Royal Construction & Design Nordic AB

Royal Construction & Design Nordic AB

www.royalcd.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Royal Construction & Design AB! Vi tar hand om din nästa renovering och ser även till att hjälpa till med inredning och homestyling om önskat. Royal tar hand om allt med en personlig kontaktperson, service och kundnöjdhet i fokus hela vägen från design & materialval till besiktigat och slutfört projekt. Vi har...

54 omdömen om Royal Construction & Design Nordic AB

Sedan starten hos Reco 2021

Erik S
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Till vår badrumsrenovering valde vi att gå med Royal Construction & Design efter att ha läst de många positiva omdömena på Reco. Nadja har genom hela projektet hållit tydlig och snabb kommunikation samt hjälpt oss med de materialval vi hade funderingar över. Offerten samt tidsplanen som sattes hölls, och de merarbeten vi kommit på att vi velat lägga till under tiden har vi fått tydliga kostnad på att godkänna innan merarbete utfördes. Hantverkarna som varit i vår lägenhet har alla varit proffsiga, organiserade och...

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Stort tack Erik för de fina orden, vi är så glada att ni upplevde de precis så som vi eftersträvar varje gång. Lycka till med allt och hoppas vi hörs framöver igen när det blir dags för nästa projekt. Nadja

Sussie S
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Nadja Liljqvist från Royal C&D AB kom till vårt hem på fredagseftermiddagen, gick en vända antecknade och pekade sedan på vad som skulle bort sa att hon återkommer om ett par dagar med allt som behövs. För att vi inte skulle glömma något skickade hon ett mail till oss med en påminnelse på vad vi hade att göra under helgen. På tisdagen kom hon med några killar och lämnade av massor som skulle ställas ut i vår lägenhet. Jag hade förhoppning om att det skulle bli fint men OJ!.. OJ så fint det blev!!, hon levde upp och...

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Bästa Sussie, stort tack för de fina omdömet och för att jag fick förtroendet att styla er fina lgh inför kommande försäljning. Jag blir så glad av dessa fina ord, det har varit ett nöje att hjälpa er och blir jätteglad av att ni vill anlita Royal i framtiden sen igen, ni är mer än välkomna! Varma hälsningar Nadja - Certifierad inredare & homestylist / VD på Royal C&D AB

Lilian L
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Det var så tryggt att överlämna samordningen och produktionen till Nadja. Jag fick inte bara hjälp med att välja material med hon tog sig även tiden att följa med till olika leverantörer och lyssnade nogrant på det jag önskade. Jag reste bort och när jag kom hem var allt klart. En total renevotion av Mitt Kök. Tiden och budgeten hölls.

Emanuela D
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Super happy with carpenters and electricians that have been selected for the work. Helpful and understanding.

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Thank you so much Emanuela, we are pleased that you are happy with your renovation and welcome you back when you need help again! Best regards, Nadja

Bo S
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Royal Construction & Design Nordic AB bytte och målade ytterpanel på vårt hus. Tydlig kommunikation hela vägen och då det uppkom frågor så löste de dem under arbetets gång.

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Tack snälla för fint omdöme, det var ett nöje att få hjälpa er med fasaden och ni är välkomna igen när det är dags för nästa projekt där hemma! Allt gott /Team Royal

Malin W
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Proffsigt bemötande från start till slut. Nadja på Royal CD såg till så att allt flöt på smidigt med alla inblandade när vår industriglasvägg monterades. Så nöjda med processen och slutresultatet!

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Tack bästa Malin, så roligt varje gång ni anlitar oss, hoppas att du blev nöjd med glasväggen som både blev praktisk och snygg! Hoppas ni trivs riktigt bra nu i nya bostaden!

Marcus E
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Vi har tidigare använt oss av Nadja och gänget för olika arbeten med lyckat resultat, vilket gjorde att vi självklart valde att vända oss till dem även denna gång då vi skulle bygga altantak. Tack vare Nadja och att hon och hennes team gjorde allt och lite till, lyckades vi smidigt lösa de utmaningar vi stötte på. Toppen!

