S:t Olof Bil

På Grafikgatan i Uppsala hittar du S:t Olof Bil där vi säljer nya Suzuki personbilar.

Vi erbjuder också en attraktiv blandning av begagnade bilar, både vad gäller modell och pris. Idéen är att hitta bilar som passar "vanliga" plånböcker, men ha bästa tänkbara skick på bilarna. De flesta bilarna vi har är 2-7 år gamla, i bra skick och har MRF-garanti. Vi säljer runt 450 bilar per år.

Vår verkstad är auktoriserad för Suzuki, men vi har kunskap och utrustning för att reparera och serva i princip alla bilmärken.

Läs vad 368 kunder tycker om S:t Olof Bil 2

• Gustaf S
    2022-09-24 Verifierad kund
    Rakt på sak, inget krångel, lyssnar på kunden, prisvärt, håller vad de lovar. Det är S: Olof Bil, det är Suzuki.

Suzuki utmanar de stora "fina" bilmärkena – har allt de har så varför betala det dubbla för snobbismens skull? Själv hade jag merca för länge sen men när jag tröttnade på allt rost och upptäckte Suzuki var det som att ingå ett äktenskap. Köpte nyss -för nionde gången - Suzuki, en hybrid Vitara automat. Vilken körglädje!
    2022-09-22 Verifierad kund
    Bra och professionell service.
    2022-09-17 Verifierad kund
    Toppenbra med trevlig o kunnig personal speciellt Hrac som jag var i kontakt med.👏👏👏
    2022-09-15 Verifierad kund
    Bra bemött..hitta en bra bil till bra pris ...super nöjd
    2022-09-09 Verifierad kund
    Bra på alla sätt och vis, inga problem.
  • Daniel H
    2022-08-30 Verifierad kund
    Fruktansvärt väl bemöt och servad av Johan när jag hämtade min bil en lördag.
    2022-08-25 Verifierad kund
    Lyhördhet för mina speciella behov när det gällde bilen.
    Snabbt agerande av Johan.
    Dessutom erbjöds jag ett avtal som var väldigt hederligt.
    2022-08-24 Verifierad kund
    Bra dialog med försäljaren
    Rekommenderar s:t olof bil om man ska byta bil.
  • Auat M
    2022-08-24 Verifierad kund
    Jag hade ju kontakt med Johan och han var ju hur trevlig som helst. Affären gick väldigt smidigt,
    2022-08-18 Verifierad kund
    Har endast haft mailkontakt men det har varit snabba och informativa kontakter. Allting har gått som utlovat, förutom själva utgiften, ett väldigt smärtfritt köp.
    2022-08-04 Verifierad kund
    Välbemöt och bra service . Kan rekommendera denna bilhandlaren.
    2022-07-30 Verifierad kund
    Blev bemött mycket proffesionelt och trevligt
    Företaget lyckades ta fram den bil jag efterfrågade
    Har förtroende till S:t Olofs bil och kommer att vända mig dit för service reparationer och ev.
    framtida bilköp
    2022-07-20 Verifierad kund
    Allmänt bra, svar på mina frågor. Är nöjd
    2022-07-20 Verifierad kund
    Jag har köpt två bilar från denna firma och var nöjd båda gångerna. Den sista bilens service visade att ett par till saker behöver göras färdigt och jag är säker på att allting blir korrekt och ärligt gjort.
    2022-07-04 Verifierad kund
    bra bemöttande , lite långa leverans tider för åtgärder gällande fel upptäkta av mig.
    Det finns oljeleckage från motor som borde dom upptäcka vid godkänd leverans service.
    nu måste jag brottas med detta , hoppas att vända mig till dom och deras verkstad kan hjälpa mig att åtgärda detta
    Hejsan Anders!

Tack för ditt omdöme och feedback!

Tyvärr vissa åtgärder kräver mer tid då leveranstider kan vi ej påverka, utan vi försöker göra allt i vår makt så kunden får bilen så snabbt som möjligt med bra service!

Vilken bil gäller det? du får gärna återkomma till oss med oljeläckaget för att få hjälp då vi har ej blivit kontaktad av dig gällande felet!

2022-06-23 Verifierad kund
    The contact Person was really nice and explained everything well to me before buying. Good communication and info about the car.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Jag blev vänligt bemött och en fantastisk service
    Hej Oliver!

Tack för dessa fina ord och omdömen!

2022-06-02 Verifierad kund
    Oerhört seriösa och trevligt bemötande. Jag är positivt överraskad över servicenivån när man köper en begagnad bil av dem. Kommer handla igen / Johan
    Hej Johan!

Vi vill tacka dig för din omdöme och din positiva feedback av din upplevelse från oss!

Du är varmt välkommen att handla fler fordon av oss!

