Sats Sports Club Sweden AB - Sats Stadion

Sats Sports Club Sweden AB - Sats Stadion

Ring 0101-10 63 45 www.sats.com
2.8

I anrika Försvarshögskolan huserar SATS sedan januari 2006 i eget hus! Här är MiniSats en stor tillgång för medlemmarna. Unikt på schemat är CyclingPulse, en cykelklass där du kan följa din egen puls på stor skärm.

5 omdömen om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Stadion

Ghiyas F
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Stadion

Min erfarenhet på Sats Gym var en fullständig katastrof. Personalen bedrog mig cyniskt och lurade mig djupt när det kom till bindningstiden. Det var inte bara en enkel förväxling; det var en medveten och skamlös manipulation. Att gå till Sats Gym innebär att du sätter din plånbok i händerna på oärliga och ohederliga individer. Jag varnas starkt för detta gym och uppmanar alla att överväga andra alternativ för att undvika att bli offer för deras bedrägeri.

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Tobias B
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Stadion

Reco ger verkligen en bra fingervisning om SATS Stadion (3,3 i snitt innan jag postar mitt betyg). Expect no more. SATS Stadion är hyfsat fräscht men har en usel lokal. Om man vill köra hantlar är det källaren som gäller. Mellan hantelövningarna behöver jag köra något lättare med någon maskin. Visst, spring fyra trappor upp! Kul. Ok, om man går till gymet för att träna ska man inte klaga på att få mer motion, bara för att att man ska springa upp och ner i trapporna. Men jag gör det ändå, jag tycker det suger musten...

ANDREAS N
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Stadion

Ett av de mer moderna Sats gymmen. En nackdel med dessa gym är att de tyvärr endast köper in technogym maskiner. Vissa av dessa maskiner håller inte måttet, och där borde man köpa in från andra leverantörer istället för att komplettera och få en fullgod maskinpark. Men snyggt och fräscht, så ändå ett ok gym.

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Björn R
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Stadion

Inte mitt favorit-Sats, men det ligger bra till. Helt ok gym och skönt att det ligger ovan jord. Ett stort minus dock för att de stänger redan kl 18.00 på söndagar. Ändra detta omedelbart bums!

Lisa P
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Stadion

Jag har varit på många av Sats olika anläggningar men det här är min klara favorit. Ett klart plus för att lokalen ligger ovan jord och inte i någon källare som många gym gör. Det är inte ofta fullt och det finns ett frächt minisats för dem som har barn med gulliga ledare. Om jag ska klaga på något är det att det inte finns så många pass efter kl 19.00 som passar en småbarns mamma som vill träna när barnen gått och lagt sig.