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Stort tack bästa Marcus för denna gång! Saker kan uppstå men viktiga är hur lösningsorientrad man kan vara i de situationer. Allt gott & välkommen åter!

Louise B
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Vi är mer än nöjda med vårt val att anlita Nadja på Royal, hon har varit effektiv, proffsig, entusiastisk och framförallt väldigt duktig! Den typen av talang som är svår att beskriva och inte helt vanlig, vi brukar säga att det klickar till som i ett kodlås när alla rörliga hjul står rätt. När saker ställs på rätt ställe, rätt färger, former och texturer kombineras och allt stämmer, då klickar det! Och Nadja kan få det att klicka!

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Tack snälla Louise, så fint skrivet, det värmer gott att läsa detta! Tack för att ni anlitar mig på era stylinguppdrag, det är en ära att få utföra jobb hos era kunder! :)

Boris E
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Nadja är bäst! Hjälpte oss när vi satt i en svår sits och hade 1v på att fixa diverse grejer innan inflytt. Allt vart klart innan deadlinen och servicen var utmärkt! Rekommenderar starkt!

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Men åh va fint Tack Boris, det var ett nöje att få hjälpa er med eran renovering, hoppas ni ska trivas i nya hemmet! Det är bara hojta till om ni skulle behöva hjälp igen i framtiden. Varma hälsningar Nadja

Amelie R
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Fantastiskt bemötande och samarbete från början till slut. De har varit lätta och trevliga att kommunicera med, flexibla samt lyhörda för alla våra önskemål. De har också gett en god bild av olika möjliga alternativ och varit öppna för att diskutera nya lösningar. De tog sig an de utmanande arbetet med att lägga oregelbunden Ölandssten på vår uteplats och har mött alla våra förväntningar. Vi är supernöjda med resultatet och skulle varmt rekommendera dem!

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Tack för de fina orden Amelie, det gick ju som smort och ni fick en fin uteplats klar lagom till semester och sommar, dock blev det ju en massa regn denna sommar men det kan ju inte hjälpas! :) Ni är så välkomna om det skulle vara något annat ni behöver hjälp med framöver. Vänligen Nadja med markteamet!

SUSANN W
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Vi är så nöjda! Allt man vill ha hos ett företag: engagerade, professionella, och pålitliga! Rekommenderas!

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Va underbart att höra Susann. Blev så glad att allt blev klart i tid för er inflytt och jag hoppas att ni ska trivas nu. Kram Nadja

Lena V
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Nadja leder projekten utöver förväntan. Hon hade stenkoll på alla hantverkare i projektet. Allt flöt verkligen på med lätthet, all kommunikation, transparensen kring inköp och hennes flexibilitet vid ev hinder. Hon har en varm och öppen personlighet och omsorg kring detaljer. Jag rekommenderar alla att kontakta Royal C&D vid planerad renovering. Jag har nyss gjort badrummet och bokat in dem igen för köket, behöver inte leta hantverkare längre, hon tar hand om allt!

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Stort tack Lena för att vi fått förtroendet att utföra arbete hos dig, det har varit ett rent nöje att få hjälpa dig med badrummet och snart är även köket klart! Vänliga hälsningar Nadja från Team Royal!

Mi A
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Vi är mycket nöjda med både bemötande och utförande. Professionellt målarbete på husfasad.

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Tack för det fina omdömet, ni är så välkomna åter! /Nadja

Kjell J
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Som jag trodde att det skulle bli och ett uppföljningssamtal efter utfört arbete. Jag är nöjd.

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Tack snälla Kjell, det var roligt att få hjälpa dig med friggeboden och smidigt att vi kunde köra igång och slutföra under samma vecka som första kontakten. Hoppas du får en härlig sommar och kan slappna av nu på tomten! Vänligen Nadja

Kimberly L
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Vi tog hjälp av Nadja & Jimmy vid byte av fasad på vår 1920tals hus. Vi har uppskattat deras förmåga att ta emot feedback, enkel kommunikation och följsamhet till tidsplanen. Vi är nöjd med resultatet och tackar för ett bra arbete.