2022-05-28 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabb och enkel affär.
    2022-05-21 Verifierad kund
    Allt var bra, jag fick den hjälp jag var ute efter och hittills nöjd med min bil,
    2022-05-17 Verifierad kund
    Bra bemötande,hade inte varit där förut så hade inga förväntningar igentligen,men mycket nöjd att jag kunde byta bil en söndag efter man åkt typ 25 mil enkel resa..
    2022-05-16 Verifierad kund
    Bra, snabbt och enkelt bemötande och köp.
    2022-05-13 Verifierad kund
    Hjälpsamt, proffsigt och vänligt bemötande.
    Hel nöjd 😄
    2022-05-11 Verifierad kund
    Enkel och smidig affär med säljaren Johan på S:t Olof bil!
    2022-04-18 Verifierad kund
    Smidig och enkel affär över telefon. Bilen i beskriven skick. Säljaren Johan är grym han kom in på storhelg för att leverera Bilen. Jag är mycket nöjd.
    2022-03-24 Verifierad kund
    Snabbt och professionellt bemötande från ansvarig säljare. Företaget/säljaren levde upp till mina förväntningar på hur ett bilköp ska genomföras.
    Köper gärna fler bilar från företaget i framtiden.
  • Karin V
    2022-03-08 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och smidig affär .
    2022-02-17 Spontant omdöme
    Den där Johan alltså, vilken säljare! Vi köpte en begagnad bil och kunde inte få bättre service. Det fanns inga problem och hemleveransen gick superbra.
    2022-02-02 Verifierad kund
    Superbra bemötande av säljaren Johan, tydlig information och smidig leverans av bilen!
    2022-01-19 Verifierad kund
    Allt har fungerat mycket bra 👍 med säljare o de som ställt bilen iordning 😁
    2022-01-18 Verifierad kund
    Jag blev väl bemött och fick god hjälp. Det gjorde att det blev en snabb affär.
    2021-12-08 Verifierad kund
    Har under många år varit kund hos S:t Olof Bil.
    Smidiga affärer och bra service!
    /Nöjd och trogen kund 😃
    2021-12-07 Insamlad av företaget
    Bra bil men riktigt dåligt bemötande. Köper inte bil här igen
    2021-12-01 Verifierad kund
    Jätte trevligt och bra, service utmärkt på alla sätt
    2021-11-16 Verifierad kund
    Bra bemötande. Trevlig försäljare.
    Hoppas omdömet gäller även efter köpet. // Paul Hultgren
  • skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    2021-10-29 Insamlad av företaget
    Lämnade in bilen på service och har ingenting att klaga på. Mycket trevligt bemötande av personal så allt kändes bra
  • skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    2021-10-29 Insamlad av företaget
    Väldig trevlig och duktig personal som jag känner att jag kan lita på.
  • 2021-10-14 Insamlad av företaget
    Smidigaste affären vi gjort nånsin!
    Fick bilen transporterad från Uppsala till Luleå.. allt gick som planerat! #merännöjd
    2021-10-11 Insamlad av företaget
    BRa att ha att göra med fint jobb
  • Lars I
    skrev om Bilförsäljning  en del av S:t Olof Bil
    2021-10-07 Insamlad av företaget
    Efter ett telefonsamtal till företaget kändes det positivt på alla sätt. Trevligt bemötande och en seriös säljare. När jag några dagar senare besökte firman bekräftades mitt första intryck. Blev väl omhändertagen och fick en bra genomgång av vad som erbjöds på firman och som var i mitt intresse. När jag väl bestämt mig och vi kommit överens om ett inbytespris på min bil så var det bara att slå till. Kändes säkert och tryggt. Åkte ifrån firman glad och ”lycklig” i en nästan ny Suzuki Vitara Hybrid 2021. Mvh Lasse
    2021-09-24 Insamlad av företaget
    Bra kontakt och bemötande, inget att anmärka på.
  • 2021-09-20 Insamlad av företaget
    Johan på S:t Olof Bil var lyhörd på det jag frågade efter och var till mötesgående och hade ett trevligt bemötande. Det startade med att jag skickade en förfrågan via deras online formulär, där jag ville byta in den Volvo V70 jag hade och köpa nyare V90 som de nyss hade fått in. Detta var fredags kväll. De ringde de upp morgonen efter och gav ett ett riktigt bra erbjudande som jag inte kunde tack nej till. Så jag och min fru åkte de 60 milen till Uppsala, lördag kväll och fick möjlighet att komma in före öppning tid söndag, Johan såg till att vi fick svar på de funderingar vi hade. Genomförde köpet och åkte nöjda hem. En riktigt smidig affär. Rekommenderas! /Peter
    2021-09-05 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande och service både via mail och när vi hämtade bilen
  • 2021-09-01 Insamlad av företaget
    Korrekt och bra, nöjd med köpet
  • 2021-08-20 Insamlad av företaget
    Exemplariskt upplevelse , snabb och bra service säljaren va super trevlig 😀 rekommendera alla att köpa bil där .
    2021-08-17 Insamlad av företaget
    Smidigt, snabbt och bra bemötande!
  • 2021-08-01 Insamlad av företaget
    Lugn, inte påstridig, försäljare, som guidade oss mellan olika bilars fördelar och nackdelar.
  • 2021-07-16 Insamlad av företaget
    Vi gjorde bilaffär med Nicke på telefon, ingen av oss på företaget kunde titta på bilen inför eventuellt förvärv så bad därför Nicke skicka lite kompletterande info och bilder.

Allt stämde överens, återkopplingen var grymt bra, ordnade så vi lyckades få på våra dekaler innan leverans osv.

Absolut inte sista fordonet vi köper av er

Torger grundläggning
    2021-06-30 Insamlad av företaget
    Utmärkt bemötande.
    Privatleasing Across
  • 2021-06-18 Insamlad av företaget
    Bilaffären av YXE849 blev en bra upplevelse tack vare säljare Johan Lindgren. Bra och smidigt bemötande som ingav förtroende redan vid de första mail- och telefonkontakterna. Jag uppskattar när man är saklig och korrekt. Inga besserwisserfasoner och Johan dolde inte att han inte är Peugeotspecialist men löste frågorna som dök upp. Och bilen går bra 😉. Onekligen lite lyxigt när man byter upp sig 10 årsmodeller!
    mvh Anders