Rozen Clean AB

Rozen Clean AB

www.rozenclean.se
  • BadgeEightYears

Behöver du städhjälp? Då är du välkommen till oss på Rozen Clean. Vi är en städfirma som erbjuder allt mellan hemstädning, storstädning, kontorsstädning, flyttstädning och fönsterputsning. Vårt främsta mål är att ge den bästa servicen till våra kunder och de bästa villkoren till våra anställda. Vi erbjuder städning i Stor Stockholm,...

303 omdömen om Rozen Clean AB

Sedan starten hos Reco 2017

Charlotte H
Skrev om Rozen Clean AB

Serviceminded och svarar snabbt när man vill ändra eller har någon annan fråga.

Maria H
Skrev om Rozen Clean AB

Min upplevelse av Rozen Clean är i 95% av fallen med min städerska Sandra. Hon är fantastisk, alltid glad och trevligt, bra bemötande, städar jättebra och noga. Hon städar hos oss varannan vecka och vi är mycket nöjda. Något eller ett par gånger per år beställer vi fönsterputs och det är vi också mycket nöjda med. Allt gott, Mia

Svar från Rozen Clean AB

Så roligt att höra, det ska vi självklart hälsa Sandra. Tack för ett långt och fint samarbete!

Kerstin G
Skrev om Rozen Clean AB

Städerskan är alltid i god tid. Har städning varannan vecka. Hon är väldigt flexibel. Liksom företaget. Rent och snyggt.

Svar från Rozen Clean AB

Tack så mycket för din fina feedback, så roligt att du är nöjd!

Gunilla L
Skrev om Rozen Clean AB

Allt är bra! Vi har nu höga förväntningar och det tillgodoses alltid.

Svar från Rozen Clean AB

Så roligt att höra! Det betyder väldigt mycket för oss.

Josefin S
Skrev om Rozen Clean AB

Enkel och smidig tjänst. Vår städerska är både trevlig, varm och ytterst noggrann - blir fantastiskt fint hemma!

Ingrid D
Skrev om Rozen Clean AB

Lyhörda och tillmötesgående som leverantör. Ibland har jag tyckt att nya städerskor får något dålig info och stöd vid uppstart av ny kund från arbetsgivaren Rozen Clean men det är påtalat.

Svar från Rozen Clean AB

Tack så mycket för din feedback Ingrid, vi tar självklart till oss detta!

Bo S
Skrev om Rozen Clean AB

Kontakter med Rozen Clean har alltid fungerat snabbt och smidigt. Vi hade genom grannar i området fått Intryck av företagets kvalitet. Det har varit noggrant arbete och trevlig personal.

Svar från Rozen Clean AB

Tack för ett superfint omdöme Bo! Det betyder väldigt mycket för oss.

Kristina S
Skrev om Rozen Clean AB

Brigita städar hos oss och hon är mycket bra. Ni får gärna undervisa era städerskor hur man städar miljövänligt och hygieniskt på bästa sätt.

Svar från Rozen Clean AB

Tack så mycket för din feedback, vi tar självklart till oss detta!

Sofia G
Skrev om Rozen Clean AB

Proffsigt och jämn städning, också kommunikation löper smidigt!

Susann S
Skrev om Rozen Clean AB

Snabb och trevlig service, lyhörd städare och väldigt trevlig. Det är alltid lika fantastiskt att komma hem till ett nystädat hem.

Svar från Rozen Clean AB

Så roligt att höra att du nöjd, det betyder mycket för oss!

Ulla S

Bra introduktion Fönstertvätt nöjd Provstädning nöjd Städning nöjd

Svar från Rozen Clean AB

Tack för ditt fina omdöme Ulla!

Elin L
Skrev om Rozen Clean AB

Hemstädning varannan vecka och resultatet är så fint varje gång! Snabb och bra kundservice också, rekommenderar!

Svar från Rozen Clean AB

Tack så mycket för fin feedback, det betyder mycket för oss!

