arbete och socialt. Snabbt åtgärdat.

Svar från Rörly AB

Tack tack för det fina omdömet!

Christopher W
Skrev om Rörly AB

Snabbt, proffsigt och tryggt!

Svar från Rörly AB

Tack Christopher för det fina omdömet!

Eva G
Skrev om Rörly AB

De är mycket proffsiga, kommer på uttalad tid och svarar alltid på frågor och funderingar med vändande post. De bytte blandare i badrummet hos mig.

Svar från Rörly AB

Stort tack för det fina omdömet Eva!

Patrik J
Skrev om Rörly AB

Trots lite inledande strul och lite långsam återkoppling fungerade det bra.

Svar från Rörly AB

Ursäkta för sega återkopplingen, brukar inte hända men stort tack för det fina omdömet!

Sandra J
Skrev om Rörly AB

Vi fick snabbt hjälp med att dra om rören i vår gästtoalett. Supertrevlig röris och proffsigt genomfört jobb. Rekommenderas!

Svar från Rörly AB

Tack Sandra för dom fina orden och betyget!

Anita E
Skrev om Rörly AB

Kom i tid och gjorde ett riktigt bra jobb. Dessutom en mycket trevlig rörmokare! Rekommenderas starkt.

Svar från Rörly AB

Tack snälla Anite för det fina omdömet!

Love A
Skrev om Rörly AB

Bra bemötande. Jobbet gick snabbt trots att det kanske blev mer omfattande än vi först trodde. Vi bytte en toalettstol

Svar från Rörly AB

Tack snälla Love för det fina betyget!

Josefin B
Skrev om Rörly AB

Snabb kontakt, hantering och leverans. Trevlig personal och prisbild stämmer överens. Dock ombokades tiden vid några tillfällen med kort varsel även om vi fick snabb hjälp, och de fick komma tillbaka då vattenlåset inte satt korrekt efter första gången.

Svar från Rörly AB

Tack snälla Josefin för omdömet! Ursäkta för ombokningen och vattenlåset, men skönt att det löste sig!

Kajsa A
Skrev om Rörly AB

Enda problemet var att rörmokaren p g a att han fick problem på tidigare uppdrag gjorde att arbetet hos oss blev senarelagt ett dygn. Gjord oss inget så det var inget problem. Arbetet som utfördes var utmärkt!

Svar från Rörly AB

Tack snälla för det fina omdömet Kajsa, det värmer! Ja tyvärr kan det ibland bli så, är ibland svårt för oss att veta exakt hur lång tid vissa jobb kan tänkas ta, men i de flesta fall så löser det sig!

NILS G
Skrev om Rörly AB

Otroligt bra service! Bra pris, enkla att kommunicera med och trevliga hantverkare. Rekommenderar stark

Svar från Rörly AB

Grymt att du känner så Nils, tack för det fina omdömet!

Ellen N
Skrev om Rörly AB

Kanon. Använt många rörisar men det här var väldigt väldigt bra 👌 pålitligt och bra gjort

Svar från Rörly AB

Tack Ellen för det fina omdömet och betyget!

Lars J
Skrev om Rörly AB

Bra kommunikation vid bokning. Trevlig, punktlig och lösningsorienterad rörmokare!

Svar från Rörly AB

Tack för det fina omdömet Lars!

Cecilia D
Skrev om Rörly AB

Snabbt och tydligt svar på min förfrågan. Duktig och trevlig personal. Rekommenderar varmt!

Svar från Rörly AB

Härligt att du känner så Cecilia, stort tack för det fina omdömet!

Amelie P
Skrev om Rörly AB

Trevliga och okomplicerade att ha kontakt med, kommer när de säger, lätt att få snabba tider utan att behöva bestämma långt i förväg. Och så långt jag kan avgöra har de gjort ett bra jobb.

Svar från Rörly AB

Stort tack för det fina omdömet Amelie!

Jonas G
Skrev om Rörly AB

Jag tycker att deras ingrepp skedde snabbt och effektiv

Svar från Rörly AB

Tack snälla Jonas för det fina omdömet!

Jonas C
Skrev om Rörly AB

Vi hade ett handfat som läckte. Trots att jag var lite strulig med tiderna var de mycket tillmötesgående och kunde komma ganska snabbt. Kom på klockslaget dagen vi hade avtalat, jobbade snabbt och effektivt, rimliga priser. Mycket nöjd.

Svar från Rörly AB

Stort tack för dom fina orden och betyget Jonas!

Johan B
Skrev om Rörly AB

Väldigt trevlig och proffsig, jag är jätte nöjd med hans jobb och kommer höra av mig snart för att få hjälp i badrummet.

Svar från Rörly AB

Stort tack för det fina omdömet Johan! Det värmer!