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Stort tack Kimberly för förtroendet och att ni valde anlita just Royalcd. Det har varit ett fantastiskt med så trevliga smidiga och samarbetsvilliga kunder vilket gjorde att vi även kunde bli klara ett par veckor tidigare än planerat, winwin. Är så glad att ni känner er nöjda med oss och resultatet, ha en superfin sommar så hörs vi när det blir dags för nästa projekt! /Nadja

Ana N
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Nadja satte oss i kontakt med proffs under renoveringen av vår lägenhet. Under hela processen såg hon till att allt gick enligt plan och att vi var nöjda med resultatet. Mycket bra kommunikation!

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Tack snälla Ana för de fina omdömet, välkomna igen när det är dags för nästa projekt! Vänligen Nadja

Robert K
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Nadja gjorde ett fantastiskt jobb med att styla vår lägenhet inför försäljning. Proffsigt, trevlig och bra kommunikation genom hela processen. Fotografen som tog bilder för försäljningen var imponerad och tyckte det var super kul med en styling som inte såg ut som allt annat. Kan varmt rekommendera

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Tack Robert för förtroendet med att styla er lägenhet och lycka till med nya bostaden. Ni är varmt välkomna ifall ni behöver hjälp igen framöver. Kram Nadja

Hanna H
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Vi anlitade Nadja för en totalrenovering av vårat hus. Vi fick precis den hjälpen vi behövde med planering, kontakt med bra leverantörer, vägledning och beslut. Nadja har mycket bra fingertoppskänsla för helheten. Proffsiga hantverkare, allt kändes smidigt och tryggt. Det enda vi har att anmärka på är att vi önskat tydligare kommunikation omkring extrakostnader. Dock inga stora överraskningar och vi skulle absolut göra om allt igen. Vi är supernöjda med slutresultatet!

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Åh tack snälla Hanna, det var så roligt att få vara med dig under hela processen av er totalrenovering, från besök hos leverantörer, val av material och under hela renoveringens gång. Vilket lyft det blev och allt går så fint ihop. Ett av mina favoritprojekt verkligen. Varma hälsningar Nadja

LINDA L
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Totalrenovering av kök och Nadja va så bra och vägledde hela vägen! Hon såg till att allt kändes lätt och smidigt. Allt från boka tid för planering av kök, effektiva möten, svar på alla 100 frågor och funderingar. Gav tips och råd under hela processen! Såg till att jobbet blev gjort. Kan rekommendera starkt! Jag är supernöjd med arbetet och trevliga mötesgående hantverkare.

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Tack Linda för ditt fina omdöme. Så glad att du kände att du fick den hjälp du behövde och att jag kunde svara på dina frågor. Hoppas du trivs i nya köket så hörs vi igen sen när det är dags för nästa projekt. Varma hälsningar Nadja på Royal

Frida L
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Trevligt bemötande, och snabba svar! Vi totalrenoverade om kök. Nadja styrde runt för att hjälpa oss, och hantverkarna var så duktiga! Bra tips längs vägen, frågade hela tiden istället för att ta egna beslut, arbetade utefter hög standard och vi är så nöjda med resultatet av vårt nya kök.

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Va roligt att höra att ni är nöjda med renovering och resultatet av erat nya kök. Tack för förtroendet och fina ord. Vi syns och hörs säkert snart igen. Nadja på Royal

Matilda D
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Nadja hjälpte oss projektleda målningen av hela vår lägenhet. Hon svarade på mina tusen mail och sms och stöttade längs vägen med kontakt med målare, inköp av färg och under arbetets gång. Resultatet blev superfint och vi är väldigt nöjda! 🌼

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Stort tack för att ni valde anlita oss och för de fina omdömet, jag är så glad att ni blev nöjda och att vi höll tidsplanen så att ni kunde flytta in som tänkt dagen efter färdigställt projekt. Ha de så gott nu så hoppas jag vi hörs igen framöver kanske i nått annat framtida projekt. Vänliga hälsningar Nadja

Martina N
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Är supernöjd med mitt badrum och blev otroligt imponerad av hur snabbt och proffsigt allt sköttes. Dem höll tidsramen och jag fick alltid återkoppling och information. Rekommenderar verkligen att anlita Nadja som koordinerar och ser till att allt flyter på.

