Alla kategorier Takläggare Stockholms län Stockholm Älvsjö S.O Tak & Bygg AB

S.O Tak & Bygg AB

VRETENSBORGSVÄGEN 5, 126 30 Hägersten — Visa karta

Välkommen till S.O. Tak & Bygg!

Vi utför de flesta takarbeten och har både erfarna och skickliga plåtslagare och takläggare till vårt förfogande och de har djupa kunskaper om allt vad gäller yttertak. Vi kan stå till tjänst med allt från att laga ett litet rosthål till att lägga om taket på hela bostadskvarter och vi tar uppdrag i hela Storstockholm.

Vårt mål är att skapa långvariga relationer med våra kunder och jobbar därför med miljö, kvalitet och säkerhet som ledord. Vi strävar inte efter att bli den största aktören på marknaden, utan den bästa.

Läs vad 3 kunder tycker om S.O Tak & Bygg AB

• Lena E
    Lena E skrev om S.O Tak & Bygg AB
    Vi anlitade S.O Tak & Bygg för att lägga nytt tak, samt göra om takfotslådor och sätta nya häng- och stuprännor. De gjorde ett mycket bra arbete. De var lätta att kommunicera med, snabba att lösa uppkomna frågor och hanterade skräp och rester utmärkt. De var dessutom det första företag vi haft anledning att anlita som efter arbetet var avslutat kom ut och gick igenom hur allt var gjort, besvarade frågor vi hade, samt lämnade skriftlig garanti på arbetet.

Lena E
    Nacka
  • Bo H
    Bo H skrev om S.O Tak & Bygg AB
    Vi har efter utvärdering av 3 offerter för takrenovering (245m2) föll valet på att S.O Tak & Bygg AB. Detta berodde till stor del på att första kontakten med företagets represetant visade på proffessionalism och att arbets-samt materialbeskrivningen var genomgående väl dokumenterad.!
    Arbetet utfördes och färdigställdes efter en vecka av i huvudsak 3 mycket duktiga och ambitiösa killar samt otrolikt trevliga från Litauen.
    Vi ärmycket nöjda med arbetet och materialet såväl som utförandet vilket gör att vi starkt rekommenderar SO Tak & Bygg för takrenovering.
    Bp och Margareta.Tyresö
  • Ingvar P
    Ingvar P skrev om S.O Tak & Bygg AB
    Anlitat företaget för takrenovering inkl hängrännor och
    stuprör. Vi är mycket nöjda med resultatet. Det var
    två duktiga killar med polsk bakgrund som utförde
    jobbet.
    Kan rekommnderas.