Alla kategorier Gym Stockholms län Stockholm Norrmalm S.A.T.S Sports Club

Sveavägen 20, 111 57 Stockholm — Visa karta

Klasrovägen 23A, 19149, SOLLENTUNA
Pinocchio Massage & Friskvård
Elin B:
Lena på Pinocchio massage & Friskvård är kunnig och duktig. Jag rekommendera henne varmt.

Företag inom gym nära S.A.T.S Sports Club:

Drottninggatan 114, STOCKHOLM
ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här ... Läs mer ›
Regina A:
Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Hälsingegatan 5, STOCKHOLM
Jessica L:
Jag har tränat med många PT´s, men ingen är som Mille & PT-konsulterna. Att bli pushad att "våga" träna hårt, att hitta mitt egna sätt som p...

TJÄRHOVSGATAN 21 A, STOCKHOLM
Mats O:
Oerhört gott bemötande. Risiga lokaler men det vägs upp av stämningen på boxen. Lokalerna kanske kunde vara aningen bättre iaf duscharna. Bl...

Lindhagensgatan 135A, STOCKHOLM
Ylva V:
Lisa har koll, ger bra behandlingar som känns (ibland lite väl mycket) och får en att vilja göra rehab.

Läs vad 4 kunder tycker om S.A.T.S Sports Club

• Daniel f
    Daniel f skrev om S.A.T.S Sports Club
    Gick dit för att kolla möjligheten att duscha där c:a 2 ggr i veckan efter min morgonlöpning till jobbet. Givetvis skulle jag betala för det men kanske inte ordinarie pris. Fick underliga blickar och ett.

-Nej, det går inte.

Det blir inget SATS-kort framöver.
  • Matte
    Matte skrev om S.A.T.S Sports Club
    Stort gym med en härlig "hardcore/old school"- känsla vilket jag gillar, med lite äldre maskiner. Dåligt med maskiner för underkroppen och ingen riktig benpress-maskin. Olika uppfattning om personalen, en del är trevliga medan andra är nonchalanta och som nämnts tidigare pratar i mobil (!) under sitt receptionspass. Något bättre öppettider än Friskis-gymmen. OTROLIGT irriterande städpersonal som kommer ca 30 minuter innan stängning och börjar städa mitt framför ögonen. Har även hänt att STÄDPERSONALEN (!) frågat om jag var färdig för dagen snart... EXTREMT dyr gymkedja och rekommenderas inte för oss som endast vill köra
    i gymmet. Förstår mig inte på de som betalar så
    mycket för SATS, när det finns bättre gym som är mycket billigare!?
    Kevin gillar detta
  • Jakob S
    Jakob S skrev om S.A.T.S Sports Club
    Fantastikt gym. Betydligt mer avslappnat än Odenplan och Stureplan. Kanske inte den mest moderna maskinparken, men välhållet och rent och fräscht. Dessutom Kinesis-maskiner och väldigt bra rehabavdelning med sjukgymnaster och naprapat.
  • Kevin
    Kevin skrev om S.A.T.S Sports Club
    Hyfsad utrustning. Dock har de usla benmaskiner och saknar en benpressmaskin med fria vikter. Mycket stölder och inbrott i skåpen i omklädningsrummen. Nonchalant personal som sitter och snackar i mobiltelefon med pojkvänner under arbetstid och bara väntar på att springa hem såfort de stängt.

Sveavägen 20, 111 57 Stockholm