Läs vad 237 kunder tycker om Rozen Clean AB Stockholm 2

• 2021-01-15
    Bra och noggrann städerska allt är skinande rent då hon varit här! Väldigt nöjd!
  • 2021-01-15
    Har bytt städerska då alla inte är lika seriösa.
    Gör det som ska göras
  • 2021-01-15
    Bra utförd städning och bra information.
    Pålitliga.
  • 2021-01-15
    Vi har städning var 14:e dag och är nöjda.
  • 2021-01-15
    Bra och smidigt, lätt att få tag på och kommunicera med huvudkontoret. Men det bästa är ändå vår städare/städerska som är pålitlig, duktig och supertrevlig!
    ville ha städning 1 ggn/månad
    snabb respons
    flexibilitet avseende antal ggr/månad, tidpunkt
    några missförstånd språkmässigt med personal
  • 2021-01-15
    Bra, allt fungerar som det ska. bra info
    Hej!

Jag tycker att Rozen Clean AB ska ha all heder.
    När dem var hos mig så utförde dem sitt med beröm godkänt.
  • 2021-01-15
    Jag tycker att om att stå för eget material. Då vet man vad som används och att materialen är rena. Tyvärr beror städningen mycket på vilken städerska man blir tilldelad. Jag hade oturen att mina slutade. Dom plockade undan saker och sorterade smågrejer. Dom städade verkligen. Glada och trevliga. Tyvärr hade dom
    Dåligt med personal och jag ville ha två städerskor vilket minimerar tiden hos kund.
    Helena J
  • 2021-01-14
    Mycket bra samarbete med Rozen Clean. Bra och prisvärd städning, duktig och trevlig städerska. Gott bemötande och jag uppskattar särskilt den flexibilitet som ges till kunden att kunna boka av vid semester osv. Rekommenderar varmt Rozen Clean.
  • 2021-01-14
    Vi är en liten förskola som under perioder när vår ordinarie städerska har varit frånvarande anlitat Rozen Clean. Jag har alltid fått snabb och positiv respons. De har alltid kunnat rycka ut, även på väldigt kort varsel och med väldigt hög kvalitet och service. Jag kan verkligen rekommendera deras tjänster.
  • 2021-01-14
    Punktliga och bra på ex ytor som skåp och badrum.
  • 2021-01-14
    Helt beroende av vilken medarbetare de skickar.
    Nu har vi hittat en person som funkar bra, så nu är vi nöjda.
    Bra snabb dialog m företaget.
  • 2021-01-14
    Vecko städning, alltid nogrannt utfört. Tydlig information vid semester, röda dagar osv..
    Mycket nöjda kan varmt rekomendera!
  • 2021-01-14
    Köpt hemstädning, alltid nöjd med resultatet.
    Proffsig och snabb återkoppling med kundtjänst när det varit aktuellt med byte av tid för städning mm.
    Städning var 14 dag
    Trevligt och informativt
    Noggrann, och trevlig positivt
    Underbart att få hemmet välstädat medan vi kan använda tiden till annat
    Städ. Utmärkt både service på kontoret o städning. Bra upplevelse
  • 2021-01-14
    Blev väldigt nöjd med städningen noggrann och trevlig kommer definitivt anlita dom igen!
  • 2021-01-14
    Köpte Städ 3 tim var 14e dag.
    Redan 1a kontakten kändes positiv o förtroendefull.
    Hade städn i två omgångar. Pga covid-19, är i riskgrupp,
    sade vi upp tjänsten. I båda omgångarna hade väldigt trevliga o noggranna städerskor, Eneida resp Nina.
    När vi fått vaccin komner vi att återuppta tjänsten..
  • 2021-01-14
    Lina som kommer och städar hos oss här på Recco är noggrann, glad och trevlig. Vi är mycket nöjda med Linas jobb.
  • 2021-01-14
    Rozen Clean städar hos mig en gång i månaden.
    De svarar alltid samma dag på email.
    Det är alltid samma städare som kommer.
    Det är lätt att avbeställa om jag är bortrest, eller ibland, att ändra.
    De gör ett bra jobb.
    Jag uppskattar att jag får SMS dagen innan som påminnelse.
    Jag är helnöjd.
  • 2021-01-14
    Städning av villa en gång i månaden. Mestadels Trevliga och duktiga städerskor som utförde det som överenskommits. Ibland kändes det dock som allt var på Rozen Cleans villkor, inte kundens. Upplevde deras administration som relativt stelbent. Man måste ha städgrejer och utrustning som de har ställt krav på, sen har jag ofta undrat om städerskorna kan så bra svenska så de vet hur de ska använda produkterna, tveksamt. En sak som har varit klart negativ är att det pratas oavbrutet på deras hemspråk under tiden som vi som familj försöker jobba eller göra annat. De tar liksom över hela huset ganska okänsligt.
  • 2021-01-14
    Städning. Bra bemötande. Bra resultat.
  • 2021-01-14
    Betyget är mest beroende av städningen. Vi har en superduktig tjej. Dessutom är Rozen som företag professionella och snabba då allt går att ordna, som extra fönsterputs eller avboka städning. Allt sköts professionellt. Sedan tar de ett bra socialt ansvar för sina anställda. Sammantaget känns allt bra!
  • 2021-01-14
    Har hemstädning var annan vecka. Är i princip nöjd med städningen. Men det är lite svårt med kommunikationen eftersom hon inte talar svenska eller engelska.
  • 2021-01-14
    Bra städning, bra på att åtakomma, flexibel.
  • 2021-01-14
    Bra och snabb återkoppling vid beställning. Haft många olika städerskor, där enbart 2 ej riktigt uppnått de andras kvalitet på städningen. Vi är mkt nöjda med företaget.
  • 2021-01-14
    Hade städning varannan vecka tidigare under 2020.
    Fantastiskt resultat, jätteduktig städerska. Noggrann, trevlig, alltid i tid.
    Jättebra bemötande av kundtjänsten angående frågor och ändringar i tider och datum.
  • 2021-01-14
    Rent o fint. Skönt med samma städare hela tiden. Flexibelt gällande ändring av tid.
  • 2021-01-14
    Vi har städhjälp varannan vecka. Fantastiskt bemötande av ledning och städare. Vår städare är oerhört noggrann.
  • 2021-01-14
    Städning var 14e dag. Alltid otroligt väl bemött. De var dessutom snabbast på att svara när jag frågade runt efter städfirma. Är mer än nöjd med deras medarbetare, kvaliteten på arbetet och den snabba och personliga kontakten.
  • 2021-01-14
    Jag har anlitat företaget för hemstädning. Utmärkt bemötande, tjänstvilligt och flexibelt. Städerskan som kommit till oss, Valentina, är duktig gladlynt och hjälpsam. Tyvärr är hennes språkkunskaper mycket begränsade ,men vi hankar oss fram.
    Har inte anlitat Rosen Clean fö fönstertvätt därav bara 4 stjärnor.
    Med vänlig hälsning
    Catharina
    skrev om Rozen Clean AB Stockholm
    Hej Catharina, tack för ditt fina omdöme. Du får gärna anlita våra proffsiga fönsterputsare i vår så kanske vi kan få till den där femman ;).

