Sats Odenplan

2.6

7 omdömen om Sats Odenplan

Sebastian J
Skrev om Sats Odenplan

Smutsigt lokal, dåligt service, och prishöjning efter prishöjning. Riktigt vidrigt företag!

Joakim N gillar detta
Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Fritjof A
Skrev om Sats Odenplan

Helt ok lokaler, schysta träningsredskap. Dock, om du är en sån som inte lägger minst lika mycket tid på att styla dig innan du går och tränar som innan du går ut på krogen - då är det här garanterat fel gym för dig... Stureplan by day. I en källare ;)

Sim V gillar detta
Carin H
Skrev om Sats Odenplan

Skaffade ett kort här som jag ångrade nästan direkt (på grund av bristande träningsmotivation, inget fel på anläggningen) och bad att få avsluta inom ångertiden. Allt detta gick att göra via mail. De drog dock pengar under två månader, något som jag påpekade (återigen via mail) och fick åtgärdat och återbetalt inom två dagar. Bra service.

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Emma K
Skrev om Sats Odenplan

ett av sats bästa center! rymligt, fräscht och trevlig atomsfär

Erica J
Skrev om Sats Odenplan

Näää... Svettluktande och smutsig källarlokal som ger klaustrofobikänsla. Fullt med folk, räkna med att köa till maskiner. Dessutom massa "show off"-folk som är där för att visa upp sig snarare än att träna.

ANDREAS N
Skrev om Sats Odenplan

Väldigt bra och stort gym som har allt man kan önska sig nästan. Trevliga medlemmar och bra stämning på anläggningen. Vadå bara snobbar? Verkar som de övriga kommentarerna här på sidan är skrivna utav tjejer med väldigt låg självkänsla. Om man har social fobi har man ju inget på ett gym att göra från första början.

Emma R
Skrev om Sats Odenplan

Inte trevligt. Känns som de ända välkomna är stureplans-snobbar. Inte äns deras mammor. Inga andra ska dit. Jag går inte dit igen.