Alla kategorier Gym Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet S.A.T.S Sports Club

S.A.T.S Sports Club

Valhallavägen 117, 115 31 Stockholm — Visa karta

I anrika Försvarshögskolan huserar SATS sedan januari 2006 i eget hus! Här är MiniSats en stor tillgång för medlemmarna. Unikt på schemat är CyclingPulse, en cykelklass där du kan följa din egen puls på stor skärm.
Klasrovägen 23A, 19149, SOLLENTUNA
Pinocchio Massage & Friskvård
Nina A:
Proffsigt och bra priser Trevligt bemötande

Företag inom gym nära S.A.T.S Sports Club:

Drottninggatan 114, STOCKHOLM
ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här ... Läs mer ›
Regina A:
Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Hälsingegatan 5, STOCKHOLM
Tanya L:
Mille är en grym PT med en fantastisk personlighet. Hon är alltid 100 % närvarande och besitter stor kunskap om träning, kost, livsstil och ...

TJÄRHOVSGATAN 21 A, STOCKHOLM
Mats O:
Oerhört gott bemötande. Risiga lokaler men det vägs upp av stämningen på boxen. Lokalerna kanske kunde vara aningen bättre iaf duscharna. Bl...

Lindhagensgatan 135A, STOCKHOLM
Ylva V:
Lisa har koll, ger bra behandlingar som känns (ibland lite väl mycket) och får en att vilja göra rehab.

Läs vad 4 kunder tycker om S.A.T.S Sports Club

• Tobias B
    Tobias B skrev om S.A.T.S Sports Club
    Reco ger verkligen en bra fingervisning om SATS Stadion (3,3 i snitt innan jag postar mitt betyg). Expect no more.

SATS Stadion är hyfsat fräscht men har en usel lokal. Om man vill köra hantlar är det källaren som gäller. Mellan hantelövningarna behöver jag köra något lättare med någon maskin. Visst, spring fyra trappor upp! Kul.

Ok, om man går till gymet för att träna ska man inte klaga på att få mer motion, bara för att att man ska springa upp och ner i trapporna. Men jag gör det ändå, jag tycker det suger musten ur mina Stig-Helmer lår och därmed blir inte SATS Stadion en favorit för mig.
  • Kevin
    Kevin skrev om S.A.T.S Sports Club
    Ett av de mer moderna Sats gymmen. En nackdel med dessa gym är att de tyvärr endast köper in technogym maskiner. Vissa av dessa maskiner håller inte måttet, och där borde man köpa in från andra leverantörer istället för att komplettera och få en fullgod maskinpark. Men snyggt och fräscht, så ändå ett ok gym.
  • Björn R
    Björn R skrev om S.A.T.S Sports Club
    Inte mitt favorit-Sats, men det ligger bra till. Helt ok gym och skönt att det ligger ovan jord. Ett stort minus dock för att de stänger redan kl 18.00 på söndagar. Ändra detta omedelbart bums!
  • Lisa P
    Lisa P skrev om S.A.T.S Sports Club
    Jag har varit på många av Sats olika anläggningar men det här är min klara favorit. Ett klart plus för att lokalen ligger ovan jord och inte i någon källare som många gym gör. Det är inte ofta fullt och det finns ett frächt minisats för dem som har barn med gulliga ledare. Om jag ska klaga på något är det att det inte finns så många pass efter kl 19.00 som passar en småbarns mamma som vill träna när barnen gått och lagt sig.

Valhallavägen 117, 115 31 Stockholm