Alla kategorier Begagnade bilar Uppsala Uppsala S:t Olof Bil

S:t Olof Bil

Fyrislundsgatan 63, 754 50 Uppsala — Visa karta

På Fyrislundsgatan i Uppsala hittar du S:t Olof Bil där vi säljer nya Suzuki personbilar.

Vi erbjuder också en attraktiv blandning av begagnade bilar, både vad gäller modell och pris. Idéen är att hitta bilar som passar "vanliga" plånböcker, men ha bästa tänkbara skick på bilarna. De flesta bilarna vi har är 2-7 år gamla, i bra skick och har MRF-garanti. Vi säljer runt 450 bilar per år.

Vår verkstad är auktoriserad för Suzuki, men vi har kunskap och utrustning för att reparera och serva i princip alla bilmärken.
Lör: 10:00-15:00
Sön: 11:00-15:00

Läs vad 251 kunder tycker om S:t Olof Bil

• Filip B
    Filip B skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Mycket fint bemötande från start av säljaren Johan. Inget skambud på min inbytesbil heller, vilket ofta är fallet när man säljer till firma. Väldigt nöjd med hela upplevelsen kommer gärna tillbaka! Läs mer
  • Leo S skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    I came from Finland to buy a VW Passat. Johan picked me up from the airport and he was very friendly. Everything went well with them and I would give a big recommendation for these guys. Thanks! Läs mer
  • Erik T skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Vi behövde en bil, de sålde en till oss. Läs mer
  • Ellinor N skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Köpt bil
    Väldigt tillmötesgående och trevligt bemötande.
    Mina förväntningar som för första gången handlat på bilfirma känner mig mycket nöjd. Läs mer
  • Ulla Christina M skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Trevligt bemötande, snabb service och lugn personal. Läs mer
  • Karin E skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Något stressad säljare som arbetade ensam men är nöjd med bemötandet och inköpet Läs mer
  • Per E skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Volvo v60, ringde upp och var servicemind. Höll koll på mig och gav info. Läs mer
  • Pia S skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Köp av Zuzuki.
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    De uppfyllde mina förväntniningar.
    Fick bra information och svar på frågor som jag hade. Läs mer
  • Niclas S skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Köpte Vitara. Kan enkelt konstatera att S:t Olof Bil medverkade till en god och rask dialog, var lyhörd för önskemål, föreslog förbättringar som jag själv ej tänkt på samt uppenbarligen står för en rakhet, tydlighet och ärlighet i sina budskap. Jag kan varmt rekommendera denna bilhandlare 👍👍/Niclas Läs mer
  • Finn S
    Finn S skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Privatleasing av Suzuki Swift. Jag hade många frågor,och fick bra svar av försäljaren Johan Lindgren. Blev hela tiden bemött på ett mycket bra sätt Läs mer
  • Lars G skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    Service, som vanligt allt perfekt. Läs mer
  • Lena E skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    Service. Gick hur bra som helst. Läs mer
  • Hans S skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    Lätt och snabbt få en tid. Vänlgt bemötande. Väl utförd service ( vanlig Suzuki-service). Läs mer
  • Mats B skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    Trevlig personal och ett bra bemötande. Läs mer
  • Pauline N skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Suzuki Vitara 2016, turkos/svart.
    Supertrevlig och kompetent säljare.
    Mitt besök och köp motsvarade förväntningarna.
    Jag har köpt en superfin bil och är mycket nöjd! Läs mer
  • Bo P skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    Dubbel-P: Proffsigt och personligt! Läs mer
  • Noomi A skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Köpte en Suzuki Ignis på s:t Olof bil. Vi bor långt ifrån Uppsala så affären gjordes till största del genom telefon och sms. Allt gick mycket smidigt det var bara att skriva under och köra därifrån när vi kom till Uppsala . Tack för god service ! Läs mer
  • Malin D skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Väldigt hjälpsam säljare, hela affären gick hur smidigt som helst Läs mer
  • Ingegerd L skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    Jag lämnade in min bil på 3000 mila service hos st Olofs bil i Uppsala. Vänligt bemötande, jag kan verkligen rekommendera denna bilverkstad
    . Läs mer
  • Ulf S skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    Man bytte till sommardäck på ett korrekt sätt. Dom har inte ramlat av Läs mer
  • Karl L skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    Den lilla verkstaden med bra personlig service, verkstadschefen har ett bra sätt att bemöta kund som har problem
    Har en analytisk förmåga att kunna lösa problem
    Rekomenderas av nöjd kund Läs mer
  • Elisabeth P skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    Öljetter och inställningen av ett dimljus, trevligt bemötande. Prisvärt och snabbt Läs mer
  • Lars S skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    Hadde tyvärr otur med flera olika oljeläckage på olika ställen. Mycket trevligt bemötande. Fick reducerat pris.
    Ställde upp på ett föredömligt sätt. Mycket nöjd. Läs mer
  • Ben R skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    Bra bemötande, transparens på pris och arbete med återkoppling från verkstadspersonalen. Kommer absolut nyttja denna verkstad igen. Läs mer
  • Åke D skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Köpte en ny Suzuki Vitara. Vänligt bemötande, säljaren kom fram och hälsade genast. Snabb och effektiv hantering från att ordna provkörning till att fixa köpekontrakt och ordna så att bilen blev snabbt klar för avhämtning. Säljaren Lyssnade på och förstod mina önskemål, han beskrev tydligt och rakt vad man kunde tillgodose, och vad man inte kunde/ville göra. Läs mer
  • Tony A skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Jag tyckte allt funkade superbra, väldigt bra. Läs mer
