Rutavdraget

Rutavdraget

rutavdraget.nu
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Rutavdraget! Vi erbjuder professionell fönsterputsning för dig som privatperson eller företag. Välj engångsputs eller fönsterputs per abonnemang. Kom ihåg att du även erhåller skattereduktion vid hushållsarbete med upp till 75 000 kronor per år och person. Varför välja Rutavdraget? * Vi innehar ansvarsförsäkring...

204 omdömen om Rutavdraget

Sedan starten hos Reco 2020

Barbro O
Skrev om Rutavdraget

Jag är väldigt nöjd. Tycker bara det är synd att man inte kan samsas om samma företag. Tänk om ni hade flera ruter inom samma villaområde så att man sparar in på era resor. Mvh Barbro

Ulrika A
Skrev om Rutavdraget

Noggranna och pålitliga killar som kan sitt jobb.

Claes F
Skrev om Rutavdraget

Mycket väl bemött! Uffyllde alla förväntningar! Fönsterputsning i stor och balkongförsedd Lägenhet.

Siv Anita J
Skrev om Rutavdraget

Vänligt bemötande ! Proffsigt arbete !

Marie A
Skrev om Rutavdraget

Så nöjd mycket trevligt bemötande..

Svar från Rutavdraget

Tack Marie för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme om oss. Roligt att du är nöjd med vårt bemötande och arbete.

Kerstin K
Skrev om Rutavdraget

Tv å trevliga killar kom o tvätta mitt burspråk,proffsigt ,med spröjsar som togs ner,det blev så fint .

Svar från Rutavdraget

Tack Kerstin för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme om oss. Roligt att du är nöjd med bemötande och arbete.

Ingegerd W
Skrev om Rutavdraget

Blev bemött på ett bra sätt o de skötte uppdraget utmärkt med att putsa mina fönster!

Svar från Rutavdraget

Tack Ingegerd. För att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme om oss. Roligt att du är nöjd.

Gunvor L
Skrev om Rutavdraget

Har varit jättebra.Kommer på bestämd tid

Svar från Rutavdraget

Tack Gunvor för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme om oss. Roligt att du är nöjd med vår service.

Gunilla B
Skrev om Rutavdraget

Mycket bra, flexibla och lättsamma. Mycket över förväntningarna, helnöjda är vi. Tjänsten vi köper är fönsterputs. Fönstren håller sig rena mycket längre sedan vi köpte denna tjänst.

Svar från Rutavdraget

Tack Gunilla för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme om oss. Roligt att du är nöjd med vår service.

Bert Å
Skrev om Rutavdraget

Vi är väldigt nöjda med arbetet som ni utförde.

Svar från Rutavdraget

Hej Bert. Tack för att du tog dig tid med att skriva ett omdöme om oss. Roligt att du är nöjd med vårt arbete.

Birgitta P
Skrev om Rutavdraget

Fönsterputs utvändigt. Noggrant o mycket bra. Benötes på trevligt sätt!

Svar från Rutavdraget

Tack Birgitta för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme om oss. Roligt att du är nöjd med vår service.

Merete P
Skrev om Rutavdraget

Mycket nöjd. Noggrann och mycket bra service.

Svar från Rutavdraget

Tack Merete för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme om oss. Roligt att du är nöjd med oss.

Irene S
Skrev om Rutavdraget

Hittills har det varit bra. Hoppas att det fortsätter på det sättet.

Svar från Rutavdraget

Tack Irene för att du tagit dig till med att skriva ett omdöme om oss. Roligt att du är nöjd med vår service/arbete.

Margreth B

Fönsterputs, timpriset drar ner

Svar från Rutavdraget

Tack Margreth för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme om oss. Vad det gäller priset så debiterar vi aldrig timpriser, utan lämnar alltid ett fast pris till kunderna.

Nicolas W
Skrev om Rutavdraget

Supersnabba, duktiga och trevliga!

Svar från Rutavdraget

Tack Nicolas för att du har tagit dig tid med att skriva ett omdöme om oss. Roligt att du är nöjd med vår service.

Lisbeth P
Skrev om Rutavdraget

Trevligt bemötande duktig yrkesman. Jag är mycket nöjd med utfört arbete

Svar från Rutavdraget

Tack Lisbeth för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme om oss. Roligast att du är nöjd med vår service.

Daniel S
Skrev om Rutavdraget

Arbetet utfördes med ett strålande resultat

Svar från Rutavdraget

Tack Daniel för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme om oss. Roligt att du är nöjd med vår service.

Susanne L
Skrev om Rutavdraget

Snabbt, rent och trevlig service!

Svar från Rutavdraget

Tack Susanne för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme om oss. Rolig att du är nöjd med vår service.

Stephan T
Skrev om Rutavdraget

Rent och snyggt och kan med kort varsel fixa min förfrågan.