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Stort Tack bästa Martina, det var ett nöje att få hjälpa dig med din badrumsrenovering och jag hoppas du ska få njuta av det i många år framöver. Vilken förändring det blev, älskar ditt nya badrum och att de passar in med resten av din fina lägenhet nu! :)

Sandra Y
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Vi tog hjälp av Nadja när vi skulle inreda vår nya lägenhet. Nadja förstod direkt känslan vi ville åt och vi är så nöjda!! Nadja är väldigt professionell och lyhörd samt effektiv, förde projektet framåt hela tiden, vilket vi verkligen uppskattade när vi själva inte riktigt hade tid. Resultatet blev superbra!!

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Stort tack Sandra för förtroendet och för de fina omdömet, det var ett nöje att få jobba med så trevliga människor och jag blir jätteglad att höra att ni känner er nöjda! Hoppas vi hörs igen i framtiden! Kraaam Nadja

Karin S
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Mycket nöjd med målning av mitt kök inför lägenhetsförsäljning. Allt gick väldigt smidigt och resultatet blev toppen!

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Tack Karin för du tog dig tiden att lämna ett så fint omdöme och du är välkommen igen! Nadja

Johanna S
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Nadja har ett fantastiskt öga för detaljer. Och hon kan få till en så harmonisk helhet genom dessa detaljer som jag själv aldrig skulle komma på. Jag kommer anlita Nadja varje gång det är dags för förändring i mitt hem 😍 Hon ser verkligen till att det blir snyggt! Och trivselfaktorn går rakt upp!

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Stort tack för de fina orden Johanna, det gjorde mig så glad och du är självklart välkommen igen! Kraam Nadja

Åse H
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Renoverade mitt badrum med hjälp av Nadja och det jag särskilt skulle vilja framhålla är hur hon hanterade problem: superproffsigt och alltid med mig som kund i fokus. Badrummet är dessutom hur snyggt som helst!

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Stort tack fina Åse! Ja bygg kan vara komplext och vilken resa vi haft men sååå bra det blev tillslut, trots felleveranser och annat som strulade till sig för oss. Som jag brukar säga, oförutsedda saker kan hända på vägen men det är hur man hanterar och löser de som är de viktiga. Det har varit superhärligt att jobba med dig och jag hoppas vi får möjligheten att hjälpa dig vid fler tillfällen i framtiden. Ha det så gott så hörs vi snart igen! :) Kram Nadja

Elena K
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Nadja helped us to pick and implement design for our new living room. She did amazing work translating our wishes to concrete suggestions. She was always available for questions or whenever we needed an advice. We are happy with the result and highly recommend Nadja if you need help with transforming your home into a beautiful space that you’ll love to live in.

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Thank you so much Elena, it was a pleassure helping you with your new apartment and I hope you will enjoy it for many more years to come. Let me know if there is anything you need help with in the future! /Nadja

Sarah Å
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Grym service med ett öga för detaljer! Alltid lika nöjd tack för super bra service

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Tack fina Sarah! Så glad att fått hjälpa dig vid flera tillfällen med allt från Badrumsrenovering till köksrenovering och nu senast i nya bostaden med Färgsättning/Måleri av alla väggar invändigt. Det är alltid roligt med dina projekt då du verkligen vet vad du vill och så glad att hjälpa dig nå dina visioner. Ha det gott! /Nadja

Joanna Z
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Jättekunniga och nogranna hantverkare! Trevliga och lyhörda för önskemål, månna om att det ska bli exakt som man tänkt sig. Renoverade badrummet, och resultatet blev riktigt snyggt! Är väldigt nöjd, trots att det tog dubbelt så lång tid än avtalat - men i övrigt blev det precis som jag önskat.

