Alla kategorier Arkitekt Västmanland Västerås S.C. Hus & Energikonsult

S.C. Hus & Energikonsult

Flottiljgatan 49, 721 31 Västerås — Visa karta

Varmt välkommen till S.C Hus & Energikonsult. Vi erbjuder allt från bygglovsritningar, energibalansberäkning, VVS-ritningar, elritningar och ventilation. Har ni planer på att bygga nytt är ni varmt välkomna till vårt kontor på Flottijgatan 49 i Västerås. Självklart anpassar vi huset efter dina önslemål och behov. Vi vänder oss till entreprenörer och privatpersoner som bygger småhus. Vi fixar de handlingar och ritningar som ni behöver för att komma igång med ert projekt. Detta gäller både tillbyggnationer och nybyggnationer. Vi hjälper er att göra så att kommunikationen blir lättare och risken för fel minskar.

Läs vad 7 kunder tycker om S.C. Hus & Energikonsult

• Olle L
    Olle L skrev om S.C. Hus & Energikonsult
    VVS ritningar, Bra underlag för upphandling. 3D hjälper i planeringen av projektet. Tydlig och responsiv kommunikation.
  • Jukka O
    Jukka O skrev om S.C. Hus & Energikonsult
    Fick profesionellt bemötande både med ventilation och VVS handlingar .
    Hjälpte oss akut med Ventilations handlingar, snabb service :-)
  • Mohammad V
    Mohammad V skrev om S.C. Hus & Energikonsult
    VVS & Ventilation:
    - Bra & snabba respons.
    - Bra priser
    - Ofta behövs revidering (bättre att vara mera noggrann för att minimera erlagt arbete och fel konstruktion)
  • Jan-erik K
    Jan-erik K skrev om S.C. Hus & Energikonsult
    Bemötande, mycket bra.
    Ritningar, El, Vent. och ventilation samt energi beräkning
    Sören Chroft är väldigt sak kunnig och ett bra bollplank.
  • Erling J
    Erling J skrev om S.C. Hus & Energikonsult
    Sören har hela tiden varit mycket tillmötesgående och lyhörd för våra behov samt önskemål. I samband med att vi projekterar vårt nya hus så har Sören kommit med förslag och rekommendationer på lösningar som tillgodoser våra önskemål. Sören har alltid svarat och återkopplat inom ett par timmar eller senast dagen efter. Det känns tryggt att samarbeta med Sören då han tar fullt ansvar för sin prestation. Dessutom har Sören erfarenhet och förståelse för att projektet utvecklas över tiden och tar flexibelt hand om de utmaningar som dyker upp i samband med tillval och ev ersättningsprodukter t ex värmepump och FTX.
  • Buster D
    Buster D skrev om S.C. Hus & Energikonsult
    S.C Hus & Energikonsult har levererat energibalansberäkningar till oss, alltid snabbt och mycket professionellt.
  • David Y
    David Y skrev om S.C. Hus & Energikonsult
    Snabba och lätta att få kontakt med.

Flottiljgatan 49, 721 31 Västerås