HAIR & ART by Rosa Alejandria

HAIR & ART by Rosa Alejandria

Ring 072-207 55 82 www.hairandart.se
4.3

Välkommen till HAIR & ART by Rosa Alejandria! Jag som driver salongen, Rosa Alejandria, älskar att skapa med mina händer. Det finns verkligen hur mycket som helst man kan göra med färg och form. Jag är utbildad både frisör och färgtekniker och har hela tolv års erfarenhet inom yrket. Jag brinner för hårfärgning och att hitta...

66 omdömen om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Jeanine L
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

hårfärg, slingor allt och mycket proffsig

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 300 omdömen 4.6 av 300 omdömen

Anna B
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Jätteduktig och mycket trevlig frisör! Tar sig tid och är noggrann och mån om att kunden blir nöjd och glad. Rekommenderas!

Monica B
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Rosa klipper mycket noggrant och är duktig på slingor. Alltid nöjd!

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 315 omdömen 4.7 av 315 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Michelle G
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Brukar klippa upp mitt hår regelbundet hos Rosa. Klipper riktigt snyggt och är service-minded.

Jeanette N
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Så nöjd varje gång! Man märker passion och noggrannhet samt imponerad av hennes special tekniker!!

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1045 omdömen 4.8 av 1045 omdömen

Camilla S
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Mycket bra, kompetent och lyhörd frisör både när det gäller klippning och färgning.

Maria C
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Klippning och slingor. Mycket trevlig och duktig frisör! Kan varmt rekommenderas.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Ana C
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Måste verkligen få rekommendera denna underbara salong.

Marie-louise T
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Jag har klippt och slingat håret hos Rosa i många år och jag är alltid lika nöjd. Rosa är otroligt duktig och kreativ, men samtidigt lyhörd för mina förslag. Hon är väldigt duktig på att få fram en kall blond nyans som jag önskar mig och samtidigt klippa till en frisyr som ger mitt tunna och fina hår mer volym. Jag kan verkligen rekommendera Rosa till alla er som vill ha en snygg färg och klippning. Ni kommer inte ångra er :-)

Svar från HAIR & ART by Rosa Alejandria

Tack för fina kommentarer underbara Du🙏❤️

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 489 omdömen 4.8 av 489 omdömen
BadgeTwoYears

Bemötandet var mycket bra och trevligt. Min åttaårige son skulle klippa sig. Vi behövde hjälp med att komma fram till vilken typ av frisyr s

Camilla B
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Jättebra klippning färg och styling!!! Bästa styling jag fått hittills i Sverige!

Carina H
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Snygg klippning och slingorna blev fantastiska lyfte hela frisyren. Rosa har ett diskret och trevligt bemötande.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 263 omdömen 4.8 av 263 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Cecilia B
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Rosa Alejandria är proffesionell, hon vet verkligen vad hon gör. Jag litar på hennes omdöme och ifall hon kommer med förslag om ändringar jag inte tänkt mig brukar jag följa dem då jag har fullt förtroende att det blir bra. Är alltid nöjd med resultatet, dels att hon gör jobbet så bra men även för att hon är väldigt trevlig och ger bra service. Att boka in en tid hos henne är som att boka in en spatid, är avslappnande och tryggt där.

Heidi S
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Jag litar fullständigt på Rosas omdöme när det kommer till val av färg och frisyr. Jag ger några instruktioner, om jag vill ha ljusare eller mörkare och hon kommer med förslag som alltid funkar för mig och mitt hår. Hon kan verkligen färg! Jag har, sen jag började gå hos henne, aldrig ens tänkt tanken att byta frisör!

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 590 omdömen 4.6 av 590 omdömen

Natalie W Natalie W
Frida B
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Jätteduktig frisör som är väldigt noggrann och resultaten har blivit superbra! Hon ser sina kunder och är väldigt duktig på att hitta rätt färger/toner utifrån önskemål. Kan starkt rekommendera ett besök!