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Stort tack bästa Joanna för förtroendet och fint omdöme! Det var verkligen en fröjd att få hjälpa dig med din badrumsrenovering från början till slut och Ja, vi beräknade tiden till 2-3 veckor först men landade på 4 vilket när efter en veckas rivning och förarbete förklarade att det uppstått komplikationer vilket kommer försena projektet och du var så förstående i det. Sånt uppskattas då bygg kan vara komplicerat och en viss flexibilitet bör finnas, vilket du har. Ser fram emot nästkommande projekt senare i år där vi ska få hjälpa dig ändra planlösningen lite. Ha det gott så ses vi snart igen!

Lina J
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Nadja hjälpte oss med planering och arbetet med att göra om vår 3a till en mini 4a. Jobbet blev precis som vi förväntade oss och blev även klara tidigare än vad som först sagt. När händer det?? Nadja är superproffsig i sitt jobb och är allltid nåbbar när det behövs. Rekommenderar alla att anlita royal constictoon och design

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Tack Lina, ja ibland går det faktiskt fortare än man räknat med och det var fint att få vara klara lagom till er inflytt! Så härligt att höra att det uppskattas med nåbarheten då det verkligen är något jag jobbar för tillsammans med en hög servicenivå. Ni är välkomna att höra av er igen när ni är redo för nästa projekt! Kram Nadja

Emma L
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Jag fick hjälp med mindre ändring av planlösning genom att stänga igen ett dörrhål och öppna upp en annan vägg. Nadja var snabb och kommunikativ med offert, tydlig med vad som ingick och vad som kunde tillkomma i materialkostnader - det kändes tryggt! Projektet blev lite försenat pga händelser utanför deras kontroll, och en kommunikationsmiss (från bådas håll) gjorde att någon detalj inte blev helt som tänkt - till en början. Men Nadja och hennes team gjorde allt för att jag skulle bli nöjd och leverera på tid, och slutresultatet...

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Stort tack Emma för det fina omdömet. Blev jätteglad att du valde att kontakta mig när du ville göra om där hemma och skönt att du blev nöjd, trots en aning försenat. Men som jag brukar säga, saker kan hända ibland men de viktigaste är hur man löser dem. Du är såå välkommen att höra av dig såfort du skulle behöva hjälp igen och om inte annat så ses säkert i något danssammanhang eller så framöver. Kram Nadja

Philippe A
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Viktigt för mig har alltid varit att bli hörd och förstådd. Ofta med entreprenörer, säljare eller personer som erbjuder tjänster så försöker de driva på sin egen agenda. Med Royal Construction och Nadja var det "a match made in heaven". Sättet hon valde att lyssna, ha ett öga för detaljer och hur hon vägledde en gjorde valet enkelt. Det är få förunnat att jobba med någon som har förmågan att se ens vision och göra den till verklighet. Fem av fem i betyg. Enkelt.

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Alltså WOW Philippe, Tack såååå hemskt mycket för de fina orden! Är sååå glad att jag fick äran att ta mig ann detta projekt och förverkliga er vision. Trevligare människor får man ju verkligen leta efter och om jag kan betygsätta er tillbaka skulle de bli full pott där med för fantastisk kommunikation. Kunder som ni gör de hårda arbetet och engagemanget man lägger ner dagligen i sin verksamhet fullkomligt värt det. Ha det fint och hoppas vi hörs av igen! /Nadja

Sandra S
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Jag renoverade både kök och badrum med hjälp av Nadja och blev sååå himla nöjd! Nadja var verkligen ett stort stöd när det kom till planeringen och valet av material, inredning och vitvaror, samtidigt som hon höll löpande kontakt med uppdateringar under hela arbetets gång. Nadja var så professionell och jag kände mig trygg under hela processen. Resultatet blev också grymt!