Svar från Rutavdraget

Tack Stephan för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme om oss. Roligt att du är nöjd med vår service.

Birgitta J
Skrev om Rutavdraget

Duktiga gör ett bra arbete, trevliga tillmötesgående

Svar från Rutavdraget

Tack Birgitta för att du tagit dig tid för att skriva ett omdöme om oss. Roligt att du är nöjd med vår service.

Inger M
Skrev om Rutavdraget

Bästa Rutavdraget! Vi är mycket nöjda med Ola och hans medarbetare sedan många år. Gott Nytt År! Inger Mälsjö Hännestrand

Svar från Rutavdraget

Tack Inger för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme om oss. Roligt att du är nöjd med vårt arbete och personal.

Marie S
Skrev om Rutavdraget

Fungerar fint! Tog till sig vissa klagomål vi hade kring hur de tog sig fram runt huset och ändrade rutinerna så vi blev nöjda.

Svar från Rutavdraget

Tack Marie för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme om oss. Roligt att ni är nöjda.

Marielle A
Skrev om Rutavdraget

Har aldrig personlig kontakt med dem, så därför kan jag inte bedöma bemötande. Men de putsar snabbt, effektivt och bra! Enligt förväntan helt enkelt.

Svar från Rutavdraget

Tack Marielle för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme om oss. Roligt att du är nöjd med arbetet vi utför.

Håkan T
Skrev om Rutavdraget

Mycket nöjda med utfört arbete, blev som vi önskade.

Svar från Rutavdraget

Tack Håkan för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme om oss. Roligt att du är nöjd med arbetet.

Lisbeth J
Skrev om Rutavdraget

Enkelt smidigt alltid nöjd behöver man extra fixar dom det. Jag slipper putsa mina fönster värt varenda krona. Rekommendera rotavdraget

Svar från Rutavdraget

Tack Lisbeth för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme om oss. Rolig att du är nöjd och tack för att du rekommenderar oss.

Dan S
Skrev om Rutavdraget

Jag har blivit bra bemött. Vi har inte så mycket kontakt då vi har abonnemang och Rutavdrgat kommer när dom kommer. De sköter det. Om man vill ha rengjort fönstren även på insidan får jag ringa och säga till om det och boka en tid så att vi är hemma då. Vi har fönsterputsning

Svar från Rutavdraget

Tack Dan för att du tagit dig tid med att skriv a ett omdöme. Roligt att du är nöjd med oss.

Siv L
Skrev om Rutavdraget

Är super nöjd både med utförare och jobbet,tack Siv

Svar från Rutavdraget

Tack Siv för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme. Roligt att du är nöjd personal och utfört arbete.

Tobias A
Skrev om Rutavdraget

Bra bemötande. Fönstrena blir rena. Och att det rullar på utan att man behöver bry sig om det. Ligger en lapp i brevlådan att dom har utfört jobbet.

Svar från Rutavdraget

Tack Tobias för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme. Roligt att du är nöjd med oss.

Niklas O
Skrev om Rutavdraget

Proffsigt bemötande & ett riktigt bra utfört arbete. Rekommenderas starkt!

Svar från Rutavdraget

Tack Niklas för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme och för att du rekommenderar oss, det betyder mycket. Roligt att du är nöjd.

Jenny K
Skrev om Rutavdraget

Bra service och trevligt bemötande vid köp av fönsterputs.

Svar från Rutavdraget

Tack Jenny för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme om oss. Roligt att du är nöjd med service och bemötande.

Anita A

Trevliga Flexibla Bra jobb

Svar från Rutavdraget

Tack Anita för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme. Roligt att du är nöjd med vår service.

Birgitta T
Skrev om Rutavdraget

Pålitliga och duktiga. Alltid trevlig bemötande

Laila D
Skrev om Rutavdraget

Blev bra och effektivt bemött vid beställning per telefon av fönstertvätt Tillfredsställande resultat av slutfört arbete. Sammanfattningsvis nöjd med helheten.

Svar från Rutavdraget

Tack Laila för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme om oss. Roligt att du är nöjd.

Marie Å
Skrev om Rutavdraget

Köpt fönsterputsning på utsidan. De kommer några gånger om.året, jättebekvämt och bra. Än så länge ät det rimliga priser. Jättenöjd. God Jul Marie

Linda N
Skrev om Rutavdraget

Rutavdraget är effektiva och får mina rutor rena utan att jag behöver tänka så mycket på det.

Svar från Rutavdraget

Tack Linda för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme om oss. Roligt att du är nöjd.