  • Bo Anders Rune L skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    Trevligt bemötande. Snabb service på vår Zuzuki bil. Återkommer gärna hit.
    Förväntningarna helt ok. Gick snabbt att få tid till service av bilen. Läs mer
  • Robert Erik Karl W skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    Bra service och tips om "förebyggande reparationer" Läs mer
  • Ulrika H skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Bra bemötande, köpte en fabriksny bil. Mycket nöjd med mitt köp och med bemötandet jag fick. Läs mer
  • Lars Christoffer L skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    Startade lite segt med att en trött röst bad mig ringa till assistance service för att få hjälp. Detta funkade dock extremt bra.
    Väl på plats fanns ingen lånebil att tillgå och de var inte så måna om att försöka hjälpa mig under tiden för reparation. Jag bad dem ringa mig så fort de visste vad problemet var så jag skulle veta hur lång tid det skulle ta att åtgärda, vilket de inte gjorde. Jag ringde efter några timmar och då visade det sig att de fastställt problemet och redan beställt nya delar.
    Stort plus att de kunde utföra reparation redan samma dag, trots att det var en fredag. Läs mer
  • Bo Roger E skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    Helt nöjd med bemötandet och uppföljningen av mitt servicebesök.
    Proffessionellt. Läs mer
  • Cecilia H skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    Jättenöjd!!!⭐️⭐️Mycket bra service! Läs mer
  • Helena B skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Väldigt bra bemötande. Kunnig personal. Kommer gärna tillbaka nästa bilköp Läs mer
  • Bertil K skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    Positiv. Jag åkte 40 mil för att byta där. Verkstaden missade mär de monterade draget. Bilen hade inga bakljus. Läs mer
  • Alf N skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Hade kontakt med säljaren Johan då jag hittade bilen jag senare köpte. Affärens alla skeden har gått smidigt till och jag kan rekomendera denna bilfirma även åt andra. Läs mer
  • Patrik S skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    Trevligt och bra bemötande, mycket nöjd Läs mer
  • Jonas G skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Är väl hyfsat nöjd. Hämtning på flygplatsen uppskattades massor. Bilen är vi nöjda med. Motorvärmarkabel saknades men en ny skickades med posten och kom snabbt, behövde bara vänta en dag och det gillades. Det enda som drar ner betyget litegrann är att när vi kom dit så var det första jag såg att en caps (kåpa) fattades till en fälg, borde vara helt komplett om man tänker på priset vi betalade för bilen. Med det kontaktnät som jag antar att ni har inom fordonsbranschen så borde ni ha kunnat fixa fram en sån där kåpa relativt snabbt och enkelt. En sådan liten sak gör mycket för helhetsintrycket på bilen tycker iallafall jag. Var inte avancerat för mig visserligen att hitta en heller, googlade lite snabbt fram en butik i närheten där kåpan visade sig finnas och körde dit. Tog mig bara 1 timmes arbete inklusive körtid så hade jag kåpan i handen. Så det var enkelt iallafall. Sen var ju priset litegrann för högt på bilen om man jämför med andra, men det var vi ju medvetna om på förhand. Svårt att hitta en liknande bil som rullat så få mil nämligen, åtminstone för oss :) Hade kåpan suttit på plats och du gått med på mitt prisförslag som var en sänkning med enbart 4000 kr hade jag gett maximala poäng. Tack från än så länge nöjda Västerbottningar Läs mer
  • Robert Michael S skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    mycket bra mycket bra mycket bra mycket bra mycket bra mycket bra Läs mer
  • Helena Christina E skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    Gott bemötande med kunnig personal och snabb service. Läs mer
  • Thomas Keith N skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    Toppen! Fick både information och prisförslag på alternativ som jag uppskattade mycket! Läs mer
  • Claire G skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    Mycket trevlig och kunnig personal. Är nöjd. Läs mer
  • Dag Christer A skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    Väldigt trevligt och professionellt bemötandet. Allt gick snabbt och smidigt. Kan verkligen rekommendera denna verkstad. Läs mer
  • Ahmet H skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    Väldigt bra bemötande👍
    Mvh:Håkan Läs mer
  • Maud Ingegerd A skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    Jag tycker dom som gjorde servicen förut va super snabb tider bra o trevlig bemötande Läs mer
  • Ingvar A skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Trevligt mot tagande, vet vilken bil jag vill provköra. Allt var trevligt och mycket bra. Läs mer
  • Pia Britt-marie E skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    Verstam har gjort ett bra arbete. Servic och bemötande var suveränt bra med lånebil Läs mer
  • Karl-erik Emanuel W skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    Bra bemötande snabb och kunniga tekniker Läs mer
  • Agneta Maria H skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    Brukar boka en tid då jag kan vänta kvar tills servicen är klar. Den här gången fick jag vänta 2 tim och 25 min på bilen!! Inga problem eller fel på bilen enligt dem på verkstaden. Har aldrig fått vänta så länge på någon verkstad! Kommer aldrig boka en vänte tid där igen!! Kan tycka att personalen vid det tillfället var lite väl opersonliga! Ett leende på läpparna är aldrig fel!☀️😊 Läs mer
  • Maud Anne-louise J skrev om Verkstad en del av S:t Olof Bil
    Trevligt bemötande och väl utfört arbete Läs mer
  • Tord H skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Jag togs emot på bästa sätt och innehavaren tillsammans med personal hjälpte mig och min hustru med val och köp av en lite städer och nyare bil, samtidigt som vi blev helt nöjda med inbytet av vår äldre bil. Läs mer

Fyrislundsgatan 63, 754 50 Uppsala