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Tack Sandra att du tog dig tiden att svara trots att det ju var ett bra tag sen vi utförde jobbet hos er. Jätteglad att du fortfarande känner dig nöjd med hela upplevelsen och det var en ära att få förtroendet att ta hand om allt medans ni var iväg på semester för att sedan komma hem till erat helt nya hem! Ha det gott och hör gärna av dig igen om det finns något jag kan stå till tjänst med igen! /Nadja

KIM H
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Jag är så nöjd med det arbetet som Nadja gjorde för mig på min uteplats, hon stylade om den precis som jag ville ha det! Toppenbra kommunikation och resultat. Rekommenderas!

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Tack Kim, det var ett rent nöje att få jobba för en sån trevlig kund som verkligen vet vad hon vill!

Johanna H
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Renoverade badrum med hjälp av Nadja. Supernöjd med allt och alltid snabbt, trevligt och fint bemötande.

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Tack bästa Johanna för ditt fina omdöme. Det var så kul att få vara med från ide till färdigställt badrum och gillade verkligen dina härliga färgval. Det blev supersnyggt med sekelskiftesstilen i badrummet och subwaykakel till de gröna halvväggarna samt den runda spegeln. Kul också att vi hittade en fungerande lösning gällande ditt önskemål om svarta utanpåliggande rör och jätteroligt att det blev lite mera jobb i form av målning av hela lägenheten samt inbyggda garderober i sovrummet.

Anna D
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Profstig och servicemindad. Kom med många bra tips som jag inte tänkt på själv. Köpte konsultationshjälp.

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Tack Anna, det var ett nöje att få hjälpa er med inredningen där hemma och du är så välkommen så att höra av dig nästa gång ni behöver hjälp med något.

Anna-Karin Birgitta E
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Vi anlitade Royal Construction & Design för hjälp med sovrumsgardiner, mörkläggande gardiner. Här fick vi proffsig rådgivning och hjälp dels med mörkläggande gardiner men också med en klurig lösning för att mörklägga ett långsmalt fönster. Vi hade kört fast när det kom till fönstret, men Nadja såg en lösning som blev otroligt bra, och guidade oss till val av måttbeställd plisségardin i samma färgton som de mörkläggande gardinerna. Nadja var snabb, noggrann och gav väldigt bra råd i ovan beskrivna val. Alla steg i måttagning, beställning, leverans och uppsättning ordnades exemplariskt. TACK!

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Tack Anna-Karin för förtroendet att ni valde att anlita Royal. Det var jättekul att få hjälpa er och ni är alltid välkomna om ni skulle behöva hjälp med något annat framöver. Ha det gott så hörs vi säkert snart igen! /Nadja

Malin W
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Fick snabbt en tydlig offert efter att ha tagit kontakt med Nadja på Royal. Därefter alltid snabba svar när det fanns frågetecken som behövde rätas ut. Totalrenoveringen av lägenheten blev klar i planerad tid och allt blev så fint och gediget gjort!

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Vilket toppenomdöme Malin, Tack! Det var ett nöje att få äran att hjälpa er med hela renoveringen. Är så glad att ni blev nöjda och ni är välkomna om ni skulle behöva hjälp igen!

Emelie W
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Proffigt företag som hjälper till hela vägen från start till mål

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Tack fina Emilie! Det var sååå roligt att få vara med er i de olika delarna av renoveringen i erat fina hem såsom plattsättning av kök och badrum, måttbeställda glaspartier, renovering av garaget som blev ett superfint sovrum och altanbyggnationen. Hoppas vi får möjlighet att vara med på fler projekt i framtiden inne som utvändigt. /Nadja

Marcus E
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

När vi behövde hjälp med markteglet på vår uppfart blev det snabbt och snyggt utfört av ett proffsigt team. Hela processen var smidig från första besök till färdigt arbete.