Carl Johan Balder W
Skrev om Rozen Clean AB

Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Mycket bra utförd städning och fönsterputsning. Vi är mycket nöjda.

Klara Elisabeth T
Skrev om Rozen Clean AB

Bästa städfirman! Proffsig städning och snabb, effektiv och tillmötesgående kundtjänst! Rekommenderar starkt!

Tobias W
Skrev om Rozen Clean AB

Vi använde oss av Rozen Clean när vi skulle flytta och dom utförde hela vår flyttstädning, allt gick väldigt smidigt och städningen var väldigt bra utförd. Vi kan varmt rekommendera Rozen Clean.

Gunilla H
Skrev om Rozen Clean AB

Alltid trevligt bemötande. Lätt att få kontakt både via telefon och Mail. Man står aldrig utan städhjälp. Om någon är sjuk kommer vikarie. Faktureringen fungerar. När jag trasslat själv får jag hjälp utan gnäll. Info om semestrar o dyl. kommer i god tid. Jag tvekar aldrig att ringa Rozen Clean.

Teresia Å
Skrev om Rozen Clean AB

Svårt när hon inte är svensktalande. Svårt att fråga och hänvisa till nåt. Annars rar

Hans B
Skrev om Rozen Clean AB

Städaren är pålitlig och noggrann

Adam L

Trevligt bemötande, smidigt och grundligt utförande! 10/10

Sofia A
Skrev om Rozen Clean AB

Bokade en flyttstädning av min lägenhet. Fantastiskt fint resultat på städningen! Allt blev verkligen rent. Enkelt och smidigt att boka med hjälp av kundtjänst. Tidsuppskattningen från dem stämde överens med timmarna flyttstädningen tog i slutändan. Rekommenderar!

Christel J
Skrev om Rozen Clean AB

Är så nöjd med företaget och städningen! Lätt att få kontakt och svar av kontoret om jag behöver ändra!

Karin O
Skrev om Rozen Clean AB

Rent och snyggt, allt gick smidigt.

Fanny F
Skrev om Rozen Clean AB

Inte så noggrann städning men helt ok med tanke på det låga priset. Känns osäkert att utlånad nyckel förvaras hemma hos städaren istället för inlåst på företagets kontor.

Pia N
Skrev om Rozen Clean AB

Opersonlig relation vid försäljningen och löpande. Företaget har alltid löst mina önskemål men inte med någon hög servicenivå. Fanns det en annan leverantör skulle jag nog prova dem. Men den personal som städar är jättetrevlig och gör ett bra jobb. Jag köper städning av vårt hus på landet.

Julia L
Skrev om Rozen Clean AB

Otroligt tillmötesgående och ger samma resultat vid varje städning

Karin F
Skrev om Rozen Clean AB

Är mkt nöjd med min städare Joanna som kommer varannan vecka. Det var tack vare henne jag vände mig till Rozen Clean.

Isabellé B
Skrev om Rozen Clean AB

Marianna städar hos oss varannan vecka och vi är SÅ NÖJDA! Kommunikationen med kundtjänst har fungerat toppen alla gånger man har behövt boka om en tid. Vi har varit så nöjda med alla på Rozen Clean sen start!

Svar från Rozen Clean AB

Så roligt att höra att du är nöjd! Tack snälla för ett superfint betyg - Hälsningar teamet på Rozen Clean

Bo Göran F
Skrev om Rozen Clean AB

Bra bemötande, smidiga kontakter, bra städat, prisvärt.

Jessica Linnéa M
Skrev om Rozen Clean AB

Jättebra service! Rekommenderar starkt!

Tack snälla för ditt omdöme! - Hälsningar teamet på Rozen Clean

Linda W

Mycket bra och väl genomförda städuppdrag. Kan verkligen rekommendera 💕

Svar från Rozen Clean AB

Så roligt att du är nöjd med din städning! Tack för ett så fint omdöme - Hälsningar teamet på Rozen Clean

Henrik D
Skrev om Rozen Clean AB

Allt fungerar precis som man kan hoppas. Både städning och administration helt utan anmärkningar.

