Royal Design Group AB

Svensknabbevägen 17, 393 51 Kalmar — Visa karta

1.0 i betyg av av 4 omdömen

SwedishArtglass.com - Artglass and Crystal from Kosta Boda, Orrefors, Mats Jonasson

Läs vad 4 kunder tycker om Royal Design Group AB

• Kamo P

2020-05-26

Kamo P skrev om Royal Design Group AB
    Det här är tredje gången jag beställer från Royal Design och liknande händer. Det går till som så att man först får beställa varan på hemsidan, sedan efter några dagar får man mail om att varan inte fanns på lagret och ska beställas och att leveransen blir därmed försenad, sedan efter ytterligare några veckor så får man ett till mail om att leveransen blir ytterligare försenad p g a leverantören... sedan efter en vecka får man mail om att varan inte kommer komma in mer eftersom den utgått.
    Det slår aldrig fel!
    Själv tror jag att Royal Design har ingen koll på vad dem har i sitt lager. Det blir så när man bara är en mellanhand och beställer själva det som beställs av kunderna.
    Mycket dåligt Royal Design! Ni måste steppa upp med er logiskt, det börjar bli pinsamt. Läs mer
  • KRISTOFFER E

2020-04-27

KRISTOFFER E skrev om Royal Design Group AB
    Ljuger om kampanjer. Kör kampanjer på varor dem inte har i lager och när varan kommer in i lager tar de bort kampanjen.

går inte att lägga en vara i varukorgen när den inte finns i lager alltså går det ej heller att ta del av de påstådda kampanjerna. Läs mer
  • 2020-01-21

JAN L skrev om Royal Design Group AB
    Beställde varor 29/11 för avhämtning i butik.
    En vecka senare ringer jag o får svar att de inte kan se något i sina system för tillfället o ber mig maila. Jag mailar o frågar vad som händer och får svar 5 dagar senare (11/12) att de till slut skickat min vara.
    På julaftons morgon ringer jag butiken där jag skulle hämta varorna då jag inte hört något mer. De har inte fått något paket.
    Mailar deras kundtjänst igen men får inget svar.
    Ringer dem i mellandagarna och får vänta 45 minuter i telefonkö. Kommer till slut fram och ber dem kreditera mig eller skicka en ny vara men de meddelar att det inte är möjligt.
    De måste kontakta butiken och kan absolut inte ringa dem med mig kvar i luren.
    Kontaktar mitt kreditkortsbolag i mitten på januari o ber dem reklamera transaktionen när jag fortfarande inte hört något mer om min vara.
    Idag (21/1) får jag ett mail att de fått svar från butiken att de inte fått min vara och att de går med på att betala tillbaka mina pengar...
    Detta är kundservice hos RoyalDesign år 2019/2020.
    God fortsättning på er! Läs mer
  • 2020-01-13

Anders L skrev om Royal Design Group AB
    Oacceptabelt dålig kundservice!
    Strax före jul fick jag min beställning-2 champagneglas. De var illa packade och ett var trasigt. Jag upptäckte också att jag beställt fel sort så jag skickade ett mail och frågade om jag kunde få en returfraktsedel och om jag behövde returnera det trasiga glaset (jag la in ett foto på det på reklamationsblanketten). Nu, efter 6 mail (det första 18/12!) och försök till telefonkontakt (satt en halvtimme i kö innan jag kopplades bort) har jag fortfarande inte fått svar på frågan om returfraktsedel. Jag kommer aldrig använda mig av Royal Design igen och ser i omdömena här att andra haft samma problem som jag. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte