Alla kategorier Begagnade bilar Uppsala Uppsala S:t Olof Bil Bilförsäljning

754 50 Uppsala — Visa karta

Läs vad 110 kunder tycker om Bilförsäljning

• Filip B
    Filip B skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Mycket fint bemötande från start av säljaren Johan. Inget skambud på min inbytesbil heller, vilket ofta är fallet när man säljer till firma. Väldigt nöjd med hela upplevelsen kommer gärna tillbaka! Läs mer
  • Leo S skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    I came from Finland to buy a VW Passat. Johan picked me up from the airport and he was very friendly. Everything went well with them and I would give a big recommendation for these guys. Thanks! Läs mer
  • Erik T skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Vi behövde en bil, de sålde en till oss. Läs mer
  • Ellinor N skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Köpt bil
    Väldigt tillmötesgående och trevligt bemötande.
    Mina förväntningar som för första gången handlat på bilfirma känner mig mycket nöjd. Läs mer
  • Ulla Christina M skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Trevligt bemötande, snabb service och lugn personal. Läs mer
  • Karin E skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Något stressad säljare som arbetade ensam men är nöjd med bemötandet och inköpet Läs mer
  • Per E skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Volvo v60, ringde upp och var servicemind. Höll koll på mig och gav info. Läs mer
  • Pia S skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Köp av Zuzuki.
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    De uppfyllde mina förväntniningar.
    Fick bra information och svar på frågor som jag hade. Läs mer
  • Niclas S skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Köpte Vitara. Kan enkelt konstatera att S:t Olof Bil medverkade till en god och rask dialog, var lyhörd för önskemål, föreslog förbättringar som jag själv ej tänkt på samt uppenbarligen står för en rakhet, tydlighet och ärlighet i sina budskap. Jag kan varmt rekommendera denna bilhandlare 👍👍/Niclas Läs mer
  • Finn S
    Finn S skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Privatleasing av Suzuki Swift. Jag hade många frågor,och fick bra svar av försäljaren Johan Lindgren. Blev hela tiden bemött på ett mycket bra sätt Läs mer
  • Pauline N skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Suzuki Vitara 2016, turkos/svart.
    Supertrevlig och kompetent säljare.
    Mitt besök och köp motsvarade förväntningarna.
    Jag har köpt en superfin bil och är mycket nöjd! Läs mer
  • Noomi A skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Köpte en Suzuki Ignis på s:t Olof bil. Vi bor långt ifrån Uppsala så affären gjordes till största del genom telefon och sms. Allt gick mycket smidigt det var bara att skriva under och köra därifrån när vi kom till Uppsala . Tack för god service ! Läs mer
  • Malin D skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Väldigt hjälpsam säljare, hela affären gick hur smidigt som helst Läs mer
  • Åke D skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Köpte en ny Suzuki Vitara. Vänligt bemötande, säljaren kom fram och hälsade genast. Snabb och effektiv hantering från att ordna provkörning till att fixa köpekontrakt och ordna så att bilen blev snabbt klar för avhämtning. Säljaren Lyssnade på och förstod mina önskemål, han beskrev tydligt och rakt vad man kunde tillgodose, och vad man inte kunde/ville göra. Läs mer
  • Tony A skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Jag tyckte allt funkade superbra, väldigt bra. Läs mer
  • Ulrika H skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Bra bemötande, köpte en fabriksny bil. Mycket nöjd med mitt köp och med bemötandet jag fick. Läs mer
  • Helena B skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Väldigt bra bemötande. Kunnig personal. Kommer gärna tillbaka nästa bilköp Läs mer
  • Alf N skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Hade kontakt med säljaren Johan då jag hittade bilen jag senare köpte. Affärens alla skeden har gått smidigt till och jag kan rekomendera denna bilfirma även åt andra. Läs mer
  • Jonas G skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Är väl hyfsat nöjd. Hämtning på flygplatsen uppskattades massor. Bilen är vi nöjda med. Motorvärmarkabel saknades men en ny skickades med posten och kom snabbt, behövde bara vänta en dag och det gillades. Det enda som drar ner betyget litegrann är att när vi kom dit så var det första jag såg att en caps (kåpa) fattades till en fälg, borde vara helt komplett om man tänker på priset vi betalade för bilen. Med det kontaktnät som jag antar att ni har inom fordonsbranschen så borde ni ha kunnat fixa fram en sån där kåpa relativt snabbt och enkelt. En sådan liten sak gör mycket för helhetsintrycket på bilen tycker iallafall jag. Var inte avancerat för mig visserligen att hitta en heller, googlade lite snabbt fram en butik i närheten där kåpan visade sig finnas och körde dit. Tog mig bara 1 timmes arbete inklusive körtid så hade jag kåpan i handen. Så det var enkelt iallafall. Sen var ju priset litegrann för högt på bilen om man jämför med andra, men det var vi ju medvetna om på förhand. Svårt att hitta en liknande bil som rullat så få mil nämligen, åtminstone för oss :) Hade kåpan suttit på plats och du gått med på mitt prisförslag som var en sänkning med enbart 4000 kr hade jag gett maximala poäng. Tack från än så länge nöjda Västerbottningar Läs mer
  • Ingvar A skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Trevligt mot tagande, vet vilken bil jag vill provköra. Allt var trevligt och mycket bra. Läs mer
  • Tord H skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Jag togs emot på bästa sätt och innehavaren tillsammans med personal hjälpte mig och min hustru med val och köp av en lite städer och nyare bil, samtidigt som vi blev helt nöjda med inbytet av vår äldre bil. Läs mer
  • Nilsson, B skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Superbra bemötande .personlig service svar på alla mina frågor lugnt i sansat Läs mer
  • Tommy H skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Säljare Johan Lindgren är en ovanlig d:o, som inte stoltserar med
    perfekta kostymer/välluktande rakvatten, utan han är en arbetande säljare. Han är snabb, inte rädd för besvär, vänlig mot
    ev. blivande kund och verkar vara intresserad av en försäljning.
    Uppträder Johan alltid på nämnda sätt, är han min "favvo"