Svar från Rozen Clean AB

Tack så mycket för ditt superfina omdöme! Det betyder väldigt mycket för oss - Hälsningar teamet på Rozen Clean

Maria K
Skrev om Rozen Clean AB

Hej! Jag är mycket nöjd med månadsstädning.

Svar från Rozen Clean AB

Tack för ditt omdöme Maria, så roligt att höra att du är nöjd med din städning! Hälsningar teamet på Rozen Clean

Magnus H
Skrev om Rozen Clean AB

Noggranna och bra. Absolut ingenting att klaga på. 5/5 !!

Svar från Rozen Clean AB

Så roligt att höra att du är nöjd! Tack så mycket för ett fint betyg :) Hälsningar teamet på Rozen Clean

Ulf H
Skrev om Rozen Clean AB

Jag tycker allt fungerat utmärkt! Lätt och vänligt bemötande när vi fått förhinder och behövt ändra tid. Och snälla och noggranna flickor som varit här och hjälpt oss!

Svar från Rozen Clean AB

Tack så mycket för ditt superfina omdöme, så roligt att höra att du är nöjd! Hälsningar teamet på Rozen Clean

Isabelle W
Skrev om Rozen Clean AB

Mitt hem är alltid skinande rent efter städning med er! Tusen tack för bra service och bra städ.

TINA A
Skrev om Rozen Clean AB

Jag anlitade Rozen Clean för att flyttstäda min lägenhet, inklusive fönsterputsning. Jag är supernöjd, allt sköttes professionellt och med hög kvalitet! Allt blev så rent och fint, jag har nog aldrig sett så rena fönster någonsin i mitt liv! Jag hade även lämnat en riktigt smutsig ugn, men även den städade de jätteren och fin. Jag kan helt klart rekommendera Rozen Clean!

Svar från Rozen Clean AB

Tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss! Hälsningar teamet på Rozen Clean

Ove S
Skrev om Rozen Clean AB

Rozen Clean gör ett mycket bra jobb!

Svar från Rozen Clean AB

Hej Ove! Tack så mycket för ditt fina omdöme, vad roligt att höra att du är nöjd med våra tjänster. Hälsningar teamet på Rozen Clean

Susanne R
Skrev om Rozen Clean AB

En trevlig och duktig städare. Bea och tydlig information från företaget innan första städningen.

Svar från Rozen Clean AB

Hej Susanne! Tack för dina fina ord, vad roligt att ni är nöjda med vår service. Ha en riktigt fin dag! Hälsningar från Rozen Clean

Agneta E
Skrev om Rozen Clean AB

Tack Rozen Clean att ni finns även för oss på landet och levererar professionell städhjälp. ”Vår” Arnela är en glad, punktlig och noggrann tjej. Hon tar sig an det jag ber om och lämnar ett friskt och välstädat hus. Kan inte bli bättre. Toppen! Även flyttstädningen av vårt stora hus i somras var perfekt.

Svar från Rozen Clean AB

Hej Agneta! Vad härligt att ni är nöjda med Arnelas arbete. Ha en riktigt fin dag! Hälsningar teamet på Rozen Clean

Birgitta H
Skrev om Rozen Clean AB

Mycket bra företag, som håller vad det lovar.

Svar från Rozen Clean AB

Hej Birgitta! Tack för ditt fina omdöme, vi uppskattar det verkligen. Hälsningar teamet på Rozen Clean

Cecilia L
Skrev om Rozen Clean AB

Väldigt trevligt bemött varje gång jag kontsktat Rozen clean. ( har städning då och då). Städning av hög kvalitet har det nästan alltid varit. Kan varmt rekommendera Rozen clean

Svar från Rozen Clean AB

Hej Cecilia! Tack för dina fina ord, vi uppskattar verkligen att du tog dig tiden att ge oss ett bra omdöme. Varmt välkommen att återkomma när du önskar boka städning igen! Hälsningar Rozen Clean

Kristina a
Skrev om Rozen Clean AB

Så glad att jag hittat Rosen clean. Beställde först en storstädning med fantastiskt resultat. Efter det har jag veckostädningar . Personalen är noggranna och trevliga och jag har aldrig varit missnöjd.