Ann C
Skrev om Rutavdraget

har alltid blivit mycket bra bemött. Rena fina rutor året om på min villa. De får inte högsta omdömet idag pga i våras 2023, när jag hade belysning på balkongen. Krossades 1-2 lampor av stegen. MVH Ann-Cristin

Svar från Rutavdraget

Tack Ann-Cristin för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme om oss. Roligt att du är nöjd. Synd att du inte har hört av dig till oss angående lamporna, då att vi hade kunnat titta på vad som har hänt och hittat en lösning på det.

Sofia O
Skrev om Rutavdraget

Det är toppen att komma hem till nyputsade fönster med jämna mellanrum, så kan man släppa det helt.

Svar från Rutavdraget

Tack Sofia för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme om oss. Roligt att du är nöjd.

Sverker L
Skrev om Rutavdraget

hej Rutavdraget.Det har fungerat förträffligt och vi har rekomenderat till vår dotter att anlita er häls Gunilla Liljeroth

Svar från Rutavdraget

Tack Gunilla för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme och för att ni rekommenderar oss. Roligt att ni är nöjda med vår service.

Hans O
Skrev om Rutavdraget

Lätt att få kontakt med administrativ personal. Fint bemötande från personalen. Arbetet upplever jag som välgjort. Arbetet utförs automatiskt vid avtalade tillfällen, någon påminnelse har aldrig behövts.

Svar från Rutavdraget

Tack Hans för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme om oss. Roligt att du är nöjd med vår service.

Petter B
Skrev om Rutavdraget

Jättetrevlig personal och vi är så nöjda med deras arbete

Svar från Rutavdraget

Tack Petter för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme om oss. Roligt att du är nöjd med vår service.

Johan H

Mycket duktiga och professionella

Svar från Rutavdraget

Tack Johan för att du tagit dig tid för att skriva ett omdöme, det betyder mycket för oss. Roligt att du är nöjd med vår service.

Eva N
Skrev om Rutavdraget

Trevlig att ha att göra med Svårt att få veta vilken dag jobbet sker. För dyrt för 15 min jobb.

Svar från Rutavdraget

Hej Eva. Tack för att du tagit dig tid för att skriva ett omdöme. Det går även att boka en dag och tid för att få jobbet utfört. Men om det är en utvändig putsning som det gäller behöver ingen vara hemma när vi kommer och då går det oftast fortare att få jobbet utfört om vi kommer på en ej bokad tid.

Signhild B
Skrev om Rutavdraget

Jag fick fönstren tvättade rena snabbt. Trevlig betjäning.

Svar från Rutavdraget

Tack Signhild för att du tagit dig tid för att skriv ett omdöme. Roligt att du är nöjd med vår service.

Eva K
Skrev om Rutavdraget

Trevliga killar kan tycka att det är lite märkligt att man får betala fullt när dom inte kan ta övervåningen dom lägger i brevlådan att dom är ensamma o när det är halt det kan man förstå då det inte är någon som håller i stegen

Svar från Rutavdraget

Tack Eva för att du tagit dig tid för att skriva ett omdöme. Fönster som inte kan putsas pga. av vädret skall vi inte heller ta betalt för. Här verkar det som att det blivit fel i i kommunikationen med fönsterputsarna från vår sida. Var vänlig och kontakta oss så att vi kan lösa den felaktiga debiteringen.

Ingela W
Skrev om Rutavdraget

Ok upplevelse och rena fönster

Svar från Rutavdraget

Tack Ingela för att du tagit dig tid för att skriva ett omdöme om oss.

Alicja J
Skrev om Rutavdraget

Rutavdraget tar hand om mina fönster enligt avtalet och jag nöjd med derass arbete.

Svar från Rutavdraget

Tack Alicja för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme om oss. Roligt att du är nöjd.

Åsa S
Skrev om Rutavdraget

Min upplevelse är att företaget alltid levererar God service och är trevliga att ha att göra med. Jag är sammantaget mycket nöjd med deras tjänster! Mvh Åsa

Svar från Rutavdraget

Tack Åsa för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme. Roligt att du är nöjd med vår service och tjänster.

Brf. U
Skrev om Rutavdraget

Personalen kommer o tvättar fönster i trappuppgången, som planerat. Alltid noga o diskreta. En del svåra fönster men det är inga problem.

Svar från Rutavdraget

Tack för att ni tagit er tid med att skriva ett omdöme. Roligt att ni är nöjda med vårt arbete och service.

Monica L
Skrev om Rutavdraget

Alltid trevliga och bra bemötande

Svar från Rutavdraget

Tack Monica för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme. Roligt att du är nöjd med vår service.

Joanna M
Skrev om Rutavdraget

Företaget putsar mina fönster på utsidan. De gör bra jobb men jag träffar inte killarna personligen. Skulle gärna vilja att de skriver av på lappen de lämnar i brevlådan

Svar från Rutavdraget

Tack Joanna för att du tagit dig tid med att skriva ett omdöme och för din synpunkt , vi skall försöka att ta hänsyn till den i fortsättningen.