Suzuki KNE 371 Läs mer
  • Vincent B skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Jag blev välbehandlad av Johan. Priset var helt ok, plus att jag fick en reservhjulsfordral i tygg som kompensation för en repa som bilen hade. Och 1000kr rabatt. Jag har inget elakt att säga om er. Ni gör ett bra jobb. Läs mer
  • Liselott N skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Trevlig och kunnig försäljare. Inget strul. Bilen i toppskick! Läs mer
  • Erik N skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Mycket trevlig och engagerad säljare(Johan) och han fick mig att känna mig trygg i mitt bilköp. S:t Olof bil Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Kjell Z skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Mycket bra bemötande. Hade tänkt åka runt och titta på fler bilar men köpt en här. Läs mer
  • Christina Z skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Trevligt bemötande. Hjälpsamma. Återkommer gärna som kund och rekommenderar gärna S:t Olof Bil som bilförsäljare. Läs mer
  • Anne-kristine B skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Vänligt bemötande, servicemainded och lyhörd Läs mer
  • Ann-sofi B skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    De har varit kanon bra service och bra hjälp Läs mer
  • Maria Magdalena E skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Bara bara bra !! Jag rekommenderar varmt !! Läs mer
  • Fälandbo P skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Allt funkade -snabbt o enkelt - utan strul .På 3 dagar hade vi en ny bil. Läs mer
  • Björn S skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Bra, enkelt och serviceinriktat bemötande. Läs mer
  • Lennart Å skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Det gick enkelt och smidigt. Inga konstigheter med någonting. Trevlig försäljare som det gick å resonera med. Läs mer
  • Bitte T skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Mycket bra! Köpte vår förra bil där och var mycket nöjda den gången. När vi skulle byta blev det ett givet val att vända oss till samma företag. Även denna gång blev vi mycket väl bemötta och det blev ett nytt bilköp. Läs mer
  • Elisabeth F skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Trevligt bemötande och kunnig personal. Mycket hjälpsam vid mitt köp av bil Läs mer
  • Jenny S skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Fick snabbt svar och trevligt bemötande, och en jättefin bil! Bara positiva erfarenheter från mitt bilköp och inbyte. Läs mer
  • Sofie L skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Mycket bra! Johan var helt fantastisk när det gäller mailkontakten. Läs mer
  • Ulla V skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Trevligt och kunnigt bemötande. Läs mer
  • Mats P skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Bemötande var trevligt och kompetent.
    Jag fick förtroende för säljaren och han gav ett ärligt och engagerat intryck. Läs mer
  • Jonas B skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Bra service, trevliga säljare, fin bilhall. Läs mer
  • Göthe P
    Göthe P skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Bilförsäljningen är bra särskilt Niklas är bra
    Men verkstaden har jag tappat förtroende för. Läs mer
  • Gustaf S
    Gustaf S skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Fantastiskt bra service, personligt bemötande, det är kul att köpa bil hos S:t Olof. Vi kommer att återvända. Läs mer
  • Karin S skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    helt okej bemötande de gick smidigt bilen blev klar för utsatta tid Läs mer
  • Margareta B skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Första besöket kändes mycket bra och efter ett par timmar togs beslut om nybilsköp. Läs mer
  • Dan B
    Dan B skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    perfekt bra service bra bemötande Läs mer
  • Lars F skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Bra kontakt och hjälpsam säljare/ägare god efter kontakt oxå... ringde idag för att kolla att jag var nöjd och att allt fungerade som det skulle... nöjd kund Läs mer
  • Stan I
    Stan I skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    En jätte bra upplevelse. Allt gick jättebra. Hoppas att denna upplevelse kommer att fortsätta på framtiden också Läs mer
  • Mikael A skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Ett fantastiskt bra bemötande från första telefonkontakt, till slutlig affär och även bemötande efter köp vid kontakt med deras säljare Johan.
    En nöjd kund från Småland. Läs mer
  • Björn J skrev om Bilförsäljning en del av S:t Olof Bil
    Jag är glad och nöjd med mitt köp hos S:t Olof Bil. Säljaren Johan var informativ och
    mycket tillmötesgående och hade bra svar på alla mina frågor och jag återkommer
    gärna när det blir aktuellt i framtiden / Björn Läs mer
Verkstad