Svar från Rozen Clean AB

Hej Kristina, vad roligt att höra att ni är nöjda med våra tjänster. Varma hälsningar från teamet på Rozen Clean

Thomas B
Skrev om Rozen Clean AB

Flexibla och lösningsorienterade. Vid ev missnöje löser de problemet omgående. Hög kvalitet på arbetet. Luktar gott när man kommer hem:)

Svar från Rozen Clean AB

Hej Thomas, vi blir jätteglada att höra at du är nöjd med vår service. Vi tackar för dina fina ord och ser fram emot ett långt samarbete. Hälsningar från Rozen Clean

Maj-britt K
Skrev om Rozen Clean AB

Jag är jättenöjd.bättre än om jag själv skulle städa.

Svar från Rozen Clean AB

Hej Maj-Britt, vad härligt att höra att du är nöjd med vår service. Hälsningar teamet på Rozen Clean

Kerstin H
Skrev om Rozen Clean AB

Blev mycket väl bemött och mycket nöjd med utfört arbete!😀😀😀😀😁

Svar från Rozen Clean AB

Hej Kerstin. Tack för dina fina ord, varmt välkommen att återkomma till oss om vi kan hjälpa dig framöver. Hälsningar från Rozen Clean

Lena K
Skrev om Rozen Clean AB

Så proffsigt och trevlig personal

Svar från Rozen Clean AB

Hej Lena, vad glada vi blir. Det är alltid lika trevligt att prata med dig. Hälsningar från teamet på Rozen Clean

Mats C
Skrev om Rozen Clean AB

Mycket trevligt personal, serviceinriktad och hjälpsamma. Tryggt och skönt. Rent och snyggt blir det.

Rozen C och Malin E gillar detta
Svar från Rozen Clean AB

Hej Mats, vad roligt att höra att du är nöjd med din städning. Vi ser fram emot ett långt samarbete. Hälsningar Rozen Clean

Kajsa F
Skrev om Rozen Clean AB

Snabbt, vänligt och informativt bemötande. Att få information om företaget, värdegrund och vad som gäller vid upprättande av avtal. önskemål om att kunna få påverka utförandet och att få snabba svar på mina frågor. Ja jag är väldigt nöjd och allt jag tycker är viktigt (som tex det jag nämner ovanstående) uppfyller företaget. Jag har hemstädning varannan vecka. Jag har tät dialog med såväl förtaget som personalen som arbetar i mitt hem. Det fungerar mycket bra och kvalitén på utförandet är mycket hög.

Malin E och Rozen C gillar detta
Svar från Rozen Clean AB

Hej Kajsa, Tack så mycket för ditt fina omdöme, vi uppskattar det verkligen. Hälsningar från teamet på Rozen Clean

Åsa B
Skrev om Rozen Clean AB

Mycket smidig, trevlig och snabb återkoppling från Rozen Clean angående första städtillfälle och hur vi skulle gå till väga med produkter etc på plats för att komma igång. Ambitiös och noggrann städerska. Mycket nöjd.

Svar från Rozen Clean AB

Hej Åsa, Tack för ditt omdöme, vad roligt att du är nöjd! Hälsningar från oss på Rozen Clean

Ulrika H
Skrev om Rozen Clean AB

Väldigt nöjd kund hos Rozen Clean. Bra arbetsvillkor för deras anställda och rent och fint hos mig.

Svar från Rozen Clean AB

Hej Ulrika, Vad härligt att höra att du är nöjd! Vi ser fram emot ett fortsatt samarbete och önskar dig en fin dag! Hälsningar från oss på Rozen Clean