Eva V
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Rosa har klippt mig flera gånger med förståelse för mina önskemål och gott bemötande. Jättenöjd med hennes klippningar.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Sona B
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Väldigt proffsigt , slingorna och nyansen blev precis som jag ville ha det fast bättre! Kvalitet och miljömärkta väl doftade produkter är kostsamma. God kaffe😍 .

Sona B gillar detta
Tina O
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Hej Jag klippte och färgade mitt hår och var ganska nöjd tills jag skulle betala. Jag hade valt att betala på klarna konto för att ha råd med klippningen innan löning. Plötsligt skulle jag betala lika mycket till. Jag hade ingen aning att det skulle bli så här dyrt. Jag blev aldrig informerad att några slingor skulle kosta såhär mycket. Jag känner mig väldigt ledsen och lurad och det här drabbar min ekonomi hårt. Förstår att lite mer borde det kosta men inte så att det blir en dubbel kostnad. Jag borde blivit informerat...

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 299 omdömen 4.7 av 299 omdömen
BadgeTwoYears

Bra klippning, professionell, vänligt och varmhjärtat bemötande.

Carola F
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Rosa är superproffsig och trevlig ! Jag ger henne mina varmaste rekommendationer ! Hos henne blir man garanterat nöjd !

Lina E
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Vänlig, trevlig, proffsig, gav mycket tid och lyssnade. Jag gillade inte doften på produkterna hon använde, därav en 4 ovh inte en femma!

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 389 omdömen 4.8 av 389 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Sofia P
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Blev väldigt nöjd med mitt besök hos Hair & art. Gjorde blonda, kalla slingor och klippte av ca en decimeter. Rosa lyssnade noga på mina önskemål, kom med feedback och var mån om att jag skulle bli nöjd. Kan verkligen rekommendera!

Viveca W
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Duktig frisör som lyssnar på kunden och förverkligar det som är möjligt.

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 272 omdömen 4.8 av 272 omdömen

Margareta M
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Jag kände mig välkommen när jag kom till salongen och trevligt bemött av Rosa Alejandria under hela besöket. Hon var väldigt noggran och jag blev mycket nöjd med klippningen.

Angela S
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Duktig och lyhörd. Skönt med en icke stressad frisör som tar sig tid för kunden. Jag klipper mig gärna hos Rosa igen:)

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 236 omdömen 4.6 av 236 omdömen
BadgeTwoYears

Han var superkäck, kul att snacka med honom. Bjöd på kaffe också

Tobias E
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Jättetrevlig tjej som är mycket skicklig att klippa. Hon har en naturlig fallenhet se vilka frisyrer som passar olika personer och klarar dessutom av annorlunda hårtyper mycket bättre än de flesta frisörer.

Maria F
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Hade bokat en sistaminuten-tid, när jag kom dit sa hennes kollega att hon precis gått. Hon ringde henne och hon sa att hon hade avbokat min tid, men jag fick aldrig något e-mail och man kan ju tycka att man bör ringa om man avbokar, kunder får ju inte avboka efter 24h innan tiden men denna frisör gör tydligen lite som hon vill och jag fick inte ens en ursäkt. Hennes kollega som ägde salongen var trevlig, hon bad om ursäkt för sin oseriösa kollega och erbjöd sig att klippa mig om jag kom tillbaka efter en timme men det hade jag inte tid med.

Svar från HAIR & ART by Rosa Alejandria

Jag är ledsen att du har inte läst mailet från mig, skickade jag 20 minuter efter du bökade. Jag glömde bort stäng erbjudande från sistaminutentider. Jag ber om ursäkt!

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1058 omdömen 4.8 av 1058 omdömen

Tove B
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Klipp och slingor. Jättebra bemötande och är jättenöjd med resultatet. Kommer definitivt gå tillbaka.

Rosa N
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Rosa är en mycket ärlig och lyhörd frisör. Hon tar sig lite extra tiden för att kunden ska bli nöjd. Jag rekommenderar henne starkt!