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Stort tack för fint omdöme Marcus. Ni är välkomna att höra av er när det är dags för nästa projekt som vi pratade.

Johanna A
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Styling av Altan Bra bemötande och fint resultat som är enkelt att applicera själv vid nästkommande terass säsong

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Tack bästa Johanna för förtroendet med er altan, det var ett nöje att få hjälpa er!

Martina H
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Vi fick hjälp med renovering av två sovrum med många olika moment och behov av både målare, finsnickare, golvslipare och elektriker. Vi fick exemplarisk hjälp av Nadja som höll i alla trådar och underleverantörer. Snabba, flexibla och med ett jättefint resultat. Nadja har varit snabb på att svara på frågor, hela tiden uppdaterat med tider och planering och noga med att allt ska göras rätt och riktigt. En bonus var även att samtliga hantverkare och elektriker har varit otroligt trevliga och snälla och det har varit en fröjd...

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Stort tack för de fina omdömet Martina, det har varit ett nöje att få hjälpa till i erat vackra hem och ser fram emot flera spännande projekt där. /Nadja

NINA A
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Vi använde oss av Nadja och hennes gäng för att måla om hela vårat hus invändigt inklusive rivning av tapet och bredspackling. Vi är småbarnsföräldrar så vi hade verkligen inte tid att projektleda eller eventuella förseningar men allting sköttes så bra. Vi är så nöjda med resultatet och med hjälpen vi fått av Royal Construction & Design. Vi kan varmt rekommendera Nadja då hon även är väldigt snabb och återkopplar med offerter och svar på frågor inom 24h! Använd dom!

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Tack Nina, det var ett nöje att få hjälpa er och ser fram emot att få komma tillbaka när det är dags för nästa projekt! /Nadja

Mikaela Margareta Marlene W
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Fick rekommendation av en vän att använda nadja och Royal. Höll tidsplan var ett stort plus och snabb återkoppling. Kommer garanterat använda dom till nästa projekt.

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Åh va roligt att höra, ni är så välkomna tillbaka! 👩🏻‍🔧

Sara S
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Levererar på ett proffesionellt sätt och håller alltid vad de lovar.

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Tack Sara, betyder mycket! Stort tack för alla uppdrag 2021 och Ser fram emot ännu mer beställningar och samarbeten 2022.🤝🥳

Jakob T
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Nadja var både kunnig och serviceinriktad och lyhörd. Det gillar " man" när man har med en renovering att göra

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Tack Jakob, det var en ära att få hjälpa er och jag ser fram emot flera kommande spännande projekt nästa år! Allt gott🙏🏼

Marie F
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Proffsigt bemötande och väl utfört och fint arbete 😊

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Tack så mycket, du är välkommen igen! 🙏🏼

Britt U
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Tänker inte svara. Så korkat att skicka denna fråga när projektet bara ör halvvägs. Och dessutom påminna mig om att svara. Som undersökningsföretag borde ni försäkra er om att uppdraget är slutfört innan ni ställer frågor. Därför dåligt betyg hittills. Och varför är det ”låst”, går inte att ändra. Ni har en del att kolla.

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Hej Britt, vi beklagar att du upplevt det som störande att få förfrågan innan det var helt klart då vi ju har några småsaker kvar. ROYAL använder sig av Reco för att följa upp våra kunder och säkerställa att de är nöjda med våra arbeten och bemötanden. Du får en ny chans att lämna omdöme när vi är helt klara så att du först känner dig 100% nöjd. Vänligen /Nadja

Hellina S
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Grym service och så duktiga , mer än nöjd !

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Alltid roligt att få hjälpa till!

Jacqueline S
Skrev om Royal Construction & Design Nordic AB

Personlig och toppen service! Kändes som att Nadja verkligen bryr sig och ger sig allt för att göra en nöjd. Rekommenderas starkt!

Svar från Royal Construction & Design Nordic AB

Stort tack för de fina omdömet, blir så glad! Ha det gott och välkomna om ni skulle behöva hjälp i framtiden!