• 2021-01-14
    Rakt igenom korrekt och professionellt bemötande och genomförande. Rekommenderas!
    Anita B
    Städning.
    Bra bemötande och företaget har levt upp till våra förväntningar.
    Vår positiva upplevelse beror mycket på att vi har samma person som städar varje gång och att det är en mycket bra person.
  • 2021-01-14
    Jag har haft städning två ggr i månaden och är supernöjd! Audrone som städar hos mig är noggrann och uppmärksam, det är alltid lika mysigt att komma hem när hon har varit här. Jag är väldigt nöjd, mycket tack vare henne!
  • 2021-01-14
    Beställde städhjälp. Blev utmärkt bra utfört
    Mycket nöjd. Avslutade abonnemanget p g a pandemin (smittorisken). Återkommer
    skrev om Rozen Clean AB Stockholm
    Tack Solgerd för din fina rekommendation! Välkommen åter när ni vill återuppta er städning igen!

• 2021-01-14
    Bra städning och bra support.
  • 2021-01-14
    4 timmars städning 1 gång per månad.
    Skulle vilja ha 3timmar var tredje vecka . Det gick inte.
    Bra städning!
    Trevlig personal.
  • 2021-01-14
    Köper regelbunden städning. Företagets kundservice är alltid snabba att svara, löser allt på ett smidigt sätt och är trevliga. Kunnig städpersonal, som är flexibla och trevliga.
    Eva
    Eva
  • 2021-01-14
    Vi är mycket nöjda med vår Kontorsstädning hos Rozen Clean AB.
    Trevligt bemötande, trevlig personal & ett mycket bra utfört jobb.
    Kan varmt rekommendera detta företag.
  • 2021-01-14
    På det stora hela bra, men man kan inte slänga mediciner och elavfall i soporna, borde lära sig hur det ska gå till. Samt genomgång av toalettstädning och badrumsstädning, den fallerar .
    Städning av lgh 180 kvm.