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 285 omdömen 4.6 av 285 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Anne-sophie H
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Mycket trevlig och duktig. Snabb på att göra folieslingor!! Rekommenderar verkligen.

Amal A
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Kunskapskunning, pedagogisk och bra frisör !

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 470 omdömen 4.9 av 470 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Barbro C
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Jag hatar att klippa mig hos en frisör. HATAR. Man känner sig så utsatt och naken. Men här trivdes jag, jag kände mig fin och jag har aldrig sett bra ut efter en klippning men jag så banne mig ut som en prinsessa! Jag var så nöjd. Är så nöjd. Hit kommer jag igen.

Isabella F
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Rosa Alejandria skapar något fantastiskt med ditt hår! Hon förstod precis vad jag ville och la ner sin själ i att få mig att se bra ut. Jag uppskattade hur noga hon var. Jag kommer alltid gå till Rosa hädan efter.

My W
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Rosa är super duktig och så nogran för att uppnå bästa resultat. Aldrig blivit så nöjd förut!

Svar från HAIR & ART by Rosa Alejandria

tack snälla! du är alltid varmt välkommen:)

Garner l
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Hon använde mycket aggressiva produkter. Färgen blev en onaturlig gul istället för blond.

Annika J
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Jag fick en tid för klipp ingen väldigt snabbt & blev nöjd med både frisyren & priset.

Tobias E
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Jättebra klippt, uppfyller alla förväntningar!

Angelica Z
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Eftersom jag hade bokat slingor gjorde frisören detta. Efteråt sa hon att om hon hade fått välja hade hon inte gjort slingor eller den nyansen. Hon var uppenbarligen inte nöjd med vad hon gjort och inte jag heller. Hade varit bättre om hon kom med rekommendationen INNAN hon började

Yasmine G
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Superfin frisör, lyhörd och oerhört kunnig!

Sara G
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Bokade klippning med kort varsel, fick fantastisk service, bra bemötande och en perfekt lättskött och snygg ny frisyr.

Stefanie E
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Snäll och proffsig service till bar pris!

Lina C
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Serviceminded och flexibel då jag var under tidspress.mycket trevligt bemötande!

Tompa N
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Hon är väldigt snäll, tillmötesgående, m.m

Helen P
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Proffsig och trevlig frisör med bra kunskap om hår.

Alexandra J
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Jag har gått till olika frisörer varje gång jag ska klippa mig de senaste 10 åren men tror nu att jag hittat rätt. Rosa Alejandria förstod precis hur jag ville ha klippningen och jag blev väl mottagen på salongen.

Vivianne C
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

hon gör en jätte bra jobb,får råd,alltid trevligt mot kunder!!!!!

Pauline L
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Superbra klippning! Så nöjd!:)

Anita N
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

*Jag är 100 %nöjd med bemötandet; blev sedd * Lugn och avslappnande miljö * Naturliga samtal * Duktig frisör * God information om produkterna * Har varit nöjd när fåttminbehandling

Karina M
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Jätte nöjd, trevlig ochproffessionell bemötande.

Fredrik B
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Jag har varit och klippt mig flera gånger hos Rosa. Super bra och trevlig frisör!

Ingrid L
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Supergullig frisör som fixar håret som man vill ha det. Jättebra blekta slingor på mig som jag önskade vid första besöket. Har fortsatt gå dit sen dess:)

Ingrid L
Skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria

Jag gick till salongen eftersom jag läst att de kunde utföra Balayage. När vi diskuterade vilket resultat jag ville uppnå visade jag även upp några inspirationsbilder och hon sa att hon förstod vad jag önskade och började blanda färg. Jag sa specifikt att jag är rädd att det blir gult men hon kunde garantera att det inte skulle bli det. Efter 4,5 h var halva håret gult och jag åkte därifrån missnöjd och stressad till en båttur jag skulle med (trodde inte det skulle ta så lång tid). För denna klippning och färgning fick jag...