Sats Stureplan

2.0

5 omdömen om Sats Stureplan

Ken S
Skrev om Sats Stureplan

SATS Stureplan har permanent grisiga duschar. Trasig belysning i omklädnings utrymmen. Ventilationsdon igensatta av damm. Löpbanden är av usel standard. Alltid något eller några trasiga under ett års tid. Personalen försöker åtgärda men saknar ekonomiska resurser trots att vi kunder betalar extra för SATS Stureplan. Kanske en börs introduktion på gång.

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Lilla M
Skrev om Sats Stureplan

Vill du bli av med dina värdesaker så träna på SATS Stureplan, organiserade gäng kommer in och knipsar upp hänglåsen på skåpen och tar alla värdesaker samt kläder!! SATS tar noll ansvar och nöjer sig med att sätta upp en liten lapp där det varnas för tjuvar. Skaffa bättre skåp eller ha bättre koll på era medlemmar detta är verkligen långt ifrån ok. SATS tar noll ansvar och försöker mörka dessa fräcka stölder som verkar ske på alla deras anläggningar. Byt gym är min rekommendation!! Lycka till! Lilla Mjaou

Bo E
Skrev om Sats Stureplan

Varför är det så många kriminella som tillåts träna GRATIS här?

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Henrik Ö
Skrev om Sats Stureplan

Man kan inte skylla på SATS att man inte tränar iallfall. Lufttig lokal i flera våningar. Trevlig personal, som gör sitt bästa.

ANDREAS N
Skrev om Sats Stureplan

Ett väldigt utspritt gym i tre våningar med livsfarligt branta trappor(!). Lokalen skulle passa perfekt för att köra "burken" och diverse andra barnlekar. Känns lite som ett äventyrsland med alla vägar och gångar mellan de olika våningarna.