Tjänsten är helt beroende av den som utför den och vi hade tur med detta. Vi är mycket nöjda med den tjänst som utförts.

Språkförbistring har varit det enda problemet och där har vi inte upplevt någon förbättring eller att bolaget tagit sitt ansvar fullt ut.
  • 2021-01-14
    Mycket bra städning vi kommer att rekommendera företaget
  • 2021-01-14
    Bra bemötande och flexibla. Städningen dock inte topp.
  • 2021-01-14
    Fantastiskt duktiga, noggranna och trevliga städare! Alltid lätt att få kontakt med kundservice och väldigt mycket flexibilitet och bra bemötande. Kan verkligen rekommendera Rozen clean!
  • 2021-01-14
    Vi har städning av vårt hus varannan vecka, och är mycket nöjda med kvaliteten på städningen samt kundtjänsten. Mycket flexibelt företag som ser till att anpassa sig efter våra behov.
  • 2021-01-14
    Hemstäd varannan vecka. bra bemötande med kundtjänst och duktig städerska.
  • 2021-01-14
    Vi hade storstädning varannan vecka.
    Med vår första städare var vi jättenöjda. Hon var noggrann och man kunde be henne att ändra eller städa extra på något ställe och hon förstod.

När jag varit i kontakt med kundtjänst har jag alltid blivit väl bemött och de känns proffsiga och vill verkligen kunden väl.

Jag tycker inte alltid att personalen levde upp till samma mottagande. Dels var det ofta svårt med språket vilket gav en svår situation när man ville beskriva något eller be städaren att städa på ytor som de glömt mm.
    Dels fick jag en känsla av att de var väldigt stressiga och även när en ”överordnad” kom för att tolka, beskriva vad som skulle göras och gick igenom huset så gick jag ingen bra känsla. De var stressiga och det kändes inte som om de lyssnade eller förstod vad vi önskade och hur vi ville ha det städat.

Mina förväntningar var att när jag betalar för en tjänst så vill jag att det blir bättre än när jag gör det själv.
    Detta levde inte företaget upp till tycker jag så vi flera gånger blev missnöjda där man slarvat med städning ex, inte dammsugit under soffan, glömt att damma på flera ställen eller inte dammsugare ordentligt på mattorna. Som sagt så var vi jättenöjda med vår första städare Mourine. Om alla hade haft samma teknik och varit lika noggranna så hade våra förväntningar mötts.

Jag förväntade mig att kunna kommunicera med städaren då det alltid är något man missar eller kanske vill ha på ett visst sätt.
    Jag förväntade mig även att alla skulle vara mer noggranna då det är deras jobb att städa.

Vi hade även fönsterputsning vid något tillfälle och det var vi väldigt nöjda med. Personalen meddelade att det inte hunnit med några fönster och några som de inte nådde upp till.
    Helt ok då det låg utanför vad vi kommit överens om men jag uppskattade återkopplingen.

Kortfattat:
    Det varierade väldigt på städningen beroende på vem som städade. Vi var supernöjda med Mourine som dessvärre slutade. Efter det blev det väldigt slarvigt och jag tyckte inte att det var värt att betala. När jag känner att jag för det bättre själv så vill jag inte betala för en tjänst...
    En otroligt bra och proffsigt bemötande har jag alltid upplevt per tel och mail.

Tack!
    Hemstädning.

Städaren ljög om den tid hon lade ner.

Återkopplingen från Rozen var tafatt.

Nej, de tog ingen ansvar. Plötsligt var det en affär mellan mig och städaren. Rozen var endast en förmedlare av tjänster.

Aldrig mer Rozen.
    skrev om Rozen Clean AB Stockholm
    Hej Charles, Det var verkligen tråkigt att vi inte lyckades hos dig, Tidsrapporteringar måste vara rätt, det är en viktig förtroendefråga för oss. Vi meddelade dig att detta inte var acceptabelt och att städerskan inte heller arbetade hos oss längre. Vi gav dig även kompensation för det inträffade. Varmt välkommen att höra av dig till oss igen för ett nytt test. Om du väljer att ge oss chansen igen så så kommer vi att visa oss från rätta sidan!

• 2021-01-14
    Veckostädning av kontorslokal och även flyttstädning när vi flyttade i början av dec 2020.
    Bra bemötande.
    Våra förväntningar blev tillgodosedda.
    Vi är mycket nöjda.
    skrev om Rozen Clean AB Stockholm

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte